Azrael Opublikowano 19 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2009 RafalW, to miganie jakieś calkiem bez sensu się wydaje jak sięjedzie ale może rzeczywiście coś daje, próbowałem jeździć wg. tej strzałki i nie zauważyłem róznicy na kompie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RafalW Opublikowano 19 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2009 w dieslu przebieg momentu jest bardzo gwałtowny w benzynie narasta łagodniej w dieslu reduktor bardzo by się przydał w terenie w benzynie 2,5 pewnie mniej bo moment narasta bardziej płynnie i nie jest to już słaby silnik jak 2.0NA Wygląda na to, że STI z jego przebiegiem momentu też chyba powinien mieć reduktor. [ Dodano: Pon Sty 19, 2009 12:35 pm ] u nas nisko oktanowym jest 95 z tego co pamiętam premium w US ma 92lub 95 W PL poniżej 95 oktanów raczej nie kupisz chyba że rozwodnione Acha, tych numerów nie da się wprost porównać bo są one inaczej liczone. Te 92 w USA to więcej niż te 95 w PL. [ Dodano: Pon Sty 19, 2009 12:38 pm ] Nie jest on tak, tu przepraszam za okreslenie wszystkich użytkowników RAV-ek i CRV-ek, "ciotowaty" jak wzmiankowane modela. A to akurat jest warte trochę grosza więcej. Powiem ci, że z wyglądu to obie te ciocie bardziej mi się podobają. [ Dodano: Pon Sty 19, 2009 12:44 pm ] RafalW, to miganie jakieś calkiem bez sensu się wydaje jak sięjedzie ale może rzeczywiście coś daje, próbowałem jeździć wg. tej strzałki i nie zauważyłem róznicy na kompie. Raz jeden jak starałem się naprawdę jechać w/g tej strzałki to komputer pokazał mi 21 mpg. Standardowo raczej pokazuje okolice 17. Nie bym jakoś specjalnie liczył, 250 mil na baku przejedzie to jest lepszy od 911 Turbo pod tym względem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nietoperz77 Opublikowano 19 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2009 Ja też interesowałem się tym BMW: X3 2.0d podobnie wyposażone jak forek 2.0d XC kosztowało około 160 tysięcy, czyli ponad połowę więcej niż zapłaciłem za forka... no to nie wiem jaki ty rabat dostałeś bo mój kosztował jakieś 125tyś mięcy XC a XE nie ma chyba aż takiej różnicy w cenie a podstawowe x3 2.0D kosztuje 38tyś euro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ŁukaszG. Opublikowano 27 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2009 no to ja już mogę podzielić się wrażeniami z jazdy nową Imprezą 2.0 D co prawda nie do końca zarejestrowana, ale w trakcie pościgu wyszło że żadne policyjne Lanosy :razz: nie mają szans! a tak serio: 1. Cisza - nie wiem czy wnętrze jest lepiej wyciszone, ale dźwięk a raczej delikatne mruczenie jeszcze przyjemniejsze niż w Legacy i Forysiu. 2. Dynamika - bardzo miłe zaskoczenie, czuć że jest szybki i prowokuje do dynamicznej jazdy po mieście. O spalaniu jeszcze nie powiem bo auto ma 20 km przejechane. 3. Komfort - sztywniejesze ustawienie zawieszenia w porównaniu do 2.0 B. Pewniej prowadzi się w zakręcie, a na wybojach nie męczy :wink: 4. Układ kierowniczy - również bardzo dopracowany i zarazem bardziej bezpośredni niż 2.0 B 5. Hamulce - dobrze hamuje 6. Wlot na masce i np ładnie zakończony wydech powodują, że auto wyładniało. Wnioski? - WRX zagrożony! Impreza z "dizelkiem" to bardzo przyjemny i bezkonkurencyjny kompakt! Najlepiej to sprawdzić osobiście w salonie A. Koper :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAF Opublikowano 28 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2009 z tym że Silnik subaru jest inny pod tym względem i ładnie się wkręca.a to głównie za sprawą lekkiego wału korowego tylko przy przegazowce na postoju, w czasie jazy zakonczeniem walu sa kola i masa calego ukladu napedowego oraz kol decyduje o szybkosci wkrecania (poza oczywiscie przelozeniami w skrzyniu) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
California Opublikowano 30 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2009 nietoperz77 napisał/a: z tym że Silnik subaru jest inny pod tym względem i ładnie się wkręca. a to głównie za sprawą lekkiego wału korowego tylko przy przegazowce na postoju, w czasie jazy zakonczeniem walu sa kola i masa calego ukladu napedowego oraz kol decyduje o szybkosci wkrecania (poza oczywiscie przelozeniami w skrzyniu) Plus brak wałków wyrównoważających. Małe różnice w sumie mogą dać zauważalny wynik. Jak dla mnie 8,7 do 100 (Legacy) w 150 konnym dieslu to jest zadziwiająco mało. Jak założysz lżejsze felgi to też czuć różnicę w "żwawości" auta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 9 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2009 REKLAMA ( :cool: ) Imprezy "w dizlu" :arrow: prawie jak Jaguar, o :!: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arcio Opublikowano 17 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2009 I jak jezdzil ktos impreza z dieslem? Jakies opinie, wrazenia moze link do jakiegos testu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
capricorn Opublikowano 24 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2009 http://moto.onet.pl/1549326,1,impreza-z ... ml?node=20 Kolejny artykuł w prasie. I jak zwykle pełno znawców onetowskich :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
plejadek Opublikowano 24 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2009 Capricorn, tym spalaniem 4,37 l/100 km w Imprezie D, chłopcy onetowcy, miłośnicy eco-drivingu robią Subaru obciach. Co prawda, potem na torze w Kielcach poprawili się i zrobili 17l/100 km. Wniosek: wszyscy użytkownicy boxer diesli mieszczący się w tym przedziale nie powinni sie martwić, szczególnie, nietoperz77 ze swoim średnim spalaniem 8,9 l. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nietoperz77 Opublikowano 24 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2009 szczególnie, nietoperz77 ze swoim średnim spalaniem 8,9 l. tak przypuszczam żę 2,5 XT nie pochłonął by mi 13-14 tylko 18-20/100 tym się pocieszam swoją drogą jak zacząłem bawić się forysiem w eco dirving to komputer pokazywał najmniej 5.2 na dystansie 30 km (test wyglądał tak że na rozgrzanym silniku podczas jazdy kasowałem komp i 30 km jechałem w nocy bez zatrzymania na tempomacie 90km/h) a że komp zniża o litr to mysle ze bylo około 6 nie wieże żeby testującym udało się zejść ze średnim spalaniem w okolice 4 litrów! dla mnie to bzdura totalna. a przy upalaniu to spokojnie 17l weźmie nawet nie trzeba się specjalnie wysilać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 24 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2009 tym spalaniem 4,37 l/100 km w Imprezie D, Pare dni temu przejechalem 150 km Imp.D głownie trasa średnio zatloczona , trzeba sie troche przestawic z obr. ( warto obserwowac na poczatku obrotomierz ) bo latwo , bez sensu ciagnac obroty do 4-4.5 a to nic nie daje :!: Naszybciej rozpedza sie przy zmianach +-3500 . 200km/godz ( licznik ) naprawde b. szybko osiaga i stale rowno przyspiesza.....warunkiem jednak jest nie przekraczanie tych +- 3500 obr. Według mnie jest zdecydowanie szybsza od 2.0 benz czy 2.5 benz. Subaru. Jechalem jak to u nas 130/140 ( czasami zapominajac że jeszcze 6 bieg jest ) Wedlug licznika spalanie 6.6 l/100.Ciagle mam wrazenie , ze podobnie jak OBK i Leg. diesel jest zdecydowanie cichszy od benzynowych silnikow. Jak zwykle szum opon mi przeszkadzal na wiekszosci nawierzchni ale byly takie odcinki ( asfaltu ) , ze te opony nie szumialy :?: ( albo mam jakąs obsesje , ze tylko to slysze Wrazenia pozytywne , jest sztywniejsze zawieszenie od benz. Imprezy , prowadzi sie wiec lepiej ( ale ja jezdze za szybko ) Wydaje mi sie , z 4.5l/100 jest bez problemu osiagalne przez spokojnego kierowce i wcale nie musi jechac wolniej niz 120....nie wolno tylko udawadniac innym , ze ma sie szybsze auto.... AK ps. ta sugerowana zmiana biegow przy +-3500 obr. dotyczy wylacznie max. przyspieszeń które akurat probowałem osiagac....jak pamietam na 6 od 1.5 tys tez jedzie..calkiem ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjak Opublikowano 25 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2009 nie wieże żeby testującym udało się zejść ze średnim spalaniem w okolice 4 litrów!dla mnie to bzdura totalna. No cóż, może wieżą to rzeczywiście totalna bzdura, ale już OBK jadąc "ekonomiklangzam" osiągałem rzeczywiste zużycie na poziomie 4,6. I jak mawiał Cage w Mieści Aniołów "pewne rzeczy są prawdą, niezależnie, czy się w nie wierzy, czy nie" [ Dodano: Sro Mar 25, 2009 7:49 am ] a przy upalaniu to spokojnie 17l weźmie nawet nie trzeba się specjalnie wysilać Aż tylu mi się nie udało osiągnąć, ale jadąc z żoną do porodu prawie 15 wskoczyło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 25 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2009 http://moto.onet.pl/1549326,1,impreza-za-8230-4-37-l-100km,artykul.html?node=20Kolejny artykuł w prasie. I jak zwykle pełno znawców onetowskich :wink: Racja :grin: Jak mam ochotę się pośmiać ze wszelkiej maści "znafcuf", to wchodzę na onet i czytam komentarze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
capricorn Opublikowano 25 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2009 plejadek, Artykuł artykułem ja mówię o znawcach z forum onetowego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
plejadek Opublikowano 25 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2009 Jak capricorn zapodał link do artykułu o Imprezie D to tylko na nim się skoncentrowałem, pominąłęm komentarze "znawców". Po zapoznaniu się z nimi muszę stwierdzić, że moja decyzja o nie zawracaniu sobie głowy opiniami onetowców była zdecydowanie słuszna. Artykuł jak najbardziej tutaj, komentarze do wątku o rozluźnianiu atmosfery. A swoją drogą wycisnąć 17 l z 2.0 D ..... musieli chłopaki trochę poszaleć. :smile: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pyzo Opublikowano 31 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2009 Calibrze 2.0TDI 240+KM calibra z tdi? :shock: tak TDI z VW jedyna taka chyba w Polsce i jezdzi jedyna w europie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2009 A swoją drogą wycisnąć 17 l z 2.0 D ..... musieli chłopaki trochę poszaleć. Jasne. Po to to było. Swego czasu na Nürburgring (tor Grand Prix)testowałem rózne, trzeba przyznać - nieco mocniejsze - samochody. Żaden nie spalił poniżej 40/100 .... Tor ma po prostu swoje prawa. Pozdrowienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się