hannibal Opublikowano 19 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2008 mam zamontowany zawór upustowy w WRX 2006 i niestety obroty falują i gaśnie....gdzie to można ustawić w Trójmieście ?? W salonie nie tykają się tego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 19 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2008 Jeśli masz całkowicie seryjny samochód, to zawór upustowy jest ci do niczego nie potrzedny i będzie tylko powodował różne problemy. Jeśli w dodatku jest to tani zawór (allegro edition) to jego regulacja może byś trudna/niemożliwa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hannibal Opublikowano 19 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2008 mam też fabryczny ten wymontowany...kupiłem z tym nowym(z efektem dźwiekowym)...ponoć wymaga regulacji....ale czy to jest faktycznie możliwe czy sobie zamontować ten fabryczny bez efektów...hmm ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KASIAiMIŚ Opublikowano 19 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2008 jak chcesz w 3mieście to odezwij sie do Kashmere lub Kruka oni przez to przechodzili i faktycznie podobno można to jakoś wyregulować. w/g mnie jest to jednak bez sensu i powinieneś założyć sobie seryjny zawór w obiegu zamkniętym - efekt na plus takiej operacji to zmniejszenie zużycia paliwa jeśli to ma znaczenie oczywiście :roll: efekt na minus brak tak lubianego sapnięcia jeśli to ma znaczenie oczywiście :roll: pozdrawiam miś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 19 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2008 Ja tez bym raczej dorzucil glos na zawor recyrkulacyjny - albo najwyzej hybrydowy. I pewnie problemy mina jak reka odjal. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kashmere Opublikowano 19 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2008 mam zamontowany zawór upustowy w WRX 2006 i niestety obroty falują i gaśnie....gdzie to można ustawić w Trójmieście ?? Jeśli masz nieregulowany bov (np cosmo 2m) to spróbuj odłączyć akumulator na jakiś czas i z powrotem podłączyć. U mnie pomogło. jeśli regulowany to proponuje albo podjechać do Janisza w Pruszczu, albo samemu wyregulować. W salonie nie tykają się tego A on w ogóle wiedzą co to jest bov? Co do zamiany dv-> bov to ja również byłbym za pozostawieniem seryjnego zaworu lub montażu hybrydowego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hannibal Opublikowano 19 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2008 ok....już dzwoniłem...ale dopiero po Nowym Roku mogą P.S a ten hybrydowy to co to takiego ? Bo jak nic nie hałasuje to po co mi on...wole seryjny fabryczny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kashmere Opublikowano 19 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2008 hannibal, hałasuje, ale oprócz hałasowania oddaje cześć powietrza z powrotem do dolotu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hannibal Opublikowano 19 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2008 to korzystne działanie rozumiem ? mniej pali i większa moc lub jej podtrzymanie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raga Opublikowano 19 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2008 turbina niby nie musi znowu nabijac ciśnienie, ale i tak zostaw Blow-offa - ten syk jest niepowtarzalny i poprawia humor gdy jestes smutny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kashmere Opublikowano 19 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2008 mniej pali i większa moc lub jej podtrzymanie ? palić pali tyle samo jak dv i bov. Po prostu mając bova z natury lubi się popsikać i częściej wkręca sie na obroty. Jeżdżąc normalnie nie odczułem jakiegoś zwiększonego zużycia. Z ta mocą to tez nie jest tak że bov zabiera jakieś dziesiątki koni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KASIAiMIŚ Opublikowano 19 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2008 mniej pali i większa moc lub jej podtrzymanie ? palić pali tyle samo jak dv i bov. Po prostu mając bova z natury lubi się popsikać i częściej wkręca sie na obroty. Jeżdżąc normalnie nie odczułem jakiegoś zwiększonego zużycia. Z ta mocą to tez nie jest tak że bov zabiera jakieś dziesiątki koni. kiedyś był jakiś temat na forum z którego jasno wynikało że spalanie wzrasta i nie chodzi tu o ciągłe odsłuchiwanie sapnięcia :roll: zresztą sam dobrze a może nawet lepiej o tym wiesz :smile: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 19 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2008 kashmere - mnie z zalozonym HKS'em dosc mocno przelewalo. Zalozylem recyrkulacyjny i problem sie skonczyl. A i udalo mi sie zejsc do 15-16litrow na 100km po miescie gdy wczesniej dochodzilem do 20 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kashmere Opublikowano 19 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2008 możliwe za macie racje, a ja sie po prostu przyzwyczaiłem :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 19 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2008 Co do regulacji BOV-a to sam to regulowałem u siebie i nie trzeba z tym jeździć do Janisza bo sporo to niestety kosztuje z reguły. Są dwa rodzaje BOV-ów: ze śrubą regulacyjną i nieregulowane. Jak jest śruba regulacyjna to jest to 10min. roboty - sam Ci to mogę zrobić. A jak nie ma śruby regulacyjnej to można BOV rozebrać i wymienić sprężynę na twardszą i też wyregulować - problem jest jedynie w dostępności takich sprężyn (jakby co ja mam kilka na stanie, może któraś przypasuje). A jak masz nowoczesny BOV membranowy np. HKS SSQV to nic nie zrobisz ale one są raczej szczelne i starczają do 2,0bara (ja mam SSQV przy 1,8bara i jest szczelny) i nie wymagają żadnej regulacji. To tyle wstępem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hannibal Opublikowano 19 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2008 dowiem się jaki to jest i się odezwę....dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JED Opublikowano 20 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2008 kashmere, po raz, to zwolnij z tymi podpisami i awatarami, bo nie wiem z kim tancze. Po 2: Jeśli masz nieregulowany bov (np cosmo 2m) to spróbuj odłączyć akumulator Jaki ma to zwiazek? :shock: :shock: sam Ci to mogę zrobić Polecam tego Allegrowicza! A jak masz nowoczesny BOV membranowy np. HKS SSQV to nic nie zrobisz No i po co ta falszywa skromnosc!? :grin: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kashmere Opublikowano 20 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2008 kashmere, po raz, to zwolnij z tymi podpisami i awatarami, bo nie wiem z kim tancze. Będę sobie zmieniał kiedy mi sie podoba, sorry Jaki ma to zwiazek? :shock: :shock: nie wiem czy ma. Kiedyś na forum była dyskusja ze najprawdopodobniej taki reset pozwala dostosować sie do drobnych zmian w warunkach pracy. Z tego co pamiętam nie tylko mi taka operacja pomogła. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hannibal Opublikowano 20 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2008 dobra wiadomość....zawór jest regulowany-ma śrubę....kupiony w USA Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kashmere Opublikowano 20 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2008 hannibal, niestety nie wiem gdzie jest zadupie cholerne ale jak gdzieś blisko do Gdańska to możesz podjechać do kruka na pewno pomoże:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 20 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2008 Hannibal, zapraszam po Świętach - wyreguluję Ci za free jak forumowicz forumowiczowi :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacky X Opublikowano 20 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2008 Sorki za lamerskie pytanie i wiem ,ze można skorzystac z szukajki ale trochę to forum juz czytam, tyle tytułem wstępu . Pytania : 1) Co jeste oryginalnie ? Jest jakis fabryczny bov ? 2) Jesli zmiana w fabrycznym nic nie daje to jakie dłubanie wynaga bov. Czy przy wzrośnie doładowania powyzej seryjnego aby nie spierdzielało powietrze nabite przez sprężarkę ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kashmere Opublikowano 20 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2008 Jacky X, faktycznie totalne lamerstwo 1) Co jeste oryginalnie ? Jest jakis fabryczny bov ? DV czyli zawór zwrotny. 2) Jesli zmiana w fabrycznym nic nie daje to jakie dłubanie wynaga bov takie z duzym doładowaniem, którego DV nie utrzyma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 20 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2008 Kashmere, JackyX słynie z dość ciekawych żeby nie powiedzieć dziwnych pytań więc nie dziw się tak tylko przyzwyczajaj i pomagaj koledze :wink: Z kolei w innych wątkach kipi wiedzą motoryzacyjną - to bardzo ciekawy człowiek musi być Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kashmere Opublikowano 20 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2008 Kruk, potrafisz człowiekowi poprawić humor z rana Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się