Jump to content

Wieksza tarcza-ori zacisk


the.wolf
 Share

Recommended Posts

Siema,

 

na zagramanicznych forach wyczytałem ze do fabrycznego zacisku przedniego z MY00 mozna zaladowac wieksza tarcze. Potrzebne sa tylko adaptery do poszerzenia zacisku ZTCP.

Robil to ktos u nas? Jest w ogole sens takiej operacji? W niektorych postach widzialem tarcze 330mm w febrycznym zacisku. Czy to rzeczywiscie dobrze hamuje?

Co z klockami wtedy? inne?

Link to comment
Share on other sites

Robil to ktos u nas?

 

Mati miał taki zestaw. Producent takiego zestawu to Powerslot.

 

Jest w ogole sens takiej operacji

 

moim zdaniem lepiej kupić big brake kit. Zacisk GTkowy to nie jest super konstrukcja, poza tym wielkość klocka pozostaje niezmieniona.

 

W niektórych postach widziałem tarcze 330mm w febrycznym zacisku

 

Tak, tyle da rade

 

Czy to rzeczywiscie dobrze hamuje?

 

tak, hamuje lepiej oraz nie ma takiego fadingu jak w serii.

 

Co z klockami wtedy? inne?

 

rozumiem ze chodzi Ci o wielkość. Nie, takie same (bo jak miałbyś wsadzić inny klocek do zacisku?)

Link to comment
Share on other sites

co do klocka myslalem ze moza ta sie minimalnie wiekszy klocek wstawic w ori zacisk
jak to zrobisz to będziesz pionierem :wink: jak dla mnie to już sporym drutem pachnie - ja bym zainwestował po prostu w większe hamulce z zaciskami. Poza tym minimalnie większy klocek nie da Ci lepszego hamowania więc nie warto kombinować.
Link to comment
Share on other sites

Miałem taki zestaw Powerslot. Tarcza 335mm nacinana, dwu-cześciowa. Wyglądało to tak:

 

13ak9iw0.jpg

 

Na ulicy sprawowało się to nieźle, ale po dwóch Ułężach pękła tarcza. BBK jest o niebo lepszy, a przy obecnych cenach Ksportów, takie rozwiązanie IMO jest bezsensu.

Link to comment
Share on other sites

(...) Zacisk GTkowy to nie jest super konstrukcja (...)

kiedys czytalem, ze sam zacisk konstrukcyjnie jest jak najbardziej ok, a glowna jego wada to material, z ktorego zostal wykonany... :roll:

Link to comment
Share on other sites

To że pękła tarcza to na 99% winna kiepskiej jakości tarczy. Konstrukcja nie różni się niczym od BBK, tzn są adaptery do których przykręca się zacisk.

 

Weż pod uwagę że montując BBK będzie mógł sprzedać swoje zaciski, co zrekompensuje ci część kosztu :wink:

Link to comment
Share on other sites

no pewnie bym sprzedał ori zacisk...

Kiedys Adam. mnie przekonywał ze przy mojej jezdzie miasto i kilka razy w roku pojezdzawki, tarczy z BBK nie bede mial okazji nawet wymienic, a to ozanacza duza oplacalność.

Link to comment
Share on other sites

Kiedys Adam. mnie przekonywał ze przy mojej jezdzie miasto i kilka razy w roku pojezdzawki, tarczy z BBK nie bede mial okazji nawet wymienic, a to ozanacza duza oplacalność.

 

Zapewne tak będzie, ja jeździłem 1,5 roku na tarczach D2, i jak sprzedawałem samochód to nie było na nich żadnych śladów złużycia.

Link to comment
Share on other sites

no pewnie bym sprzedał ori zacisk...

Kiedys Adam. mnie przekonywał ze przy mojej jezdzie miasto i kilka razy w roku pojezdzawki, tarczy z BBK nie bede mial okazji nawet wymienic, a to ozanacza duza oplacalność.

 

sprzedajac ori zacisk to zakup zestawu K SPORT/D2 wychodzi smiesznie tanio.

Link to comment
Share on other sites

o ile dobrze pamietam to K SPORT wchodzi bez problemu pod 17" wrxowa lub sti 2002?

 

 

wchodzi pod wrxowa, stiowa i pod wiele roznych innych.

 

wybor felg jest zdecydowanie wiekszy niz przy zaciskach z sti.

ale czy taki BBK bedzie hamowal lepiej niz zestaw Brembo z STi/STI :?: :razz:

(w tym samym aucie, na tych samych oponach i klockach hamulcowych)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...