Skocz do zawartości

Tein Super Street


Racer

Rekomendowane odpowiedzi

Poniewaz od jakiegos czasu testuje takie zawieszenie w swoim WRX mam nastepujace pytanie jak ustawic zawieszenie w sensie wysokosci i twardosci tak aby mozna było w miare komfortowo poruszac sie u nas na drogach. Mam teraz ustawione w prawie najnizszym połozeniu z produ oraz najnizszym z tyłu i ustawione jest na standart czyli 6 klikniec od najtwardszego i powiem szczerze ze jest troszke twardo i strasznie auto podskakuje na nierownosciach....

Macie jakies rady??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poniewaz od jakiegos czasu testuje takie zawieszenie w swoim WRX mam nastepujace pytanie jak ustawic zawieszenie w sensie wysokosci i twardosci tak aby mozna było w miare komfortowo poruszac sie u nas na drogach. Mam teraz ustawione w prawie najnizszym połozeniu z produ oraz najnizszym z tyłu i ustawione jest na standart czyli 6 klikniec od najtwardszego i powiem szczerze ze jest troszke twardo i strasznie auto podskakuje na nierownosciach....

Macie jakies rady??

 

Ja w GT-ku podnioslem go troche, tzn. mam 35mm od dolu gwintu i jeden klik od najbardziej miekkiego ustawienia i jest fajnie. Ale to w GT-ku, nie wiem czy w WRX bedzie podobnie. No i geometrie bedziesz chyba musial zrobic.

 

ATB

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Racer,

hm a to dziwne, ja co prawda we Forku ale nastawy identyczne (podniesiony jedynie o 10mm od nastaw proponowanych przez TEIN) i zawieszenie odbieram, jako zdecydowanie bardziej komfortowe od serii (wybieranie nierówności jest luks) a jednocześnie bezpieczne (ciężko jest w wyniku błędów słabiutkiego kierownika - czyt. moich - wytracić auto ze stabilnego toru jazdy). Ja jestem super-hiper zadowolony z tego zawiasu.

 

Pozdrawiam

Grzegorz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

recer podnies na maxa zawias na ustawieniach teina i bedziesz zadowolony.a i tak auto bedzie mega trzymac jak cholera

 

No wiesz ale nie ma to jak samochod posadzony na ziemi:D:D ok zobacze takie ustawienia jak do GT i zobacze co i jak a geometria juz zrobiona wiec spoko:d

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja u siebie mam podniesiony o 1,5 cm od zalecanego poziomu (niestety przy ustawieniach zalecanych miałem problemy z wjazdem do garażu :smile: ) - wysokość budy podobna do serii a i tak przód często dobija mi do odbojników (aż się sam zastanawiam czy tak powinno być :?: ).

Co do twardości to przy normalnej jeździe mam twardość ustawioną 8/12 (bo poniżej tej wartości rzeczywiście na naszych drogach auto ma tendencje do podskoków), ale jak z rodziną jeżdżę to jest 14/14 (u mnie jest prościej bo z EDFC :razz: ).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

recer podnies na maxa zawias na ustawieniach teina i bedziesz zadowolony.a i tak auto bedzie mega trzymac jak cholera

 

No wiesz ale nie ma to jak samochod posadzony na ziemi:D:D ok zobacze takie ustawienia jak do GT i zobacze co i jak a geometria juz zrobiona wiec spoko:d

 

Tylko, ze geometrie to raczej przy kazdej zmianie wysokosci sie robi. Przynajmniej u mnie sie rozjezdza jak zmieniam.

 

ATB

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przynajmniej u mnie sie rozjezdza jak zmieniam.
kat pochylenia zawsze sie zmienia przy zmianie wysokosci.
Jak się ma porównania Tein Super Street vs amortyzatory STI MY04/05 ze sprężynami -35mm jako upgrade zawiasu w GT-ku?
Auto nie używane na torze' date=' raczej ulica + jakieś zabawy sprawnościowe[/quote']to bierz zawias z STI, ewentualnie jakies Eibachy i KYB
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja u siebie mam podniesiony o 1,5 cm od zalecanego poziomu (niestety przy ustawieniach zalecanych miałem problemy z wjazdem do garażu :smile: ) - wysokość budy podobna do serii a i tak przód często dobija mi do odbojników (aż się sam zastanawiam czy tak powinno być :?: ).

Co do twardości to przy normalnej jeździe mam twardość ustawioną 8/12 (bo poniżej tej wartości rzeczywiście na naszych drogach auto ma tendencje do podskoków), ale jak z rodziną jeżdżę to jest 14/14 (u mnie jest prościej bo z EDFC :razz: ).

 

 

Czyli normalna jazde 8 klikniec i 12 od najmiekszego ustawienia normalnie i 14/14 z rodzinka:D

Co do geometri to wiadomo ze jakiekolwiek manewry z wysokoscia= gemetryka:d na szeczecie mam swoja wiec problemów nie ma:D:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

testowalem z edwinem teina super steeta i powiem wam ze duzo lepiej auto jezdzi na teinie niz na seryjnym zawiasie sti bez porownania !

jabar skad pomysl na serie ?

 

super streeta tez sie da ustawiac gora dol nie tylko na pokretlach przy amorach.

 

to nie jest wylacznie torowe zawieszenie.na slomce rowniez spisuje sie rewelacyjnie.oczywiscie jest to tor ale taki bardziej zblizony do oesu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

testowalem z edwinem teina super steeta i powiem wam ze duzo lepiej auto jezdzi na teinie niz na seryjnym zawiasie sti bez porownania !

jabar skad pomysl na serie ?

 

super streeta tez sie da ustawiac gora dol nie tylko na pokretlach przy amorach.

 

to nie jest wylacznie torowe zawieszenie.na slomce rowniez spisuje sie rewelacyjnie.oczywiscie jest to tor ale taki bardziej zblizony do oesu.

 

super street to bardzo fajne zawieszenie tak jak vert pisze. duzo fajniej pracuje niz seryjne amortyzatory i nie stuka :-) jest to jedna z tanszych a dobrych modyfikacji zawieszeznia, nie jest to twardy hardcore'owy zawias, ktory nadaje sie tez do codziennej eksploatacji

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie jest to twardy hardcore'owy zawias, ktory nadaje sie tez do codziennej eksploatacji
Adam ale on jest jednak sporo twardszy od serii (na ktorej jezdze pare dni i twierdze ze auto bardziej podskakuje niz na gwincie :( ) tyle ze twardosc ma niewiele wspolnego z tym jak dany zawias wybiera nierownosci. I dosc czesto trzeba go jednak skrecac bo zaczyna stukac - tak przynajmniej bylo u m.wrc
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Amdremil, jak to urządzenie się sprawuje w praktyce? przydaje sie, czy tylko podnosi współczynnik lansu? na innych forach czytałem komentarze, że awaryjne... pytam, bo rozważam...

 

Zrobiłem na tein super street z EDFC 12 tys mil. Odpukać, EDFC działa bez problemu.

testowalem z edwinem teina super steeta i powiem wam ze duzo lepiej auto jezdzi na teinie niz na seryjnym zawiasie sti bez porownania !

 

Jak najbardziej potwierdzam.

I dosc czesto trzeba go jednak skrecac bo zaczyna stukac - tak przynajmniej bylo u m.wrc

 

Może nie tyle stukać co trzeszczeć. Taki przegląd (skręcenie wszystkiego) trzeba zrobić co jakiś czas i z tym trzeba się liczyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pamiętaj, że Twój gwint, a inny gwint - to też znaczna różnica.
moj gwint (Boze miej go w swojej opiece u tego szatana co to go do auta wklada) bylo duzo lepszy od TSS ale i ten ostatni lepiej wybiera niz seria - choc jest pewien moment w ktorym auto zaczyna podskakiwac, w moim pewnie tez byl tylko ze granica strachu byla zdecydowanie wczesniej.

 

m.wrc, cos mi trzeszczalo/stukalo tylko nie wiedzialem w ktorym kosciele :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Adam ale on jest jednak sporo twardszy od serii (na ktorej jezdze pare dni i twierdze ze auto bardziej podskakuje niz na gwincie :( ) tyle ze twardosc ma niewiele wspolnego z tym jak dany zawias wybiera nierownosci. I dosc czesto trzeba go jednak skrecac bo zaczyna stukac - tak przynajmniej bylo u m.wrc

 

ciezko dyskutowac o twardosci bo kazdy ma indywidualne odczucia :grin: dla mnie tein ss nie jest sporo twardszy od seryjnych sti a lepiej wybiera.

 

co do m.wrc to zawsze myslalem, ze ma monoflexa :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...