darek1223 Opublikowano 28 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2008 Witam wszystkich Wczoraj na jednym z pokonywanych zakrętów samochód odmówił posłuszeństwa tzn jadę sobie jadę zakręt w zakręt lewy w prawi i po wyjściu z lewego zakrętu obroty rzędu 5000 samochód jakby stracił moc. Odpuściłem pedał gazu i jak obroty spadły do 2500 dodałem znowu gazu a tu już autko nie przyspieszało tylko zaczęło go dławić. Nie zapaliła sie kontrolka CEL i łudziłem się ze jak zgasze i znowu zapalę autko to problem minie. Zrobiłęm tak i zapalił sie CEL. Pierwszą rzeczą która przyszła mi na myśl jest przepływomierz. I nie wiem czy jeszcze są jakieś inne przyczyny. Teraz autko normalnie odpala jeździ ale tylko do 4 tyś obr/min. Wkręci się nawet do końcaale pod warunkiem że będe dodawał gazu bardzo ale to bardzo powoli bez wciskania do podłogi. Jak wcisnę do podłogi to obroty staja gdzieś na poziomie 3800 i samochód nie moze się dalej wkręcić na obroty tak pierdzi i jak odpuszczam gaz to z zaworu upustowego schodzi cisnienie z TURBO. Odłączyłem przepływkę i jest dokładnie tak samo. Czy to oznacza że po wymianie przepływomierza problem ustapi. Do momoentu uszkodzenia samochód spisywał się bez zarzutów. Jedynie po ostrzejszej jeździe falowały obroty przez kilka sekund od 500-1000. Czasami jak wracałem z zakopanego włączał się bez powodu CEL ale po zgaszeniu i odpaleniu silnika kontrolka gasła i nie było żadnych zmian w przyspieszaniu itd. Pomocy jak ktoś wie o co mu chodzi i czy moje podejrzenia są uzasadnione. [ Dodano: Nie Gru 28, 2008 4:35 pm ] bardzo proszę o pomoc jeśli to przepływka to jestem na kupnie ale nie robię OT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saint Opublikowano 28 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2008 Miałem kiedyś dawno temu prawie identyczne problemy z GT i po długim śledztwie okazało się że przyczyną był walnięty czujnik prędkości. Prędkościomierz działa ci normalnie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darek1223 Opublikowano 28 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2008 tak prędkość normalnie pokazuje bez żadnych problemów. Wiesz jk odepne wtyczkę z przepływki to nic sie nie zmienia auto zachowuje sie identycznie i po złączeniu wtyczek wywala błąd nr 23 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamusmax Opublikowano 29 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2008 najpierw sprawdz przeplywke potem sprawdz czy jest paliwo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darek1223 Opublikowano 29 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2008 w jakim sensie czy jest paliwo.pompa paliwa pracuje tak jak pracowała a w zbiorniku mam około 3/4 baku więc koło 40L ale skłaniam sie ku wymianie przepływki. chyba nie da sie jej wyczyścić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamusmax Opublikowano 29 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2008 w jakim sensie czy jest paliwo.pompa paliwa pracuje tak jak pracowała a w zbiorniku mam około 3/4 baku więc koło 40L ale skłaniam sie ku wymianie przepływki. chyba nie da sie jej wyczyścić? a skad wiesz ze pracuje jak pracowala :?: bo taki sam dzwiek wydaje :?: :roll: zmierz cisnienie na listwach - pisales ze ta akcja sie stala podczas ostrego zakretu wiec przydaloby sie sprawdzic czy szlag nie trafil pompy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darek1223 Opublikowano 29 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2008 a jakie powinno być cisnienie w GT fabryczie przy oryginalnej pompie. Bo tak wogóle to ta moja pompa była wymieniana na nową ale nie oryginalna chyba Ciebie sie pytałem o walbro. Ale pytałem daltego żeby po prostu zmienic nie dlatego że mi się coś działo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 29 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2008 a jakie powinno być cisnienie w GT fabryczie przy oryginalnej pompie. 2,7 bara na wolnych obrotachBo tak wogóle to ta moja pompa była wymieniana na nową ale nie oryginalna chyba Ciebie sie pytałem o walbro. pompa nie ma wpływu na ciśnienie paliwa na listwach tylko regulator ciśnienia więc to czy masz Walbro czy oryginał to nieważne. Ważne jest czy pompa działa prawidłowo i czy regulator ciśnienia utrzymuje prawidłowe ciśnienie na listwach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamusmax Opublikowano 29 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2008 Bo tak wogóle to ta moja pompa była wymieniana na nową ale nie oryginalna chyba Ciebie sie pytałem o walbro. pompa nie ma wpływu na ciśnienie paliwa na listwach tylko regulator ciśnienia więc to czy masz Walbro czy oryginał to nieważne. Ważne jest czy pompa działa prawidłowo i czy regulator ciśnienia utrzymuje prawidłowe ciśnienie na listwach. o to chodzi - mierzac cisnienie na listwach widzisz czy pompa i regulator dzialaja prawidlowo - mozna dodatkowo zmierzyc cisnienie przed regulatorem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darek1223 Opublikowano 29 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2008 cisnienie w normie sie utrzymuje jest 2,72 bara na wolnych obrotach ale wzwala mi komputer bad przeplywki wiec co ma do tego pompa paliwa. Przeciez ECU nie robi sobie jaj [ Dodano: Wto Gru 30, 2008 11:48 pm ] zrobiismy podmianke na przepływke kolegi i problem znikłczyli to było przeplywką. Wyczysciłem ją a benzynie ekstrakcyjnej ale niestety nie dalo to zadnego efektu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się