Jump to content

Spec.B grupa operacyjna


Recommended Posts

  • Replies 4.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

U mnie spec po kilku miesięcznej przerwie i remoncie silnika znów ożył    

2.0NA to prawda, ale zaryzykuję stwierdzenie, że przy tej samej nodze dłużej wytrzyma upg w 3.0 niż panewki w 2.0T - porównując silniki z tych samych lat, oczywiście. Jeśli dla kogoś problemem je

W dobie tych 3 cylindrowych turbodoładowanych 200konnych motorach, dla mnie taka wolnossąca h6 może być całkiem fajna za te kilka lat. Oczywiście każdy lubi co innego. Jeden chce mieć wiatrak pod mask

Posted Images

Nie sądziłem, że zdobędę się kiedykolwiek na zadanie pytania w tym wątku, szczególnie po tym jak od dość długiego czasu usiłuję sprzedać (bezskutecznie) mojego diesla.. No więc mam możliwość zakupu poliftowego SpecB 3.0 (symboliczny przebieg, bezwypadkowość etc.). Powstaje pytanie czy SpecB to auto "sprzedawalne" w warunkach polskiego rynku? Powiedzcie mi, jak kształtuje się popyt na SpecB. Rozważam też e90 335i... :oops:

Link to post
Share on other sites

Ogólnie to jest problem że sprzedażą marki Subaru.

Link to post
Share on other sites
Powstaje pytanie czy SpecB to auto "sprzedawalne" w warunkach polskiego rynku?

Jeśli zamierzam kupić "TO" auto to szukam dokładnie "TEGO" auta.

Tłumacząc - szukając LGT wiedziałem, że chce kupić tylko i takie i żadne inne. Nie brałem pod uwagę innych VW, BMW, itd.

Jeśli masz dylemat (a widzę, że masz) to odpowiedź sam już znalazłeś - prawdopodobnie kupisz BeeMWe

Link to post
Share on other sites
Powstaje pytanie czy SpecB to auto "sprzedawalne" w warunkach polskiego rynku?

Jeśli zamierzam kupić "TO" auto to szukam dokładnie "TEGO" auta.

Tłumacząc - szukając LGT wiedziałem, że chce kupić tylko i takie i żadne inne. Nie brałem pod uwagę innych VW, BMW, itd.

Jeśli masz dylemat (a widzę, że masz) to odpowiedź sam już znalazłeś - prawdopodobnie kupisz BeeMWe

Nie kwestionuję w żadnym wypadku walorów specb. Chyba zaczynam po prostu (nauczony doświadczeniem) podchodzić do sprawy zdroworozsądkowo i to mój bład

Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...

@@Than_Junior, to bylo wlasciwie tylko kwestia czasu ;)

 

Nowy nabytek wymusil Blitzen, ktoremu padlo bylo jedno z twin-turbo niestety :( Bedziemy leczyc, ale dziewczyny czyms jezdzic musza (nie lubia BMW) wiec udalo sie kupic bardzo zadbanego przd liftowego Spec B i to bardzo lokalnie. Jedynym warunkiem byla wlasnie ta "przed liftowosc", bo w UK te auta z 2006 roku w gore sa obciazone masakrycznym podatkiem drogowym (rocznie blisko £500).

 

Bardzo fajny sleeper z tego Spec B!

Link to post
Share on other sites

wiedzialem, ze ten handlarz zawita w koncu do tego watku

:twisted:

 

AFAIK manual... mam nadzieje obejrzec jutro z bliska...

Link to post
Share on other sites
Powstaje pytanie czy SpecB to auto "sprzedawalne" w warunkach polskiego rynku?

 

Jak najbardziej :mrgreen: . Mojego spec.b na sprzedaż wystawił poprzedni właściciel 1 dnia, a 2 dnia ustaliliśmy ostateczną cenę (przyznaję, atrakcyjną), 3 dnia po niego pojechałem. Wszystko było zgodne z opisem telefonicznym, więc nabyłem...

Ale są takie, co mają cenę zaporową i właściciele muszą rok się "zmiękczać".

 

Ogólnie to jest problem że sprzedażą marki Subaru.

 

Ogólnie to rynek w Polsce jest nasycony i jest problem ze sprzedażą każdego auta droższego niż kilka tys pln, w nienagannym stanie i wysokiej cenie.

Sprzedają się te wyraźnie tańsze i niekoniecznie dobre - po prostu nikt nie wierzy w sprzedaż dobrego zadbanego auta w odpowiedniej cenie.

 

Natomiast dla mnie fenomenem jest to, że auta świeżo sprowadzone przez handlarzy tzw "perełki od dziadka-dentysty" są znacznie droższe od tych będących od nowości, bądź kilku lat w Polsce. I od czasu do czasu się sprzedają...

Czyżbyśmy my, Polacy nie wierzyli w naszych rodaków i ich serwisy :-P ?

Link to post
Share on other sites
M/T czy A/T?? ja wiem, ze Ty to te auta jak rekawiczki.... ale mysle, ze istnieje pewne ryzyko, ze ten jegomosc zostanie troche dluzej w Waszych rekach, wiem co mowie

 

M/T :cool:

 

Jakbym tak swirowal z rekawiczkami, to by mi sie szuflada nie domykala... :-P A Spec B raczej faktycznie zawita na dluzej :idea:

 

@So What, @@szymsocho, Dzieki!

 

wiedzialem, ze ten handlarz zawita w koncu do tego watku

 

nie handlarz, tylko dealer... a zreszta, tak zle i tak nie dobrze :mrgreen:

 

Jedyne co troche drazni w Spec B to kontrast podswietlania radia / wentylacji / monitora podczas jazdy na swiatlach w jasny (nawet nie sloneczny - w Szkocji??) dzien. Podswietlanie samych zegarow mozna regulowac, reszty nie :( (poza monitorem, ale tam tez nie ma rewelacji). TTTM, czy jest jakis patent na to?

Edited by T8LEK
Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Może sie trafi wersja przedliftowa. Koszty eksploatacji to paliwo + przeglądy. Nic sie nie psuje samo z siebie. Łańcuch rozrzadu tez obniża koszty...

 

Gazowac sie nie gazuje, tak samo jak zaturbionych bokserów.

Link to post
Share on other sites

Krok po kroku dojrzewam do radykalnych zmian w moich środkach przemieszczania się. Jednym z elementów ma być dobre spec B w garażu. Pytanie do "fachowców". Jak duże zmiany były po tzw. lifcie po My05 -MY06? To tylko kwestia nadwozia czy może jakieś głębsze zmiany.

Than_Junior - z tego co pamiętam to miałeś również poprzednie spec B. Od którego rocznika było 6MT z SiDrive? Czy jest "rocznik szczególnie udany" i polecany ?

Z góry dziękuję za odpowiedzi po przejście przez 50 stron wątku jest lekko trudne :)

Edited by Adam12
Link to post
Share on other sites

Różnice, czyli co ma polift a czego nie ma przedlift

 

Polift MY07 (rok prod i rej 2006->):

- osiowa regulacja kierownicy (przód - tył), bardzo ważne dla mnie, bo nie mam :mrgreen:

- xenony

- si-drive

- klima 2-strefowa zamiast 1-strefowej

- inny model zegarów z "economizerem" i ogólnie ciut inna kolorystyka plastików

- brak magnetofonu (potężny minus :mrgreen: ), "tylko cd-changer".

 

Poza tym różnice w wyglądzie - błotniki, zderzak, lampy itp.

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


×
×
  • Create New...