waszka Opublikowano 18 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2008 Witam.Mam w GT stabilizatory whiteline 22mm z czego tylny jest regulowany. Są trzy dziurki a ja mam ustawiony obecnie na środkową. Na czym polega różnica ustawień i jakie ustawienie jest najodpowiedniejsze do GT ? Czy ktoś testował to i jak to w praktyce wygląda ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar Opublikowano 18 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2008 jak go zepniesz na te dziurki najblizej zakretu (tego preta znaczy sie) to bedzie najsztywniej pracowal i auto bedzie bardziej nadsterowne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waszka Opublikowano 18 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2008 A jak zepnę na te drugie (ostatnie) to będzie podsterowny ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar Opublikowano 18 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2008 teoretycznie tak, mam u siebie na srodkowym i tak jezdze - a to co pisze to podslyszalem kiedys w warsztacie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 18 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2008 To jedna z rzeczy regulujących balans, ogólna zasada jest taka jak podał Jabar, a jak to będzie działało w konkretnych warunkach w konkretnym setupie to musisz sam sprawdzić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam. Opublikowano 18 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2008 A jak zepnę na te drugie (ostatnie) to będzie podsterowny ? oczywiscie nie bedzie podsterowny tylko mniej nadsterowny. w twoim aucie podsterownosc zostala maksymalnie zmniejszona a co za tym idzie prowadzenie jest na bardzo fajnym poziomie. regulacja tylnego stabilizatora pozwoli na zwiekszenie nadsterownosci, do podsterownosci w tym momencie nie doprowadzisz sama regulacja tylnego stabilizatora Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar Opublikowano 18 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2008 do podsterownosci w tym momencie nie doprowadzisz sama regulacja tylnego stabilizatorachyba ze jego wyjeciem - do czego zachecam bedzie handicap dla takich szaraczkow jak ja (co pewnie i tak niewiele pomoze) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam. Opublikowano 18 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2008 do podsterownosci w tym momencie nie doprowadzisz sama regulacja tylnego stabilizatorachyba ze jego wyjeciem - do czego zachecam bedzie handicap dla takich szaraczkow jak ja (co pewnie i tak niewiele pomoze) Jabar, trzeba technika zabijac a nie namwiac do detuningu :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waszka Opublikowano 18 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2008 A jaki wpływ ma ustawienie tyłu na pozycję "nadsterowny" do "nurkowania" samochodu tyłem lub przodem ? Czy w ogóle tylny stabilizator ma na to wpływ ? Na II edycji nie-ASO miałem takie o to przygody : Teraz jest dużo lepiej ale jeszcze bardziej bym chciał usztywnić tył.Czy mogę to zrobić stabilizatorem ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 18 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2008 Czy w ogóle tylny stabilizator ma na to wpływ ? Nie ma zadnego wpływu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waszka Opublikowano 18 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2008 Dzięki za info i pomoc.Pomuki rozdane :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grygo Opublikowano 18 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2008 tez mam podobny wynalazek, waszka daj cyne jak to zmienia charakterystyke prowadzenia auta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GC8 Opublikowano 19 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2008 Witam.Mam w GT stabilizatory whiteline 22mm z czego tylny jest regulowany.Są trzy dziurki a ja mam ustawiony obecnie na środkową. Na czym polega różnica ustawień i jakie ustawienie jest najodpowiedniejsze do GT ? Czy ktoś testował to i jak to w praktyce wygląda ? Kiedys sie tym bawilem i powiem szczerze, ze na przyczepnym asfalcie nie widze zadnej roznicy. Pewnie dlatego, ze za wolno jezdze Na mokrym moze rzeczywiscie dupa troche bardziej ucieka jak mam na ostatniej dziurce. Generalnie mam na srodkowej. ATB Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się