fullpack Opublikowano 20 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2008 Subaru Impreza STI 2004 USA z modyfikacjami: Wydech od turbo + remap MTS Maptec. Niedawno założyłem dolot K&N. (bez ponownego remapu). A check engine zapalił się gdy urwałem lewą poduszkę silnika przy starcie na KJS. (miesiąc po montażu dolotu) Może ktoś mi coś podpowie o tych błędach: Błąd P2089 - OCV Solenoid Valve Signal A Circut Short BANK 1 Błąd P2093 - OCV Solenoid Valve Signal A Circut Short BANK 2 nie wiem o co chodzi i nic nie mogę znaleźć na ten temat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jako Opublikowano 20 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2008 Elektrozawory kontroli ciśnienia oleju, które mają wpływ na działanie zmiennych faz otwarcia zaworów dolotowych. Coś się musiało stać w trakcie tego startu. Zerwana poduszka silnika nie ma nic do tego, może tylko świadzyć, że start był ostry. Resetowałeś komputer? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fullpack Opublikowano 21 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2008 Wczoraj to ustaliłem. Ale czy tryb awaryjny (check engine) w tym aucie nie działa właśnie w ten sposób - że nie działają fazy rozrządu??? (auto nie ma góry) Taki zawór nie ma jak się zepsuć zwłaszcza że padły dwa na raz. Może być to problem z zasilaniem/sterowaniem tych zaworów. i co dalej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PKocial Opublikowano 24 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2008 prawdopodobnie problem z wiązką lub wtyczką BEZ FAZ silnik w całym zakresie nie ma ikry , góra słaba bo pewnie zalewany jest ze względu na tryb awaryjny z cold intake KN , stożek KN obowiązkowy jest remap ,gdyż wskazania przepływki są zmienione!! lepiej zdjąć filterek i używać orginalnej puszki np z wkładem , gdyż można wysadzić silnika. Lub będzie chodził gorzej! pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fullpack Opublikowano 24 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2008 Dzięki koledzy. Problem ogarnięty. Problem z wiązką tą przy akumulatorze - jeden pin się wyrwał przy okazji urwania poduszki. Wszystko działa poprawnie. Teraz trzeba zrobić remap. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się