Jump to content

stabilizator tylny whiteline


waszka
 Share

Recommended Posts

Witam.Mam w GT stabilizatory whiteline 22mm z czego tylny jest regulowany.

Są trzy dziurki a ja mam ustawiony obecnie na środkową.

Na czym polega różnica ustawień i jakie ustawienie jest najodpowiedniejsze do GT ?

Czy ktoś testował to i jak to w praktyce wygląda ?

Link to comment
Share on other sites

A jak zepnę na te drugie (ostatnie) to będzie podsterowny ?

 

oczywiscie nie bedzie podsterowny tylko mniej nadsterowny. w twoim aucie podsterownosc zostala maksymalnie zmniejszona a co za tym idzie prowadzenie jest na bardzo fajnym poziomie.

 

regulacja tylnego stabilizatora pozwoli na zwiekszenie nadsterownosci, do podsterownosci w tym momencie nie doprowadzisz sama regulacja tylnego stabilizatora

Link to comment
Share on other sites

do podsterownosci w tym momencie nie doprowadzisz sama regulacja tylnego stabilizatora
chyba ze jego wyjeciem - do czego zachecam :mrgreen: bedzie handicap dla takich szaraczkow jak ja (co pewnie i tak niewiele pomoze) :mrgreen:
Link to comment
Share on other sites

do podsterownosci w tym momencie nie doprowadzisz sama regulacja tylnego stabilizatora
chyba ze jego wyjeciem - do czego zachecam :mrgreen: bedzie handicap dla takich szaraczkow jak ja (co pewnie i tak niewiele pomoze) :mrgreen:

 

Jabar, trzeba technika zabijac a nie namwiac do detuningu :-)

Link to comment
Share on other sites

A jaki wpływ ma ustawienie tyłu na pozycję "nadsterowny" do "nurkowania" samochodu tyłem lub przodem ?

Czy w ogóle tylny stabilizator ma na to wpływ ? Na II edycji nie-ASO miałem takie o to przygody :

 

dsc4438pp1.jpg

 

Teraz jest dużo lepiej ale jeszcze bardziej bym chciał usztywnić tył.Czy mogę to zrobić stabilizatorem ?

Link to comment
Share on other sites

Witam.Mam w GT stabilizatory whiteline 22mm z czego tylny jest regulowany.

Są trzy dziurki a ja mam ustawiony obecnie na środkową.

Na czym polega różnica ustawień i jakie ustawienie jest najodpowiedniejsze do GT ?

Czy ktoś testował to i jak to w praktyce wygląda ?

 

Kiedys sie tym bawilem i powiem szczerze, ze na przyczepnym asfalcie nie widze zadnej roznicy. Pewnie dlatego, ze za wolno jezdze :mrgreen: Na mokrym moze rzeczywiscie dupa troche bardziej ucieka jak mam na ostatniej dziurce.

Generalnie mam na srodkowej.

 

ATB

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...