Jump to content

Spec.B grupa operacyjna


Recommended Posts

Nie wiem przy jakiej temperaturze gasla, ale wskaznik byl jeszcze daleko ponizej temperatury optymalnej. MARAS mowil, zeby po osiagnieciu poziomu przez wskazowke jeszcze poczekac dobrych pare minut, zanim sie da w palnik, bo olej nagrzewa sie wolniej od cieczy chlodzacej!

Link to post
Share on other sites
  • Replies 4.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

U mnie spec po kilku miesięcznej przerwie i remoncie silnika znów ożył    

W dobie tych 3 cylindrowych turbodoładowanych 200konnych motorach, dla mnie taka wolnossąca h6 może być całkiem fajna za te kilka lat. Oczywiście każdy lubi co innego. Jeden chce mieć wiatrak pod mask

2.0NA to prawda, ale zaryzykuję stwierdzenie, że przy tej samej nodze dłużej wytrzyma upg w 3.0 niż panewki w 2.0T - porównując silniki z tych samych lat, oczywiście. Jeśli dla kogoś problemem je

Posted Images

To co nikt nie ma pożyczyć ew sprzedać polskiej instrukcji obsługi do Legacy my08

 

jak co to zapraszam do Warszawy, mam książkę od mojego speca z 2006 po lifcie. Mogę pożyczyć.

Link to post
Share on other sites

To co nikt nie ma pożyczyć ew sprzedać polskiej instrukcji obsługi do Legacy my08

 

jak co to zapraszam do Warszawy, mam książkę od mojego speca z 2006 po lifcie. Mogę pożyczyć.

 

O super :) Czyli takiego z SI-Drive?

 

Aha i znów mam pytanie do właścicieli/użytkowników Spec B ale i "zwykłych" Legacy :)

 

Czy w waszych autach macie takie same z wyglądu końcówki wydechu???

qvy1.jpg

 

Myślałem że średnica wydechu jest taka jak nakładki :rolleyes:

Link to post
Share on other sites

 

O super :) Czyli takiego z SI-Drive?

 

 

 

Mam z SI-Drivem, tylko ja mam manualną skrzynie ale wydaje mi się,że książka była jedna.

 

Jeśli chodzi o końcówki to mam takie same.

Link to post
Share on other sites

O super :) Czyli takiego z SI-Drive?

 

 

 

Mam z SI-Drivem, tylko ja mam manualną skrzynie ale wydaje mi się,że książka była jedna.

 

Jeśli chodzi o końcówki to mam takie same.

 

No to wszystko jasne :)

 

Dziękuję Szymon

 

Nie wiem przy jakiej temperaturze gasla, ale wskaznik byl jeszcze daleko ponizej temperatury optymalnej. MARAS mowil, zeby po osiagnieciu poziomu przez wskazowke jeszcze poczekac dobrych pare minut, zanim sie da w palnik, bo olej nagrzewa sie wolniej od cieczy chlodzacej!

 

Tak Marcin wiem o tym, że olej dużo wolniej osiąga temp optymalną, ale zaskoczyłeś mnie, że aż tak szybko gaśnie :o

Z tym ustawieniem np daty urodzin mam problem, ale wmawiam sobie wszystko będzie hulało jak silnik będzie pracował :rolleyes:

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Gdyby ktoś szukał speca.B w automacie i budzie kombi to 3 dni temu pojawił się ON,

C30190821_3.jpg

C30190821_1.jpg

C30190821_4.jpg

C30190821_5.jpg

 

uściślając powrócił bo dwa tygodnie temu spec ten pojawił się raptem na kilka godzin na alle za trochę mniejszą kwotę i jako nie groźnie uszkodzony ;)

Edited by OWOC
Link to post
Share on other sites

z tego co pamiętam, to kosztował on około 35000 zł na allegro,więc teraz ktoś ładnie chce zarobić :)

 

Dobrze pamiętasz ;)

Ogłoszenie brzmi na tyle uczciwie, że postanowiłem napisać do sprzedającego. Oprócz info że ma hamulce brembo :o sprzedający ładnie wszystko ładnie i prawdziwie opisał jak auto było uszkodzone i zostało naprawione. Szkoda, że cena aż tak drastycznie podskoczyła :rolleyes: Bo auto naprawdę rarytas i zacne :)

Edited by OWOC
Link to post
Share on other sites

Witam. Na spec b jestem juz zdecydowany, i powoli rozgladam sie za takim,ale zastanawia mnie kwestia lpg. Czy ktos posiada w spec b, lub w h6 instalacje lpg.

Tak, wiem ze trzeba czesciej regulowac zawory, a co z tym związane wyjmowac silnik- to akurat nie jest problem. Jak z żywotnością takiego silnika? No i ze spalaniem gazu, czyli zasięgiem. Jest sens instalacji czy odpuścić?

Pzdr T.

Link to post
Share on other sites

ma hamulce brembo :o

ja też mam brembo...

...tyle, że same tarcze, czy w tym egzemplarzu nie jest podobnie? B)

A ta blokada dyferencjału?! Skrzynie AT mają, czy to jakaś ściema?

Link to post
Share on other sites
z tego co pamiętam, to kosztował on około 35000 zł na allegro,więc teraz ktoś ładnie chce zarobić

 

i to bardzo grubo. Szkoda, że nie trafiłem na niego w alledrogo. Za 35k pln brałbym go w ciemno. 62k pln to już zdecydowanie mniej atrakcyjna cena.

Jeśli kogoś interesuje to mogę podjechać i obejrzeć.

 

Skrzynie AT mają, czy to jakaś ściema?

 

mają VDC. Ktoś z automatu napisał.

 

Czy ktos posiada w spec b, lub w h6 instalacje lpg.

 

wszystko można pytanie tylko czy to się opłaca. W h6 z LPG czekają Cię częste regulacje zaworów a to tanie nie jest. Poszukaj w osobnym, dedykowanym wątku o instalacjach LPG w Subaru.

Link to post
Share on other sites

ma hamulce brembo :o

ja też mam brembo...

...tyle, że same tarcze, czy w tym egzemplarzu nie jest podobnie? B)

A ta blokada dyferencjału?! Skrzynie AT mają, czy to jakaś ściema?

 

Obawiam się, że jest ;)

Masz na myśli LSD w tylnym dyfrze?

Z tego co wiem to manualne wersje mają to. Automaty nie B)

 

 

P.S. Obym się mylił

 

....

Czy ktos posiada w spec b, lub w h6 instalacje lpg.

 

wszystko można pytanie tylko czy to się opłaca. W h6 z LPG czekają Cię częste regulacje zaworów a to tanie nie jest. Poszukaj w osobnym, dedykowanym wątku o instalacjach LPG w Subaru.

 

Przy dzisiejszych różnicach cen tych paliw to "ludzie gadajo" że i tak się opłaca jeździć na LPG w H6.... :rolleyes:

Link to post
Share on other sites

 

 

Aktualnie przebywam w UK, cena lpg to polowa pb, wiec oszczędność jakaś jest. Daleko do pracy nie dojeżdżam ok 8km, i pewnie cholera zanim przelaczy sie na podtlenek to juz będę w pracy...z drugiej strony na takich odcinkach to spec bedzie mi chlał na potęgę.

No ale cóż:)

Zadecyduje jak pojeżdżę trochę.

Thx

 

...a ten ze zdjęcia śliczny...

Link to post
Share on other sites
Aktualnie przebywam w UK, cena lpg to polowa pb, wiec oszczędność jakaś jest. Daleko do pracy nie dojeżdżam ok 8km, i pewnie cholera zanim przelaczy sie na podtlenek to juz będę w pracy...z drugiej strony na takich odcinkach to spec bedzie mi chlał na potęgę. No ale cóż Zadecyduje jak pojeżdżę trochę. Thx ...a ten ze zdjęcia śliczny...

 

Hej. Tragedii w spalaniu nie ma. W moim przypadku w jeździe tylko po mieście spalanie nie przekracza 15-16l. Zanim kupiłem swojego Speca i trochę zgłębiłem temat na forum, to spodziewałem się spalania rzędu 18l/100km. Dodam, że w trasie przy prędkości 150-160km/h pali ok.10l.

Już wcześniej o tym pisałem, ale powiem raz jeszcze; dla frajdy, jaką daje ten samochód, spalanie mogłoby być jeszcze większe. ;)

 

A przy okazji; czy macie informacje jak wyglądała produkcja SpecB w H6- chodzi mi o ilość wyprodukowanych sztuk?

Link to post
Share on other sites
Przy dzisiejszych różnicach cen tych paliw to "ludzie gadajo" że i tak się opłaca jeździć na LPG w H6.... :rolleyes:

 

 

regulacja zawór w H6 to wyciąganie silnika.No i nie każdy mechanior to poprawnie agarnia. Do tego w niektórych przypadkach robisz to co 20-30k km.

Link to post
Share on other sites
możesz podkręcić jasność?

 

 

to jakiś nowy skrót myślowy ? :D

 

nowy nie, skrót tak ;)

 

ciekaw jestem co miałeś na myśli pisząc o 'niektórych przypadkach'

 

standardowo rewizja luzów/regulacja odbywa się po 100kkm, przy gazie zaleca się skrócenie tego czasu o ~połowę.

 

Link to post
Share on other sites
przy gazie zaleca się skrócenie tego czasu o ~połowę.

 

zgadza się ale niektórzy użytkownicy musieli regulować co 20-30k. Może zależny to od instalacji LPG albo konkretnego egzemplarza H6.

Link to post
Share on other sites

zgadza się ale niektórzy użytkownicy musieli regulować co 20-30k. Może zależny to od instalacji LPG albo konkretnego egzemplarza H6.

 

i to prawda, instalacja do H6 musi być odpowiedniej jakości... może faktycznie, założono jakieśCuś...

a masz może jakieś linki do tych informacji?

 

Link to post
Share on other sites

jest osobny temat LPG w Subaru

 

Zgadza się ;)

 

A ja mam takie o to pytanie.

 

Czy wie ktoś o ile niższy jest Spec.B od normalnej 3.0R?

Bo że twardszy to wiadomo :)

Link to post
Share on other sites

A czy ktoś podejmie mój temat:

A przy okazji; czy macie informacje jak wyglądała produkcja SpecB w H6- chodzi mi o ilość wyprodukowanych sztuk?

? :question:

 

Zgadza się A ja mam takie o to pytanie. Czy wie ktoś o ile niższy jest Spec.B od normalnej 3.0R? Bo że twardszy to wiadomo

 

Przed chwilą sprawdziłem dane.... i o dziwo wysokość zwykłego H6 w sedanie to 1425mm a SpecB 1435mm! Prześwit analogicznie: 150mm i 160mm. Dziwne :o

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


×
×
  • Create New...