Jump to content

.........S U B A R U - znaczek na tylnej klapie........


matt
 Share

Recommended Posts

czy moze mi ktos wyjasnic czemu niektore imprezy, (dotyczy to wszystkich trzech "generacji"), nie maja z tylu chromowanego napisu S U B A R U. Czy jest to zwiazane z poszczegolnym rynkiem samochodowym czy tez z widzimisie fabryki :?: oczywiscie pomijam rajdowe imprezy jak chocby WRC kuzaja, gdyz w tym wypadku brak tegoz napisu jest zrozumialy i uzasadniony.

Link to comment
Share on other sites

Ja widze dwie mozliwosci:

1. W Japonii uwazaja to za niepotrzebne, bo tam i tak kazdy, niezaleznie od wieku, plic, wyznania, orientacji, zdrowia itp. wie, ze jest to SUBARU.

2. TO pierwsze zdjecie ti jeszcze z jazd testowych, kiedy nowy model 2003 jeszcze nie zostal wprowadzony, dlatego wersja "beta" jeszcze nie ma paru elementow, m.in. znaczku. Na drugim zdjeciu zas ktos po prsotu zdemontowal. :wink:

Link to comment
Share on other sites

moze i masz racje ze pierwsze zdjecie to wersja beta ale nie wydaje mi sie zeby nie montwali w niej znaczkow, ale to nie wazne jeszcze dwa zdjecia z "czystymi" klapami:

Link to comment
Share on other sites

Autka bez znaczka to zapewne autka lekko dojechane , czyli po stłuczce z lokomotywą lub importowane z Niemiec i wyklepane z przestanku autobusowego lub budki telelefonicznej, ewentualnie z obu tych konstrukcji zmielonych do kupy.

 

Siwy Sceptyczny

Link to comment
Share on other sites

  • Dyrekcja SIP

Prawdopodobna jest wersja o braku napisu w wersjach japońskich.

Ze względu na znajomość lokalnych marek firmy często wogóle rezygnują z logo producenta. I tak np. Nissan Sunny miał w Japonii wyłącznie znak identyfikacyjny "sales channel" - właśnie Sunny.

 

pzdr.

Link to comment
Share on other sites

po wypowiedzi Dyrekcji rozumiem, ze sprawa "czystej" klapy nie jest do konca czysta 8) , i tak w zasadzie to nie ma zdecydowanej i pewnej odpowiedzi dlaczego tak sie dzieje, jednak rowniez mnie, wydaje sie byc najprawdopodobniejszą wersją odpowiedzi, wersja "japonska" :) ......

Link to comment
Share on other sites

kiedy problem czystej klapy wzglednie zostal rozwiazny, znalazlem w sieci inne zdjecie, ktore wywolalo nowe watpliwosci, tym razem zwiazane ze spoilerem w si wrx 2000. w lodzi widzialem identyczny przypadek jak ten na zdjeciu ponizej: CZemu oba nie mialy spoilera?

:arrow: tak chcial wlasciciel

:arrow: widzimisie fabryki

:arrow: znow cos z ta japonia??

 

pomozcie...

Link to comment
Share on other sites

Jak czemu? Odpowiedź jest prosta - właściciel nie dopłacił za spoiler, ktory dla WRXa MY01 był w opcji i nie ma. W każdym razie tak bylo na rynku polskim, nie wiem, jak "w wielkim świecie"? W Poznaniu jeździ np.niebieski WRX (charakterystyczny, bo ma 2 dodatkowe halogeny z przodu) i tez nie ma zadnego spoilera. Pare juz takich widziałem. Jak na moj gust, rzeczywiscie troche "goło" wygląda, ale znam kogoś, kto twierdzi, ze spoiler psuje idealną linie WRXa i nigdy w życiu sie nie zdecyduje nawet na ten mały. Jesli chodzi o MY03 to wydaje mi sie, ze spoiler jest juz w standardzie, ale pewnie na zyczenie moze poleciec do kosza i klient dostanie czystą klape. Hmmm, a jesli ktos zazyczy sobie maly spoiler (w sklepie int. ok. 2 tys zl) to co ze starym? Wymiana za friko czy dopłata do mniejszego spoilera? Tego juz nie wiem, ale podejrzewam, kto moze wiedziec (jego nicj zaczyna sie na D.)

pozdr

Link to comment
Share on other sites

Tak wogole to co to za prze...bana wycieraczka na tylnej szybie? Jakiś wymysł japoński albo brak gustu ze strony właściciela. Subara bez spojlerka moim skromnym zdaniem to nie subarka. Chromowany znaczek Subaru uwazam za fajny ale nie niezbedny. Im wiecej znaczkow tym wiecej elementow do urwania.

Link to comment
Share on other sites

W USA Imprezy WRX sa sprzedawane standardowo na 16'kach.

 

Imprezy oferowane na poszczegolne rynki roznia sie paroma szczegolami. Np jezeli chodzi o fotele to WRX w wersji australijskiej (http://www.subaru.xcom.pl/img/wrx2003/sedan_wnetrze.jpg) ma znacznie lepsze fotele niz wersja na Europe/USA (http://www.nasioc.com/sti/media/?ImageName=MY04_WRX_Interior.jpg).

 

Lepsze, czyli bardziej obejmujace cialo kierowcy (wydaje mi sie ze sa identyczne jak w europejskiej STi).

 

Z kolei fotele w STi w wersji USA sa znacznie mniej wyprofilowane (wg mnie ich ksztalt jest identyczny z fotelami montowanymi w europejskim WRX'ie) niz te oferowane w Europie, czy tez w Australii. (Zdjecie w wysokiej rozdzielczosci foteli STi w wersji USA: http://impreza.subaru.com/microsites/impreza/wrxsti/images/sti_full/seats.zip, a tutaj fotele w wersji europejskiej: http://www.subaru.xcom.pl/img/wrx2003/sti_wnetrze.jpg).

Link to comment
Share on other sites

W WRXie '03 spojler nie jest standardem. Za to w STi standardowo jets montwany ten duuuuuzy :D

 

Ten WRX na zdjeciu to francuski (przynajmniej taka ma rejestracje) :!: Brak spojlera dosc oczywisty, ale 16'', wycieraczka na tylnej szybie i kierownica po prawej stronie jakos tak troche wskazuja ewentualnie w okreslonych warunkach (...), ze to moze byc wersja australijska. 8)

 

 

Pozdrawiam,

ThanJu

Link to comment
Share on other sites

Na ostatnim zdjeciu na drzwiach od garażu jest znak na którym cos pisze ale nie moge odczytac. Historia mogła być taka:

Niemiecki właściciel angielskiej wersji Subaru zarejestrował ją we Francji i pojechał do Australii gdzie serwis na przeglądzie założył mu wycieraczke. Nastepnie korzystając z okazji i bliskości skoczył do Usa gdzie serwis założył mu ichniejsze felgi 16'.

Auto sfotografował polski fotograf i fan Subaru będący akurat w USA na sesji zdjęciowej na której fotografował zwierzeta.

Link to comment
Share on other sites

Jak na moj gust, rzeczywiscie troche "goło" wygląda, ale znam kogoś, kto twierdzi, ze spoiler psuje idealną linie WRXa i nigdy w życiu sie nie zdecyduje nawet na ten mały.

 

ja bym powiedzial, ze impreza bez spoilera chocby tego malego nie tylko wyglada golo ale wrecz nie ladnie :? .........

Link to comment
Share on other sites

  • 4 years later...

korci mnie obedrzec tylek sti ze wszelkiej galanterii, jako wprawny rzezak zrobie to nicia dentystyczna. za pare lat jak go bede sprzedawal i pojawi sie watek ..czy ktos wie dlaczego ten nie ma napisow ..to prosze odpiszcie ze w przyplywie ulanskiej fantazji obdarlem zeby sie wszyscy pytali , a w ogole jest towersja na wyspy Bali

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Wracając do kwestii znaczka na tylnej klapie.

 

O ile rozumiem że w wersji japońskiej może nie być napisu to dlaczego w wersjach do EU (chodzi mi o GT 1998) też czasem nie ma znaczka IMPREZA na środku oraz WRX Impreza w lewym dolnym rogu? Nie trzyma się na szpachli?

Link to comment
Share on other sites

Ja z WRX 04 ściągnąłem, bo tył był za bardzo dociążony i nie skręcał :cool:

 

A tak poważnie to mi się nie podobało to product placement ;)

Link to comment
Share on other sites

na naszym rynku wiekszość Imprez bez znaczków z tyłu to poprostu sprzęty po dzwonie, to się niestety sprawdza. mi się ten duży napis bardzo podoba i np bardzo ubolewam nad tym że 06,07 tego nie miały.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...