corbis Posted December 22, 2008 Share Posted December 22, 2008 Czy to jest jakis kłopot w porownaniu do innych aut ? Nie trzeba jakiegos specjalnego klucza itp ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
eddie_gt4 Posted December 22, 2008 Share Posted December 22, 2008 Czy to jest jakis kłopot w porownaniu do innych aut ?Nie trzeba jakiegos specjalnego klucza itp ? spec. klucz do zdjecia tarcz hamulcowych :?: :shock: to nie prom kosmiczny! wszystko jest b. proste, a jak masz OEM tarcze, to one nawet beda mialy dodatkowe dwie dziurki do wkrecia srubek (na przypadek gdybys mial jakis problem z demontazem tarcz, bo bywa, ze sa "przypieczone" do piast ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
corbis Posted December 22, 2008 Author Share Posted December 22, 2008 Chodzi mi o jakis nietypowy rozmiar klucza , calowe , metryczne , wiesz jak jest Albo tarcza przykrecona do piasty na małą śrubke typu torx z bolcem w srodku itp. Zacisk czterotłoczkowy sie odchyla do zdjecia tarczy czy trzeba go zdjac ? Dzieki , musze zdjac bo na tarczy jest rant i nowe klocki nie pracuja . Tarcze stocze lub wyrzuce Link to comment Share on other sites More sharing options...
eddie_gt4 Posted December 22, 2008 Share Posted December 22, 2008 Chodzi mi o jakis nietypowy rozmiar klucza , calowe , metryczne , wiesz jak jest Albo tarcza przykrecona do piasty na małą śrubke typu torx z bolcem w srodku itp. raczej nic z tych rzeczy :smile: Zacisk czterotłoczkowy sie odchyla do zdjecia tarczy czy trzeba go zdjac ? ja bym na pewno zdjal caly zacisk wraz z klockami, imho bedzie znacznie prosciej/szybciej Link to comment Share on other sites More sharing options...
corbis Posted December 22, 2008 Author Share Posted December 22, 2008 Jasne , dzieki , bede wieczorem walczyl Link to comment Share on other sites More sharing options...
kashmere Posted December 22, 2008 Share Posted December 22, 2008 Czy to jest jakis kłopot w porownaniu do innych aut ? nie Nie trzeba jakiegos specjalnego klucza itp ? nie Link to comment Share on other sites More sharing options...
corbis Posted December 22, 2008 Author Share Posted December 22, 2008 Jeśli do zdjecia zacisku trzeba odkrecic takie dwie konkretne 17'tki to moje narzedzia z hipermarketu sie niestety poddaly Link to comment Share on other sites More sharing options...
bujak27 Posted December 22, 2008 Share Posted December 22, 2008 Dokładnie trzeba te dwie 17-ki odkrecić i czasami potrafią śię urwać :wink: Link to comment Share on other sites More sharing options...
MIKKI Posted December 22, 2008 Share Posted December 22, 2008 Dokładnie trzeba te dwie 17-ki odkrecić i czasami potrafią śię urwać :wink: W starym Antyku się nie urwały to może i w Babci się nie urwą? Chociaż przyznam, że WD40 i młotek 5cio kilowy były pomocne :wink: Link to comment Share on other sites More sharing options...
corbis Posted December 22, 2008 Author Share Posted December 22, 2008 Ohoho , to grubsza robota widze No to chyba dojezdze te tarcze jednak po tym jak sie klocki dotra i na sezon letni wymienie komplet , w warsztacie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kruk Posted December 23, 2008 Share Posted December 23, 2008 Eee tam straszycie człowieka...wymiana tarcz i klocków w GT-ku to żadna filozofia i jak kolega potrafi wbić gwóźdź samodzielnie to sobie poradzi z tym bez warsztatu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
emotorsport Posted December 31, 2008 Share Posted December 31, 2008 I jak tam, obyło się bez chirurga i gipsu? Pozdro Link to comment Share on other sites More sharing options...
corbis Posted December 31, 2008 Author Share Posted December 31, 2008 Obyło sie bo... odpuscilem temat Autko jest akurat u mechanika to przy okazji pewnie wymienie tarcze Link to comment Share on other sites More sharing options...
cypis Posted January 1, 2009 Share Posted January 1, 2009 podniesc auto zdjac kolo, zapsikac wszystko wd40 ....przerwa technicza na działanie preparatu (wyznacznikiem jest piwo:PP) Odkrecic zacisk (17) i podwiesic go do mcpersona, odkrecic jarzmo zacisku, sciagnac tarcze Załorzyc nowa(piaste spikac miedziac co by sie tarcza nie zapiekla) wyczyscic zacisk przesmarowac najlepiej ceramika miejsca gdzie pracuje klocek, wyczyscic i przesmarowac prowadnice zacisku (znowu ceramika) Poskrecac wszystko a srobki wkrecic na kropelce kleju do gwintów. Felge spryskac miedzią zeby sie nie przypiekla. Opis jak do manuala ASO chyba zaden mechanik tak niestety nie robi:(( Link to comment Share on other sites More sharing options...
corbis Posted January 1, 2009 Author Share Posted January 1, 2009 Dobry manual Tylko w MY99 chyba nie ma jarzma Link to comment Share on other sites More sharing options...
cypis Posted January 1, 2009 Share Posted January 1, 2009 ze jak zacisk przykrecany jest prosto do zwrotnicy??? hmmm to mnie zdiwilo masz fotke bo nie kojarze dokladnie teraz zacisku z MY99 Link to comment Share on other sites More sharing options...
corbis Posted January 2, 2009 Author Share Posted January 2, 2009 Prosze Link to comment Share on other sites More sharing options...
emotorsport Posted January 2, 2009 Share Posted January 2, 2009 Te zaciski bardzo mi przypominają zaciski z WRXa MY2006 Link to comment Share on other sites More sharing options...
cypis Posted January 2, 2009 Share Posted January 2, 2009 dziekuje ,to masz mniej krecenia i smarowania:)) Link to comment Share on other sites More sharing options...
corbis Posted January 2, 2009 Author Share Posted January 2, 2009 Niby tak , tylko te cholerne 17 :roll: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now