Jump to content

Jeszcze raz zapytanie o zegary


marcinJ

Recommended Posts

Posted

Witam, ponieważ chiałbym zamontować zestaw zegarów od WRX STI w wersji USA, czy Dyrekcja/Dział techniczny mogłaby podać jednoznaczną odpowiedź czy te zegary będą pracować WRX MY 01' w wersji europejskiej?

 

Pozdrawiam

  • Ojciec Założyciel
Posted

Zapytam jeszcze w Dziale Technicznym, ale o ile wiem, to nie posiadamy szczegółowej specyfikacji technicznej wersji USA, więc jednoznaczna odpowiedź niestety nie będzie możliwa.

Pozwalam sobie zwrócic tez uwagę, że zamiana taka jest z homologacyjnego punktu widzenia niedopuszczalna (szybkościomierz w milach).

 

Łączę pozdrowienia

Posted

Dziękuję za odpowiedź :)

 

Ewentualnie z braku dokumentacji i w związku z tym niemożliwości jednoznacznej odpowiedzi...niejednoznaczna(typu "wydaje nam się, że będzie/nie będzie działać") będzie równie mile widziana :wink:

Oczywiście w przypadku pomyłki nie będę rościł żadnych pretensji.

 

Pozdrawiam

Posted
.

Pozwalam sobie zwrócic tez uwagę, że zamiana taka jest z homologacyjnego punktu widzenia niedopuszczalna (szybkościomierz w milach).

 

 

yyyy....wrong 8)

 

w milach i w kilometrach :wink:

 

pozdrawiam

  • Ojciec Założyciel
Posted

WRC fan : yyyy, right :!: :?:

 

Warunki homologacyjne przewidują konieczność stosowania szybkości w km/godz jako wskazania głównego. Oczywiście wiem, że są taże mniejsze wskazania kilometrowe (ze względu na możliwość odwiedzania Kanady czy Meksyku). Z tej m.in. przyczyny sprzedawana swego czasu w Niemczech w ograniczonej ilości Baja miała szybkościomierz z wersji kanadyjskiej (duże wskazania w km/godz, małe w milach).

Wyjątkiem jest oczywiście homologacja dla UK) :wink:

 

Waldemar Biela : widzeń jak na razie jeszcze nie miewałem. Do tej pory udało mi się stale przebywać na wolności 8) . Jednocześnie gratuluję nabytej umiejętności przeróbek cytatów :P

 

marcin J - czyli do sedna sprawy: Dział Techniczny potwierdził moje obawy - nie posiadamy dokładnej dokumentacji USA.

Przełożenie całkowite jest takie samo ale - zegary są rozmieszczone w innych miejscach. Może więc zaistnieć kłopot przy przełożeniu wskazań obrotów i szybkości ...

Ponadto w STi kontrolka poduszek jest podłączona tylko do 2 (WRX : 4).

Osobiscie nie jestem też przekonany co do wskazań temperatury w stopniach Fahrenheita ...(nie mam pojecia, jakie będzie wskazanie wyświetlacza ...)

 

Pozdrowienia

Posted
marcin J - czyli do sedna sprawy: Dział Techniczny potwierdził moje obawy - nie posiadamy dokładnej dokumentacji USA.

Przełożenie całkowite jest takie samo ale - zegary są rozmieszczone w innych miejscach. Może więc zaistnieć kłopot przy przełożeniu wskazań obrotów i szybkości ...

 

Dziękuję za odpowiedź, rozumiem że głównym problemem może być właśnie odwrotne umiejscowienie obrotomierza i szybkościomierza i z racji braku dokumentacji USA nie można odpowiedzieć na pytanie, czy te zegary nie będą pracowały jak gdyby na odwrót. Będę w takim razie trochę upierdliwy i spytam się tak : ponieważ posiadacie Państwo dokumentacje nt. wersji europejskiej, to czy można sprawdzić czy zegary z Sti (MY 01') euro spec będą działały w WRX(MY 01') euro spec? Zegary w Sti i WRX różnią się właśnie umiejscowieniem szybkościomierza i obrotomierza.

 

 

Ponadto w STi kontrolka poduszek jest podłączona tylko do 2 (WRX : 4)

 

Nie będzie to problemem, ponieważ wymieniam fotele na te z wersji Sti (bez poduszek) :)

 

 

Osobiscie nie jestem też przekonany co do wskazań temperatury w stopniach Fahrenheita ...(nie mam pojecia, jakie będzie wskazanie wyświetlacza ...)

 

Też się nad tym zastanawiam, ale to będzie najmniejszy problem. Ważne żeby pozostałe zegary wskazywały prawidłowe wartości.

 

Pozdrawiam

Posted

Ponadto w STi kontrolka poduszek jest podłączona tylko do 2 (WRX : 4).

 

 

Czy czasem STi w wersji amerykańskiej nie ma 4 poduszek jak WRX?

Posted
zegary są rozmieszczone w innych miejscach. Może więc zaistnieć kłopot przy przełożeniu wskazań obrotów i szybkości ...

 

Hi hi hi, obroty beda stale wzrastac, a predkosc bedzie skakala przy zmianie biegow :lol:

Posted
zegary są rozmieszczone w innych miejscach. Może więc zaistnieć kłopot przy przełożeniu wskazań obrotów i szybkości ...

 

Hi hi hi, obroty beda stale wzrastac, a predkosc bedzie skakala przy zmianie biegow :lol:

 

Bałdzo śmieszne :roll: :)

 

Azrael, Sti MY 04'/05' ma boczne poduszki.

Posted
WRC fan : yyyy, right :!: :?:

 

Warunki homologacyjne przewidują konieczność stosowania szybkości w km/godz jako wskazania głównego. Oczywiście wiem, że są taże mniejsze wskazania kilometrowe (ze względu na możliwość odwiedzania Kanady czy Meksyku).

 

upss :oops: [zawstydzony]

 

ale jednej rzeczy w takim razie nie kapuje...wynika z tego ze jak ktoś ma US'speca w Polsce (Europie) to jest to niezgodne z przepisami?

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...