Jump to content

Kupno nowego auta:


arno
 Share

Recommended Posts

Saab aero9/3 versus Impreza WRX.

Niedlugo bede wymienial samochod. Mam w tej chwili Saaba Aero 9/3.

Zastanawiam sie miedzy nowym Saabem Aero a Impreza. Inne samochody, inne zalety.

 

Ostatnio wracalem Katowicka z Zakopanego i przy 180 na lekkim luku, przy wymuszonym nacisnieciu hamulca, lekko postawilo mnie bokiem. Troche mnie o zniechecilo, do kupna tyj samej marki ( nie wspomne o kilku powaznych awariach - wydmuchana uszczelka po 20kilo...) Czy naped na cztery kola zapobieglby podobnemu postawieniu, czy potrzebny do tego ESP.

Ostatnio sasiad dal mi sie przejchac STI i musze przyznac, ze wylem ze smiechu, taka rakieta w porownaniu z moim. I przyklejony do drogi. Ale jednakowoz twardawy.

Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Witam na forum!

 

Pare(dziesiat) razy zostalem wozony STi-em i ogolnie Subarynami i nigdy, powtarzam NIGDY, nie stalo sie nic takiego, zeby przy wysokiej predkosci i hamowaniu samochod postawilo bokiem (obojetne czy w zakrecie czy na prostej) :!: Auta te, ze wzgledu na bardzo dobrze skonstruowany uklad przeniesienia napedu, zachowuja sie niesamowicie neutralnie. Niemcy czesto okreslaja Subaraki mianem "idiotensicher", czyli odporne na idiotow :D .

Saab to, z tego co wiem, dosc dobra jakosciowo marka, lecz gdy juz sie wahasz pomiedzy Impreza, a 9/3, to radze Ci, pewnie nie jako jedyny, kupic to pierwsze. Zreszta, jakbys potrzebowal wiecej info, to w chwilach wolnego czasu poszperaj troche po forum - juz pare razy byl walkowany temat zachowania Subarakow :D

 

Pozdrawiam,

ThanJu

Link to comment
Share on other sites

pare(dziesiat) razy zostalem wozony STi-em

 

to ty jakis karnet kupiles na przejazdzki sti-em czy co :?: :P zdradz mi gdzie mozna w cos takiego sie wyposazyc bo pragne tego jak ryba wody ale na tym to sie konczy :cry: .......

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

niektorzy gotowi sie obrazic na takie pytanie, co kupic.

jasne ze subaru :):).

a tak na powaznie. jazda autem z dobrym 4x4 to nie tylko

duzo wieksze bezpieczenstwo, stabilnosc, ale i frajda zima.

kilka lat temu moj ojciec mial volvo 850 T5 (silnik pewnie tak jak w saabie 5 cylindrowy 2,3 litra z turbo). moc 225 koni i naped na przednie

kola to jakies nieporozumienie. taki jeden prosty przyklad.

jedziemy w sznurku aut, okolo 90 km/h. chcemy wyprzedzic kilka

aut, z przyzwyczajenia do 115 konnej 760 szybka redukcja z 4 na 3

i tzw dno. efekt ??

wsciekly pisk a auto nie przyspiesza. z tylem nieco lepiej,

ale nie ma jak "skosne" subaru :lol: . bezpiecznie i duzo latwiej mozna wykorzystywac, zawsze chetne do pracy kucyki pod maska.

a jakbys chcial pozostac wierny "szwedom" i kupic ich wykonanie 4x4

(ale to chyba tylko volvo, a nie saab) to wczesniej ogladnij filmik

do ktorego link jest na forum...

 

http://www.subaru.pl/mmedia/volvo.qt

 

proponuje, ze jak wybor padnie na subaru,

to dyrekcja stawia wszystkim forumowiczom

wirtualne piwo :)

 

Abt

Link to comment
Share on other sites

a tak na powaznie. jazda autem z dobrym 4x4 to nie tylko

duzo wieksze bezpieczenstwo, stabilnosc, ale i frajda zima.

 

 

A ja nie wybrałem Subaru bo było za drogie ;-)

 

Ale po dzisiejszych pierwszych jazdach AWD stwierdzam że długa droga przede mna i że to naprawde trudne... przynajmiej w harcorowym AWD które nabyłem ;-)

 

To tak trochę nie na temat ale musiałem się pochwalić ;-)

Link to comment
Share on other sites

O rany, jak ja nie cierpie GM i ich cholernego wykupywania wszystkiego. Tak mnie wkurza ten ich udzial w Subaru, ze... :evil::evil::evil::evil: :x :x :x :x :x :x

 

Saab zbudowany na Subaru - FUU!!!!

 

 

[EDIT]

 

Kiepski fotomontaz :roll:

 

Pytanie techniczne: tam jest napisane, ze Legacy i Impreza "share the same platform" - prawda czy falsz? Macie jeszcze 3 jokery.

Link to comment
Share on other sites

Jak STI za twarde zawsze można kupić zwykły WRX, komfort dużo większy, a i kop też duży ( nie wspominając już o cenie )

 

pozdr.

Link to comment
Share on other sites

Jak STI za twarde zawsze można kupić zwykły WRX, komfort dużo większy, a i kop też duży ( nie wspominając już o cenie )

 

pozdr.

Link to comment
Share on other sites

Tak mnie wkurza ten ich udzial w Subaru, ze... :evil:

 

a to GM ma udzialy w subaru?? ja myslalem ze jest w 100% FHJ

 

azrael: niestety ale link ze zdjeciem nie dziala :( .....

Link to comment
Share on other sites

kilka lat temu moj ojciec mial volvo 850 T5 (silnik pewnie tak jak w saabie 5 cylindrowy 2,3 litra z turbo). moc 225 koni i naped na przednie

kola to jakies nieporozumienie. taki jeden prosty przyklad.

jedziemy w sznurku aut, okolo 90 km/h. chcemy wyprzedzic kilka

aut, z przyzwyczajenia do 115 konnej 760 szybka redukcja z 4 na 3

i tzw dno. efekt ??

wsciekly pisk a auto nie przyspiesza

 

 

Nie przesadzaz trochę? To że kierownik przyzwyczajony do 115 KM nie potrafi sobie poradzić z mocniejszym autem nie znaczy że auto do bani. Jeździłem 850 T5 i to bardzo zacną limuzyna. Mozna spokojnie wyczuć silnik działa bardzo cywilizowanie, a w autach powyżej 200KM to pedał dno w ogóle nie jest najlepszą techniką jazdy.

Link to comment
Share on other sites

Czy Escort na tym zdjeciu to nie przypadkiem RS 2000? Cosworth mial chyba takie ogromne skrzydlo z tylu i nie mial wentylowanej maski.

 

 

Owszem Cossie miały w 99% wielke skrzydło, w Szwajcarii i na kilku innych rynkach nie mogło być homologowane i pod koniec produkcji pojawiły sie takie bez - m.in. mój. Wentylowana maska to typowa cecha Coswortha.

 

Polecam

http://www.wrc-cosworth.org

 

 

BTW: naprawde sądzisz że nie wiem jakie auto kupiłem? ;-)

Link to comment
Share on other sites

  • Dyrekcja SIP

Udziały GM w FHI na poziomie 20% nie powinny byc oceniane negatywnie.

Po pierwsze dzięki temu nie ma niebezpieczeństwa "wrogiego przejęcia" prze jakikolwiek inny koncern. Jednocześnie, zgodnie z japońskim prawem handlowym udział ten nie daje nawet prawa veta. Ponadto zapewnia dostęp FHI do niektórych b. kosztownych technologii (szczególnie dotyczących metod oczyszczania spalin etc).

W ten sposó zapewniona jest niezależność FHI, a jednocześnie obniżenie kosztów R&D. :)

 

pzdr.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...