cichy12 Opublikowano 15 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2008 witam mam taki problem od jakiegos czasu zaczelo mi szumiec podczas jazdy w okolicach trojkata co mocowane jest lusterko tak z jednej jak i z drugiej strony pruby ukladania uszczelki szyby podkladania cos pod nia itd nic nie daly a wrecz odwrotnie nawet pogarszalo efekt nawet do wycia podczas jazdy a zaczyna byc to slyszalne juz przy predkosci 40km/h czy ktos moze juz z czyms takim walczyl i ma jakis patent na to w miescie jakos daje sie z tym jezdzic ale w trasie to juz makabra potrafi nawet radio zagluszyc drugim tematem jest piszczenie przy lekkim wcisnieciu pedalu sprzegla jak by lozysko skrzypialo nie zawsze to jest ale dosyc czesto czasem tez skrzypi nawet na luzie bez wcisnietego sprzegla a jak sie lekko dotknie pedal to zaczyna synfonnie na maksa po calkowitym wcisnieciu ustaje zaznacze ze kapletne sprzeglo wymieniane bylo pare dni temu i ten pisk pojawil sie po jednym dniu od wymiany mechanik stwierdzil ze to wina oslony lapy wysprzeglika ze teraz wysprzeglik roznie sie uklada i trzeba ja wymienic na nowa a przed zmiana sprzegla nic nie skrzypialo poza szumem lozyska oporowego co bylo powodem rozbierania tego i wymiany lozyska ze sprzeglem bo sie konczylo za jakies sugestie z gory dziekuje i pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dehnel Opublikowano 15 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2008 zaczelo mi szumiec podczas jazdy w okolicach trojkata przestań jeździć w okolicy trójkąta ;D napisałbym że TTTM, ale przy 40kmh to jest przegięcie... to tak nagle sie stało? może ci drzwi jakimś cudem opadły? Może warto uszczelkę jakoś wymasować i "nasmarować" czymś co jej nie zeżre? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzej79 Opublikowano 15 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2008 U mnie Forek też piszczał, ale przy trochę większej prędkości. Przy okazji wizyty w aso powiedziałem o tym i chłopaki coś zrobili (pewnie mocniej docisnęli szyby do uszczelki - nie pytałem) i jest lepiej. Teraz piszczy sporo powyżej 100 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichy12 Opublikowano 15 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2008 tak same z siebie by opadly z obu stron drzwi hmm to raczej niemozliwe aczkolwiek rozne cuda sie zdazaly a co do szyb wlasnie tam gdzie szyna dolega kjest cicho zaczyna byc slychac tam gdzie zaczyna sie trojkat od lusterek sprubuje jeszcze czyms wysmarowac jak kolega DML radzi i zobaczymy jak bedzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart99 Opublikowano 15 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2008 Mam to samo w forku tyle, że w lewych drzwiach i już zacząłem się przyzwyczajać, w serwisie po kilku wizytach i nieudanych próbach zaproponowano mi wymianę kompletnej uszczelki drzwi, o mało nie usiadłem jak się dowiedziałem ile ta uszczeleczka kosztuje... W moim aucie pomaga otworzenie i zamknięcie szyby, nie przechodzi do końca ale jest dużo lepiej Kilka pomysłów mechaników to: uszkodzony (luzy) mechanizm opuszczania szyby, uszczelka do wymiany, drzwi się opuściły i kilka innych pomysłów. Stosowano rożne ASO-wskie patenty z doginaniem, odginaniem trójkąta, regulację szyby + zaklejanie taśmą uszczelki przedniej szyby nic nie pomogły, cholerstwo dalej wyje. Co ciekawe czasem wcale a czasem przy 40 km/h. Mam podejrzenia że to jednak gdzieś z podszybia choć we wnętrzu słychać wyraźnie z trójkąta Ja się chwilowo poddałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichy12 Opublikowano 17 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2008 jak narazie pozbylem sie problemu szumu odginajac trojkaty a co do wysprzeglika to czy on powinien miec luz jakis i ruszac sie czy na sztywno powinien byc? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
burzum Opublikowano 22 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2008 b. dokladnie dognij trojkaty. sa dosyc podatne. skonstruowalem sobie nawet takie narzedzie do tego, moj forek jest podatny na fikolki i problem pojawia sie nagminnie. polozenie szyby da sie dosyc latwo wyregulowac po zdjeciu tapicerki. ladnie widac gdzie nie dociska szyba do uszczelki po myciu. u mnie teraz halasuje przod albo dach - tutaj juz nie wiem, co zrobic :roll: pozdrawiam, Piotr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adaś Opublikowano 22 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2008 Ja zamykam szyby jak mam otwarte drzwi, bo inaczej do końca nie chcą się domknąć, tak jakby mechanizm podnoszenia nie miał już siły, kiedy szyba styka się już z uszczelką. Wtedy mniej wieje :smile: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tataoo Opublikowano 27 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2008 u mnie zaś problemu świstu nie ma w okolicach drzwi i lusterek choć zauważyłem że moje od kierowcy są minimalnie opuszczone.Natomiast relingi na dachu chyba wyją ( 130 km/h ).czy przez szyber dach powinno być coś słychać ?oczywiście zamknięty i w jakim miejscu macie relingi? razem z tyłu , czy przód-tył? mam forka od wigilii teraz czytam i boję sie ruszać tych drzwi 2006 2.0 automat-super Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
burzum Opublikowano 27 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2008 tataoo, mam to samo, podejrzewam oslony relingow. Jutro bede sprwdzal i to, i okno dachowe. Nie rozumiem o co pytasz z relingami ? Sa ciagle, od przodu do tylu (i odwrotnie ;-) ), z przodu i z tylu maja takie plastikowe nakladki, ktore lubia odlazic przy byle dachowaniu. Cos napisal w liscie do sw mikolaja (gwiazdora :-) w pn), ze dostales forka ? Czy u Ciebie tez, jak zamykasz tylna klape, widac wyraznie jak rusza sie okno dachowe ? Piotr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tataoo Opublikowano 29 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2008 sory piter. mnie chodziło o te cuda co się łączą z relingami po bokach auta, a moża je po relingach przesuwać i mocować do nich różne rzeczy typu na rowery itd.( myślałem że to reling )i właśnie sprawdziłem, że najlepsze efekty daje ich brak ale forek z nimi wygląda kozacko wiec najlepsze ułożenie to oba najdalej z tyłu.co do walenia tylną klapą to sprawdze ,ale na pewno lata tablica w tej plastykowej ramce i mnie już doprowadza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
burzum Opublikowano 29 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2008 aaa, to ja tego nie mam poprostu :-) a tablice przykrecam na sztywno do zderzaka blachowkretami, bo za czesto musialem zbierac z ziemi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tataoo Opublikowano 2 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2009 szczęściarz !! bedzie troche roboty to zlokalizować .Z przodu wkręty jak najbardziej ,ale z tyłu gorzej, nie zwróciłem uwagi jak maja inni ,ale ja mam na klapie bagażniaka ,a tam raczej blaszka i szkoda demolować .Trochę już polatałem przy wyższych prędkościach i to sam bez tego największego szumu (żona + dzieciak ) i muszę się przyznać ,że coś mi to powietrze się za głośno załamuje w okolicy podszybia. to musi być ta " kańciasta" karoseria Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się