Jump to content

Tein Super Street


Racer
 Share

Recommended Posts

Poniewaz od jakiegos czasu testuje takie zawieszenie w swoim WRX mam nastepujace pytanie jak ustawic zawieszenie w sensie wysokosci i twardosci tak aby mozna było w miare komfortowo poruszac sie u nas na drogach. Mam teraz ustawione w prawie najnizszym połozeniu z produ oraz najnizszym z tyłu i ustawione jest na standart czyli 6 klikniec od najtwardszego i powiem szczerze ze jest troszke twardo i strasznie auto podskakuje na nierownosciach....

Macie jakies rady??

Link to comment
Share on other sites

Poniewaz od jakiegos czasu testuje takie zawieszenie w swoim WRX mam nastepujace pytanie jak ustawic zawieszenie w sensie wysokosci i twardosci tak aby mozna było w miare komfortowo poruszac sie u nas na drogach. Mam teraz ustawione w prawie najnizszym połozeniu z produ oraz najnizszym z tyłu i ustawione jest na standart czyli 6 klikniec od najtwardszego i powiem szczerze ze jest troszke twardo i strasznie auto podskakuje na nierownosciach....

Macie jakies rady??

 

Ja w GT-ku podnioslem go troche, tzn. mam 35mm od dolu gwintu i jeden klik od najbardziej miekkiego ustawienia i jest fajnie. Ale to w GT-ku, nie wiem czy w WRX bedzie podobnie. No i geometrie bedziesz chyba musial zrobic.

 

ATB

Link to comment
Share on other sites

Racer,

hm a to dziwne, ja co prawda we Forku ale nastawy identyczne (podniesiony jedynie o 10mm od nastaw proponowanych przez TEIN) i zawieszenie odbieram, jako zdecydowanie bardziej komfortowe od serii (wybieranie nierówności jest luks) a jednocześnie bezpieczne (ciężko jest w wyniku błędów słabiutkiego kierownika - czyt. moich - wytracić auto ze stabilnego toru jazdy). Ja jestem super-hiper zadowolony z tego zawiasu.

 

Pozdrawiam

Grzegorz

Link to comment
Share on other sites

recer podnies na maxa zawias na ustawieniach teina i bedziesz zadowolony.a i tak auto bedzie mega trzymac jak cholera

 

No wiesz ale nie ma to jak samochod posadzony na ziemi:D:D ok zobacze takie ustawienia jak do GT i zobacze co i jak a geometria juz zrobiona wiec spoko:d

Link to comment
Share on other sites

Ja u siebie mam podniesiony o 1,5 cm od zalecanego poziomu (niestety przy ustawieniach zalecanych miałem problemy z wjazdem do garażu :smile: ) - wysokość budy podobna do serii a i tak przód często dobija mi do odbojników (aż się sam zastanawiam czy tak powinno być :?: ).

Co do twardości to przy normalnej jeździe mam twardość ustawioną 8/12 (bo poniżej tej wartości rzeczywiście na naszych drogach auto ma tendencje do podskoków), ale jak z rodziną jeżdżę to jest 14/14 (u mnie jest prościej bo z EDFC :razz: ).

Link to comment
Share on other sites

recer podnies na maxa zawias na ustawieniach teina i bedziesz zadowolony.a i tak auto bedzie mega trzymac jak cholera

 

No wiesz ale nie ma to jak samochod posadzony na ziemi:D:D ok zobacze takie ustawienia jak do GT i zobacze co i jak a geometria juz zrobiona wiec spoko:d

 

Tylko, ze geometrie to raczej przy kazdej zmianie wysokosci sie robi. Przynajmniej u mnie sie rozjezdza jak zmieniam.

 

ATB

Link to comment
Share on other sites

Tylko, ze geometrie to raczej przy kazdej zmianie wysokosci sie robi. Przynajmniej u mnie sie rozjezdza jak zmieniam.

 

Ale jak już to chyba tylko kąt pochylenia kół delikatnie można poprawić

Link to comment
Share on other sites

Przynajmniej u mnie sie rozjezdza jak zmieniam.
kat pochylenia zawsze sie zmienia przy zmianie wysokosci.
Jak się ma porównania Tein Super Street vs amortyzatory STI MY04/05 ze sprężynami -35mm jako upgrade zawiasu w GT-ku?
Auto nie używane na torze' date=' raczej ulica + jakieś zabawy sprawnościowe[/quote']to bierz zawias z STI, ewentualnie jakies Eibachy i KYB
Link to comment
Share on other sites

Ja u siebie mam podniesiony o 1,5 cm od zalecanego poziomu (niestety przy ustawieniach zalecanych miałem problemy z wjazdem do garażu :smile: ) - wysokość budy podobna do serii a i tak przód często dobija mi do odbojników (aż się sam zastanawiam czy tak powinno być :?: ).

Co do twardości to przy normalnej jeździe mam twardość ustawioną 8/12 (bo poniżej tej wartości rzeczywiście na naszych drogach auto ma tendencje do podskoków), ale jak z rodziną jeżdżę to jest 14/14 (u mnie jest prościej bo z EDFC :razz: ).

 

 

Czyli normalna jazde 8 klikniec i 12 od najmiekszego ustawienia normalnie i 14/14 z rodzinka:D

Co do geometri to wiadomo ze jakiekolwiek manewry z wysokoscia= gemetryka:d na szeczecie mam swoja wiec problemów nie ma:D:D

Link to comment
Share on other sites

u mnie jest prościej bo z EDFC
Amdremil, jak to urządzenie się sprawuje w praktyce? przydaje sie, czy tylko podnosi współczynnik lansu? na innych forach czytałem komentarze, że awaryjne... pytam, bo rozważam...
Link to comment
Share on other sites

testowalem z edwinem teina super steeta i powiem wam ze duzo lepiej auto jezdzi na teinie niz na seryjnym zawiasie sti bez porownania !

jabar skad pomysl na serie ?

 

super streeta tez sie da ustawiac gora dol nie tylko na pokretlach przy amorach.

 

to nie jest wylacznie torowe zawieszenie.na slomce rowniez spisuje sie rewelacyjnie.oczywiscie jest to tor ale taki bardziej zblizony do oesu.

Link to comment
Share on other sites

testowalem z edwinem teina super steeta i powiem wam ze duzo lepiej auto jezdzi na teinie niz na seryjnym zawiasie sti bez porownania !

jabar skad pomysl na serie ?

 

super streeta tez sie da ustawiac gora dol nie tylko na pokretlach przy amorach.

 

to nie jest wylacznie torowe zawieszenie.na slomce rowniez spisuje sie rewelacyjnie.oczywiscie jest to tor ale taki bardziej zblizony do oesu.

 

super street to bardzo fajne zawieszenie tak jak vert pisze. duzo fajniej pracuje niz seryjne amortyzatory i nie stuka :-) jest to jedna z tanszych a dobrych modyfikacji zawieszeznia, nie jest to twardy hardcore'owy zawias, ktory nadaje sie tez do codziennej eksploatacji

Link to comment
Share on other sites

nie jest to twardy hardcore'owy zawias, ktory nadaje sie tez do codziennej eksploatacji
Adam ale on jest jednak sporo twardszy od serii (na ktorej jezdze pare dni i twierdze ze auto bardziej podskakuje niz na gwincie :( ) tyle ze twardosc ma niewiele wspolnego z tym jak dany zawias wybiera nierownosci. I dosc czesto trzeba go jednak skrecac bo zaczyna stukac - tak przynajmniej bylo u m.wrc
Link to comment
Share on other sites

Amdremil, jak to urządzenie się sprawuje w praktyce? przydaje sie, czy tylko podnosi współczynnik lansu? na innych forach czytałem komentarze, że awaryjne... pytam, bo rozważam...

 

Zrobiłem na tein super street z EDFC 12 tys mil. Odpukać, EDFC działa bez problemu.

testowalem z edwinem teina super steeta i powiem wam ze duzo lepiej auto jezdzi na teinie niz na seryjnym zawiasie sti bez porownania !

 

Jak najbardziej potwierdzam.

I dosc czesto trzeba go jednak skrecac bo zaczyna stukac - tak przynajmniej bylo u m.wrc

 

Może nie tyle stukać co trzeszczeć. Taki przegląd (skręcenie wszystkiego) trzeba zrobić co jakiś czas i z tym trzeba się liczyć.

Link to comment
Share on other sites

Pamiętaj, że Twój gwint, a inny gwint - to też znaczna różnica.
moj gwint (Boze miej go w swojej opiece u tego szatana co to go do auta wklada) bylo duzo lepszy od TSS ale i ten ostatni lepiej wybiera niz seria - choc jest pewien moment w ktorym auto zaczyna podskakiwac, w moim pewnie tez byl tylko ze granica strachu byla zdecydowanie wczesniej.

 

m.wrc, cos mi trzeszczalo/stukalo tylko nie wiedzialem w ktorym kosciele :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Adam ale on jest jednak sporo twardszy od serii (na ktorej jezdze pare dni i twierdze ze auto bardziej podskakuje niz na gwincie :( ) tyle ze twardosc ma niewiele wspolnego z tym jak dany zawias wybiera nierownosci. I dosc czesto trzeba go jednak skrecac bo zaczyna stukac - tak przynajmniej bylo u m.wrc

 

ciezko dyskutowac o twardosci bo kazdy ma indywidualne odczucia :grin: dla mnie tein ss nie jest sporo twardszy od seryjnych sti a lepiej wybiera.

 

co do m.wrc to zawsze myslalem, ze ma monoflexa :-)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...