Scooby Opublikowano 13 Stycznia 2005 Opublikowano 13 Stycznia 2005 Ostatnio szukajac po sieci pewnych informacji 8) natknalem sie na ponizsze zdjecie Imprezy GT. Czy ktos swiatly w sprawach technicznych moglby wyjasnic co to za ustrojstwo na intercoolerze? Domyslam sie, ze ma za zadanie poprawic chlodzenie... tylko jak?
ProsiaQ Opublikowano 13 Stycznia 2005 Opublikowano 13 Stycznia 2005 to wyglada jak jakis natrysk gazu... pewnie CO2, albo cos w tym guscie. widac ze do tego "kaloryfera" dochodzi od lewej strony IC przewod... ale ciekawe jaki straszliwy galimatias pod maska tego pojazdu? co on ma za przewody wszedzie i jakies gadzety... instalacje gazowa?
ProsiaQ Opublikowano 13 Stycznia 2005 Opublikowano 13 Stycznia 2005 no i jeszcze jedna bardzo ciekawa rzecz - ja tam nie widze przeplywki... no chyba ze ja o 180 stopni obrocil... :shock: - co moze potwierdzac teze o gazie...
Abt Opublikowano 13 Stycznia 2005 Opublikowano 13 Stycznia 2005 to jest to gt z auto gazu, ktore powodowalo wymioty mamusi . auto bylo wydzwonione, pozniej odbudowane, nastepnie przerobione na 2,5 turbo, a od kilku miesiecy stoi bez silnika. na polce czekaja kute tloki, metalowe uszczelki itp graty do wspomnianego 2.5 (poprzedni sie wysypal...bo nie bylo innego wyjscia. nawet przy 0,6). o ile dobrze pamietam to te rurki to natrysk wody. takie zrob to sam, domowe sti . pzdr, abt
Scooby Opublikowano 13 Stycznia 2005 Autor Opublikowano 13 Stycznia 2005 Troche poszukalem i przypomnialem sobie o systemie CryO2. . Czyli prawdopodobnie to jest to samo. Tutaj mozna przeczytac wiecej o tym systemie. Czy waszym zdaniem jest jakikolwiek sens stosowania czegos takiego? Wiem, ze najlepiej FMIC albo TMIC od STi ale zakladajac pozostanie przy seryjnym IC i bez drastycznych wzrostow mocy (powiedzmy do 260 koni) jest szansa ze cos by to dalo?
Abt Opublikowano 13 Stycznia 2005 Opublikowano 13 Stycznia 2005 http://www.gt-service.pl/index.php?dzia ... ria=subimp
Scooby Opublikowano 13 Stycznia 2005 Autor Opublikowano 13 Stycznia 2005 No wlasnie stamtad wzialem to zdjecie Swoja droga to w ogole mi sie nie podoba jak zrobiony jest ten GT-ek :? Po przejrzeniu cennika sam sobie odpowiedzialem na moje poprzednie pytanie. Nie ma sensu wydawac ponad 2500zl za cos co daje tylko chwilowy efekt gdy za te pieniadze mozna miec cos co dziala caly czas i daje dobre efekty (np. TMIC STi).
Abt Opublikowano 13 Stycznia 2005 Opublikowano 13 Stycznia 2005 kwestia gustu. jak dla mnie to ma np koszmarne swiatla, tak przednie jak i tylne, niepotrzebne napisy/naklejki (sti). piekny natomiast jest lakier, znacznie ladniejszy niz w nowym aucie. auto lakierowane bylo w zielonkach. powierzchnia jest niesamowicie gladka, super. jak jest czyste to bardzo ladny efekt daja przydymione na niebiesko szyby. felgi sa brzydko pomalowane, maja srebrne ranty (raczej nie do zobaczenia na zdjeciu). pzdr, abt
ALEX Opublikowano 13 Stycznia 2005 Opublikowano 13 Stycznia 2005 To nie ten sam patent (link do GT Service)!! Rozmawiałem właśnie o tym rozwiązaniu z instalatorem P.S. W tej galerii widać foto Piggyback o który kiedyś pytałem,jako elternatyw dla dla Ecutec. Czy naprawdę nikt nie miał z tym praktycznej styczności?
Scooby Opublikowano 13 Stycznia 2005 Autor Opublikowano 13 Stycznia 2005 Widze, ze troche siedzisz w temacie tego auta wiec zapytam czy wiesz moze jak poszlo strojenie SMT6. Udalo sie? Jesli tak to jakie efekty?
ALEX Opublikowano 13 Stycznia 2005 Opublikowano 13 Stycznia 2005 Widze, ze troche siedzisz w temacie tego auta wiec zapytam czy wiesz moze jak poszlo strojenie SMT6.Udalo sie? Jesli tak to jakie efekty? Do mnie to ptanie? Znam dobrze GT Service i to Oni podsuneli mi pomysł SMT6 w Subaraku. Romawiałem przed chwilą z Mateuszem, który zapewnił,że działa to naprawdę EXTRA!!! Dalej się waham,bo ECUTEC (sprawdzony przez marcinJ) bardzo mnie kusi.....tylko ta cena zaporowa
ComeToDaddy Opublikowano 13 Stycznia 2005 Opublikowano 13 Stycznia 2005 Czy waszym zdaniem jest jakikolwiek sens stosowania czegos takiego? Silniki wrc bez zwezki wyciagaja luzem 600 km, bez takich wynalazkow, wiec pewnie nie.
Scooby Opublikowano 13 Stycznia 2005 Autor Opublikowano 13 Stycznia 2005 Do mnie to ptanie? Znam dobrze GT Serwice i to Oni podsuneli mi pomysł SMT6 w Subaraku. Pierwotnie bylo do Abta ale okazuje sie, ze rowniez do Ciebie . Czyli mowisz, ze dziala swietnie... Slyszalem, ze sobie poradzili z tym STM6 ale z drugiej strony w tym temacie mozna duzo przeczytac o problemach, ktore sie z tym wiaze... Silniki wrc bez zwezki wyciagaja luzem 600 km, bez takich wynalazkow, wiec pewnie nie. Wiem ale WRC to zupelnie inna bajka. Mi chodzilo o seryjne turbo, seryjny IC, seryjny komp + piggyback itp.
ALEX Opublikowano 13 Stycznia 2005 Opublikowano 13 Stycznia 2005 Scooby!!! Poczytałem trochę info z Twojego link'a. Napewno nie zgodzę się być królikiem doświadczalnym. Miałem kiedyś GT'ka robionego w Szwajcarii w którym wybuchły dwa silniki. Warunkiem zainstalowania takiego "bajeru" w moim WRX będzie rozmowa z użytkownikiem, który zrobił min 40kkm bez niespodzianek. Za instalacją tego wynalazku przemawiają: - cena - możliwość instalacji w następnym aucie(=w następnym Subaru ) - mozliwość zmiany map (mapa A "seria" - na codzień, mapa B "podrasowana" - do zabawy. Wszystkie te argumenty na + stracą swoją wartość w momencie, kiedy usłyszę od praktyka!!!,że taka instalacja spowodowała spustoszenie w silniku!!!! Wybuchom mówimy STOP!!!
Scooby Opublikowano 13 Stycznia 2005 Autor Opublikowano 13 Stycznia 2005 - możliwość instalacji w następnym aucie(=w następnym Subaru ) - mozliwość zmiany map (mapa A "seria" - na codzień, mapa B "podrasowana" - do zabawy. I to samo mozesz osiagnac Unichipem. Roznica jest taka, ze pojawia sie "-" w postaci ceny (wyjdzie drozej niz SMT6). Ale pojawia sie "+" taki, ze bezawaryjnie jezdzi naprawde duzo Imprez na Uni no i sa od tego prawdziwi specjalisci w Polsce.
ComeToDaddy Opublikowano 13 Stycznia 2005 Opublikowano 13 Stycznia 2005 Wiem ale WRC to zupelnie inna bajka. Mi chodzilo o seryjne turbo, seryjny IC, seryjny komp + piggyback itp. To wszystko mozna policzyc, trzeba by tylko do tego jakiegos fizyka zatrudnic, na moj rozum woda jest lepszym rozwiazaniem, np. dla tego ze tanszym.
ALEX Opublikowano 13 Stycznia 2005 Opublikowano 13 Stycznia 2005 - możliwość instalacji w następnym aucie(=w następnym Subaru ) - mozliwość zmiany map (mapa A "seria" - na codzień, mapa B "podrasowana" - do zabawy. I to samo mozesz osiagnac Unichipem. Roznica jest taka, ze pojawia sie "-" w postaci ceny (wyjdzie drozej niz SMT6). Ale pojawia sie "+" taki, ze bezawaryjnie jezdzi naprawde duzo Imprez na Uni no i sa od tego prawdziwi specjalisci w Polsce. A prawdą jest,że przy UNI zdarza się zaświecić kontrolka "Check engine"???...sorry,ale mam złe doświadczenia z tym światełkiem
Scooby Opublikowano 13 Stycznia 2005 Autor Opublikowano 13 Stycznia 2005 woda jest lepszym rozwiazaniem, np. dla tego ze tanszym. I to jest chyba sluszna koncepcja . A prawdą jest,że przy UNI zdarza się zaświecić kontrolka "Check engine"? Mysle, ze musisz poczekac az zjawi Marcin@klubsubaru.pl. On zapewne bedzie znal odpowiedz. A czy wie ktos jak dokladnie w uni odbywa sie przelaczanie map? Czy mozna to robic podczas jazdy i czy jest do uni w zestawie dolaczany jakis magiczny pstryczek do tego czy trzeba samemu cos skombinowac? EDIT: Tak mi teraz jeszcze przyszlo do glowy. Czy mozliwosci pracy uni to: bypass (mapy zerowe) albo mapy, czy moze sa trzy opcje (bypass, mapy1, mapy2)?
Abt Opublikowano 13 Stycznia 2005 Opublikowano 13 Stycznia 2005 Widze, ze troche siedzisz w temacie tego auta wiec zapytam czy wiesz moze jak poszlo strojenie SMT6.Udalo sie? Jesli tak to jakie efekty? nie bardzo. informacje mam od mechanika, ktory robil im m.in. silnik chyba 3 razy. wlasciciel/wlasciciele tego auta to kaci, delikatnie mowiac. maja zdolnosc do niszczenia i to spora. nie chcialbym po nich auta, np tego sti ktorym jezdzili na cwiartke. pzdr, abt
IWAN Opublikowano 14 Stycznia 2005 Opublikowano 14 Stycznia 2005 :shock: - co moze potwierdzac teze o gazie... GAZOWIEC jak ta lala. I to jest dla mnie niezrozumiałem...chce mocy i montuje schładzarki siakieś, a potem wsadza gaz i tą moc świadomie wypuszcza na urlop. No nic, widać muszę się wiele nauczyć
marcinJ Opublikowano 14 Stycznia 2005 Opublikowano 14 Stycznia 2005 :shock: - co moze potwierdzac teze o gazie... GAZOWIEC jak ta lala. I to jest dla mnie niezrozumiałem...chce mocy i montuje schładzarki siakieś, a potem wsadza gaz i tą moc świadomie wypuszcza na urlop. No nic, widać muszę się wiele nauczyć Bo oni mają firmę montującą gaz, a to jest ich taki, hmm showcar. Dwa lata temu w Krakowie na targach tuningu(czy jak to się tam zwie) prezentowali tego gtka, własnie pod katem instalacji gazowej.
Mr. Why Opublikowano 19 Stycznia 2005 Opublikowano 19 Stycznia 2005 A czy wie ktos jak dokladnie w uni odbywa sie przelaczanie map? Czy mozna to robic podczas jazdy i czy jest do uni w zestawie dolaczany jakis magiczny pstryczek do tego czy trzeba samemu cos skombinowac? EDIT: Tak mi teraz jeszcze przyszlo do glowy. Czy mozliwosci pracy uni to: bypass (mapy zerowe) albo mapy, czy moze sa trzy opcje (bypass, mapy1, mapy2)? Nie wierze, ze nikt nie zna odpowiedzi na te kilka pytan... A, ze temat jest dla mnie ciekawy pozwoliłem sobie go troszke odkopac Pozdrawiam
marcin@klubsubaru.pl Opublikowano 19 Stycznia 2005 Opublikowano 19 Stycznia 2005 Zadzwoń do Daniela Maszkowskiego 601 050 562.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.