Jump to content

Spec.B grupa operacyjna


Recommended Posts

Czy Spec B z roku 2004 sprzedawane w Polsce były wyposażone w VDC?

Ile realnie pali takie autko średnio?

 

Nie, nie były wyposażone w VDC nawet te z początku 2005.

 

Średnio to zależy od kierownika. Mój rekord to 7,6 na odcinku ponad 150km, w mieście nie licz na mniej niż 14l/100km.

 

Pozdrawiam,

mc

Link to post
Share on other sites
  • Replies 4.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

U mnie spec po kilku miesięcznej przerwie i remoncie silnika znów ożył    

2.0NA to prawda, ale zaryzykuję stwierdzenie, że przy tej samej nodze dłużej wytrzyma upg w 3.0 niż panewki w 2.0T - porównując silniki z tych samych lat, oczywiście. Jeśli dla kogoś problemem je

W dobie tych 3 cylindrowych turbodoładowanych 200konnych motorach, dla mnie taka wolnossąca h6 może być całkiem fajna za te kilka lat. Oczywiście każdy lubi co innego. Jeden chce mieć wiatrak pod mask

Posted Images

Gdzieś przeczytałem, że można było dokupić VDC w opcji.

Link to post
Share on other sites
Czy Spec B z roku 2004 sprzedawane w Polsce były wyposażone w VDC?

Spec. B, jest od MY '05. MY '04 to "zwykłe" H6. W obu jednak przypadkach VDC było montowane seryjnie:

MY '04: http://www.subaru.de/fileadmin/download ... gacy04.pdf

MY '05: http://www.subaru.de/fileadmin/download ... gacy05.pdf

Pozycja "Fahrdynamikregelung, elektronisch"

 

 

Ile realnie pali takie autko średnio?

Średnio ok. 12 l/100 km.

W cyklu miejskim trzeba się liczyć ze spalaniem ok. 17 l/100 km.

W trasie można zmieścić się w ok. 10 l/100 km.

Tutaj masz dane użytkowników na temat spalania: http://www.spritmonitor.de/de/uebersich ... owerunit=2

Link to post
Share on other sites

Dzięki za info.

Przeglądałem specyfikację niemiecką i wiem, że tam było w standardzie. Ktoś na forum wcześniej pisał, że na polski rynek wyposażenie nie było identyczne.

Link to post
Share on other sites

So What!, czy VDC posiada jakiś włącznik w samochodzie (pstryczek elektryczek)?

Pozdrawiam.

Link to post
Share on other sites

Jakie macie doświadczenie z tym autem - czy przebieg 150 tys. km dla serwisowanego auta jest niepokojący i czekają zaraz jakieś kosztowne remonty?

 

-- 4 lip 2012, o 17:44 --

 

Tu znalazłem info na temat opcji VDC:

 

http://moto.pl/MotoPL/1,111276,2422593.html

Link to post
Share on other sites

Jest to bardzo trwała konstrukcja i przebieg 150 tyś km nie powinno stanowić problemu. Jednak przed zakupem zawsze warto dokładnie auto sprawdzić.

 

Jeśli chodzi o spalanie to średnie ok.12-13 l, w trasie można poniżej 10 zejść, miasto ok 15-16 l (zakorkowana warszawa).

 

Junior z napisem STI to musi szybciej pojechać. :lol:

Link to post
Share on other sites

Znacie może ewentualne koszty związane z wymianą sprzęgła i amorów?

Link to post
Share on other sites

ze SPB nie bylo roznic miedzy specyfikacja PL, a DE i jestem niemalze przekonany, ze Spec.B od samego poczatku mialo VDC, tym bardziej ze jeszcze poprzedni model Outbacka 3.0 je mial.

 

Roznice w specyfikacji dotyczyly zwyklego Legacy 3.0R, ktore na polski rynek w pewnych rocznikach bylo dostepne bez nawigacji (i chyba bez skory) - na zasadzie jak ktos chce miec mocny silnik to nie musi koniecznie chciec tez bajery.

 

Odnosnie spalania bylo juz pisane wielokrotnie, wystarczy przeczytac ten watek. Na szczescie nie ma w nim zbyt duzo spamu ;) Trwalosc tez opisana: w tym samochodzie nic sie nie psuje.

Link to post
Share on other sites
Trwalosc tez opisana: w tym samochodzie nic sie nie psuje.

I to właśnie chciałem usłyszeć :D

Z powyższego zdjęcia widać, że jednak były w PL SPEC B bez VDC.

Jak dobrze pójdzie, to może niebawem dołączę do grona szczęśliwych posiadaczy tego odjechanego autka :wink: Póki co cierpliwie czekam i czytam opinie i Wasze doświadczenia.

Pozdrawiam wszystkich posiadaczy SPEC B !!!

Link to post
Share on other sites
I to właśnie chciałem usłyszeć

 

Oczywiscie zakladajac prawidlowa eksploatacje. Zawsze sie moze znalezc ktos, kto nigdy nie zagladal pod maske, a slowo "bagnet" kojarzy mu sie tylko z zolnierzami :roll:

 

Ale kazdy mechanik Ci potwierdzi, ze nie spotkal sie z przypadkiem, kiedy EZ30R samo sie wzielo i popsulo :)

Link to post
Share on other sites

Do czarnego od razu polecam konserwację lakieru, bo jest bardzo miękki i na pewno cały w pajeczynke. W auto spa Kraków doprowadzają taki lakier do stanu perfekcji, praktycznie osiągając efekt lustra. W razie czego służę namiarami :-)

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


×
×
  • Create New...