Skocz do zawartości

Zawór upustowy-regulacja....gdzie w Trójmieście ??


hannibal

Rekomendowane odpowiedzi

Jeśli masz całkowicie seryjny samochód, to zawór upustowy jest ci do niczego nie potrzedny i będzie tylko powodował różne problemy. Jeśli w dodatku jest to tani zawór (allegro edition) to jego regulacja może byś trudna/niemożliwa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak chcesz w 3mieście to odezwij sie do Kashmere lub Kruka oni przez to przechodzili i faktycznie podobno można to jakoś wyregulować.

w/g mnie jest to jednak bez sensu i powinieneś założyć sobie seryjny zawór w obiegu zamkniętym - efekt na plus takiej operacji to zmniejszenie zużycia paliwa jeśli to ma znaczenie oczywiście :roll: efekt na minus brak tak lubianego sapnięcia jeśli to ma znaczenie oczywiście :roll:

 

pozdrawiam

miś

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam zamontowany zawór upustowy w WRX 2006 i niestety obroty falują i gaśnie....gdzie to można ustawić w Trójmieście ??

 

Jeśli masz nieregulowany bov (np cosmo 2m) to spróbuj odłączyć akumulator na jakiś czas i z powrotem podłączyć. U mnie pomogło.

 

jeśli regulowany to proponuje albo podjechać do Janisza w Pruszczu, albo samemu wyregulować.

 

W salonie nie tykają się tego

A on w ogóle wiedzą co to jest bov?

:lol::lol::lol::lol::lol:

 

Co do zamiany dv-> bov to ja również byłbym za pozostawieniem seryjnego zaworu lub montażu hybrydowego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mniej pali i większa moc lub jej podtrzymanie ?

 

palić pali tyle samo jak dv i bov. Po prostu mając bova z natury lubi się popsikać i częściej wkręca sie na obroty. Jeżdżąc normalnie nie odczułem jakiegoś zwiększonego zużycia.

 

Z ta mocą to tez nie jest tak że bov zabiera jakieś dziesiątki koni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mniej pali i większa moc lub jej podtrzymanie ?

 

palić pali tyle samo jak dv i bov. Po prostu mając bova z natury lubi się popsikać i częściej wkręca sie na obroty. Jeżdżąc normalnie nie odczułem jakiegoś zwiększonego zużycia.

 

Z ta mocą to tez nie jest tak że bov zabiera jakieś dziesiątki koni.

 

kiedyś był jakiś temat na forum z którego jasno wynikało że spalanie wzrasta i nie chodzi tu o ciągłe odsłuchiwanie sapnięcia :roll: zresztą sam dobrze a może nawet lepiej o tym wiesz :smile:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do regulacji BOV-a to sam to regulowałem u siebie i nie trzeba z tym jeździć do Janisza bo sporo to niestety kosztuje z reguły. Są dwa rodzaje BOV-ów: ze śrubą regulacyjną i nieregulowane. Jak jest śruba regulacyjna to jest to 10min. roboty - sam Ci to mogę zrobić. A jak nie ma śruby regulacyjnej to można BOV rozebrać i wymienić sprężynę na twardszą i też wyregulować - problem jest jedynie w dostępności takich sprężyn (jakby co ja mam kilka na stanie, może któraś przypasuje). A jak masz nowoczesny BOV membranowy np. HKS SSQV to nic nie zrobisz ale one są raczej szczelne i starczają do 2,0bara (ja mam SSQV przy 1,8bara i jest szczelny) i nie wymagają żadnej regulacji. To tyle wstępem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kashmere, po raz, to zwolnij z tymi podpisami i awatarami, bo nie wiem z kim tancze.

Po 2:

Jeśli masz nieregulowany bov (np cosmo 2m) to spróbuj odłączyć akumulator

Jaki ma to zwiazek? :shock: :shock:

sam Ci to mogę zrobić

Polecam tego Allegrowicza! :twisted:

A jak masz nowoczesny BOV membranowy np. HKS SSQV to nic nie zrobisz

No i po co ta falszywa skromnosc!? :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kashmere, po raz, to zwolnij z tymi podpisami i awatarami, bo nie wiem z kim tancze.

 

Będę sobie zmieniał kiedy mi sie podoba, sorry

 

Jaki ma to zwiazek? :shock: :shock:

 

nie wiem czy ma. Kiedyś na forum była dyskusja ze najprawdopodobniej taki reset pozwala dostosować sie do drobnych zmian w warunkach pracy. Z tego co pamiętam nie tylko mi taka operacja pomogła.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sorki za lamerskie pytanie i wiem ,ze można skorzystac z szukajki ale trochę to forum juz czytam, tyle tytułem wstępu .

 

Pytania :

1) Co jeste oryginalnie ? Jest jakis fabryczny bov ?

2) Jesli zmiana w fabrycznym nic nie daje to jakie dłubanie wynaga bov. Czy przy wzrośnie doładowania powyzej seryjnego aby nie spierdzielało powietrze nabite przez sprężarkę ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kashmere, JackyX słynie z dość ciekawych żeby nie powiedzieć dziwnych pytań więc nie dziw się tak tylko przyzwyczajaj i pomagaj koledze :wink: Z kolei w innych wątkach kipi wiedzą motoryzacyjną - to bardzo ciekawy człowiek musi być :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...