Tilki Opublikowano 16 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2008 Kiedy wyłączam silnik, niezależnie od tego, czy wyłączam, czy nie wyłączam drogowe (powinny gasnąć po wył. silnika) - palą mi się pozycje. Cóż, na noc rozłączam klemy, ale ogólnie jest to dość irytujące - mechanik sprawdził przekaźniki - są ok... Mieliście może z tym problem? A może macie jakieś sugestie, co z tym fantem zrobić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raga Opublikowano 16 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2008 Na kolumnie kierownicy jest taki pstrzyczek Pewnie go masz wciśnięty! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aga Opublikowano 16 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2008 Sprawa palących się pozycyjnych powraca co jakiś czas jak bumerang :wink: . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tom78 Opublikowano 16 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2008 sprawdz w jakiej pozycji masz przycisk na kolumnie kierownicy, czasem najprostrze rozwiazania sa trafne :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 16 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2008 Sprawa palących się pozycyjnych powraca co jakiś czas jak bumerang :wink: . bo chyba wszyscy Subarowcy (albo przynajmniej wiekszosc nowo-upieczonych) musza przez to przejsc Tilki, tu masz ten przycisk :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 16 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2008 Tilki, pocieszę Cię, że każdy z nas musi przez to przejść - niechcący to włączysz czyszcząc np. deskę z kurzu i potem chodzisz wokół wozu, szukając przyczyny palących się świateł . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tilki Opublikowano 16 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2008 Dzięki :-) Cóż, proste odpowiedzi mogłyby mi przyjść do głowy na szarym końcu, gdyby nie Wy (np podczas kolejnego czyszczenia kokpitu...) Tym razem pożyczyłam autko koledze, który coś kombinował z ustawieniem kierownicy hehehe Pocieszył mnie fakt, że to po prostu kwestia uczenia się bycia Subarowcem... Lęcę do autka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 16 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2008 Pocieszył mnie fakt, że to po prostu kwestia uczenia się bycia Subarowcem... Właśnie po to ten fakt przytoczyliśmy . Tak że głowa do góry: przeszłaś właśnie kolejny subarowy chrzest . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harvester Opublikowano 16 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2008 Ja myślałem, że to tylko ja jestem na tyle nierozgarnięty, a tu okazuje się, że dużo ludzi dało się na to złapać Przełączenie przełącznika na kolumnie kierowniczej zdecydowanie rozwiązuje sprawę. PS. Aha w OBKu środkowy pas wystaje z dachu jakby co. To tak jakby ktoś się kiedyś również nie zorientował Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raga Opublikowano 16 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2008 Tilki, pocieszę Cię, że każdy z nas musi przez to przejść - niechcący to włączysz czyszcząc np. deskę z kurzu i potem chodzisz wokół wozu, szukając przyczyny palących się świateł . Wszystko - okay - ale kto pierwszy na to zwrócił uwagę? No kto? :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harvester Opublikowano 16 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2008 Pomuka mu :!: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomekN Opublikowano 16 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2008 Tilki, pocieszę Cię, że każdy z nas musi przez to przejść Nieprawda :razz: Niektórzy przeczytali instrukcje obsługi w poszukiwaniu odpowiedzi na pytanie: gdzie do cholery włącza się pozycyjne Ale faktem jest, że Subaru nie jest autem w którym wszystko jest intuicyjne jak np. w VW i część wiedzy zdobywa się z czasem.. albo z instrukcji, albo z internetu, albo z autopsji :wink: Ale przy tych wszystkich nudnych Audi, VW i Oplach takie poznawanie tajemnic auta jest wręcz swoistą przygodą :grin: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harvester Opublikowano 16 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2008 TomekN, Ja uważam, że rozmieszczenie instrumentów pokładowych w Subaru jest bardzo przejrzyste. Po prostu jest inaczej niż w VW itd, ale jest przejrzyście Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 16 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2008 ale kto pierwszy na to zwrócił uwagę? No kto? Według mnie - Kuba, RÓWNIUTKO 4 lata temu (w czwartek, 16 grudnia, 2004 r.), jak niektórych jeszcze nawet na tym forum nie było . O tu jest dowód: http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?t=101265 :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tilki Opublikowano 16 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2008 haha tylko moja instrukcja jest już szczątkiem, na dodatek po niemiecku - którego nie znam (prócz kwestii dwa piwa, dzień dobry i dziękuję). Jeszcze raz dzięki za pomoc :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamusmax Opublikowano 16 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2008 ja o razy sprawdzilem co robi pstryczek-elektryczek na kolumnie - jak tylko zakupilem turbowanne :roll: ale ja to musze najpierw powciswkac wszystko co jest dostepne coby sprawdzic co toto robi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomekN Opublikowano 16 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2008 haha tylko moja instrukcja jest już szczątkiem Można ściągnąć z internetu w pdf (poszukaj tu http://forum.subaru.pl/viewtopic.php?t=103254 ) chyba że nie chcesz sobie odbierać przyjemności z metody na autopsję Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 16 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2008 ale ja to musze najpierw powciswkac wszystko co jest dostepne coby sprawdzic co toto robi Powiedz to wszystkim istotom z Alderaanu - se wcisnąłeś i tak to się skończyło: Dobra, temat jest wyczerpany. Zamykam i dopisuję do FAQ :cool:. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paul_78 Opublikowano 16 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2008 mechanik twierdzi, że nie wie, w czym tkwi problem. Sprawdził przekaźniki - są ok... To jakiś kiepski mechanik. Ja z tym problemem pojechałem do Kopera, i tam nawet mechanika nie musieli wołać, pan Grzegorz z obsługi klienta naprawił Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamusmax Opublikowano 16 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2008 ale ja to musze najpierw powciswkac wszystko co jest dostepne coby sprawdzic co toto robi Powiedz to wszystkim istotom z Alderaanu - se wcisnąłeś i tak to się skończyło: Obrazek Dobra, temat jest wyczerpany. Zamykam i dopisuję do FAQ :cool:. cos Ci nie bangla Chewie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aga Opublikowano 16 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2008 Cóż za chodliwy wątek , ja zawsze czytam instrukcję i nie miałam tego problemu, jak mniejszość z nas :wink: Nieprawda Niektórzy przeczytali instrukcje obsługi w poszukiwaniu odpowiedzi na pytanie: gdzie do cholery włącza się pozycyjne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harvester Opublikowano 16 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2008 ja zawsze czytam instrukcję i nie miałam tego problemu, jak mniejszość z nas :wink: No to spróbuj przeczytać moją Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aga Opublikowano 16 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2008 No to spróbuj przeczytać moją Nie umiesz czytać :wink: ? Ja mam swoją, dziękuję Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 16 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2008 Heh, a ja z uporem maniaka przełączałem ten przycisk i dziwiłem się że awaryjne nie działają . Tak się uparłem że tam jest włącznik (jak w starych fordach), że nie zauważyłem tego na konsoli :razz: . Do tego ten rysunek na włączniku pozycyjnych przypomina mi samochód z błyskającymi awariami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adaś Opublikowano 16 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2008 Heh, a ja z uporem maniaka przełączałem ten przycisk i dziwiłem się że awaryjne nie działają . Tak się uparłem że tam jest włącznik (jak w starych fordach), że nie zauważyłem tego na konsoli :razz: . Do tego ten rysunek na włączniku pozycyjnych przypomina mi samochód z błyskającymi awariami ja byłem lepszy, bo jak kupiłem Subaru, to nie dość że myślałem że to GT, to jeszcze tym przełącznikiem włączałem i wyłączałem AWD. Trochę byłem zdegustowany, bo przełącznik ma tylko 2 opcje, a chciałem mieć FWD, RWD i AWD do wyboru Całe szczęście auto było po dzwonku i jeździłem nim dość statycznie, mrucząc sobie "brum, brum..." Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi