marcinJ Posted January 12, 2005 Posted January 12, 2005 Witam, ponieważ chiałbym zamontować zestaw zegarów od WRX STI w wersji USA, czy Dyrekcja/Dział techniczny mogłaby podać jednoznaczną odpowiedź czy te zegary będą pracować WRX MY 01' w wersji europejskiej? Pozdrawiam
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Posted January 12, 2005 Ojciec Założyciel Posted January 12, 2005 Zapytam jeszcze w Dziale Technicznym, ale o ile wiem, to nie posiadamy szczegółowej specyfikacji technicznej wersji USA, więc jednoznaczna odpowiedź niestety nie będzie możliwa. Pozwalam sobie zwrócic tez uwagę, że zamiana taka jest z homologacyjnego punktu widzenia niedopuszczalna (szybkościomierz w milach). Łączę pozdrowienia
marcinJ Posted January 12, 2005 Author Posted January 12, 2005 Dziękuję za odpowiedź Ewentualnie z braku dokumentacji i w związku z tym niemożliwości jednoznacznej odpowiedzi...niejednoznaczna(typu "wydaje nam się, że będzie/nie będzie działać") będzie równie mile widziana :wink: Oczywiście w przypadku pomyłki nie będę rościł żadnych pretensji. Pozdrawiam
WRC fan Posted January 12, 2005 Posted January 12, 2005 .Pozwalam sobie zwrócic tez uwagę, że zamiana taka jest z homologacyjnego punktu widzenia niedopuszczalna (szybkościomierz w milach). yyyy....wrong 8) w milach i w kilometrach :wink: pozdrawiam
Waldemar Biela Posted January 13, 2005 Posted January 13, 2005 Pozwalam sobie zwrócic tez uwagę, że mam widzenia A ja slysze glosy. Mamusia
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Posted January 13, 2005 Ojciec Założyciel Posted January 13, 2005 WRC fan : yyyy, right :!: :?: Warunki homologacyjne przewidują konieczność stosowania szybkości w km/godz jako wskazania głównego. Oczywiście wiem, że są taże mniejsze wskazania kilometrowe (ze względu na możliwość odwiedzania Kanady czy Meksyku). Z tej m.in. przyczyny sprzedawana swego czasu w Niemczech w ograniczonej ilości Baja miała szybkościomierz z wersji kanadyjskiej (duże wskazania w km/godz, małe w milach). Wyjątkiem jest oczywiście homologacja dla UK) :wink: Waldemar Biela : widzeń jak na razie jeszcze nie miewałem. Do tej pory udało mi się stale przebywać na wolności 8) . Jednocześnie gratuluję nabytej umiejętności przeróbek cytatów marcin J - czyli do sedna sprawy: Dział Techniczny potwierdził moje obawy - nie posiadamy dokładnej dokumentacji USA. Przełożenie całkowite jest takie samo ale - zegary są rozmieszczone w innych miejscach. Może więc zaistnieć kłopot przy przełożeniu wskazań obrotów i szybkości ... Ponadto w STi kontrolka poduszek jest podłączona tylko do 2 (WRX : 4). Osobiscie nie jestem też przekonany co do wskazań temperatury w stopniach Fahrenheita ...(nie mam pojecia, jakie będzie wskazanie wyświetlacza ...) Pozdrowienia
marcinJ Posted January 13, 2005 Author Posted January 13, 2005 marcin J - czyli do sedna sprawy: Dział Techniczny potwierdził moje obawy - nie posiadamy dokładnej dokumentacji USA.Przełożenie całkowite jest takie samo ale - zegary są rozmieszczone w innych miejscach. Może więc zaistnieć kłopot przy przełożeniu wskazań obrotów i szybkości ... Dziękuję za odpowiedź, rozumiem że głównym problemem może być właśnie odwrotne umiejscowienie obrotomierza i szybkościomierza i z racji braku dokumentacji USA nie można odpowiedzieć na pytanie, czy te zegary nie będą pracowały jak gdyby na odwrót. Będę w takim razie trochę upierdliwy i spytam się tak : ponieważ posiadacie Państwo dokumentacje nt. wersji europejskiej, to czy można sprawdzić czy zegary z Sti (MY 01') euro spec będą działały w WRX(MY 01') euro spec? Zegary w Sti i WRX różnią się właśnie umiejscowieniem szybkościomierza i obrotomierza. Ponadto w STi kontrolka poduszek jest podłączona tylko do 2 (WRX : 4) Nie będzie to problemem, ponieważ wymieniam fotele na te z wersji Sti (bez poduszek) Osobiscie nie jestem też przekonany co do wskazań temperatury w stopniach Fahrenheita ...(nie mam pojecia, jakie będzie wskazanie wyświetlacza ...) Też się nad tym zastanawiam, ale to będzie najmniejszy problem. Ważne żeby pozostałe zegary wskazywały prawidłowe wartości. Pozdrawiam
Azrael Posted January 13, 2005 Posted January 13, 2005 Ponadto w STi kontrolka poduszek jest podłączona tylko do 2 (WRX : 4). Czy czasem STi w wersji amerykańskiej nie ma 4 poduszek jak WRX?
Than_Junior Posted January 13, 2005 Posted January 13, 2005 zegary są rozmieszczone w innych miejscach. Może więc zaistnieć kłopot przy przełożeniu wskazań obrotów i szybkości ... Hi hi hi, obroty beda stale wzrastac, a predkosc bedzie skakala przy zmianie biegow
marcinJ Posted January 13, 2005 Author Posted January 13, 2005 zegary są rozmieszczone w innych miejscach. Może więc zaistnieć kłopot przy przełożeniu wskazań obrotów i szybkości ... Hi hi hi, obroty beda stale wzrastac, a predkosc bedzie skakala przy zmianie biegow Bałdzo śmieszne :roll: Azrael, Sti MY 04'/05' ma boczne poduszki.
WRC fan Posted January 13, 2005 Posted January 13, 2005 WRC fan : yyyy, right :!: :?: Warunki homologacyjne przewidują konieczność stosowania szybkości w km/godz jako wskazania głównego. Oczywiście wiem, że są taże mniejsze wskazania kilometrowe (ze względu na możliwość odwiedzania Kanady czy Meksyku). upss [zawstydzony] ale jednej rzeczy w takim razie nie kapuje...wynika z tego ze jak ktoś ma US'speca w Polsce (Europie) to jest to niezgodne z przepisami?
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Posted January 14, 2005 Ojciec Założyciel Posted January 14, 2005 Naturalnie. Ale nie tylko to :wink: Pozdrowienia
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.