aflinta Posted January 19, 2005 Posted January 19, 2005 Witam! Chciałbym przed zakupem auta, upewnić się, że jest ono w takim stanie jakim widać i nie ma jakichś ukrytych wad. To co mi się nasuwa, to pojechać z legacem do serwisu Subaru i podpiąć komputer, potem na podnośnik i zobaczyć jak się ma cały spód autka. Ile może kosztować takie sprawdzenie? Wprawdzie dzwoniłem do seriwsu, ale tam krzyknęli 500 zł. To strasznie dużo. W końcu nie chcę auta rozbierac na czynniki pierwsze a tylko sprawdzić, czy nie kupuję jakiejś miny dla portfela. Sam niestety nie mam jeszcze doświadczenia z tą marką, dlatego chciałbym, by autko zobaczył fachowiec i powiedział co jest źle a z czym można żyć.
wielkopolanin Posted January 19, 2005 Posted January 19, 2005 Jeżeli mogę, to "doczepiam" się do pytania. Czy serwis wykonuje usługę pt. "czy warto to coś kupić?" i co wchodzi w takie badanie, no i ile taka przyjemność kosztuje?
michal Posted January 19, 2005 Posted January 19, 2005 W warszawskim serwisie A.Koper usluga kosztuje 50zl - tak mnie wczoraj poinformowano. Zawsze mozesz skontaktowac sie z Jankiem Korneckim - sub fan
aflinta Posted January 20, 2005 Author Posted January 20, 2005 W warszawskim serwisie A.Koper usluga kosztuje 50zl - tak mnie wczoraj poinformowano. Zawsze mozesz skontaktowac sie z Jankiem Korneckim - sub fan Problemem jest to, że mieszkam w Krakowie i dzisiaj po rozmowie z miłą panią z serwisu dowiedziałem się, że samo podłączenie komputera to koszt 100 zł + VAT!!!!! 150 zł podniesienie autka na podnośniku i sprawdzenie jak wygląda pod spodem! Ceny narzucone odgórnie przez SIP. Czy można prosić dyrekcję o jakiś rabat?
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Posted January 20, 2005 Ojciec Założyciel Posted January 20, 2005 Proszę o kontakt z Działem Technicznym - przekazałem im temat. Na PW wysyłam do Pana kontakt mailowy do osoby, która sie tematem zajmie. Łączę pozdrowienia
aflinta Posted January 20, 2005 Author Posted January 20, 2005 Proszę o kontakt z Działem Technicznym - przekazałem im temat.Na PW wysyłam do Pana kontakt mailowy do osoby, która sie tematem zajmie. Łączę pozdrowienia Dziękuję bardzo za szybkie i skuteczne rozwiązanie mojego problemu Pozdrawiam Artur (prawie subaroposiadacz - oby)
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.