Skocz do zawartości

Subaru Impreza 2.0D


michal

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 267
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Kolejny model Subaru wyposażony w diesla i kolejna porcja piejących z zachwytu. Dilerów jestem w stanie zrozumieć bo na pewno mają nadzieję na zwiększenie sprzedaży, co pewnie widać na przykładzie Legacy i Forester diesel, ale wy ludziska.... Czym tu się zachwycać, bo chyba nie terkotem odpalanego silnika, czy jego "kulturalną pracą" podczas jazdy, małym zakresem użytecznych obrotów, ciągłym wajchowaniem, czy "urokliwą" zasłoną dymną. Czy naprawdę chodzi o tę triumfalną minę podczas tankowania? :razz: Zyczę sobie i wam dożycia chwili kiedy o wyborze samochodu nie będzie decydować zużycie paliwa i oszczędności a prawdziwa frajda z jazdy i dlatego jeżeli Impreza to tylko WRX lub STI a nie produkty napędzane wytworem wyobraźni poczciwego Rudolfa. :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście opieram się na własnych doświadczeniach, ale i niestety na jeździe próbnej w Legacy diesel, która zrobiła na mnie generalnie pozytywne wrażenie ale na pewno nie dzięki silnikowi. Ta jazda spowodowała, że gdy decydowaliśmy o tym, z jakim napędem kupić Forysia dla żony, wybór padł jednak na benzynowego bokserka. Podejżewam, że przyjemność jaką czerpiesz z jazdy Legacy nie jest zasługą diesla ale całego samochodu, silnik co najwyżej trochę przeszkadza ci doświadczyć jeszcze większej przyjemności.

 

Najsmutniejsze w tym wszystkim jest to, że gdy będę wymieniał mondeo to pewnie zapodam sobie legaca w dieslu jak ty, ale będę sprytniejszy i poczekam na mocniejszy silnik, przynajmniej na około 200 KM. Ale będę żył ze świadomością, że jest to tylko proteza prawdziwej V-6, lub pożądnego turbo w benzynie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja się cieszę. Zawsze chciałem Subaru ale to spalanie zabijało finanse i nie było dyskusji z żoną. Teraz mam Forestera w Dieslu i jestem zadowolony i zbieram już na Imprezę w dieslu. Super marka, najlepszy napęd na 4 koła, boxer i super prowadzenie dzięki temu a jak nie można jak się chce to fajnie że jest ekonomiczna wersja.

PS. A dziś zrobiłem sobie mini offroad pod ostrą górkę i na końcu z błotkiem i ładnie wyjechał Forester na Geolanderach, a w około same terenówki na All Terrain Mud-ach śmigały.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A tak a propos zachwytów-wczoraj na stacji cennik-pb- 3,89,ON -3,98.Nie rozumie tych zachwytów nad dislem. :grin:

wczoraj na stacji Shell, w Warszawie na Bielanach: pb96 - 3,61zł on - 3,79... ale spoko, zaraz rząd wyrówna do 4,6zł akcyzą na paliwa :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ile :shock:

jeszcze niedawno bylo jakos $4.50 :lol:

ca. 1.30pln/litr

 

ropa do traktorow ?

maja wprowadzic (a moze juz to zrobili) do sprzedazy w US 335d

przejedziesz sie kiedys to zmienisz zdanie :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

owoc wiem wiem, blednie fakt :cool: , ale chodzilo mi o to ze nowoczesny dezel z traktorem malo ma wspolnego, a tak naprawde coraz czesciej jest alternatywa dla benzyniaka, fakt ze przy tej cenie ONvsPB w US wyglada to zdecydowanie inaczej niz w EU

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ON sie opłaca w PL/EU czy tego chcecie czy nie i nie zmienia tego fakt, że ON jest w cenie PB98 ani to, że my mamy 2 turbo benzyny :roll: ON po prostu mniej pali i już. ON wybacza więcej błędów za kierownicą. ON sie przyjemniej jedzie 200+ wiedząc, że nie trzeba szukać stecji :mrgreen:

 

a w temacie to my byśmy ON boxer chcieli i już :razz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

On zatruwa nasze srodowisko a czad jest rakotworczy, im mniejszy tym bardziej. Nie bez powodu w Tokyo, Honkkong diesel jest tabu.

Stres wynikly przez te klekoty w miastach jest rowniez udowodniony. Wedlug mnie samochody osobowe na rope powinny zostac zabronione.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A tak a propos zachwytów-wczoraj na stacji cennik-pb- 3,89,ON -3,98.Nie rozumie tych zachwytów nad dislem. :grin:

 

Jeśli nie rozumiesz, to chyba nigdy nie jeździłeś dizlem... :mrgreen: w forku wygląda to tak: spalanie w mieście 8 litrów (lub nawet mniej) a osiągi conajmniej przyzwoite.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście opieram się na własnych doświadczeniach, ale i niestety na jeździe próbnej w Legacy diesel, która zrobiła na mnie generalnie pozytywne wrażenie ale na pewno nie dzięki silnikowi. Ta jazda spowodowała, że gdy decydowaliśmy o tym, z jakim napędem kupić Forysia dla żony, wybór padł jednak na benzynowego bokserka. Podejżewam, że przyjemność jaką czerpiesz z jazdy Legacy nie jest zasługą diesla ale całego samochodu, silnik co najwyżej trochę przeszkadza ci doświadczyć jeszcze większej przyjemności.

 

Najsmutniejsze w tym wszystkim jest to, że gdy będę wymieniał mondeo to pewnie zapodam sobie legaca w dieslu jak ty, ale będę sprytniejszy i poczekam na mocniejszy silnik, przynajmniej na około 200 KM. Ale będę żył ze świadomością, że jest to tylko proteza prawdziwej V-6, lub pożądnego turbo w benzynie.

 

plejadek,

 

coś Ty się tak uwziął na diesla :mrgreen:

 

Ja np. nie lubię benzyny i tym się nie chwalę, a przynajmniej tego tak wyraźnie jak Ty nie demonstruje :lol:

 

Cenię diesla za ciąg i inne takie tam. Nie próbuj przekonywać iinnych, niech każdy sam rozsądzi co mu pasuje. Pamiętam dobrze, jak nie mogłem spać z powodu zakupu 1-diesla (z powodu warkotu). Dziś śpię ... spokojnie z powodu jego wielu zalet :mrgreen: Pas.

 

ps

swoim leonem jechalem w 3-osoby 2x1000km do niemiec. Średnia prędkość 105km/h. W niemczech prędkość przelotowa 160-170km/h - w porywach do 210km/h. Zużyłbyś średnio 6l/100km :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolejny model Subaru wyposażony w diesla i kolejna porcja piejących z zachwytu. Dilerów jestem w stanie zrozumieć bo na pewno mają nadzieję na zwiększenie sprzedaży, co pewnie widać na przykładzie Legacy i Forester diesel, ale wy ludziska.... Czym tu się zachwycać, bo chyba nie terkotem odpalanego silnika, czy jego "kulturalną pracą" podczas jazdy, małym zakresem użytecznych obrotów, ciągłym wajchowaniem, czy "urokliwą" zasłoną dymną. Czy naprawdę chodzi o tę triumfalną minę podczas tankowania? :razz: Zyczę sobie i wam dożycia chwili kiedy o wyborze samochodu nie będzie decydować zużycie paliwa i oszczędności a prawdziwa frajda z jazdy i dlatego jeżeli Impreza to tylko WRX lub STI a nie produkty napędzane wytworem wyobraźni poczciwego Rudolfa. :lol:

 

Czytając wyróżniony fragment jestem już pewien, że jednak nie jeździłeś Foresterem 2.0D zanim kupiłeś "forysia w benzynce" (jak rozumiem NA) dla żony...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czytając wyróżniony fragment jestem już pewien, że jednak nie jeździłeś Foresterem 2.0D zanim kupiłeś "forysia w benzynce" (jak rozumiem NA) dla żony...

 

YRK,

 

dokładnie zrobiłem coś przeciwnego - czyli odbyłem jazdę próbną forkiem 2.0D ... i dlatego teraz czekam tylko na odbiór ... diesla ... dla żony i nie tylko :lol:

Mam porównanie z moim leonem. Uważam 2.0D Subau za rewelacyjny silnik! I cichy. Idealny na codzienne potrzeby.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

YRK,

 

dokładnie zrobiłem coś przeciwnego - czyli odbyłem jazdę próbną forkiem 2.0D ... i dlatego teraz czekam tylko na odbiór ... diesla ... dla żony i nie tylko :lol:

Mam porównanie z moim leonem. Uważam 2.0D Subau za rewelacyjny silnik! I cichy. Idealny na codzienne potrzeby.

 

Ja odpowiadałem koledze plejadek :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

do JED-a, chodzi Ci gdzie w Krakowie ten teren offroad-owy. Niedaleko Tyńca, Wisły - miejsce po starym kamieniołomie.

 

A dlaczego tak czekałem i chwalę Diesla. Bo wieloma benzynami śmigałem i niech piszą co chcą w katalogach - benzyna paliła mi 4 l więcej niż diesel. Więc rachunek prosty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A dlaczego tak czekałem i chwalę Diesla. Bo wieloma benzynami śmigałem i niech piszą co chcą w katalogach - benzyna paliła mi 4 l więcej niż diesel. Więc rachunek prosty.

 

Nie jest prosty.

 

Diesel w zakupie kosztuje tyle samo co benzyna?

Eksploatacja też jest taka sama?

Kultura pracy silnika... :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...