Skocz do zawartości

Tein Super Street


Racer

Rekomendowane odpowiedzi

Racer 8 - to znaczy 8 kliknięć od najtwardszego, 14 to 14 "kliknięć" od najtwardszego itd. Przód preferuje bardziej twardszy (między innymi ze względu na dobijanie zwiechy do odbojników na dziurach). Oczywiście przy pojeżdżawkach ustawiam 0/0 (czyli max twarde)

 

anakinsky EDFC u mnie się sprawdza - jak na razie bez problemowo i szybko można zmieniać sobie twardość zwiechy - i rzeczywiście czuć różnicę przy przełączaniu w poszczególne tryby twardości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to nie wiem dlaczego myslalem, ze masz monofelxa

 

To w takim razie zrobimy tak, ze przyjade do Was i rozkręcimy i sprawdzimy :grin:

 

i rzeczywiście czuć różnicę przy przełączaniu w poszczególne tryby twardości.

Osobiście czuję tylko różnicę między "górą a dołem" czy twarde i mniej twarde.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moge tylko potwierdzic, ze SS to bardzo fajny zawias jak na ta cene. Przejechalem nim Cyne i jeszcze pare innych KJS-ow po wyrypie i bylo dobrze.

Trzeba tylko zmienic te "fabryczne" ustawienia jak sie nie jezdzi po gladkim, bo na nich to strasznie dupa podskakuje.

 

ATB

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak to jest z tymi kliknięciami przez cały zakres?

Czytam wszędzie że ma 16 poziomów twardości a ja kręciłem i kręciłem i naliczyłem 27 :shock:

 

Tez mnie to martwilo i napisalem do Tein-a UK. Powiedzieli mi, ze pomimo 27 klikniec nalezy uzywac tylko pierwszych 16-tu.

We realise that the click adjusters go further than 16 clicks,

but only 16 are effective.

 

Ale rowniez rozmawialem z forumowiczem Adamek i on twierdzi, ze uzywa calego zakresu "klikow" i nic sie nie dzieje?

Czyli jak zwykle nikt nic nie wie :mrgreen:

 

ATB

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

NIe należy używac tych następnych kliknięć,

 

To zresztą jest napisane w instrukcji montażu.

Tak jest też przy użyciu EDFC - przy resecie silniczki skręcają amorki na maksa - a potem istnieje tylko regulacja do +16

 

to jest needle valve, jak zawór będzie w pozycji takiej że się zaprze to uszkodzi się mechanizm regulacji przy rozgrzewaniu się oleju.

 

Nie jestem specem ale wydaje mi się, że to nie tak - te "dodatkowe" kliknięcia otwierają mocniej zwężkę-zaworek to olej-gaz przepływa bez "tłumienia" - czyli amortyzator może nie działać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...