Jump to content

Recommended Posts

  • Replies 72
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Subaru zmasakrowane przy... 50 km/h..............................przy takim uderzeniu każde auto by tak wyglądało, a niektóre być może jeszcze gorzej, a autor artykułu jadąc inną marką auta i mając takiego samego dzwona nie miałby okazji opisać swoich smutnych doswiadczeń :sad: , wydaje mi się, że na taki artykuł ,,reklamowy" Subaru powinno szybko i stanowczo zareagować i poprosić o opinię fachowców, no i domagać się sprostowania :!:

Link to post
Share on other sites

Jeśli wleciał przy 50 km/h idealnie bokiem w mały, ale solidny słupek to coś podobnego mogło się zdarzyć - tylko, że ten kolega zapomniał napisać, że pewnie ma jakiegoś trupa pospawanego...

 

BO PRZY 50 KM/H NIE DZIEJĄ SIĘ TAKIE CUDA, ŻE PÓŁ SAMOCHODU NIE MA...

 

buźka ;)

Link to post
Share on other sites

wiekszość crash testów jest robiona przy 50km/h wiec mogło sie tak zrobić przy uderzeniu z taka predkościa ( prędkość w momencie uderzenia )

Link to post
Share on other sites

ja tam bym sie nie sprzeczal. Konstrukcja GT pochodzi z polowy lat 90 i nie byla taka panzerna jak nowej MY08, nawet MY06 nie jest taka dobra. Subaru dopiero po 2003 z nowa generacja Legacy zaczelo budowac naprawde bezpieczne samochody.

Link to post
Share on other sites

Odchodzacy lakier oznaką źle zrobionej blacharki lub ewentualnie powodem dzwona.....ciekawe....jak widać, nowi Forumowicze wnoszą nowe, trzeźwe ( :!:... ) spojrzenie i świerzość na stęchłe Forum....myślałem przez ostatnie 47lat, że to lakiernik kładzie lakier, a nie blacharz....jednak całe życie człowiek się uczy...a sądząc po tapicerce jest to 98-99 GT, więc nie powinien być jeszcze nadmiernie spleśniały, nawet w UK, więc stawiam pod znakiem zapytania twierdzenie o 50kmh, może to po prostu były mph... :grin: Poza tym auto nie musi być zespawane z dwóch czy trzech, żeby sie przy niefortunnym dzwonie rozlecieć, w necie grasują zdjęcia prawie nowego Audi Kombi, chyba A6 czy A4, rozerwanego na skos po zgrzewach na dwie części, a obok stoi nietkniety kierowca...Wszystko zależy od szczęścia i okoliczności wypadku, a nie od tego czy był jakiś błotnik wymieniany, czy nie i czy robił to ASO czy Pan Kazio w szopie, bo tak naprawdę to te dwa sposoby naprawy mogą się różnić jedynie ceną a niekoniecznie jakością. Pozdrawiam i życzę żeby w Nowym, 2009roku nikomu się podobne zdarzenia nie przytrafiały :smile:

Link to post
Share on other sites
(...) sądząc po tapicerce jest to 98-99 GT, więc nie powinien być jeszcze nadmiernie spleśniały (...)

a sadzac po desce rozdzielczej to jest MY'94-97 :wink: :mrgreen:

Link to post
Share on other sites
ja tam bym sie nie sprzeczal. Konstrukcja GT pochodzi z polowy lat 90 i nie byla taka panzerna jak nowej MY08, nawet MY06 nie jest taka dobra. Subaru dopiero po 2003 z nowa generacja Legacy zaczelo budowac naprawde bezpieczne samochody.

 

Halo, halo, mein Freund, man schreibt - pancerna auf polnisch :lol: gruss, E

 

[ Dodano: Pon Gru 29, 2008 9:23 am ]

(...) sądząc po tapicerce jest to 98-99 GT, więc nie powinien być jeszcze nadmiernie spleśniały (...)

a sadzac po desce rozdzielczej to jest MY'94-97 :wink: :mrgreen:

czyli jakiś składak, bo fotele są na pewno od 98-99 :lol:

Link to post
Share on other sites

Dlaczego serwisy trąbią o tym :shock: . Banalny wypadek , podejrzanie niska prędkość. A stożek wystaje spod maski ...

 

Subaru diesel jest nagrodą w konkursie 4 skoczni - brawo . To na plus.

 

Dyrektorze - chyba trzeba zająć się tym newsem bo jest on conajmniej dziwny.

Link to post
Share on other sites
ja tam bym sie nie sprzeczal. Konstrukcja GT pochodzi z polowy lat 90 i nie byla taka panzerna jak nowej MY08, nawet MY06 nie jest taka dobra. Subaru dopiero po 2003 z nowa generacja Legacy zaczelo budowac naprawde bezpieczne samochody.

 

Tez to z rana dzisiaj zauwazylem na wp.pl i to w glownym dziale 'wiadomosci' :roll:

Nie do konca chce mi sie wierzyc, ze stalo sie to przy 50km/h ale tak jak kolega wyzej slusznie zauwazyl, konstrukcja tego auta pochodzi sprzed 15 lat, do tego szyby bez ramek i ten cieniutki slupek. Pewnych rzeczy nie przeskoczysz...

Link to post
Share on other sites

Polecam zapoznanie się z efektami bocznego dzwonu z przeszkoda typu słup według NCAP. Jakoś nawet nowe często 5 gwiazdkowe konstrukcje nie są w stanie oprzeć się energii przykładanej niemal "punktowo" a co dopiero mówic o konstrukcji z przed niemal 10 lat...

Tutaj np dla Golfa VI http://uk.youtube.com/watch?v=Gix7ymymhTo

Głębokość "wejścia" słupa jakos mocno nie odbiega w obu przypadkach.

Poza tym ślady na tylnim słupku tej Imprezy jakos dziwnie przypominaja mi ślady po cięciu nożycami przez ratowników...

PZDR!

Link to post
Share on other sites

Ogórkowy, ogórkowy. Poza tym stare prawidło mówi, że każdy kto miał wypadek właśnie w tym momencie jechał 50 km/h (mimo iż na co dzień jeździ 150).

 

Poza tym 50 to już wbrew pozorom dość dużo. Ale, że przy takiej prędkości wpadł w poślizg, obróciło go i wjechał w słup, to intrygujące :mrgreen::mrgreen:

Link to post
Share on other sites
...

Nie do konca chce mi sie wierzyc, ze stalo sie to przy 50km/h ...

 

Na angielskich serwisach jest 50 mil na godzinę :)

 

Tak fuksiarz ten kierowca bo słupek trafił słupek auta, 10 cm bliżej środka drzwi i by słupek spotkał się z wajchą od biegów...

Link to post
Share on other sites
Tez to z rana dzisiaj zauwazylem na wp.pl i to w glownym dziale 'wiadomosci' :roll:
dzięki temu będzie z tym tak jak z kotem WRC i Kenem :mrgreen:

 

EDIT: przy okazji, z czego wynika, że trudniej dobrze naprawić auto po uderzeniu w tył niż przód?

(przeczytałem na forum, dokładnie chodziło o impreze i jej trakcje ale nie moge odszukać tego wątku w kupie/sprzedam)

Link to post
Share on other sites

Dzwony z przeszkodami typu drzewo czy słupek zawsze sa gorsze od zwyklych czyli kiedy udrerza odksztalcalna przeszkoda - w podpisie z moje linka na zdjeciach z Lap Race widac na przykld 2 subaraki jak wydzwonily - starszy zostal pogiety w srodku a nowszy nie. Zatem widac tez roznice konstrukcji.

 

A ponizej kilka wypadkow z drzewem przy wiekszej predkosci niz 50 -

BMW 5 - nowsza konstrukcja i tez nie ma szans

5nv9z1e8m6rt2i4j79ucx7ide5.th.jpg

 

i dla porownania AUDI 80 - starsza konstrukcja

dizjszb5n8plirowohp1x61nj7.th.jpg

 

i tyl Audi

w33p6vykaybl10ysd62eaucgc9.th.jpg

 

Wiec nie wiem czemu wp robi newsa :shock:

Link to post
Share on other sites
Taki teks na wp o Subaru.Nigdy mi się nie wydawało aby to były pancerne konstrukcje ale żeby tak ?

http://wiadomosci.wp.pl/gid,10679506,ti ... leria.html

 

Obrazek

 

 

Boczne uderzenia są newralgiczne dla każdej konstrukcji. Dziwne,że taki tekst się pojawił.A dodakowo jest to RHD.

 

rzetelność dziennikarska nie zna granic :cool:

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


×
×
  • Create New...