Skocz do zawartości

Spec.B grupa operacyjna


Than_Junior

Rekomendowane odpowiedzi

Nie wiem przy jakiej temperaturze gasla, ale wskaznik byl jeszcze daleko ponizej temperatury optymalnej. MARAS mowil, zeby po osiagnieciu poziomu przez wskazowke jeszcze poczekac dobrych pare minut, zanim sie da w palnik, bo olej nagrzewa sie wolniej od cieczy chlodzacej!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To co nikt nie ma pożyczyć ew sprzedać polskiej instrukcji obsługi do Legacy my08

 

jak co to zapraszam do Warszawy, mam książkę od mojego speca z 2006 po lifcie. Mogę pożyczyć.

 

O super :) Czyli takiego z SI-Drive?

 

Aha i znów mam pytanie do właścicieli/użytkowników Spec B ale i "zwykłych" Legacy :)

 

Czy w waszych autach macie takie same z wyglądu końcówki wydechu???

qvy1.jpg

 

Myślałem że średnica wydechu jest taka jak nakładki :rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O super :) Czyli takiego z SI-Drive?

 

 

 

Mam z SI-Drivem, tylko ja mam manualną skrzynie ale wydaje mi się,że książka była jedna.

 

Jeśli chodzi o końcówki to mam takie same.

 

No to wszystko jasne :)

 

Dziękuję Szymon

 

Nie wiem przy jakiej temperaturze gasla, ale wskaznik byl jeszcze daleko ponizej temperatury optymalnej. MARAS mowil, zeby po osiagnieciu poziomu przez wskazowke jeszcze poczekac dobrych pare minut, zanim sie da w palnik, bo olej nagrzewa sie wolniej od cieczy chlodzacej!

 

Tak Marcin wiem o tym, że olej dużo wolniej osiąga temp optymalną, ale zaskoczyłeś mnie, że aż tak szybko gaśnie :o

Z tym ustawieniem np daty urodzin mam problem, ale wmawiam sobie wszystko będzie hulało jak silnik będzie pracował :rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Gdyby ktoś szukał speca.B w automacie i budzie kombi to 3 dni temu pojawił się ON,

C30190821_3.jpg

C30190821_1.jpg

C30190821_4.jpg

C30190821_5.jpg

 

uściślając powrócił bo dwa tygodnie temu spec ten pojawił się raptem na kilka godzin na alle za trochę mniejszą kwotę i jako nie groźnie uszkodzony ;)

Edytowane przez OWOC
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tego co pamiętam, to kosztował on około 35000 zł na allegro,więc teraz ktoś ładnie chce zarobić :)

 

Dobrze pamiętasz ;)

Ogłoszenie brzmi na tyle uczciwie, że postanowiłem napisać do sprzedającego. Oprócz info że ma hamulce brembo :o sprzedający ładnie wszystko ładnie i prawdziwie opisał jak auto było uszkodzone i zostało naprawione. Szkoda, że cena aż tak drastycznie podskoczyła :rolleyes: Bo auto naprawdę rarytas i zacne :)

Edytowane przez OWOC
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Na spec b jestem juz zdecydowany, i powoli rozgladam sie za takim,ale zastanawia mnie kwestia lpg. Czy ktos posiada w spec b, lub w h6 instalacje lpg.

Tak, wiem ze trzeba czesciej regulowac zawory, a co z tym związane wyjmowac silnik- to akurat nie jest problem. Jak z żywotnością takiego silnika? No i ze spalaniem gazu, czyli zasięgiem. Jest sens instalacji czy odpuścić?

Pzdr T.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tego co pamiętam, to kosztował on około 35000 zł na allegro,więc teraz ktoś ładnie chce zarobić

 

i to bardzo grubo. Szkoda, że nie trafiłem na niego w alledrogo. Za 35k pln brałbym go w ciemno. 62k pln to już zdecydowanie mniej atrakcyjna cena.

Jeśli kogoś interesuje to mogę podjechać i obejrzeć.

 

Skrzynie AT mają, czy to jakaś ściema?

 

mają VDC. Ktoś z automatu napisał.

 

Czy ktos posiada w spec b, lub w h6 instalacje lpg.

 

wszystko można pytanie tylko czy to się opłaca. W h6 z LPG czekają Cię częste regulacje zaworów a to tanie nie jest. Poszukaj w osobnym, dedykowanym wątku o instalacjach LPG w Subaru.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ma hamulce brembo :o

ja też mam brembo...

...tyle, że same tarcze, czy w tym egzemplarzu nie jest podobnie? B)

A ta blokada dyferencjału?! Skrzynie AT mają, czy to jakaś ściema?

 

Obawiam się, że jest ;)

Masz na myśli LSD w tylnym dyfrze?

Z tego co wiem to manualne wersje mają to. Automaty nie B)

 

 

P.S. Obym się mylił

 

....

Czy ktos posiada w spec b, lub w h6 instalacje lpg.

 

wszystko można pytanie tylko czy to się opłaca. W h6 z LPG czekają Cię częste regulacje zaworów a to tanie nie jest. Poszukaj w osobnym, dedykowanym wątku o instalacjach LPG w Subaru.

 

Przy dzisiejszych różnicach cen tych paliw to "ludzie gadajo" że i tak się opłaca jeździć na LPG w H6.... :rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Aktualnie przebywam w UK, cena lpg to polowa pb, wiec oszczędność jakaś jest. Daleko do pracy nie dojeżdżam ok 8km, i pewnie cholera zanim przelaczy sie na podtlenek to juz będę w pracy...z drugiej strony na takich odcinkach to spec bedzie mi chlał na potęgę.

No ale cóż:)

Zadecyduje jak pojeżdżę trochę.

Thx

 

...a ten ze zdjęcia śliczny...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aktualnie przebywam w UK, cena lpg to polowa pb, wiec oszczędność jakaś jest. Daleko do pracy nie dojeżdżam ok 8km, i pewnie cholera zanim przelaczy sie na podtlenek to juz będę w pracy...z drugiej strony na takich odcinkach to spec bedzie mi chlał na potęgę. No ale cóż Zadecyduje jak pojeżdżę trochę. Thx ...a ten ze zdjęcia śliczny...

 

Hej. Tragedii w spalaniu nie ma. W moim przypadku w jeździe tylko po mieście spalanie nie przekracza 15-16l. Zanim kupiłem swojego Speca i trochę zgłębiłem temat na forum, to spodziewałem się spalania rzędu 18l/100km. Dodam, że w trasie przy prędkości 150-160km/h pali ok.10l.

Już wcześniej o tym pisałem, ale powiem raz jeszcze; dla frajdy, jaką daje ten samochód, spalanie mogłoby być jeszcze większe. ;)

 

A przy okazji; czy macie informacje jak wyglądała produkcja SpecB w H6- chodzi mi o ilość wyprodukowanych sztuk?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy dzisiejszych różnicach cen tych paliw to "ludzie gadajo" że i tak się opłaca jeździć na LPG w H6.... :rolleyes:

 

 

regulacja zawór w H6 to wyciąganie silnika.No i nie każdy mechanior to poprawnie agarnia. Do tego w niektórych przypadkach robisz to co 20-30k km.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zgadza się ale niektórzy użytkownicy musieli regulować co 20-30k. Może zależny to od instalacji LPG albo konkretnego egzemplarza H6.

 

i to prawda, instalacja do H6 musi być odpowiedniej jakości... może faktycznie, założono jakieśCuś...

a masz może jakieś linki do tych informacji?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy ktoś podejmie mój temat:

A przy okazji; czy macie informacje jak wyglądała produkcja SpecB w H6- chodzi mi o ilość wyprodukowanych sztuk?

? :question:

 

Zgadza się A ja mam takie o to pytanie. Czy wie ktoś o ile niższy jest Spec.B od normalnej 3.0R? Bo że twardszy to wiadomo

 

Przed chwilą sprawdziłem dane.... i o dziwo wysokość zwykłego H6 w sedanie to 1425mm a SpecB 1435mm! Prześwit analogicznie: 150mm i 160mm. Dziwne :o

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...