Skocz do zawartości

autko z usa ???


firewerk

Rekomendowane odpowiedzi

to ja mam jedną pytanie:

gdzie produkowane są przypuśćmy STi eu a gdzie us spec?

w tych samych fabrykach czy może jednak nie ?

 

Są robione w tych samych fabrykach.

 

Ale.....

podobno te na Amerykę są składane tylko w poniedziałki, kiedy te małe Japońce są skacowane i nie mają siły żeby dobrze podokręcać śrubki :mrgreen: (to taka mała zemsta za Hiroszimę i Nagasaki)

Poza tym,podczas transportu tych estijajów do USA mieszka w nich Amatsu Mikaboshi, i tak pszesiąkają złem wszelakim, że potem sie psują na potęge i jeżdzi sie nimi gorzej, nie tylko niz Evo, ale i każdym Eu-spec wolnossakiem :mrgreen:

 

A tak na poważnie, to jeżdzę od jakiegoś już czasu STI MY07 z Ameryki i nie zauważyłem żadnych róznic w stosunku do europejczyka, poza pierdółkami typu wyskalowanie prędkościomierza, kolor podświetlenia, czy radio, które łapie fale tylko nieparzyste, ale za to ma zmieniarkę na 6 płyt, której europejczyk chyba nie ma. Auto zaiwania jeno miło

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A tak na poważnie, to jeżdzę od jakiegoś już czasu STI MY07 z Ameryki i nie zauważyłem żadnych róznic w stosunku do europejczyka, poza pierdółkami typu wyskalowanie prędkościomierza, kolor podświetlenia, czy radio, które łapie fale tylko nieparzyste, ale za to ma zmieniarkę na 6 płyt, której europejczyk chyba nie ma. Auto zaiwania jeno miło

 

potwierdzam.

 

 

pzdr,

 

pawkers

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poza tym Us'y sa troszke miększe - w sensie zawieszenia, ale moze to tylko subiektywne odczucie.
Subiektywne, ale zgadza się: mam takie same.
tak na poważnie, to jeżdzę od jakiegoś już czasu STI MY07 z Ameryki i nie zauważyłem żadnych róznic w stosunku do europejczyka
cena :mrgreen:
kolor podświetlenia
:?: :?: :?:
czy radio' date=' które łapie fale tylko nieparzyste' date=' ale za to ma zmieniarkę na 6 płyt, której europejczyk chyba nie ma[/quote''] radio tak czy owak warto wymienić vide wątek Audio w Subaru lub innne tego typu

 

markos007, nie lękajcie się :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Amatsu Mikaboshi,

 

Aż musiałem sprawdzić kto zacz.

Ale.....

podobno te na Amerykę są składane tylko w poniedziałki, kiedy te małe Japońce są skacowane i nie mają siły żeby dobrze podokręcać śrubki (to taka mała zemsta za Hiroszimę i Nagasaki)

Poza tym,podczas transportu tych estijajów do USA mieszka w nich Amatsu Mikaboshi, i tak pszesiąkają złem wszelakim, że potem sie psują na potęge i jeżdzi sie nimi gorzej, nie tylko niz Evo, ale i każdym Eu-spec wolnossakiem

 

To trzeba na stałe dać do FAQ odnośnie różnic między EU-US spec. :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

heheh czekam tylko kiedy ktos napisze jeszcze ze US-spece maja mniej "spawów" od europejczykow :lol:

 

co do STi w USA to w 2004 roku kiedy pojawily sie tam poraz pierwszy, FHI, aby uczynic je konkurencyjnymi w stosunku do EVO, oparlo US-speca na Spec C. Efektem tego jest ponoc zestrojenie zawieszenia jak w japonskim Specu, np. amerykance dostaly alu wahacze przednie zmienione w stosunku do "zwyklego" STi dzieki czemu zwekszony zostal rozstaw osi o 15mm oraz mialy wiekszy "caster" (kat wyprzedzenia sworznia zwrotnicy??? - chyba tak to sie u nas fachowo okresla) dzieki czemu auto mialo brac lepiej zakrety, poza tym otzrmaly po raz pierwszy DCCD itd.

Ortodoksyjni wyznawcy tej teorii w USA twierdza nawet ze auto posiada cienszy dach i szyby jak Spec C, ktore mialy miec ponoc te same nr czesci.

Tak naprawde to nalezy patrzec na to z duzym przymrozeniem oka bo kiedy spojrzec na roznice w postaci innego silnika i osprzetu, oraz dostosowania do amerykanskich wymogow w zakresie bezpieczenstwa i emisji spalin (us-spece posiadaja pelniejsze belki zderzaka z przodu oraz belke tylnego zderzaka a takze boczne poduszki powietrzne oraz bardziej rozbudowany uklad paliwowy - w okolicach filtra weglowego itd.) to okazuje sie ze tak podobienstw pozostaje bardzo niewiele.

Acha co do spalania to slyszalem nawet ze US-spece pala mniej niz europejskie odpowiedniki (choc osobiscie cieznko mi ostatnio zejsc ze spalaniem ponizej 25l/100km) i zbieraja sie lepiej z dolu (to apropos stwierdzenia ze sa zestrojone tak ze jada od 3k RPM) ale to zasluga silnika 2,5l wiec chyba nie ma co porownywac, co do gorszych materialow skrzyni biegow to nawet nie bede komentowal :twisted:

Podsumowujac, amerykanskie estiaje nie sa wcale "uposledzone" w stosunku do europejskich jak moze sie niektorym wydawac co do innych modeli nie wypowiadam sie bo sie nie znam

 

P.S. wybaczcie ten belkot i slowotok ale jeszcze mam kilka promili po wczorajszym i nie moge sie wytoczyc z lozka :roll:

By the way, wszystkiego dobrego w nowym roku :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

By the way, wszystkiego dobrego w nowym roku :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

 

Oby sie nam nasze US Spece nie psuly tak jak nie psuja sie EU Spec :mrgreen:

 

A w temacie, to zgadzam sie z tym co napisal pawkers, Bryku i Jacool w 100% (wszyscy mowimy o STI US Spec)

 

Pozostaje kwestia ze kolaga w tytule watku jak i w samym watku pytal o OBK H6 :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oby sie nam nasze US Spece nie psuly tak jak nie psuja sie EU Spec :mrgreen:
akurat w modelu STi 2.5 T czyli takim jak np. Twoj - silnik i tloki wytrzymuja zdecydowanie wiecej niz w MY06 ktory ma silnik identyczny po obu stronach wielkiej slonej wody.

 

Jesli ktos chce znalezc uzasadnienie dla o 30% wyzszej kwoty wydanej na nowy samochod to mozna przyjac ze rzeczywiscie ma racje. Tak naprawde sens EU speca jest tylko wtedy jesli jest on na gwarancji (co niestety wyklucza jakiekolwiek modyfikacje).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oby sie nam nasze US Spece nie psuly tak jak nie psuja sie EU Spec :mrgreen:
akurat w modelu STi 2.5 T czyli takim jak np. Twoj - silnik i tloki wytrzymuja zdecydowanie wiecej niz w MY06 ktory ma silnik identyczny po obu stronach wielkiej slonej wody

 

O wlasnie Jabar moze Ty bediesz dokladnie wiedzial jaka jest roznica miedzy silnikiem 2,5 litra w STi 2005 a STi 2006/7 :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moja wiedza oparta jest raczej na dowiadczeniach innych uzytkownikow, ktorzy jezdza takimi autami i maja mniej problemow niz w 2.5 od modelu MY06.

Ponoc jest troche wieksza chlodnica wody we wczesniejszych modelach. Pewnie mocniejsze tloki przed 2006 (trzeba by sprawdzic po numerach czesci) itd itp.

 

 

No i 20 koni roznicy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moja wiedza oparta jest raczej na dowiadczeniach innych uzytkownikow, ktorzy jezdza takimi autami i maja mniej problemow niz w 2.5 od modelu MY06.

Ponoc jest troche wieksza chlodnica wody we wczesniejszych modelach. Pewnie mocniejsze tloki przed 2006 (trzeba by sprawdzic po numerach czesci) itd itp.

 

 

No i 20 koni roznicy :)

 

Ja sluszalem tez ze inne sa glowice, ale to wszystko info niepotwierdzone :wink: :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...