Skocz do zawartości

Wieksza tarcza-ori zacisk


the.wolf

Rekomendowane odpowiedzi

Siema,

 

na zagramanicznych forach wyczytałem ze do fabrycznego zacisku przedniego z MY00 mozna zaladowac wieksza tarcze. Potrzebne sa tylko adaptery do poszerzenia zacisku ZTCP.

Robil to ktos u nas? Jest w ogole sens takiej operacji? W niektorych postach widzialem tarcze 330mm w febrycznym zacisku. Czy to rzeczywiscie dobrze hamuje?

Co z klockami wtedy? inne?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Robil to ktos u nas?

 

Mati miał taki zestaw. Producent takiego zestawu to Powerslot.

 

Jest w ogole sens takiej operacji

 

moim zdaniem lepiej kupić big brake kit. Zacisk GTkowy to nie jest super konstrukcja, poza tym wielkość klocka pozostaje niezmieniona.

 

W niektórych postach widziałem tarcze 330mm w febrycznym zacisku

 

Tak, tyle da rade

 

Czy to rzeczywiscie dobrze hamuje?

 

tak, hamuje lepiej oraz nie ma takiego fadingu jak w serii.

 

Co z klockami wtedy? inne?

 

rozumiem ze chodzi Ci o wielkość. Nie, takie same (bo jak miałbyś wsadzić inny klocek do zacisku?)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do klocka myslalem ze moza ta sie minimalnie wiekszy klocek wstawic w ori zacisk
jak to zrobisz to będziesz pionierem :wink: jak dla mnie to już sporym drutem pachnie - ja bym zainwestował po prostu w większe hamulce z zaciskami. Poza tym minimalnie większy klocek nie da Ci lepszego hamowania więc nie warto kombinować.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem taki zestaw Powerslot. Tarcza 335mm nacinana, dwu-cześciowa. Wyglądało to tak:

 

13ak9iw0.jpg

 

Na ulicy sprawowało się to nieźle, ale po dwóch Ułężach pękła tarcza. BBK jest o niebo lepszy, a przy obecnych cenach Ksportów, takie rozwiązanie IMO jest bezsensu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To że pękła tarcza to na 99% winna kiepskiej jakości tarczy. Konstrukcja nie różni się niczym od BBK, tzn są adaptery do których przykręca się zacisk.

 

Weż pod uwagę że montując BBK będzie mógł sprzedać swoje zaciski, co zrekompensuje ci część kosztu :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedys Adam. mnie przekonywał ze przy mojej jezdzie miasto i kilka razy w roku pojezdzawki, tarczy z BBK nie bede mial okazji nawet wymienic, a to ozanacza duza oplacalność.

 

Zapewne tak będzie, ja jeździłem 1,5 roku na tarczach D2, i jak sprzedawałem samochód to nie było na nich żadnych śladów złużycia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no pewnie bym sprzedał ori zacisk...

Kiedys Adam. mnie przekonywał ze przy mojej jezdzie miasto i kilka razy w roku pojezdzawki, tarczy z BBK nie bede mial okazji nawet wymienic, a to ozanacza duza oplacalność.

 

sprzedajac ori zacisk to zakup zestawu K SPORT/D2 wychodzi smiesznie tanio.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

o ile dobrze pamietam to K SPORT wchodzi bez problemu pod 17" wrxowa lub sti 2002?

 

 

wchodzi pod wrxowa, stiowa i pod wiele roznych innych.

 

wybor felg jest zdecydowanie wiekszy niz przy zaciskach z sti.

ale czy taki BBK bedzie hamowal lepiej niz zestaw Brembo z STi/STI :?: :razz:

(w tym samym aucie, na tych samych oponach i klockach hamulcowych)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...