Pitek Opublikowano 1 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2008 Jaki powinien być prawidłowy AFR w WRX 2004r.? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xbike Opublikowano 1 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2008 na podcisnieniu pewnie ok 14 przy doladowaniu spada Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 1 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2008 Pitek, a jaki masz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pitek Opublikowano 1 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2008 na podcisnieniu pewnie ok 14przy doladowaniu spada Xbike pw [ Dodano: Pon Gru 01, 2008 1:56 pm ] Pitek, a jaki masz? 14,6 max 15,00 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jako Opublikowano 1 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2008 Przy klepce i wykręconej turbinie do 5000 spada z 12 w okolice 10 pow 5000 9,70-9,50. W wersjach starszych wrx afr może osiągnąć wartości poniżej 9. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 1 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2008 Przy klepce i wykręconej turbinie do 5000 spada z 12 w okolice 10 pow 5000 9,70-9,50.W wersjach starszych wrx afr może osiągnąć wartości poniżej 9. Dobrze przelane w serii. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olleo Opublikowano 1 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2008 Czy dobrze mi sie wydaje, czy nie powinno Pitkowi (Pitekowi?) rosnac powyzej 14.7? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 1 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2008 Czy dobrze mi sie wydaje, czy nie powinno Pitkowi (Pitekowi?) rosnac powyzej 14.7? ale co na wolnych obrotach masz na myśli? Jeśli tak to na wolnych obrotach pomiar sondy jest bardzo nieprecyzyjny i waha się od 14 do końca skali, poza tym AFR na wolnych obrotach o niczym nam nie mówi. A jeśli masz na myśli 14,7 przy obciążeniu to z tłoków by się budyń zrobił. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jako Opublikowano 1 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2008 Olleo 14,7,.... ale jak trochę popracuje, to na pewno rośnie powyżej :wink: . Kruku, w twoim bolidzie, jak się afr prezentuje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 1 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2008 jako, przy pełnym doładowaniu w okolicach 11-11,5. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jako Opublikowano 1 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2008 jako, przy pełnym doładowaniu w okolicach 11-11,5. jaki rozmar wtryskiwaczy, jakie czay otwarcia, masz odczyt temperatury spalin? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 1 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2008 jaki rozmar wtryskiwaczy 650ccmasz odczyt temperatury spalin mam - nigdy nie przekracza 850st.jakie czay otwarcia tego Ci teraz nie powiem - musiałbym spojrzeć w logi ze strojenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jako Opublikowano 4 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2008 jaki rozmar wtryskiwaczy 650ccmasz odczyt temperatury spalin mam - nigdy nie przekracza 850st.jakie czay otwarcia tego Ci teraz nie powiem - musiałbym spojrzeć w logi ze strojenia. Jaki przebieg afr masz w twoim potworze przy klepce?. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 5 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2008 jaki rozmar wtryskiwaczy 650ccmasz odczyt temperatury spalin mam - nigdy nie przekracza 850st.jakie czay otwarcia tego Ci teraz nie powiem - musiałbym spojrzeć w logi ze strojenia. Jaki przebieg afr masz w twoim potworze przy klepce?. 2000-12,5 3000-12,3 4000-11,5 5000-11,4 6000-11,3 7000-11,3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamusmax Opublikowano 5 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2008 AFR na wolnych powinien byc 14,6 lub okolice - wiekszosc aut ma taki u mnie na 1,1 bar na IHI VF39 jest 10 od jakichs 5k obr - i podejrzewam ze schodzi nizej bo zegar tylko do 10 pokazuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Furious Opublikowano 5 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2008 Uściślając to wartość stechiometryczna dla paliwa, do której dąży kazda seryjna sonda lambda to AFR 14,7 i taki w przyblizeniu powinien byc na wolnych obrotach i na wysokim podcisnieniu, przechodząc na doładowanie AFR powinien spadac napewno ponizej 12.5.. jak nisko to juz kwestia doładowania jakie mamy. Ale AFR ponizej 10 to juz troche przybogato, mozna byloby dodac troche mocy zmniejszajac ilosc paliwa.. no ale to tez kwestia temperatury jaka panuje w komorze spalania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bady Opublikowano 5 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2008 ja mam 9.0 przy doładowaniu 1,7 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamusmax Opublikowano 5 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2008 ja mam 9.0 przy doładowaniu 1,7 to ladnie musi sadzic marchewami - moja sypie marchewami jak gupia - co zmiana biegu to marchewa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 5 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2008 Po co AFR 9.0? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bady Opublikowano 5 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2008 ponieważ ja nie mam ograniczeń to tak mam, a marchewy są spoko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 5 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2008 Nie masz ograniczeń? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamusmax Opublikowano 5 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2008 Nie masz ograniczeń? brak mu jakichkolwiek hamulcow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 7 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2008 AFR poniżej 10 nie ma sensu i auto gorzej na takim jeździ. Wcześniej miałem poniżej 10 i było 370KM, teraz po strojeniu AFR jest ok.11,5 jest dobrze ponad 400KM i auto jeździ dużo lepiej. Co do sond lambda i tego co powinno być na wolnych obrotach itd. to mam ECU SA bez sondy lambda, bez przepływki. Poza tym przy zbyt niskim AFR wzrasta zużycie silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się