Than_Junior Opublikowano 26 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2013 Nie wiem przy jakiej temperaturze gasla, ale wskaznik byl jeszcze daleko ponizej temperatury optymalnej. MARAS mowil, zeby po osiagnieciu poziomu przez wskazowke jeszcze poczekac dobrych pare minut, zanim sie da w palnik, bo olej nagrzewa sie wolniej od cieczy chlodzacej! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szymsocho Opublikowano 26 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2013 To co nikt nie ma pożyczyć ew sprzedać polskiej instrukcji obsługi do Legacy my08 jak co to zapraszam do Warszawy, mam książkę od mojego speca z 2006 po lifcie. Mogę pożyczyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OWOC Opublikowano 27 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2013 To co nikt nie ma pożyczyć ew sprzedać polskiej instrukcji obsługi do Legacy my08 jak co to zapraszam do Warszawy, mam książkę od mojego speca z 2006 po lifcie. Mogę pożyczyć. O super Czyli takiego z SI-Drive? Aha i znów mam pytanie do właścicieli/użytkowników Spec B ale i "zwykłych" Legacy Czy w waszych autach macie takie same z wyglądu końcówki wydechu??? Myślałem że średnica wydechu jest taka jak nakładki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szymsocho Opublikowano 27 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2013 O super Czyli takiego z SI-Drive? Mam z SI-Drivem, tylko ja mam manualną skrzynie ale wydaje mi się,że książka była jedna. Jeśli chodzi o końcówki to mam takie same. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OWOC Opublikowano 27 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2013 O super Czyli takiego z SI-Drive? Mam z SI-Drivem, tylko ja mam manualną skrzynie ale wydaje mi się,że książka była jedna. Jeśli chodzi o końcówki to mam takie same. No to wszystko jasne Dziękuję Szymon Nie wiem przy jakiej temperaturze gasla, ale wskaznik byl jeszcze daleko ponizej temperatury optymalnej. MARAS mowil, zeby po osiagnieciu poziomu przez wskazowke jeszcze poczekac dobrych pare minut, zanim sie da w palnik, bo olej nagrzewa sie wolniej od cieczy chlodzacej! Tak Marcin wiem o tym, że olej dużo wolniej osiąga temp optymalną, ale zaskoczyłeś mnie, że aż tak szybko gaśnie Z tym ustawieniem np daty urodzin mam problem, ale wmawiam sobie wszystko będzie hulało jak silnik będzie pracował Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 28 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2013 Co to jakiegoś rozbitka znalazłeś?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OWOC Opublikowano 28 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2013 Co to jakiegoś rozbitka znalazłeś?? Na szczęście nie rozbitka , niestety nie ja, ale auto będę widywał często http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/64260-subaru-legacy-my08-spec-b-zerwany-lancuszek/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OWOC Opublikowano 10 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2013 (edytowane) Gdyby ktoś szukał speca.B w automacie i budzie kombi to 3 dni temu pojawił się ON, uściślając powrócił bo dwa tygodnie temu spec ten pojawił się raptem na kilka godzin na alle za trochę mniejszą kwotę i jako nie groźnie uszkodzony Edytowane 10 Sierpnia 2013 przez OWOC Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slawskip Opublikowano 11 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2013 z tego co pamiętam, to kosztował on około 35000 zł na allegro,więc teraz ktoś ładnie chce zarobić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OWOC Opublikowano 11 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2013 (edytowane) z tego co pamiętam, to kosztował on około 35000 zł na allegro,więc teraz ktoś ładnie chce zarobić Dobrze pamiętasz Ogłoszenie brzmi na tyle uczciwie, że postanowiłem napisać do sprzedającego. Oprócz info że ma hamulce brembo sprzedający ładnie wszystko ładnie i prawdziwie opisał jak auto było uszkodzone i zostało naprawione. Szkoda, że cena aż tak drastycznie podskoczyła Bo auto naprawdę rarytas i zacne Edytowane 11 Sierpnia 2013 przez OWOC Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
338LM Opublikowano 11 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2013 Witam. Na spec b jestem juz zdecydowany, i powoli rozgladam sie za takim,ale zastanawia mnie kwestia lpg. Czy ktos posiada w spec b, lub w h6 instalacje lpg. Tak, wiem ze trzeba czesciej regulowac zawory, a co z tym związane wyjmowac silnik- to akurat nie jest problem. Jak z żywotnością takiego silnika? No i ze spalaniem gazu, czyli zasięgiem. Jest sens instalacji czy odpuścić? Pzdr T. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yaroslav Opublikowano 11 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2013 ma hamulce brembo ja też mam brembo... ...tyle, że same tarcze, czy w tym egzemplarzu nie jest podobnie? A ta blokada dyferencjału?! Skrzynie AT mają, czy to jakaś ściema? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 12 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2013 z tego co pamiętam, to kosztował on około 35000 zł na allegro,więc teraz ktoś ładnie chce zarobić i to bardzo grubo. Szkoda, że nie trafiłem na niego w alledrogo. Za 35k pln brałbym go w ciemno. 62k pln to już zdecydowanie mniej atrakcyjna cena. Jeśli kogoś interesuje to mogę podjechać i obejrzeć. Skrzynie AT mają, czy to jakaś ściema? mają VDC. Ktoś z automatu napisał. Czy ktos posiada w spec b, lub w h6 instalacje lpg. wszystko można pytanie tylko czy to się opłaca. W h6 z LPG czekają Cię częste regulacje zaworów a to tanie nie jest. Poszukaj w osobnym, dedykowanym wątku o instalacjach LPG w Subaru. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OWOC Opublikowano 12 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2013 ma hamulce brembo ja też mam brembo... ...tyle, że same tarcze, czy w tym egzemplarzu nie jest podobnie? A ta blokada dyferencjału?! Skrzynie AT mają, czy to jakaś ściema? Obawiam się, że jest Masz na myśli LSD w tylnym dyfrze? Z tego co wiem to manualne wersje mają to. Automaty nie P.S. Obym się mylił .... Czy ktos posiada w spec b, lub w h6 instalacje lpg. wszystko można pytanie tylko czy to się opłaca. W h6 z LPG czekają Cię częste regulacje zaworów a to tanie nie jest. Poszukaj w osobnym, dedykowanym wątku o instalacjach LPG w Subaru. Przy dzisiejszych różnicach cen tych paliw to "ludzie gadajo" że i tak się opłaca jeździć na LPG w H6.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
338LM Opublikowano 12 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2013 Aktualnie przebywam w UK, cena lpg to polowa pb, wiec oszczędność jakaś jest. Daleko do pracy nie dojeżdżam ok 8km, i pewnie cholera zanim przelaczy sie na podtlenek to juz będę w pracy...z drugiej strony na takich odcinkach to spec bedzie mi chlał na potęgę. No ale cóż Zadecyduje jak pojeżdżę trochę. Thx ...a ten ze zdjęcia śliczny... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
exit Opublikowano 13 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2013 Aktualnie przebywam w UK, cena lpg to polowa pb, wiec oszczędność jakaś jest. Daleko do pracy nie dojeżdżam ok 8km, i pewnie cholera zanim przelaczy sie na podtlenek to juz będę w pracy...z drugiej strony na takich odcinkach to spec bedzie mi chlał na potęgę. No ale cóż Zadecyduje jak pojeżdżę trochę. Thx ...a ten ze zdjęcia śliczny... Hej. Tragedii w spalaniu nie ma. W moim przypadku w jeździe tylko po mieście spalanie nie przekracza 15-16l. Zanim kupiłem swojego Speca i trochę zgłębiłem temat na forum, to spodziewałem się spalania rzędu 18l/100km. Dodam, że w trasie przy prędkości 150-160km/h pali ok.10l. Już wcześniej o tym pisałem, ale powiem raz jeszcze; dla frajdy, jaką daje ten samochód, spalanie mogłoby być jeszcze większe. A przy okazji; czy macie informacje jak wyglądała produkcja SpecB w H6- chodzi mi o ilość wyprodukowanych sztuk? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 13 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2013 Przy dzisiejszych różnicach cen tych paliw to "ludzie gadajo" że i tak się opłaca jeździć na LPG w H6.... regulacja zawór w H6 to wyciąganie silnika.No i nie każdy mechanior to poprawnie agarnia. Do tego w niektórych przypadkach robisz to co 20-30k km. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubeusz Opublikowano 13 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2013 Do tego w niektórych przypadkach robisz to co 20-30k km. możesz podkręcić jasność? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 13 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2013 (edytowane) możesz podkręcić jasność? to jakiś nowy skrót myślowy ? Edytowane 13 Sierpnia 2013 przez Adam12 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubeusz Opublikowano 13 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2013 możesz podkręcić jasność? to jakiś nowy skrót myślowy ? nowy nie, skrót tak ciekaw jestem co miałeś na myśli pisząc o 'niektórych przypadkach' standardowo rewizja luzów/regulacja odbywa się po 100kkm, przy gazie zaleca się skrócenie tego czasu o ~połowę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 13 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2013 przy gazie zaleca się skrócenie tego czasu o ~połowę. zgadza się ale niektórzy użytkownicy musieli regulować co 20-30k. Może zależny to od instalacji LPG albo konkretnego egzemplarza H6. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubeusz Opublikowano 13 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2013 zgadza się ale niektórzy użytkownicy musieli regulować co 20-30k. Może zależny to od instalacji LPG albo konkretnego egzemplarza H6. i to prawda, instalacja do H6 musi być odpowiedniej jakości... może faktycznie, założono jakieśCuś... a masz może jakieś linki do tych informacji? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 13 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2013 jest osobny temat LPG w Subaru Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OWOC Opublikowano 13 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2013 jest osobny temat LPG w Subaru Zgadza się A ja mam takie o to pytanie. Czy wie ktoś o ile niższy jest Spec.B od normalnej 3.0R? Bo że twardszy to wiadomo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
exit Opublikowano 13 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2013 A czy ktoś podejmie mój temat: A przy okazji; czy macie informacje jak wyglądała produkcja SpecB w H6- chodzi mi o ilość wyprodukowanych sztuk? ? Zgadza się A ja mam takie o to pytanie. Czy wie ktoś o ile niższy jest Spec.B od normalnej 3.0R? Bo że twardszy to wiadomo Przed chwilą sprawdziłem dane.... i o dziwo wysokość zwykłego H6 w sedanie to 1425mm a SpecB 1435mm! Prześwit analogicznie: 150mm i 160mm. Dziwne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się