Jump to content

Legacy 2004


Jakublad

Recommended Posts

Posted

Poszukuję użytkowników Legacy 2004 w celu wymiany opinii na temat tego właśnie auta. Szczególnie interesują mnie modele z automatyczną skrzynią biegów i trzylitrowym silnikiem.

 

Jest kilka rzeczy, o które chciałbym się dowiedzieć jak to wygląda w waszych autach:

1. Automatyczna skrzynia biegów - sposób jej działania, czy się podoba czy też nie;

2. Zawieszenie - wybieranie nierówności, prowadzenie samochodu;

3. Hamulce - skuteczność i trwałość;

4. System audio - chcę wiedzieć, czy tylko w tym z którym ja mam styczność trzeszczą głośniki.

 

Czekam na odpowiedzi i dyskusję na forum lub na privie.

Posted

Na temat tego auta to ciężko coś się dowiedzieć, mało popularne-jedna z jego zalet hehe. Nawet przeglądając to forum mało tu o nim. Mnie też ono interesuje, może napisz coś więcej o egzemplażu, z którym miałeś do czynienia.Niestety niewiele mogę pomóc ale jakieś info chętnie poznam bo może bym zmienił swój służbowy na taki.

  • Ojciec Założyciel
Posted

Ponieważ mogę być traktowany jako nieobiektywny uwagi tylko z praktyki.

1. Skrzynia - ma 3 tryby pracy (auto - sport - manualny). Przełożenia jak dla mnie O.K., choć w porównaniu do Spec B dynamika mniejsza.

Przy trybie manualnym trzeba pamiętać, że w przeciwieństwie do większości tego typu rozwiązań przy przekraczaniu obrotów bieg nie zostanie zmieniony, lecz nastąpi odcięcie ...

W trybie sportowym szybsza zmiana biegów; przy przyspieszaniu i przejściowym zdjęciu nogi z gazu nie zmienia natychmiast na wyższy bieg, lecz chwilę "odczekuje". II-gi bieg bardzo dobrze przełożony do dynamicznego wyprzedzania na normalnych drogach. Zuzycie paliwa dość wysokie - daje się ograniczyć przez uzywanie tempomatu.

Przy bardzo szybkiej jeździe zużycie jest O.K. (mam tu na myśli bardzo szybkie przemieszczanie się po autostradzie, nie bardzo agresywną jazdę).

Wersja Outbacka jest ograniczona do 240 km/godz. Legacy kombi i limuzyna nie mają tego ograniczenia i są dzięki temu faktycznie szybsze od .... STi

2. Zawieszenie - najogólniej przeznaczone na lepsze drogi, niż np. w Imprezie. Trzeba trochę uważać na dziury w jezdni itp. Przy wysokich prędkościach bardzo stabilny, mało wrażliwy na wiatr boczny.

Prowadzenie w zakrętach bardzo dobre.

3. Hamulce. Bardzo skuteczne. Na początku były jednak problemy z trwałością (przegrzewanie klocków, tendencja do przedwczesnego niszczenia tarcz). W międzyczasie zmieniono technologię produkcji klocków i problemy zniknęły (nasz Spec B przeżył z nowymi klockami Subaru Emotion i kilka testów prasowych bez żadnych problemów i dalej jeźzi na tych samych klockach).

4. Audio - pasuje mi zmieniarka zintegrowana w radiu. Co do jakości głosu - nie wypowiadam się (tzw. dębowe ucho :wink: ).

 

Pozdrowienia

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...