Than_Junior 1030 Posted August 17, 2012 Author Share Posted August 17, 2012 saszynski, ale Ty masz wiatraczek, a więc wg przelicznika FIA ladujesz w tej samej klasie co ja Link to post Share on other sites
JPSystem 0 Posted September 12, 2012 Share Posted September 12, 2012 Szanowne Koleżanki, Szanowni Koledzy Bardzo proszę o pomoc. Chce się przesiąść z saka Outback-a 2006, na Outback-a XT lub Legacy GT. Największy problem to czysty Carfax, zazwyczaj namieszane z milami (w najlepszym przypadku), główny problem to auta bite i nawet mega bite, a sprzedawane jako po lekkich stłuczkach. Znalazłem czyste auto Subaru Legacy SPEC B 2.5 Turbo, dla mnie jest tylko jeden minus - sedan, a nie kombi, ale do przeżycia. Podaje link do ogłoszenia: http://otomoto.pl/subaru-legacy-spec-b-2-5-turbo-C25378738.html Moje pytania: Co sądzicie o spec. B, jakie macie zdanie? Czy warto iść w te auto? Co myślicie o cenie? Z góry dzięki za pomoc. Link to post Share on other sites
Premo 1046 Posted September 12, 2012 Share Posted September 12, 2012 O ile się nie myle to spec B to europejczyki z 3 litrowym wolnossącym silnikiem H6, a hamerykanskie 2,5 turbo to GT. Ale Legacy nie siedze :wink: Link to post Share on other sites
pumex1 1820 Posted September 12, 2012 Share Posted September 12, 2012 JPSystem, niepotrzebnie zakładasz 2 wątki na ten sam temat. Poza tym istnieje już dyskusja o tym modelu. Jeden wątek leci do kosza, a drugi scalam do istniejącego. przy okazji - witam na The Forum Link to post Share on other sites
Than_Junior 1030 Posted September 12, 2012 Author Share Posted September 12, 2012 O ile się nie myle to spec B to europejczyki z 3 litrowym wolnossącym silnikiem H6, a hamerykanskie 2,5 turbo to GT. i tak i nie zwykle 2.5 turbo w Stanach to GT, ale z 18" i zawiasem Bilstein oraz 6ka skrzynia to u nich Spec.B Europejskie Spec.B ma, jak slusznie zauwazyles, 3.0R. JPSystem, wiem, ze watek dlugi jak cholera, ale poczytaj go. W znacznej mierze amerykanskie SPB i europejskie sa podobne wiec opinie i wnioski powinny rowniez byc zblizone (nie dotyczy parametrow silnika). Link to post Share on other sites
woyt 228 Posted September 14, 2012 Share Posted September 14, 2012 Co sądzicie o spec. B, jakie macie zdanie? Gdybym w 2008 znalazł takie spec B GT brał bym od razu! Ja za swojego wybuliłem kole 80k zł, ale to było 3,5 roku temu... Link to post Share on other sites
JPSystem 0 Posted September 14, 2012 Share Posted September 14, 2012 Co sądzicie o spec. B, jakie macie zdanie? Gdybym w 2008 znalazł takie spec B GT brał bym od razu! Ja za swojego wybuliłem kole 80k zł, ale to było 3,5 roku temu... Dzięki, za radę. Od początku byłem na tak zwłaszcza jak cena uległa zmianie, o 10 tys. PLN mniej. Link to post Share on other sites
woyt 228 Posted September 14, 2012 Share Posted September 14, 2012 zwłaszcza jak cena uległa zmianie, o 10 tys. PLN mniej z taką obniżką to trzeba uważać. 10k zł mniej to duża różnica, auto trzeba dokładnie sprawdzić bo można się nieźle naciąć. powodzenia Link to post Share on other sites
duzy_uk 0 Posted September 16, 2012 Share Posted September 16, 2012 witam mam pytanko do tych co wymieniali sprzeglo w swoim spec b czy po wymianie pedal jest troche bardziej miekki i progresywny czy dalej lapie na samej gorze? jak rozpoznac kiedy sprzeglo trzeba wymienic? tylko jak sie slizga czy sa tez inne objawy informujace o zuzyciu? dzieki Link to post Share on other sites
Than_Junior 1030 Posted September 17, 2012 Author Share Posted September 17, 2012 duzy_uk, nie wiem, jeszcze nie musialem wymieniac :shock: ale moje od nowosci lapie na samej gorze... im nowsze, tym wyzej powinno lapac, jesli juz (tak mysle) Link to post Share on other sites
Korton 280 Posted September 17, 2012 Share Posted September 17, 2012 ale moje od nowosci lapie na samej gorze... im nowsze, tym wyzej powinno lapac, jesli juz (tak mysle) Zazwyczaj wlasnie odwrotnie jest, wymienialem w dwoch autach sprzegla, przed slizganiem coraz wyzej zaczely brac, po wymianie znacznie nizej. Na docisku np w sabie byla samoregulacja (zapadki), jak tarcza sie scierala, na zapadkach przeskakiwalo by bralo w tym samym polozeniu, na koncu jak juz braklo samoregulacji zaczelo brac bardzo wysoko, a pozniej juz slizgalo. Link to post Share on other sites
pafka11 13 Posted September 24, 2012 Share Posted September 24, 2012 A co sądzicie o czymś takim http://home.mobile.de/ALLRAD-DAEWEL#des_159542340 Jest to wersja po lifcie? Dziwne że nie ma ksenonów Link to post Share on other sites
subleo 2553 Posted September 24, 2012 Share Posted September 24, 2012 A co sądzicie o czymś takimhttp://home.mobile.de/ALLRAD-DAEWEL#des_159542340 Jest to wersja po lifcie? Dziwne że nie ma ksenonów Masz za dużo funduszy, że za takimi kawiorami się rozglądasz ? Na forum masz nowsze, lepsze, ładniejsze i tańsze (np. od Than_Juniora, dwa posty wyżej). Link to post Share on other sites
so_what 88 Posted September 24, 2012 Share Posted September 24, 2012 A co sądzicie o czymś takimhttp://home.mobile.de/ALLRAD-DAEWEL#des_159542340 Jest to wersja po lifcie? Dziwne że nie ma ksenonów To jest wersja sprzed liftingu. EZ - to Erstzulassung, a więc data dopuszczenia do ruchu. Link to post Share on other sites
K12DLA 623 Posted September 24, 2012 Share Posted September 24, 2012 mnie to wygląda na budę z 2004... Link to post Share on other sites
DarekJ 7 Posted September 24, 2012 Share Posted September 24, 2012 W 2006 był facelifting, więc ten Spec (który jak już napisali koledzy jest sprzed liftingu) ma co najmniej 6 lat. Pozdrawiam. Link to post Share on other sites
JPSystem 0 Posted September 29, 2012 Share Posted September 29, 2012 Szanowne Koleżanki, Szanowni Koledzy Bardzo proszę o pomoc. Chce się przesiąść z saka Outback-a 2006, na Outback-a XT lub Legacy GT. Największy problem to czysty Carfax, zazwyczaj namieszane z milami (w najlepszym przypadku), główny problem to auta bite i nawet mega bite, a sprzedawane jako po lekkich stłuczkach. Znalazłem czyste auto Subaru Legacy SPEC B 2.5 Turbo, dla mnie jest tylko jeden minus - sedan, a nie kombi, ale do przeżycia. Podaje link do ogłoszenia: http://otomoto.pl/subaru-legacy-spec-b-2-5-turbo-C25378738.html Moje pytania: Co sądzicie o spec. B, jakie macie zdanie? Czy warto iść w te auto? Co myślicie o cenie? Wracając do Spac B wrzucam link Carfax-u, co sądzicie? http://www.carfax.eu/show-report/427fc9 ... be62f85838 Link to post Share on other sites
Than_Junior 1030 Posted September 29, 2012 Author Share Posted September 29, 2012 Co sądzicie o spec. B, jakie macie zdanie?Czy warto iść w te auto? Jacku, z calym szacunkiem, ale nie po to temat ma 25 stron, zeby kazdemu kto wpada z osobna odpowiadac co inni sadza o Spec.B ;-) Przeczytaj chociazby kilka pierwszych stron albo poszukaj w tym konkretnym watku " Spec.B 2.5" albo "SPB turbo" albo czegos w tym rodzaju, a dowiesz sie czego chcesz. No offence Link to post Share on other sites
Pedros 5 Posted October 3, 2012 Share Posted October 3, 2012 Czy w Waszych autach podczas zjazdu i hamowaniu silnikiem chwilowe spalanie jest różne od zera? We wszystkich samochodach, którymi do tej pory jeździłem zawsze było 0 a legacy jest najcześciej 2l/100 km czasem 4l. Czy to normalne i TTTM? Link to post Share on other sites
so_what 88 Posted October 3, 2012 Share Posted October 3, 2012 Czy w Waszych autach podczas zjazdu i hamowaniu silnikiem chwilowe spalanie jest różne od zera? Pokazuje 2 l/100 km Zresztą zaglądnij tutaj ;-) Link to post Share on other sites
JPSystem 0 Posted October 4, 2012 Share Posted October 4, 2012 Szanowne koleżanki, szanowni koledzy dałem krótko mówiąc du...........y nie kupiłem space B znalazl się kupiec minionej niedzieli. Może szkoda, a może nie. Auto prowadziło się całkiem nieźle. Żałuję drugie auto tak straciłem. Link to post Share on other sites
mc 1 Posted October 4, 2012 Share Posted October 4, 2012 krótko mówiąc du...........y nie kupiłem space B Nie przejmuj się - może za jakiś czas będę sprzedawał swoje Spec.B (MY05 kombi). Jesteś zainteresowany? mc Link to post Share on other sites
JJacek 62 Posted October 4, 2012 Share Posted October 4, 2012 Znalazłem czyste auto Subaru Legacy SPEC B 2.5 Turbo, dla mnie jest tylko jeden minus - sedan, a nie kombi, ale do przeżycia. Możesz się pozbyć jednego problemu, Spec B 2.5 turbo występował tylko jako sedan Więc kombi nie musisz szukać, jedyna możliwość to zwykłe 2.5GT, Outback XT, albo europejskie 3.0 Spec B. Link to post Share on other sites
Than_Junior 1030 Posted October 5, 2012 Author Share Posted October 5, 2012 a legacy jest najcześciej 2l/100 km czasem 4l. kwestia min i max mozliwosci wyswietlen komputera: 2l to minimum a 50l to maksimum Link to post Share on other sites
JPSystem 0 Posted October 7, 2012 Share Posted October 7, 2012 Dzięki Wyszytym za pomoc. Auto zostało sprzedane, za dużo szukałem w dziury w całym. Zaczynam nowe poszukiwania. Interesuje mnie LEGACY GT, LEGACY SPEC B, OUTBACK XT, FORESTER STI LUB XT, najlepiej w serii, skrzynka Manual. rocznik 2007 do 2009. Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now