Jump to content

Zawór upustowy-regulacja....gdzie w Trójmieście ??


hannibal
 Share

Recommended Posts

Jeśli masz całkowicie seryjny samochód, to zawór upustowy jest ci do niczego nie potrzedny i będzie tylko powodował różne problemy. Jeśli w dodatku jest to tani zawór (allegro edition) to jego regulacja może byś trudna/niemożliwa.

Link to comment
Share on other sites

jak chcesz w 3mieście to odezwij sie do Kashmere lub Kruka oni przez to przechodzili i faktycznie podobno można to jakoś wyregulować.

w/g mnie jest to jednak bez sensu i powinieneś założyć sobie seryjny zawór w obiegu zamkniętym - efekt na plus takiej operacji to zmniejszenie zużycia paliwa jeśli to ma znaczenie oczywiście :roll: efekt na minus brak tak lubianego sapnięcia jeśli to ma znaczenie oczywiście :roll:

 

pozdrawiam

miś

Link to comment
Share on other sites

mam zamontowany zawór upustowy w WRX 2006 i niestety obroty falują i gaśnie....gdzie to można ustawić w Trójmieście ??

 

Jeśli masz nieregulowany bov (np cosmo 2m) to spróbuj odłączyć akumulator na jakiś czas i z powrotem podłączyć. U mnie pomogło.

 

jeśli regulowany to proponuje albo podjechać do Janisza w Pruszczu, albo samemu wyregulować.

 

W salonie nie tykają się tego

A on w ogóle wiedzą co to jest bov?

:lol::lol::lol::lol::lol:

 

Co do zamiany dv-> bov to ja również byłbym za pozostawieniem seryjnego zaworu lub montażu hybrydowego.

Link to comment
Share on other sites

mniej pali i większa moc lub jej podtrzymanie ?

 

palić pali tyle samo jak dv i bov. Po prostu mając bova z natury lubi się popsikać i częściej wkręca sie na obroty. Jeżdżąc normalnie nie odczułem jakiegoś zwiększonego zużycia.

 

Z ta mocą to tez nie jest tak że bov zabiera jakieś dziesiątki koni.

Link to comment
Share on other sites

mniej pali i większa moc lub jej podtrzymanie ?

 

palić pali tyle samo jak dv i bov. Po prostu mając bova z natury lubi się popsikać i częściej wkręca sie na obroty. Jeżdżąc normalnie nie odczułem jakiegoś zwiększonego zużycia.

 

Z ta mocą to tez nie jest tak że bov zabiera jakieś dziesiątki koni.

 

kiedyś był jakiś temat na forum z którego jasno wynikało że spalanie wzrasta i nie chodzi tu o ciągłe odsłuchiwanie sapnięcia :roll: zresztą sam dobrze a może nawet lepiej o tym wiesz :smile:

Link to comment
Share on other sites

Co do regulacji BOV-a to sam to regulowałem u siebie i nie trzeba z tym jeździć do Janisza bo sporo to niestety kosztuje z reguły. Są dwa rodzaje BOV-ów: ze śrubą regulacyjną i nieregulowane. Jak jest śruba regulacyjna to jest to 10min. roboty - sam Ci to mogę zrobić. A jak nie ma śruby regulacyjnej to można BOV rozebrać i wymienić sprężynę na twardszą i też wyregulować - problem jest jedynie w dostępności takich sprężyn (jakby co ja mam kilka na stanie, może któraś przypasuje). A jak masz nowoczesny BOV membranowy np. HKS SSQV to nic nie zrobisz ale one są raczej szczelne i starczają do 2,0bara (ja mam SSQV przy 1,8bara i jest szczelny) i nie wymagają żadnej regulacji. To tyle wstępem.

Link to comment
Share on other sites

kashmere, po raz, to zwolnij z tymi podpisami i awatarami, bo nie wiem z kim tancze.

Po 2:

Jeśli masz nieregulowany bov (np cosmo 2m) to spróbuj odłączyć akumulator

Jaki ma to zwiazek? :shock: :shock:

sam Ci to mogę zrobić

Polecam tego Allegrowicza! :twisted:

A jak masz nowoczesny BOV membranowy np. HKS SSQV to nic nie zrobisz

No i po co ta falszywa skromnosc!? :grin:

Link to comment
Share on other sites

kashmere, po raz, to zwolnij z tymi podpisami i awatarami, bo nie wiem z kim tancze.

 

Będę sobie zmieniał kiedy mi sie podoba, sorry

 

Jaki ma to zwiazek? :shock: :shock:

 

nie wiem czy ma. Kiedyś na forum była dyskusja ze najprawdopodobniej taki reset pozwala dostosować sie do drobnych zmian w warunkach pracy. Z tego co pamiętam nie tylko mi taka operacja pomogła.

Link to comment
Share on other sites

Sorki za lamerskie pytanie i wiem ,ze można skorzystac z szukajki ale trochę to forum juz czytam, tyle tytułem wstępu .

 

Pytania :

1) Co jeste oryginalnie ? Jest jakis fabryczny bov ?

2) Jesli zmiana w fabrycznym nic nie daje to jakie dłubanie wynaga bov. Czy przy wzrośnie doładowania powyzej seryjnego aby nie spierdzielało powietrze nabite przez sprężarkę ?

Link to comment
Share on other sites

Jacky X, faktycznie totalne lamerstwo :mrgreen:

 

1) Co jeste oryginalnie ? Jest jakis fabryczny bov ?

 

DV czyli zawór zwrotny.

 

2) Jesli zmiana w fabrycznym nic nie daje to jakie dłubanie wynaga bov

 

takie z duzym doładowaniem, którego DV nie utrzyma.

Link to comment
Share on other sites

Kashmere, JackyX słynie z dość ciekawych żeby nie powiedzieć dziwnych pytań więc nie dziw się tak tylko przyzwyczajaj i pomagaj koledze :wink: Z kolei w innych wątkach kipi wiedzą motoryzacyjną - to bardzo ciekawy człowiek musi być :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...