Skocz do zawartości

Jakie sprzęgło do SI MY 98 2,0 GL. AISIN, EXEDY, Sachs ?


Tryton

Rekomendowane odpowiedzi

Proszę o poradę. Jakie z tych sprzęgieł w pracy najbardziej przypomina orginał. Auto sluży do normalnej jazdy bez zacięcia sportowego. Czy ktoś ma jedno z nich zamontowane i może polecić odradzić itd.

 

Sprzęgło będę montował u znajomego w warsztacie. Czy dobry mechanik z 30 letnim doświadczeniem jest w stanie zrobić coś nie tak? Jakieś specjalne procedury? znane tylko szkolonym mechanikom subaru?

 

Z góry dziękuję za podpowiedzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprzęgło będę montował u znajomego w warsztacie. Czy dobry mechanik z 30 letnim doświadczeniem jest w stanie zrobić coś nie tak? Jakieś specjalne procedury? znane tylko szkolonym mechanikom subaru?

 

Trzeba umieć poradzić sobie ze sprzęgłem ciągnionym a nie pchanym i demontowalną łapą. Jak jest dobry to sobie poradzi. Poza tym jest to prostrze niż w wielu autach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A możesz mi zdradzić ile zapłaciłeś za montaż? Nie wiesz czy mechanik wyjmował silnik czy skrzynie?

 

Dzięki za odpowiedź

 

Robiłem w Wawie w FT. Wyciagana była skrzynia. Ale wiem ,że mechanicy którzy nie specjalizują się w Suabru potrafią wyjąć silnik.Cała operacja była krótka.Przy okazji wymieniono takie małe łożysko chyba przy docisku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

A czy może ktoś doradzić jakiś dobry zamiennik do WRXa bug eye'a? US Spec, choć to chyba nie ma znaczenia akurat. Generalnie żeby było dobre i niedrogie. Jako że na podnoszenie mocy się zbytnio nie zanosi w najbliższym czasie, a praca seryjnego mi w sumie odpowiadała (do póki się nie zaczęło ślizgać) :neutral: więc coś w ten deseń żeby było.

 

Czy ktoś ma jakąś potwierdzoną informację, jakie seryjne sprzęgła siedzą w tych WRXach? Chodzi mi o producenta naturalnie.

 

Pozdrawiam i z góry dzięki. Ewentualne wskazówki :cool: na PW poproszę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chodzi mi o producenta naturalnie.

Seryjnie jest sprzegło EXEDY , mozesz kupic oryginał w ASO , lub EXEDY bez pudełka z logiem Subaru, ale gdzie nie powiem :mrgreen:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Seryjnie jest sprzegło EXEDY

 

No właśnie... Gdzieś, chyba na stronie EXEDY, znalazłem informację, że podstawowy model sprzęgła, który chyba się zwie po prostu EXEDY OEM i jest zamiennikiem sprzęgła montowanego seryjnie (lub jak pisze carfit - to to samo sprzęgło) jest robiony przez firmę Daikin Clutch USA. A tak konkretnie to tą informację znalazłem tutaj:

 

http://www.exedyusa.com/oe/KSB03

 

Czyli co? Sprzęgła są robione w USA, wysyłane do Japonii, potem skośnoocy montują na nich całą resztę samochodu i wysyłają z powrotem do USA? :lol:

 

mozesz kupic oryginał w ASO , lub EXEDY bez pudełka z logiem Subaru, ale gdzie nie powiem

 

Powiedz, powiedz, please!!! :smile:

 

carfit :arrow: PW

 

...czy przy wymianie sprzegla konieczna jest w koncu wymiana kola zamachowego na nowe?...

 

Pomoże ktoś w tej kwestii?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Absolutnie nie jest konieczna wymiana koła zamachowego przy wymianie sprzegła :idea: Oczywiście jeśli okaże sie że koło jest dość krzywe, popękane to tak, ale to wszystko w kwesti oceny mechanika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...