Jump to content

Nowa Impreza WRX 265


levy
 Share

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

jechał ktoś ?:) z danych folderowych dużo niestety nie wynika

 

a mi się podoba :smile: , prowadzenie zdecydowanie lepsze od wrx06, robiliśmy w weekend test na śniegu pomimo otwartego dyfra z tyłu, szybszy łatwiejszy , mniej podsterowny

 

210 km/h spokojnie przekroczy

Link to comment
Share on other sites

fakt ograniczenie elektroniczne przy 6000 obr/min, zamykanie przepustnicy i zdejmowanie ciś.doładowania :) końcowa V[km/h] na 5 biegu 208-212km/h według GPS,

mi to nie przeszkadza :smile: nawet jestem zwolennikiem

pzdr Dyrekcję

Link to comment
Share on other sites

Nie przekroczy. Ogranicznik.

 

Pozdrowienia

 

Dlaczego jest ogranicznik na 210 w Imprezie ? w Foresterze jeszcze mogę zrozumiec, ale w Imprezie :?: :shock: .Nie chce domniemywac ale chciałbym poznać fakty dlaczego tak jest. :cool:

Link to comment
Share on other sites

STI porównuj z STI , WRX z WRX :) wagowo różnią się , jak ważę samochód różnica sięga 30-40kg w górę, porównuje przy pełnym baku

 

czemu taka niska Vmax , krótkie przełożenie główne skrzynia , zapewniająca bardzo dobra dynamikę i ot aby oszczędzić zwyżek temperaturowych i zużycie silnika .... ograniczono obroty silnika przy max obciążeniu

racjonalnie pomyślane

pzdr

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...
STI porównuj z STI , WRX z WRX :) wagowo różnią się , jak ważę samochód różnica sięga 30-40kg w górę, porównuje przy pełnym baku

 

czemu taka niska Vmax , krótkie przełożenie główne skrzynia , zapewniająca bardzo dobra dynamikę i ot aby oszczędzić zwyżek temperaturowych i zużycie silnika .... ograniczono obroty silnika przy max obciążeniu

racjonalnie pomyślane

pzdr

Zrobiłem szybkie porównanie skrzyni WRX MY08/09... i WRX MY06.. (dane z cars101.com, skrzynie są takie same w USA jak w Europie co do przełożeń) i wyszło mi coś takiego:

WRX MY08 I 3.166	II 1.882	III 1.296	IV 0.972	V 0.738 przełożenie główne 3.9
WRX MY06 I 3.454	II 1.947	III 1.366	IV 0.972	V 0.738 przełożenie główne 3.7

no i prędkości osiągane na poszczególnych biegach (odcinka przy 6500, tylko na V przy 5660):

WRX MY09 (225/40 - 17 cali) I 61  	II 102 	III 148 	IV 198 	V 227
WRX MY08 (205/50 - 17 cali) I 63  	II 106 	III 154 	IV 205 	V 236
WRX MY06 (215/45 - 17 cali) I 60  	II 106 	III 152 	IV 213 	V 244

 

W Europie ogranicznik był wcześniej na 210km/h. Jak widać aż tak mocno się nie różnił nowy od starego, chyba, że gdzieś się pomyliłem w obliczeniach. Różnice między MY09 a MY08 wynikają tylko z opon.

Link to comment
Share on other sites

Mnie sie Lanos podoba. Zawsze podobal (zwlaszcza gdy nim jezdzilem) i nadal podoba. A STI Lanos jest prawie tak ladne jak Edwina RS. Prawie ;)

 

Skoro zeszlismy na temat skrzyn, bede do Dziadka miksowal dwie skrzynki. Przelozenie glowne bedzie 4.444, a poszczegolne biegi z Type-R. Nie mam specyfikacji, ale podobno bardzo krotkie, jesli nie nakrotsze. Tylko '5' jest z czegos innego - dluga. Obudowa 754.

 

I mam taki koncept:

glowne - 4.444

'1' - dac jednak dluga jedynke

'2, 3, 4' - te co sa, krotkie

'5' - dac jednak krotka.

 

Auto nie ma byc szybkie (TD04L i hamulce pod 15"), ale ma byc zwinne. Zalezy mi zeby zbieralo sie z dolu i dobrze przyspieszalo do 120 - 140kmh. Szybciej lepiej niech nie jezdzi bo znow cos odpadnie (powyzej 200kmh wyssalo mi raz plajstkikowa szybe z tylu).

 

Kombinuje ze dluga jedynka da mi mozliwosc zamanewrowania jeszcze na jedynce... np. start tuz przed szykana, mozna wbic dwojke dopiero na wyjsciu. A dluga jedynka z takim krotkim glownym da i tak wystarczajacy ciag.

Krotka piatka pozwoli na jeszcze troche przyspieszenia powyzej 100kmh.

 

Na codzien nie jezdze dziwadlem. A dojazdy, szkoda mi kasy na mandaty wiec staram sie nie jezdzic powyzej 120kmh. Zastosowanie - techniczne pojezdzawki, KJSy itp.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

ostatnio w necie przeczytalem, ze w Ameryce Pln. WRX265 MY'09 z poczatkowego okresu produkcji (bodajze sierpien-wrzesien 2008 r.) mialy wadliwe silniki... :roll:

 

tak z ciekawosci zapytam czy wiadomo cos na ten temat w Polsce, tj. czy problem padajacych silnikow w WRX265 dotyczyl tez PL/Europy?

Link to comment
Share on other sites

eddie_gt4, one wogóle były oferowane w Polsce? Myślałem, że WRX w Polsce skończył się na lanosie 220km :roll:

byly, byly (w pierwszym poscie tego watku jest link do polskiej broszury WRX265 :wink: )

 

sa nawet dane o ilosci sprzedanych WRX'ow:

 

(...) W 2008 roku sprzedaliśmy 3 sztuki WRX sedan z silnikiem o mocy 230 KM.

W 2009 również 3 sztuki w tej specyfikacji, 10 z silnikiem 265. Ponadto 3 szt WRX H/B z silnkiem 265

 

 

:arrow: viewtopic.php?f=3&t=116476&start=200

Link to comment
Share on other sites

Ależ to brzydkie i jeszcze jakieś ograniczniki. A feee. Ulepszyli by silnik, zamknęli blok z powrotem, a nie jakieś kagańce w celu nie przemęczenia silnika. Bo w życiu nie uwierzę, że o bezpieczeństwo tu chodzi.

Złooo! Już poprzedni sedan był ładniejszy.

Link to comment
Share on other sites

sa nawet dane o ilosci sprzedanych WRX'ow:

 

(...) W 2008 roku sprzedaliśmy 3 sztuki WRX sedan z silnikiem o mocy 230 KM.

W 2009 również 3 sztuki w tej specyfikacji, 10 z silnikiem 265. Ponadto 3 szt WRX H/B z silnkiem 265

jeden moj :P

Link to comment
Share on other sites

sa nawet dane o ilosci sprzedanych WRX'ow:

 

(...) W 2008 roku sprzedaliśmy 3 sztuki WRX sedan z silnikiem o mocy 230 KM.

W 2009 również 3 sztuki w tej specyfikacji, 10 z silnikiem 265. Ponadto 3 szt WRX H/B z silnkiem 265

jeden moj :P

a ktora wersje masz - 230 czy 265?

 

-- 24 paź 2012, o 06:26 --

 

Ależ to brzydkie i jeszcze jakieś ograniczniki. A feee. Ulepszyli by silnik, zamknęli blok z powrotem, a nie jakieś kagańce w celu nie przemęczenia silnika. Bo w życiu nie uwierzę, że o bezpieczeństwo tu chodzi.

Złooo! Już poprzedni sedan był ładniejszy.

imho "Lanos w sedanie" ( :mrgreen: ) juz sie opatrzyl i jest calkiem spoko... dac jakies ladniejsze fele (choc i oryginalne grafitowe sa w sumie ok), zalozyc ciut glosniejszy i bardziej widoczny wydech, lepsze heble z prodzu, no i koniecznie pozbyc sie tej paskudnej blyszczacej blendy z tylu i bedzie naprawde spoko dupowoz 8)

 

driverside21.jpg

 

-- 24 paź 2012, o 07:16 --

 

To w takim razie nie rozumiem czemu nie ma WRXa w obecnej budzie z widebody, boją się, że mniej STI się sprzeda :?: :roll: :mrgreen:

juz niejednokrotnie o tym pisano :wink:

sek w tym, ze w Europie wycofano z oferty WRX, XT (i nawet H6! :? ), aby "emisja flotowa" - czy jak to sie nazywa - Subaru nie przekroczyla okreslonego poziomu... i tylko STI jest oferowany :(

natomiast w US nie ma tego problemu, wiec tam nadal oferuja pelna game nie-ekologicznych Subarakow

 

-- 24 paź 2012, o 07:18 --

 

To w takim razie nie rozumiem czemu nie ma WRXa w obecnej budzie z widebody, boją się, że mniej STI się sprzeda :?: :roll: :mrgreen:

jest ale w USA mozna sprowadzic cena nawet z opłatami nie zabija

na razie wide-body sa dosc drogie, nawet jako uzywki, ale za pare lat, mysle, ze Europe zaleja cala fala takich aut (chyba ze cos drastycznie sie zmieni i nie bedzie mozliwosci/nie bedzie sie oplacalo sprowadzac aut z Ameryki Pln.)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...