Jump to content

Spec.B grupa operacyjna


Recommended Posts

  • 4 weeks later...
  • Replies 4.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

U mnie spec po kilku miesięcznej przerwie i remoncie silnika znów ożył    

2.0NA to prawda, ale zaryzykuję stwierdzenie, że przy tej samej nodze dłużej wytrzyma upg w 3.0 niż panewki w 2.0T - porównując silniki z tych samych lat, oczywiście. Jeśli dla kogoś problemem je

W dobie tych 3 cylindrowych turbodoładowanych 200konnych motorach, dla mnie taka wolnossąca h6 może być całkiem fajna za te kilka lat. Oczywiście każdy lubi co innego. Jeden chce mieć wiatrak pod mask

Posted Images

Szanowne Koleżanki, Szanowni Koledzy

 

Bardzo proszę o pomoc. Chce się przesiąść z saka Outback-a 2006, na Outback-a XT lub Legacy GT. Największy problem to czysty Carfax, zazwyczaj namieszane z milami (w najlepszym przypadku), główny problem to auta bite i nawet mega bite, a sprzedawane jako po lekkich stłuczkach. Znalazłem czyste auto Subaru Legacy SPEC B 2.5 Turbo, dla mnie jest tylko jeden minus - sedan, a nie kombi, ale do przeżycia. Podaje link do ogłoszenia: http://otomoto.pl/subaru-legacy-spec-b-2-5-turbo-C25378738.html

Moje pytania:

Co sądzicie o spec. B, jakie macie zdanie?

Czy warto iść w te auto?

Co myślicie o cenie?

 

Z góry dzięki za pomoc.

post-11869-13518447703_thumb.jpgpost-11869-135184477032_thumb.jpgpost-11869-135184477035_thumb.jpg

Link to post
Share on other sites

JPSystem, niepotrzebnie zakładasz 2 wątki na ten sam temat. Poza tym istnieje już dyskusja o tym modelu. Jeden wątek leci do kosza, a drugi scalam do istniejącego.

 

przy okazji - witam na The Forum :)

Link to post
Share on other sites
O ile się nie myle to spec B to europejczyki z 3 litrowym wolnossącym silnikiem H6, a hamerykanskie 2,5 turbo to GT.

 

i tak i nie :) zwykle 2.5 turbo w Stanach to GT, ale z 18" i zawiasem Bilstein oraz 6ka skrzynia to u nich Spec.B

 

Europejskie Spec.B ma, jak slusznie zauwazyles, 3.0R.

 

JPSystem, wiem, ze watek dlugi jak cholera, ale poczytaj go. W znacznej mierze amerykanskie SPB i europejskie sa podobne wiec opinie i wnioski powinny rowniez byc zblizone (nie dotyczy parametrow silnika).

Link to post
Share on other sites
Co sądzicie o spec. B, jakie macie zdanie?

Gdybym w 2008 znalazł takie spec B GT brał bym od razu!

Ja za swojego wybuliłem kole 80k zł, ale to było 3,5 roku temu...

Link to post
Share on other sites
Co sądzicie o spec. B, jakie macie zdanie?

Gdybym w 2008 znalazł takie spec B GT brał bym od razu!

Ja za swojego wybuliłem kole 80k zł, ale to było 3,5 roku temu...

 

Dzięki, za radę. Od początku byłem na tak zwłaszcza jak cena uległa zmianie, o 10 tys. PLN mniej.

Link to post
Share on other sites
zwłaszcza jak cena uległa zmianie, o 10 tys. PLN mniej

z taką obniżką to trzeba uważać. 10k zł mniej to duża różnica, auto trzeba dokładnie sprawdzić bo można się nieźle naciąć.

powodzenia

Link to post
Share on other sites

witam

mam pytanko do tych co wymieniali sprzeglo w swoim spec b

czy po wymianie pedal jest troche bardziej miekki i progresywny czy dalej lapie na samej gorze?

 

jak rozpoznac kiedy sprzeglo trzeba wymienic? tylko jak sie slizga czy sa tez inne objawy informujace o zuzyciu?

dzieki

Link to post
Share on other sites

ale moje od nowosci lapie na samej gorze... im nowsze, tym wyzej powinno lapac, jesli juz (tak mysle)

 

Zazwyczaj wlasnie odwrotnie jest, wymienialem w dwoch autach sprzegla, przed slizganiem coraz wyzej zaczely brac, po wymianie znacznie nizej. Na docisku np w sabie byla samoregulacja (zapadki), jak tarcza sie scierala, na zapadkach przeskakiwalo by bralo w tym samym polozeniu, na koncu jak juz braklo samoregulacji zaczelo brac bardzo wysoko, a pozniej juz slizgalo.

Link to post
Share on other sites
A co sądzicie o czymś takim

http://home.mobile.de/ALLRAD-DAEWEL#des_159542340

Jest to wersja po lifcie? Dziwne że nie ma ksenonów

Masz za dużo funduszy, że za takimi kawiorami się rozglądasz ? Na forum masz nowsze, lepsze, ładniejsze i tańsze (np. od Than_Juniora, dwa posty wyżej).

Link to post
Share on other sites

Szanowne Koleżanki, Szanowni Koledzy

 

Bardzo proszę o pomoc. Chce się przesiąść z saka Outback-a 2006, na Outback-a XT lub Legacy GT. Największy problem to czysty Carfax, zazwyczaj namieszane z milami (w najlepszym przypadku), główny problem to auta bite i nawet mega bite, a sprzedawane jako po lekkich stłuczkach. Znalazłem czyste auto Subaru Legacy SPEC B 2.5 Turbo, dla mnie jest tylko jeden minus - sedan, a nie kombi, ale do przeżycia. Podaje link do ogłoszenia: http://otomoto.pl/subaru-legacy-spec-b-2-5-turbo-C25378738.html

Moje pytania:

Co sądzicie o spec. B, jakie macie zdanie?

Czy warto iść w te auto?

Co myślicie o cenie?

 

 

Wracając do Spac B wrzucam link Carfax-u, co sądzicie?

http://www.carfax.eu/show-report/427fc9 ... be62f85838

 

post-11869-135184478312_thumb.jpg

post-11869-135184478321_thumb.jpg

Link to post
Share on other sites
Co sądzicie o spec. B, jakie macie zdanie?

Czy warto iść w te auto?

 

Jacku, z calym szacunkiem, ale nie po to temat ma 25 stron, zeby kazdemu kto wpada z osobna odpowiadac co inni sadza o Spec.B ;-) Przeczytaj chociazby kilka pierwszych stron albo poszukaj w tym konkretnym watku " Spec.B 2.5" albo "SPB turbo" albo czegos w tym rodzaju, a dowiesz sie czego chcesz.

 

No offence :)

Link to post
Share on other sites

Czy w Waszych autach podczas zjazdu i hamowaniu silnikiem chwilowe spalanie jest różne od zera?

We wszystkich samochodach, którymi do tej pory jeździłem zawsze było 0 a legacy jest najcześciej 2l/100 km czasem 4l.

Czy to normalne i TTTM?

Link to post
Share on other sites

Szanowne koleżanki, szanowni koledzy dałem krótko mówiąc du...........y nie kupiłem space B znalazl się kupiec minionej niedzieli. Może szkoda, a może nie. Auto

prowadziło się całkiem nieźle. Żałuję drugie auto tak straciłem.

Link to post
Share on other sites
krótko mówiąc du...........y nie kupiłem space B

 

 

Nie przejmuj się - może za jakiś czas będę sprzedawał swoje Spec.B (MY05 kombi). Jesteś zainteresowany?

 

mc

Link to post
Share on other sites
Znalazłem czyste auto Subaru Legacy SPEC B 2.5 Turbo, dla mnie jest tylko jeden minus - sedan, a nie kombi, ale do przeżycia.

Możesz się pozbyć jednego problemu, Spec B 2.5 turbo występował tylko jako sedan :mrgreen: Więc kombi nie musisz szukać, jedyna możliwość to zwykłe 2.5GT, Outback XT, albo europejskie 3.0 Spec B.

Link to post
Share on other sites

Dzięki Wyszytym za pomoc.

Auto zostało sprzedane, za dużo szukałem w dziury w całym.

Zaczynam nowe poszukiwania.

Interesuje mnie LEGACY GT, LEGACY SPEC B, OUTBACK XT, FORESTER STI LUB XT,

najlepiej w serii, skrzynka Manual. rocznik 2007 do 2009.

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


×
×
  • Create New...