the.wolf Posted December 20, 2008 Share Posted December 20, 2008 Siema, na zagramanicznych forach wyczytałem ze do fabrycznego zacisku przedniego z MY00 mozna zaladowac wieksza tarcze. Potrzebne sa tylko adaptery do poszerzenia zacisku ZTCP. Robil to ktos u nas? Jest w ogole sens takiej operacji? W niektorych postach widzialem tarcze 330mm w febrycznym zacisku. Czy to rzeczywiscie dobrze hamuje? Co z klockami wtedy? inne? Link to comment Share on other sites More sharing options...
kashmere Posted December 20, 2008 Share Posted December 20, 2008 Robil to ktos u nas? Mati miał taki zestaw. Producent takiego zestawu to Powerslot. Jest w ogole sens takiej operacji moim zdaniem lepiej kupić big brake kit. Zacisk GTkowy to nie jest super konstrukcja, poza tym wielkość klocka pozostaje niezmieniona. W niektórych postach widziałem tarcze 330mm w febrycznym zacisku Tak, tyle da rade Czy to rzeczywiscie dobrze hamuje? tak, hamuje lepiej oraz nie ma takiego fadingu jak w serii. Co z klockami wtedy? inne? rozumiem ze chodzi Ci o wielkość. Nie, takie same (bo jak miałbyś wsadzić inny klocek do zacisku?) Link to comment Share on other sites More sharing options...
the.wolf Posted December 20, 2008 Author Share Posted December 20, 2008 dzieki za info, pomecze Matiego no chyba że wolalby zabrac glos publicznie co do klocka myslalem ze moza ta sie minimalnie wiekszy klocek wstawic w ori zacisk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kruk Posted December 20, 2008 Share Posted December 20, 2008 co do klocka myslalem ze moza ta sie minimalnie wiekszy klocek wstawic w ori zacisk jak to zrobisz to będziesz pionierem :wink: jak dla mnie to już sporym drutem pachnie - ja bym zainwestował po prostu w większe hamulce z zaciskami. Poza tym minimalnie większy klocek nie da Ci lepszego hamowania więc nie warto kombinować. Link to comment Share on other sites More sharing options...
the.wolf Posted December 20, 2008 Author Share Posted December 20, 2008 nie mowiłem ze będę to robil wiem że najlepszą opcją jest BBK, to bez dwoch zdan. Chciałem też wiedzieć o innych opcjach. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mati Posted December 21, 2008 Share Posted December 21, 2008 Miałem taki zestaw Powerslot. Tarcza 335mm nacinana, dwu-cześciowa. Wyglądało to tak: Na ulicy sprawowało się to nieźle, ale po dwóch Ułężach pękła tarcza. BBK jest o niebo lepszy, a przy obecnych cenach Ksportów, takie rozwiązanie IMO jest bezsensu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
the.wolf Posted December 22, 2008 Author Share Posted December 22, 2008 Dzieki Mati. Pytanie czy to ze pekla tarcza to kwestia jakosci tarczy czy moze taka konstrukcja hebla ma na to wplyw.... W kazdym razie juz wiem co i jak. thx wszystkim Link to comment Share on other sites More sharing options...
eddie_gt4 Posted December 22, 2008 Share Posted December 22, 2008 (...) Zacisk GTkowy to nie jest super konstrukcja (...) kiedys czytalem, ze sam zacisk konstrukcyjnie jest jak najbardziej ok, a glowna jego wada to material, z ktorego zostal wykonany... :roll: Link to comment Share on other sites More sharing options...
mati Posted December 22, 2008 Share Posted December 22, 2008 To że pękła tarcza to na 99% winna kiepskiej jakości tarczy. Konstrukcja nie różni się niczym od BBK, tzn są adaptery do których przykręca się zacisk. Weż pod uwagę że montując BBK będzie mógł sprzedać swoje zaciski, co zrekompensuje ci część kosztu :wink: Link to comment Share on other sites More sharing options...
the.wolf Posted December 22, 2008 Author Share Posted December 22, 2008 no pewnie bym sprzedał ori zacisk... Kiedys Adam. mnie przekonywał ze przy mojej jezdzie miasto i kilka razy w roku pojezdzawki, tarczy z BBK nie bede mial okazji nawet wymienic, a to ozanacza duza oplacalność. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mati Posted December 22, 2008 Share Posted December 22, 2008 Kiedys Adam. mnie przekonywał ze przy mojej jezdzie miasto i kilka razy w roku pojezdzawki, tarczy z BBK nie bede mial okazji nawet wymienic, a to ozanacza duza oplacalność. Zapewne tak będzie, ja jeździłem 1,5 roku na tarczach D2, i jak sprzedawałem samochód to nie było na nich żadnych śladów złużycia. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Azrael Posted December 22, 2008 Share Posted December 22, 2008 marcin@klubsubaru.pl przez rok jazdy Evo na AP Racng nie zuzyl na drodze nawwet kompletu klocków. Za to 2 kpl tarcz i cholera wie ile kompletów klocków na Poznaniu... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adam. Posted December 22, 2008 Share Posted December 22, 2008 no pewnie bym sprzedał ori zacisk... Kiedys Adam. mnie przekonywał ze przy mojej jezdzie miasto i kilka razy w roku pojezdzawki, tarczy z BBK nie bede mial okazji nawet wymienic, a to ozanacza duza oplacalność. sprzedajac ori zacisk to zakup zestawu K SPORT/D2 wychodzi smiesznie tanio. Link to comment Share on other sites More sharing options...
the.wolf Posted December 22, 2008 Author Share Posted December 22, 2008 o ile dobrze pamietam to K SPORT wchodzi bez problemu pod 17" wrxowa lub sti 2002? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adam. Posted December 22, 2008 Share Posted December 22, 2008 o ile dobrze pamietam to K SPORT wchodzi bez problemu pod 17" wrxowa lub sti 2002? wchodzi pod wrxowa, stiowa i pod wiele roznych innych. wybor felg jest zdecydowanie wiekszy niz przy zaciskach z sti. Link to comment Share on other sites More sharing options...
eddie_gt4 Posted December 22, 2008 Share Posted December 22, 2008 o ile dobrze pamietam to K SPORT wchodzi bez problemu pod 17" wrxowa lub sti 2002? wchodzi pod wrxowa, stiowa i pod wiele roznych innych. wybor felg jest zdecydowanie wiekszy niz przy zaciskach z sti. ale czy taki BBK bedzie hamowal lepiej niz zestaw Brembo z STi/STI :?: :razz: (w tym samym aucie, na tych samych oponach i klockach hamulcowych) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adam. Posted December 22, 2008 Share Posted December 22, 2008 wg mnie tak. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now