Skocz do zawartości

Kupno nowego auta:


arno

Rekomendowane odpowiedzi

Saab aero9/3 versus Impreza WRX.

Niedlugo bede wymienial samochod. Mam w tej chwili Saaba Aero 9/3.

Zastanawiam sie miedzy nowym Saabem Aero a Impreza. Inne samochody, inne zalety.

 

Ostatnio wracalem Katowicka z Zakopanego i przy 180 na lekkim luku, przy wymuszonym nacisnieciu hamulca, lekko postawilo mnie bokiem. Troche mnie o zniechecilo, do kupna tyj samej marki ( nie wspomne o kilku powaznych awariach - wydmuchana uszczelka po 20kilo...) Czy naped na cztery kola zapobieglby podobnemu postawieniu, czy potrzebny do tego ESP.

Ostatnio sasiad dal mi sie przejchac STI i musze przyznac, ze wylem ze smiechu, taka rakieta w porownaniu z moim. I przyklejony do drogi. Ale jednakowoz twardawy.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam na forum!

 

Pare(dziesiat) razy zostalem wozony STi-em i ogolnie Subarynami i nigdy, powtarzam NIGDY, nie stalo sie nic takiego, zeby przy wysokiej predkosci i hamowaniu samochod postawilo bokiem (obojetne czy w zakrecie czy na prostej) :!: Auta te, ze wzgledu na bardzo dobrze skonstruowany uklad przeniesienia napedu, zachowuja sie niesamowicie neutralnie. Niemcy czesto okreslaja Subaraki mianem "idiotensicher", czyli odporne na idiotow :D .

Saab to, z tego co wiem, dosc dobra jakosciowo marka, lecz gdy juz sie wahasz pomiedzy Impreza, a 9/3, to radze Ci, pewnie nie jako jedyny, kupic to pierwsze. Zreszta, jakbys potrzebowal wiecej info, to w chwilach wolnego czasu poszperaj troche po forum - juz pare razy byl walkowany temat zachowania Subarakow :D

 

Pozdrawiam,

ThanJu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niektorzy gotowi sie obrazic na takie pytanie, co kupic.

jasne ze subaru :):).

a tak na powaznie. jazda autem z dobrym 4x4 to nie tylko

duzo wieksze bezpieczenstwo, stabilnosc, ale i frajda zima.

kilka lat temu moj ojciec mial volvo 850 T5 (silnik pewnie tak jak w saabie 5 cylindrowy 2,3 litra z turbo). moc 225 koni i naped na przednie

kola to jakies nieporozumienie. taki jeden prosty przyklad.

jedziemy w sznurku aut, okolo 90 km/h. chcemy wyprzedzic kilka

aut, z przyzwyczajenia do 115 konnej 760 szybka redukcja z 4 na 3

i tzw dno. efekt ??

wsciekly pisk a auto nie przyspiesza. z tylem nieco lepiej,

ale nie ma jak "skosne" subaru :lol: . bezpiecznie i duzo latwiej mozna wykorzystywac, zawsze chetne do pracy kucyki pod maska.

a jakbys chcial pozostac wierny "szwedom" i kupic ich wykonanie 4x4

(ale to chyba tylko volvo, a nie saab) to wczesniej ogladnij filmik

do ktorego link jest na forum...

 

http://www.subaru.pl/mmedia/volvo.qt

 

proponuje, ze jak wybor padnie na subaru,

to dyrekcja stawia wszystkim forumowiczom

wirtualne piwo :)

 

Abt

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a tak na powaznie. jazda autem z dobrym 4x4 to nie tylko

duzo wieksze bezpieczenstwo, stabilnosc, ale i frajda zima.

 

 

A ja nie wybrałem Subaru bo było za drogie ;-)

 

Ale po dzisiejszych pierwszych jazdach AWD stwierdzam że długa droga przede mna i że to naprawde trudne... przynajmiej w harcorowym AWD które nabyłem ;-)

 

To tak trochę nie na temat ale musiałem się pochwalić ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ford Escort RS Cosworth? :shock: :D

 

Tak :-))))))))))))))))))))))))

 

 

Mole jakies fotki? 8)

 

Czemu nie.... eee coś nie mogę wepchnąć więc dam linka do trochę nieświeżego zdjęcia.

 

http://www.rajdy.hoga.pl/big_fot.asp?obrazek=gielda/images/100303b.jpg

 

Jak będe miał więcej fot to może powstanie jakieś www czy coś

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O rany, jak ja nie cierpie GM i ich cholernego wykupywania wszystkiego. Tak mnie wkurza ten ich udzial w Subaru, ze... :evil::evil::evil::evil: :x :x :x :x :x :x

 

Saab zbudowany na Subaru - FUU!!!!

 

 

[EDIT]

 

Kiepski fotomontaz :roll:

 

Pytanie techniczne: tam jest napisane, ze Legacy i Impreza "share the same platform" - prawda czy falsz? Macie jeszcze 3 jokery.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kilka lat temu moj ojciec mial volvo 850 T5 (silnik pewnie tak jak w saabie 5 cylindrowy 2,3 litra z turbo). moc 225 koni i naped na przednie

kola to jakies nieporozumienie. taki jeden prosty przyklad.

jedziemy w sznurku aut, okolo 90 km/h. chcemy wyprzedzic kilka

aut, z przyzwyczajenia do 115 konnej 760 szybka redukcja z 4 na 3

i tzw dno. efekt ??

wsciekly pisk a auto nie przyspiesza

 

 

Nie przesadzaz trochę? To że kierownik przyzwyczajony do 115 KM nie potrafi sobie poradzić z mocniejszym autem nie znaczy że auto do bani. Jeździłem 850 T5 i to bardzo zacną limuzyna. Mozna spokojnie wyczuć silnik działa bardzo cywilizowanie, a w autach powyżej 200KM to pedał dno w ogóle nie jest najlepszą techniką jazdy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy Escort na tym zdjeciu to nie przypadkiem RS 2000? Cosworth mial chyba takie ogromne skrzydlo z tylu i nie mial wentylowanej maski.

 

 

Owszem Cossie miały w 99% wielke skrzydło, w Szwajcarii i na kilku innych rynkach nie mogło być homologowane i pod koniec produkcji pojawiły sie takie bez - m.in. mój. Wentylowana maska to typowa cecha Coswortha.

 

Polecam

http://www.wrc-cosworth.org

 

 

BTW: naprawde sądzisz że nie wiem jakie auto kupiłem? ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ojciec Założyciel

Udziały GM w FHI na poziomie 20% nie powinny byc oceniane negatywnie.

Po pierwsze dzięki temu nie ma niebezpieczeństwa "wrogiego przejęcia" prze jakikolwiek inny koncern. Jednocześnie, zgodnie z japońskim prawem handlowym udział ten nie daje nawet prawa veta. Ponadto zapewnia dostęp FHI do niektórych b. kosztownych technologii (szczególnie dotyczących metod oczyszczania spalin etc).

W ten sposó zapewniona jest niezależność FHI, a jednocześnie obniżenie kosztów R&D. :)

 

pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...