Tilki Posted December 16, 2008 Share Posted December 16, 2008 Kiedy wyłączam silnik, niezależnie od tego, czy wyłączam, czy nie wyłączam drogowe (powinny gasnąć po wył. silnika) - palą mi się pozycje. Cóż, na noc rozłączam klemy, ale ogólnie jest to dość irytujące - mechanik sprawdził przekaźniki - są ok... Mieliście może z tym problem? A może macie jakieś sugestie, co z tym fantem zrobić? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Raga Posted December 16, 2008 Share Posted December 16, 2008 Na kolumnie kierownicy jest taki pstrzyczek Pewnie go masz wciśnięty! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aga Posted December 16, 2008 Share Posted December 16, 2008 Sprawa palących się pozycyjnych powraca co jakiś czas jak bumerang :wink: . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tom78 Posted December 16, 2008 Share Posted December 16, 2008 sprawdz w jakiej pozycji masz przycisk na kolumnie kierownicy, czasem najprostrze rozwiazania sa trafne :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
eddie_gt4 Posted December 16, 2008 Share Posted December 16, 2008 Sprawa palących się pozycyjnych powraca co jakiś czas jak bumerang :wink: . bo chyba wszyscy Subarowcy (albo przynajmniej wiekszosc nowo-upieczonych) musza przez to przejsc Tilki, tu masz ten przycisk :razz: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Przemeq Posted December 16, 2008 Share Posted December 16, 2008 Tilki, pocieszę Cię, że każdy z nas musi przez to przejść - niechcący to włączysz czyszcząc np. deskę z kurzu i potem chodzisz wokół wozu, szukając przyczyny palących się świateł . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tilki Posted December 16, 2008 Author Share Posted December 16, 2008 Dzięki :-) Cóż, proste odpowiedzi mogłyby mi przyjść do głowy na szarym końcu, gdyby nie Wy (np podczas kolejnego czyszczenia kokpitu...) Tym razem pożyczyłam autko koledze, który coś kombinował z ustawieniem kierownicy hehehe Pocieszył mnie fakt, że to po prostu kwestia uczenia się bycia Subarowcem... Lęcę do autka Link to comment Share on other sites More sharing options...
Przemeq Posted December 16, 2008 Share Posted December 16, 2008 Pocieszył mnie fakt, że to po prostu kwestia uczenia się bycia Subarowcem... Właśnie po to ten fakt przytoczyliśmy . Tak że głowa do góry: przeszłaś właśnie kolejny subarowy chrzest . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Harvester Posted December 16, 2008 Share Posted December 16, 2008 Ja myślałem, że to tylko ja jestem na tyle nierozgarnięty, a tu okazuje się, że dużo ludzi dało się na to złapać Przełączenie przełącznika na kolumnie kierowniczej zdecydowanie rozwiązuje sprawę. PS. Aha w OBKu środkowy pas wystaje z dachu jakby co. To tak jakby ktoś się kiedyś również nie zorientował Link to comment Share on other sites More sharing options...
Raga Posted December 16, 2008 Share Posted December 16, 2008 Tilki, pocieszę Cię, że każdy z nas musi przez to przejść - niechcący to włączysz czyszcząc np. deskę z kurzu i potem chodzisz wokół wozu, szukając przyczyny palących się świateł . Wszystko - okay - ale kto pierwszy na to zwrócił uwagę? No kto? :cool: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Harvester Posted December 16, 2008 Share Posted December 16, 2008 Pomuka mu :!: Link to comment Share on other sites More sharing options...
TomekN Posted December 16, 2008 Share Posted December 16, 2008 Tilki, pocieszę Cię, że każdy z nas musi przez to przejść Nieprawda :razz: Niektórzy przeczytali instrukcje obsługi w poszukiwaniu odpowiedzi na pytanie: gdzie do cholery włącza się pozycyjne Ale faktem jest, że Subaru nie jest autem w którym wszystko jest intuicyjne jak np. w VW i część wiedzy zdobywa się z czasem.. albo z instrukcji, albo z internetu, albo z autopsji :wink: Ale przy tych wszystkich nudnych Audi, VW i Oplach takie poznawanie tajemnic auta jest wręcz swoistą przygodą :grin: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Harvester Posted December 16, 2008 Share Posted December 16, 2008 TomekN, Ja uważam, że rozmieszczenie instrumentów pokładowych w Subaru jest bardzo przejrzyste. Po prostu jest inaczej niż w VW itd, ale jest przejrzyście Link to comment Share on other sites More sharing options...
Przemeq Posted December 16, 2008 Share Posted December 16, 2008 ale kto pierwszy na to zwrócił uwagę? No kto? Według mnie - Kuba, RÓWNIUTKO 4 lata temu (w czwartek, 16 grudnia, 2004 r.), jak niektórych jeszcze nawet na tym forum nie było . O tu jest dowód: http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?t=101265 :cool: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tilki Posted December 16, 2008 Author Share Posted December 16, 2008 haha tylko moja instrukcja jest już szczątkiem, na dodatek po niemiecku - którego nie znam (prócz kwestii dwa piwa, dzień dobry i dziękuję). Jeszcze raz dzięki za pomoc :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
adamusmax Posted December 16, 2008 Share Posted December 16, 2008 ja o razy sprawdzilem co robi pstryczek-elektryczek na kolumnie - jak tylko zakupilem turbowanne :roll: ale ja to musze najpierw powciswkac wszystko co jest dostepne coby sprawdzic co toto robi Link to comment Share on other sites More sharing options...
TomekN Posted December 16, 2008 Share Posted December 16, 2008 haha tylko moja instrukcja jest już szczątkiem Można ściągnąć z internetu w pdf (poszukaj tu http://forum.subaru.pl/viewtopic.php?t=103254 ) chyba że nie chcesz sobie odbierać przyjemności z metody na autopsję Link to comment Share on other sites More sharing options...
Przemeq Posted December 16, 2008 Share Posted December 16, 2008 ale ja to musze najpierw powciswkac wszystko co jest dostepne coby sprawdzic co toto robi Powiedz to wszystkim istotom z Alderaanu - se wcisnąłeś i tak to się skończyło: Dobra, temat jest wyczerpany. Zamykam i dopisuję do FAQ :cool:. Link to comment Share on other sites More sharing options...
paul_78 Posted December 16, 2008 Share Posted December 16, 2008 mechanik twierdzi, że nie wie, w czym tkwi problem. Sprawdził przekaźniki - są ok... To jakiś kiepski mechanik. Ja z tym problemem pojechałem do Kopera, i tam nawet mechanika nie musieli wołać, pan Grzegorz z obsługi klienta naprawił Link to comment Share on other sites More sharing options...
adamusmax Posted December 16, 2008 Share Posted December 16, 2008 ale ja to musze najpierw powciswkac wszystko co jest dostepne coby sprawdzic co toto robi Powiedz to wszystkim istotom z Alderaanu - se wcisnąłeś i tak to się skończyło: Obrazek Dobra, temat jest wyczerpany. Zamykam i dopisuję do FAQ :cool:. cos Ci nie bangla Chewie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aga Posted December 16, 2008 Share Posted December 16, 2008 Cóż za chodliwy wątek , ja zawsze czytam instrukcję i nie miałam tego problemu, jak mniejszość z nas :wink: Nieprawda Niektórzy przeczytali instrukcje obsługi w poszukiwaniu odpowiedzi na pytanie: gdzie do cholery włącza się pozycyjne Link to comment Share on other sites More sharing options...
Harvester Posted December 16, 2008 Share Posted December 16, 2008 ja zawsze czytam instrukcję i nie miałam tego problemu, jak mniejszość z nas :wink: No to spróbuj przeczytać moją Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aga Posted December 16, 2008 Share Posted December 16, 2008 No to spróbuj przeczytać moją Nie umiesz czytać :wink: ? Ja mam swoją, dziękuję Link to comment Share on other sites More sharing options...
lukass Posted December 16, 2008 Share Posted December 16, 2008 Heh, a ja z uporem maniaka przełączałem ten przycisk i dziwiłem się że awaryjne nie działają . Tak się uparłem że tam jest włącznik (jak w starych fordach), że nie zauważyłem tego na konsoli :razz: . Do tego ten rysunek na włączniku pozycyjnych przypomina mi samochód z błyskającymi awariami Link to comment Share on other sites More sharing options...
adaś Posted December 16, 2008 Share Posted December 16, 2008 Heh, a ja z uporem maniaka przełączałem ten przycisk i dziwiłem się że awaryjne nie działają . Tak się uparłem że tam jest włącznik (jak w starych fordach), że nie zauważyłem tego na konsoli :razz: . Do tego ten rysunek na włączniku pozycyjnych przypomina mi samochód z błyskającymi awariami ja byłem lepszy, bo jak kupiłem Subaru, to nie dość że myślałem że to GT, to jeszcze tym przełącznikiem włączałem i wyłączałem AWD. Trochę byłem zdegustowany, bo przełącznik ma tylko 2 opcje, a chciałem mieć FWD, RWD i AWD do wyboru Całe szczęście auto było po dzwonku i jeździłem nim dość statycznie, mrucząc sobie "brum, brum..." Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts