orzi Opublikowano 18 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2008 co do m.wrc to zawsze myslalem, ze ma monoflexa Wydaje mi sie, że super streeta mam :grin: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam. Opublikowano 18 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2008 to nie wiem dlaczego myslalem, ze masz monofelxa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andremil Opublikowano 19 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2008 Racer 8 - to znaczy 8 kliknięć od najtwardszego, 14 to 14 "kliknięć" od najtwardszego itd. Przód preferuje bardziej twardszy (między innymi ze względu na dobijanie zwiechy do odbojników na dziurach). Oczywiście przy pojeżdżawkach ustawiam 0/0 (czyli max twarde) anakinsky EDFC u mnie się sprawdza - jak na razie bez problemowo i szybko można zmieniać sobie twardość zwiechy - i rzeczywiście czuć różnicę przy przełączaniu w poszczególne tryby twardości. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
orzi Opublikowano 19 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2008 to nie wiem dlaczego myslalem, ze masz monofelxa To w takim razie zrobimy tak, ze przyjade do Was i rozkręcimy i sprawdzimy :grin: i rzeczywiście czuć różnicę przy przełączaniu w poszczególne tryby twardości. Osobiście czuję tylko różnicę między "górą a dołem" czy twarde i mniej twarde. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 19 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2008 To w takim razie zrobimy tak, ze przyjade do Was i rozkręcimy i sprawdzimy Wystarczy rzucic okiem, nie trzeba rozkręcać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GC8 Opublikowano 19 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2008 Moge tylko potwierdzic, ze SS to bardzo fajny zawias jak na ta cene. Przejechalem nim Cyne i jeszcze pare innych KJS-ow po wyrypie i bylo dobrze. Trzeba tylko zmienic te "fabryczne" ustawienia jak sie nie jezdzi po gladkim, bo na nich to strasznie dupa podskakuje. ATB Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
STACHU Opublikowano 19 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2008 Wybaczcie pewnie lamerskie pytanie, ale czym sie różnią modele z górnymi mocowaniami lub bez nich? Czy ten pierwszy zestaw będzie lepiej spełniał swoje zadanie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 19 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2008 Jedne uzywają seryjnych górnych mocowań amortyzatora z gumą, a inne (te pierwsze) metalowych z regulacja pochylenia i uniballem. Do jazdy codziennej lepsze takie bez, do jazdy na torze, lepsze z metalowymi mocowaniami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
STACHU Opublikowano 19 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2008 Dzięki wielkie :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
orzi Opublikowano 19 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2008 Wystarczy rzucic okiem, nie trzeba rozkręcać Ups Wychodzi moja znajomość mechaniki i wszystkiego innego co jest z samochodem związane :sad: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam. Opublikowano 19 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2008 To w takim razie zrobimy tak, ze przyjade do Was i rozkręcimy i sprawdzimy :grin: zrobmy tak, ze wpadniesz i spojrzymy :-) rozkrecac nie bedziemy :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
orzi Opublikowano 19 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2008 zrobmy tak, ze wpadniesz i spojrzymy rozkrecac nie bedziemy Tak zrobimy. Jak już tylko będę miał "niebieskiego" to jestem u Was :smile: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukciosti Opublikowano 23 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2008 Jak to jest z tymi kliknięciami przez cały zakres? Czytam wszędzie że ma 16 poziomów twardości a ja kręciłem i kręciłem i naliczyłem 27 :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GC8 Opublikowano 24 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2008 Jak to jest z tymi kliknięciami przez cały zakres?Czytam wszędzie że ma 16 poziomów twardości a ja kręciłem i kręciłem i naliczyłem 27 :shock: Tez mnie to martwilo i napisalem do Tein-a UK. Powiedzieli mi, ze pomimo 27 klikniec nalezy uzywac tylko pierwszych 16-tu. We realise that the click adjusters go further than 16 clicks, but only 16 are effective. Ale rowniez rozmawialem z forumowiczem Adamek i on twierdzi, ze uzywa calego zakresu "klikow" i nic sie nie dzieje? Czyli jak zwykle nikt nic nie wie ATB Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 24 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2008 Zakres regulacji zmienia się wraz z temperaturą!!! NIe należy używac tych następnych kliknięć, to jest needle valve, jak zawór będzie w pozycji takiej że się zaprze to uszkodzi się mechanizm regulacji przy rozgrzewaniu się oleju. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukciosti Opublikowano 24 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2008 NIe używalem zaiasu na ponad 16 tylko w domu na sucho sobie kręcilem, bo dopiero wczoraj Mikołaj dojechał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andremil Opublikowano 24 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2008 NIe należy używac tych następnych kliknięć, To zresztą jest napisane w instrukcji montażu. Tak jest też przy użyciu EDFC - przy resecie silniczki skręcają amorki na maksa - a potem istnieje tylko regulacja do +16 to jest needle valve, jak zawór będzie w pozycji takiej że się zaprze to uszkodzi się mechanizm regulacji przy rozgrzewaniu się oleju. Nie jestem specem ale wydaje mi się, że to nie tak - te "dodatkowe" kliknięcia otwierają mocniej zwężkę-zaworek to olej-gaz przepływa bez "tłumienia" - czyli amortyzator może nie działać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się