jmiciuk Posted December 22, 2008 Share Posted December 22, 2008 Chcialbym spytac - na co zwrocic uwage przy 200kkm ? Chcialem oddac forka do ASO na jakis przeglad bo nie znam dokladnie historii auta, zwlaszcza ze ostatni raz byl w aso jakies 60tysi temu. Czy taki zwykly przeglad wystarczy ? Czy jesli niema (przynajmniej jak dla mnie ale ja sie nie znam) zadnych niepokojacych stukow itp. to jest sens zagladac do silnika ? Droga taka zabawa ? Bo troche duzo oleju bierze no i pali tez duzo. Jest sens zlecać coś więcej czy na standardowym przegladzie wszystko wyjdzie ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
GREGG Posted December 22, 2008 Share Posted December 22, 2008 a nie powinieneś przy 200k zrobić rozrządu? pierwszy wypada przy 105k, to drugi standardowo wyjdzie przy 195k lub 210k (licząc przeglądy co 15k - chyba że uturbione mają inaczej niż wolnossące) Link to comment Share on other sites More sharing options...
jmiciuk Posted December 22, 2008 Author Share Posted December 22, 2008 Rozrzad akurat poprzedni wlasciel mowil ze robil 2 razy i ze dopiero przy 250 mam robic. A ze nie kupowalem od niego tylko z komisu i romzawialem z nim przez telefon juz duzo po zakupie to chyba moge mu zaufac. No chyba ze w aso mi powiedza ze jednak niebyl wymieniany Link to comment Share on other sites More sharing options...
GREGG Posted December 22, 2008 Share Posted December 22, 2008 jeżeli faktycznie już robił, to ok, ale bym w aso kazał dokładnie sprawdzić (jeżeli to możliwe) - rozrząd to jednak nie żarty... Link to comment Share on other sites More sharing options...
arosiak Posted December 22, 2008 Share Posted December 22, 2008 olej w skrzyni i dyfrach co 50kkm trzeba wymienić. regulacja zaworów - niech mechanik zadecyduje filtr paliwa filtr kabinowy nie należy również do często wymienianych i nie pamiętamy o nim. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jmiciuk Posted December 22, 2008 Author Share Posted December 22, 2008 Olej wymieniony (silnikowy, skrzynia i dyfry) filtry tez (kabinowy masakrycznie drogi tez) No czyli generalnie zostawic i juz fachowcy powinni wiedziec co i jak, tak ? Zlecic poprostu przeglad i bedzie ok ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
GREGG Posted December 22, 2008 Share Posted December 22, 2008 Zlecic poprostu przeglad i bedzie ok ? jak masz wszystkie ekspoloatacyjne sprawy zalatwione - a z tego co piszesz to masz - to chyba standardowy przeglad starczy... z sugestia zeby porzadnie popatrzyli na wszystkie kluczowe sprawy :wink: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rob Posted December 22, 2008 Share Posted December 22, 2008 Nawiązując do tematu, to orientujecei się może ile może kosztować wymiana oleju w dyfrach i skrzyni?? i jaki olej kupić do dyfrów?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Azrael Posted December 22, 2008 Share Posted December 22, 2008 Shell Gearoil SL dedykowany do Subaru Link to comment Share on other sites More sharing options...
jmiciuk Posted December 23, 2008 Author Share Posted December 23, 2008 Rob ja wlasnie bylem w ASO na takiej wymianie. I jeszcze mi zarówki dwie wymienili i zaplacilem razem ok 460zl tak mis ie cos kojarzy Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rob Posted December 23, 2008 Share Posted December 23, 2008 Aha, ciekawe ile mi w warszawie policzą za taka przyjemność :wink: [ Dodano: Wto Gru 23, 2008 7:45 pm ] Jmiciuk dzwoniłem dziś do aso i krzykneli mi 250zeta za olej i 80 za robocizne (wymiana oleju w skrzyni i dyfrach), w sumie to sie nie orientuje ile powinno kosztować, musze podzwonić jeszcze po innych serwisach, ale z tego co ty piszesz to wychodzi jakoś dziwnie niedużo. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now