eddie_gt4 Posted December 19, 2008 Share Posted December 19, 2008 szukalem, ale jakos nic konkretnego nie znalazlem, stad ten temat od jakiegos czasu planuje upgrade tylych hamulcow w GT'eku, juz mam zakupione adaptery do tylnych zaciskow z new-age WRX'a, ale tak sie zlozylo, ze okazyjnie zakupilem kompletne tylne zwrotnice (z piastami, tarczami, zaciskami, etc.) od UK bugaja... wiec teraz kombinuje, ze moze warto nie bawic sie w adaptery (i podginanie oslon tarcz hamulcowych ), a po prostu wymienic wszystko in corpore :roll: da sie :?: tj. czy wszytsko bedzie bolt-on? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kruk Posted December 19, 2008 Share Posted December 19, 2008 5x100 jest bolt-on. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Azrael Posted December 19, 2008 Share Posted December 19, 2008 Da się, w sumie wszystko jedno. Link to comment Share on other sites More sharing options...
eddie_gt4 Posted December 19, 2008 Author Share Posted December 19, 2008 5x100 jest bolt-on. b. liczylem na to! :grin: wymiana wszystkiego (+ geometria) < adaptery (mam na mysli koszty ) [ Dodano: Pią Gru 19, 2008 12:47 pm ] Da się, w sumie wszystko jedno. Az, ja rozumiem, jak bardzo mocno zajetym czlowiekiem jestes, ale moze by tak troche szerzej? :smile: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kruk Posted December 19, 2008 Share Posted December 19, 2008 eddie_gt4, ja bym założył adaptery i już - taniej będzie a na jedno wyjdzie i zrobisz sobie sam w garażu albo nawet na parkingu pod sklepem :wink: Zwrotnice od GT i WRX to praktycznie to samo. Link to comment Share on other sites More sharing options...
eddie_gt4 Posted December 19, 2008 Author Share Posted December 19, 2008 eddie_gt4, ja bym założył adaptery i już - taniej będzie a na jedno wyjdzie i zrobisz sobie sam w garażu albo nawet na parkingu pod sklepem :wink: taniej? dlaczego? adaptery nie sa tanie, a kompletne zwrotnice tak czy siak juz mam... wymienic wszystko (wlasna robocizna nie kosztuje ) i zrobic na nowo geometrie bedzie taniej niz sa warte adaptery... edit: wspomnialem! DYREKTOR, Ty chyba przerabiales ten temat i miales podobny dylemat, na czym stanelo u Ciebie - na adapterach czy kompletnych zwrotnicach? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kruk Posted December 19, 2008 Share Posted December 19, 2008 eddie_gt4, więc jak napisałem jest to wszystko jedno więc zrób tak jak chcesz. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Azrael Posted December 19, 2008 Share Posted December 19, 2008 Az, ja rozumiem, jak bardzo mocno zajetym czlowiekiem jestes, ale moze by tak troche szerzej? W sumie bez róznicy, tylko się nawalczysz z rozbieraniem ręcznego, się okaże że sprezynki do wymiany albo szczęki albo coś i zostaniesz z rozebranym autem, jak nie ma pośpiechu to wymieniaj. W W4 mamy z WRXa, bo jakbyło robione to jeszcze nie było adapterów. Link to comment Share on other sites More sharing options...
eddie_gt4 Posted December 19, 2008 Author Share Posted December 19, 2008 (...) się okaże że sprezynki do wymiany albo szczęki albo coś i zostaniesz z rozebranym autem (...) ale o ile rozumiem mechanizm recznego w GT = mechanizm recznego w WRX, wiec mam nadzieje, ze majac dwa kompletne mechanizmy jakos zrobie/zloze jeden dobry p.s. po prostu nie lubie adapterow, dystansow i wszelkich podobnego typu wynalazkow, wiec jezeli, jak piszecie, wszystko jest bolt-on, to nie bede szukal "najmniejszych oporow", a po cichutku powymieniam wszystko Link to comment Share on other sites More sharing options...
Azrael Posted December 19, 2008 Share Posted December 19, 2008 eddie_gt4, oby oby Link to comment Share on other sites More sharing options...
mati Posted December 19, 2008 Share Posted December 19, 2008 Z adapterami jest IMO dużo łatwiej. A nie są one chyba jakoś bardzo drogie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
eddie_gt4 Posted December 19, 2008 Author Share Posted December 19, 2008 Z adapterami jest IMO dużo łatwiej. A nie są one chyba jakoś bardzo drogie. juz nie pamietam, ile moje kosztowaly, chyba cos ok. 350 PLN Link to comment Share on other sites More sharing options...
mati Posted December 19, 2008 Share Posted December 19, 2008 No właśnie, ja płaciłem coś ok. 1k, ale w komplecie z tarczami 290mm. Link to comment Share on other sites More sharing options...
eddie_gt4 Posted December 19, 2008 Author Share Posted December 19, 2008 No właśnie, ja płaciłem coś ok. 1k, ale w komplecie z tarczami 290mm. a ja za wszystko (kompletne zwrotnice z piastami, zaciski, tarcze (prawie nowe, cos ~18mm), klocki, szczeki recznego) dalem ok. 600 PLN, wiec twierdze, ze adaptery (350 PLN) sa wzglednie drogie :razz: Link to comment Share on other sites More sharing options...
mati Posted December 19, 2008 Share Posted December 19, 2008 To rzeczywiście tanio kupiłeś. :cool: Link to comment Share on other sites More sharing options...
kashmere Posted December 19, 2008 Share Posted December 19, 2008 ja bym założył adaptery i już - taniej będzie a na jedno wyjdzie i zrobisz sobie sam w garażu albo nawet na parkingu pod sklepem :wink:Zwrotnice od GT i WRX to praktycznie to samo. tylko się nawalczysz z rozbieraniem ręcznego, się okaże że sprezynki do wymiany albo szczęki albo coś i zostaniesz z rozebranym autem Moim zdaniem szkoda zachodu. Adaptery po prostu przykręcasz i już, nic nie musisz rozbierać. Ja zrobiłem to sam w ok 1,5h a pierwszy raz w życiu sam zdejmowałem zacisk i tarcze. Pamiętam że dla Ciebie problemem było to, że trzeba odgiąć osłony tarcz, ale to naprawdę nie jest jakieś druciarstwo. Skoro zwrotnice i piasty kupiłeś super tanio, to możesz przecież sprzedać z zyskiem :wink: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Azrael Posted December 19, 2008 Share Posted December 19, 2008 Pamiętam że dla Ciebie problemem było to, że trzeba odgiąć osłony tarcz, ale to naprawdę nie jest jakieś druciarstwo. W większości egzemplarzy są na tyle pokorodowane że nie ma za bardzo co odginać ;-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
kashmere Posted December 19, 2008 Share Posted December 19, 2008 Pamiętam że dla Ciebie problemem było to, że trzeba odgiąć osłony tarcz, ale to naprawdę nie jest jakieś druciarstwo. W większości egzemplarzy są na tyle pokorodowane że nie ma za bardzo co odginać ;-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kruk Posted December 19, 2008 Share Posted December 19, 2008 Pamiętam że dla Ciebie problemem było to, że trzeba odgiąć osłony tarcz, ale to naprawdę nie jest jakieś druciarstwo. W większości egzemplarzy są na tyle pokorodowane że nie ma za bardzo co odginać ;-) U mnie o dziwo są w super stanie - może ktoś wymieniał :roll: Ale przy tarczy 316mm i tak nie mają sensu :wink: Link to comment Share on other sites More sharing options...
eddie_gt4 Posted April 8, 2009 Author Share Posted April 8, 2009 eddie_gt4, oby oby no i tylne 2-pot'y juz siedza... trzeba bylo tylko troszke ( ) pogrzebac sie przy autku na szczescie pesymistyczne prognozy Az'a nie sparwdzily sie, i wszystko funkcjonuje jak nalezy (reczny tez :shock: ) Pamiętam że dla Ciebie problemem było to, że trzeba odgiąć osłony tarcz, ale to naprawdę nie jest jakieś druciarstwo. W większości egzemplarzy są na tyle pokorodowane że nie ma za bardzo co odginać ;-) U mnie o dziwo są w super stanie - może ktoś wymieniał :roll: Ale przy tarczy 316mm i tak nie mają sensu :wink: moje "nowe" oslony tez sa w bardzo dobrym stanie ("stare" w sumie tez sa jeszcze bardzo niezle) Link to comment Share on other sites More sharing options...
the.wolf Posted April 8, 2009 Share Posted April 8, 2009 eddie_gt4, w koncu nie uzywales adapterów? duzo miałeś roboty z rozbieraniem recznego? trzbea go rozbierac? szukam wlasnie zaciskow do siebie wiec jak bys znalazl u siebie jakas promocje to daj znac Link to comment Share on other sites More sharing options...
eddie_gt4 Posted April 8, 2009 Author Share Posted April 8, 2009 eddie_gt4, w koncu nie uzywales adapterów? duzo miałeś roboty z rozbieraniem recznego? trzbea go rozbierac? szukam wlasnie zaciskow do siebie wiec jak bys znalazl u siebie jakas promocje to daj znac wymienilem kompletne zwrotnice, wiec obeszlo sie bez adapterow i ciecia/podginania oslon tarcz hamulcowych :cool: przy takiej operacji, niestety, reczny trzeba rozbierac (rozebrac to nie sztuka, sztuka zlozyc to dziadostwo z powrotem ) ostatnio u nas byl wysyp dosc tanich Brembo (adamusmax zalapal sie :razz: ), z hamulcami od WRX'a gorzej (szczegolnie z tylnymi) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Radek Posted April 8, 2009 Share Posted April 8, 2009 wymienilem kompletne zwrotnice, wiec obeszlo sie bez adapterow i ciecia/podginania oslon tarcz hamulcowych :cool: Zwrotnice w tylnym zawieszeniu ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
eddie_gt4 Posted April 8, 2009 Author Share Posted April 8, 2009 wymienilem kompletne zwrotnice, wiec obeszlo sie bez adapterow i ciecia/podginania oslon tarcz hamulcowych :cool: Zwrotnice w tylnym zawieszeniu ? tak sie chyba nazywa ta czesc, ktora przykreca sie do amorka (z piasta, etc.) nie wiem, czy jest to poprawny termin, ale wiem, ze inni tez go uzywaja (np. zakazany sklep) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adam. Posted April 8, 2009 Share Posted April 8, 2009 Zwrotnice w tylnym zawieszeniu ? a co w tym dziwnego ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now