levy Posted December 24, 2008 Share Posted December 24, 2008 Na stronie SIP jest folder - w broszurach http://www.subaru.pl/docs/brochure09MY_ ... webopt.pdf Ciekawie wyglądają "papierowe" parametry : WRX 230KM / 320Nm, 0-100 km/h - 5,8 sek WRX 265KM / 343Nm, 0-100 km/h - 6 sek ale nie tylko, zastanawiam się czy skrzynia pozostała ta sama? co zmieniono? tylko elektronika? Link to comment Share on other sites More sharing options...
maniujr Posted December 24, 2008 Share Posted December 24, 2008 WRX 265KM / 343Nm, 0-100 km/h - 6 sek mocniejszy i wolniejszy ? :shock: Link to comment Share on other sites More sharing options...
antolll Posted December 28, 2008 Share Posted December 28, 2008 Na stronie SIP jest folder - w broszurach Ja nie moge. Jakie to auto megaobrzydliwe Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michal K Posted December 28, 2008 Share Posted December 28, 2008 mocniejszy i wolniejszy ? :shock: masa dokładnie taka sama jak MY06 (1410kg) pozostaje chyba tylko skrzynia (patrząc na v-max, bo 0-100 różnica 0,1s wiec żadna)? Link to comment Share on other sites More sharing options...
levy Posted January 5, 2009 Author Share Posted January 5, 2009 Drobnym drukiem napisano, że jest nowe większe turbo i "inne usprawnienia". Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Posted January 5, 2009 Share Posted January 5, 2009 Brzydkie kaczątko to to nie jest. Urodziło się paskudne i takie już pozostanie. Nawet mając 40 koni więcej Link to comment Share on other sites More sharing options...
cypis Posted January 5, 2009 Share Posted January 5, 2009 nie wiem chyba juz do hatha przywyknolem nawet.....jakies to na sile, takie jak tojka czy mazda....:PPP Link to comment Share on other sites More sharing options...
GRAF Posted January 8, 2009 Share Posted January 8, 2009 ciekawe kiedy przekroczy magiczna granice 210km/h? Link to comment Share on other sites More sharing options...
PKocial Posted January 9, 2009 Share Posted January 9, 2009 jechał ktoś ? z danych folderowych dużo niestety nie wynika a mi się podoba :smile: , prowadzenie zdecydowanie lepsze od wrx06, robiliśmy w weekend test na śniegu pomimo otwartego dyfra z tyłu, szybszy łatwiejszy , mniej podsterowny 210 km/h spokojnie przekroczy Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Posted January 9, 2009 Ojciec Założyciel Share Posted January 9, 2009 Nie przekroczy. Ogranicznik. Pozdrowienia Link to comment Share on other sites More sharing options...
PKocial Posted January 9, 2009 Share Posted January 9, 2009 fakt ograniczenie elektroniczne przy 6000 obr/min, zamykanie przepustnicy i zdejmowanie ciś.doładowania końcowa V[km/h] na 5 biegu 208-212km/h według GPS, mi to nie przeszkadza :smile: nawet jestem zwolennikiem pzdr Dyrekcję Link to comment Share on other sites More sharing options...
carfit Posted January 9, 2009 Share Posted January 9, 2009 Nie przekroczy. Ogranicznik. Pozdrowienia Dlaczego jest ogranicznik na 210 w Imprezie ? w Foresterze jeszcze mogę zrozumiec, ale w Imprezie :?: :shock: .Nie chce domniemywac ale chciałbym poznać fakty dlaczego tak jest. :cool: Link to comment Share on other sites More sharing options...
levy Posted January 9, 2009 Author Share Posted January 9, 2009 W foresterze chyba 216? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jabar Posted January 9, 2009 Share Posted January 9, 2009 masa dokładnie taka sama jak MY06 (1410kg)nie wiem kto i jak wazyl ze mu tyle wyszlo bo STI MY06 wazy dokladnie 1530 kg z pelnym zbiornikiem Link to comment Share on other sites More sharing options...
PKocial Posted January 9, 2009 Share Posted January 9, 2009 STI porównuj z STI , WRX z WRX wagowo różnią się , jak ważę samochód różnica sięga 30-40kg w górę, porównuje przy pełnym baku czemu taka niska Vmax , krótkie przełożenie główne skrzynia , zapewniająca bardzo dobra dynamikę i ot aby oszczędzić zwyżek temperaturowych i zużycie silnika .... ograniczono obroty silnika przy max obciążeniu racjonalnie pomyślane pzdr Link to comment Share on other sites More sharing options...
JJacek Posted March 4, 2011 Share Posted March 4, 2011 STI porównuj z STI , WRX z WRX wagowo różnią się , jak ważę samochód różnica sięga 30-40kg w górę, porównuje przy pełnym baku czemu taka niska Vmax , krótkie przełożenie główne skrzynia , zapewniająca bardzo dobra dynamikę i ot aby oszczędzić zwyżek temperaturowych i zużycie silnika .... ograniczono obroty silnika przy max obciążeniu racjonalnie pomyślane pzdr Zrobiłem szybkie porównanie skrzyni WRX MY08/09... i WRX MY06.. (dane z cars101.com, skrzynie są takie same w USA jak w Europie co do przełożeń) i wyszło mi coś takiego: WRX MY08 I 3.166 II 1.882 III 1.296 IV 0.972 V 0.738 przełożenie główne 3.9 WRX MY06 I 3.454 II 1.947 III 1.366 IV 0.972 V 0.738 przełożenie główne 3.7 no i prędkości osiągane na poszczególnych biegach (odcinka przy 6500, tylko na V przy 5660): WRX MY09 (225/40 - 17 cali) I 61 II 102 III 148 IV 198 V 227 WRX MY08 (205/50 - 17 cali) I 63 II 106 III 154 IV 205 V 236 WRX MY06 (215/45 - 17 cali) I 60 II 106 III 152 IV 213 V 244 W Europie ogranicznik był wcześniej na 210km/h. Jak widać aż tak mocno się nie różnił nowy od starego, chyba, że gdzieś się pomyliłem w obliczeniach. Różnice między MY09 a MY08 wynikają tylko z opon. Link to comment Share on other sites More sharing options...
grzywaczewski Posted March 4, 2011 Share Posted March 4, 2011 Mnie sie Lanos podoba. Zawsze podobal (zwlaszcza gdy nim jezdzilem) i nadal podoba. A STI Lanos jest prawie tak ladne jak Edwina RS. Prawie Skoro zeszlismy na temat skrzyn, bede do Dziadka miksowal dwie skrzynki. Przelozenie glowne bedzie 4.444, a poszczegolne biegi z Type-R. Nie mam specyfikacji, ale podobno bardzo krotkie, jesli nie nakrotsze. Tylko '5' jest z czegos innego - dluga. Obudowa 754. I mam taki koncept: glowne - 4.444 '1' - dac jednak dluga jedynke '2, 3, 4' - te co sa, krotkie '5' - dac jednak krotka. Auto nie ma byc szybkie (TD04L i hamulce pod 15"), ale ma byc zwinne. Zalezy mi zeby zbieralo sie z dolu i dobrze przyspieszalo do 120 - 140kmh. Szybciej lepiej niech nie jezdzi bo znow cos odpadnie (powyzej 200kmh wyssalo mi raz plajstkikowa szybe z tylu). Kombinuje ze dluga jedynka da mi mozliwosc zamanewrowania jeszcze na jedynce... np. start tuz przed szykana, mozna wbic dwojke dopiero na wyjsciu. A dluga jedynka z takim krotkim glownym da i tak wystarczajacy ciag. Krotka piatka pozwoli na jeszcze troche przyspieszenia powyzej 100kmh. Na codzien nie jezdze dziwadlem. A dojazdy, szkoda mi kasy na mandaty wiec staram sie nie jezdzic powyzej 120kmh. Zastosowanie - techniczne pojezdzawki, KJSy itp. Link to comment Share on other sites More sharing options...
eddie_gt4 Posted October 23, 2012 Share Posted October 23, 2012 ostatnio w necie przeczytalem, ze w Ameryce Pln. WRX265 MY'09 z poczatkowego okresu produkcji (bodajze sierpien-wrzesien 2008 r.) mialy wadliwe silniki... :roll: tak z ciekawosci zapytam czy wiadomo cos na ten temat w Polsce, tj. czy problem padajacych silnikow w WRX265 dotyczyl tez PL/Europy? Link to comment Share on other sites More sharing options...
GeFo555 Posted October 23, 2012 Share Posted October 23, 2012 eddie_gt4, one wogóle były oferowane w Polsce? Myślałem, że WRX w Polsce skończył się na lanosie 220km :roll: Link to comment Share on other sites More sharing options...
eddie_gt4 Posted October 23, 2012 Share Posted October 23, 2012 eddie_gt4, one wogóle były oferowane w Polsce? Myślałem, że WRX w Polsce skończył się na lanosie 220km :roll: byly, byly (w pierwszym poscie tego watku jest link do polskiej broszury WRX265 :wink: ) sa nawet dane o ilosci sprzedanych WRX'ow: (...) W 2008 roku sprzedaliśmy 3 sztuki WRX sedan z silnikiem o mocy 230 KM.W 2009 również 3 sztuki w tej specyfikacji, 10 z silnikiem 265. Ponadto 3 szt WRX H/B z silnkiem 265 :arrow: viewtopic.php?f=3&t=116476&start=200 Link to comment Share on other sites More sharing options...
GeFo555 Posted October 23, 2012 Share Posted October 23, 2012 To w takim razie nie rozumiem czemu nie ma WRXa w obecnej budzie z widebody, boją się, że mniej STI się sprzeda :?: :roll: Link to comment Share on other sites More sharing options...
bzyq Posted October 23, 2012 Share Posted October 23, 2012 Ależ to brzydkie i jeszcze jakieś ograniczniki. A feee. Ulepszyli by silnik, zamknęli blok z powrotem, a nie jakieś kagańce w celu nie przemęczenia silnika. Bo w życiu nie uwierzę, że o bezpieczeństwo tu chodzi. Złooo! Już poprzedni sedan był ładniejszy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
GRAF Posted October 23, 2012 Share Posted October 23, 2012 To w takim razie nie rozumiem czemu nie ma WRXa w obecnej budzie z widebody, boją się, że mniej STI się sprzeda :?: :roll: jest ale w USA mozna sprowadzic cena nawet z opłatami nie zabija Link to comment Share on other sites More sharing options...
Platon Posted October 23, 2012 Share Posted October 23, 2012 sa nawet dane o ilosci sprzedanych WRX'ow: (...) W 2008 roku sprzedaliśmy 3 sztuki WRX sedan z silnikiem o mocy 230 KM.W 2009 również 3 sztuki w tej specyfikacji, 10 z silnikiem 265. Ponadto 3 szt WRX H/B z silnkiem 265 jeden moj Link to comment Share on other sites More sharing options...
eddie_gt4 Posted October 24, 2012 Share Posted October 24, 2012 sa nawet dane o ilosci sprzedanych WRX'ow: (...) W 2008 roku sprzedaliśmy 3 sztuki WRX sedan z silnikiem o mocy 230 KM.W 2009 również 3 sztuki w tej specyfikacji, 10 z silnikiem 265. Ponadto 3 szt WRX H/B z silnkiem 265 jeden moj a ktora wersje masz - 230 czy 265? -- 24 paź 2012, o 06:26 -- Ależ to brzydkie i jeszcze jakieś ograniczniki. A feee. Ulepszyli by silnik, zamknęli blok z powrotem, a nie jakieś kagańce w celu nie przemęczenia silnika. Bo w życiu nie uwierzę, że o bezpieczeństwo tu chodzi.Złooo! Już poprzedni sedan był ładniejszy. imho "Lanos w sedanie" ( ) juz sie opatrzyl i jest calkiem spoko... dac jakies ladniejsze fele (choc i oryginalne grafitowe sa w sumie ok), zalozyc ciut glosniejszy i bardziej widoczny wydech, lepsze heble z prodzu, no i koniecznie pozbyc sie tej paskudnej blyszczacej blendy z tylu i bedzie naprawde spoko dupowoz 8) -- 24 paź 2012, o 07:16 -- To w takim razie nie rozumiem czemu nie ma WRXa w obecnej budzie z widebody, boją się, że mniej STI się sprzeda :?: :roll: juz niejednokrotnie o tym pisano :wink: sek w tym, ze w Europie wycofano z oferty WRX, XT (i nawet H6! :? ), aby "emisja flotowa" - czy jak to sie nazywa - Subaru nie przekroczyla okreslonego poziomu... i tylko STI jest oferowany natomiast w US nie ma tego problemu, wiec tam nadal oferuja pelna game nie-ekologicznych Subarakow -- 24 paź 2012, o 07:18 -- To w takim razie nie rozumiem czemu nie ma WRXa w obecnej budzie z widebody, boją się, że mniej STI się sprzeda :?: :roll: jest ale w USA mozna sprowadzic cena nawet z opłatami nie zabija na razie wide-body sa dosc drogie, nawet jako uzywki, ale za pare lat, mysle, ze Europe zaleja cala fala takich aut (chyba ze cos drastycznie sie zmieni i nie bedzie mozliwosci/nie bedzie sie oplacalo sprowadzac aut z Ameryki Pln.) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now