Jump to content

Spec.B grupa operacyjna


Recommended Posts

  • Replies 4.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

U mnie spec po kilku miesięcznej przerwie i remoncie silnika znów ożył    

2.0NA to prawda, ale zaryzykuję stwierdzenie, że przy tej samej nodze dłużej wytrzyma upg w 3.0 niż panewki w 2.0T - porównując silniki z tych samych lat, oczywiście. Jeśli dla kogoś problemem je

W dobie tych 3 cylindrowych turbodoładowanych 200konnych motorach, dla mnie taka wolnossąca h6 może być całkiem fajna za te kilka lat. Oczywiście każdy lubi co innego. Jeden chce mieć wiatrak pod mask

Posted Images

audio McIntosh czy jakoś tak

 

ja Ci dam "czy jakoś tak". McI to jedne z najlepszych wzmacniaczy, potrafią kosztować po 100k USD.

Jak dobrze pójdzie, to niedługo stanę się posiadaczem Spec.B.

Link to post
Share on other sites

Ważne że dobrze napisałem :P

A że nie byłem pewien na 100% która literka ma być wielka to dodałem "czy jakoś tak".

 

Ja to bym chciał lampowca w samochodzie, o!

 

Jak dobrze pójdzie i staniesz się posiadaczem to mnie weźmiesz na prawy :mrgreen:

Link to post
Share on other sites
antolll, McI słynie właśnie z lampowców :)

 

wezmę Cię na prawy w forku, jak już dostanie klatke i lepsze kubly

 

Uwielbiam lampowce (dobra, lampowca, jednym się bawię tylko), w samochodzie mógłby robić za nagrzewnicę zimą :mrgreen:

Czekam więc na wieści! :twisted:

Link to post
Share on other sites
sprawdzał ktoś może jeszcze prędkość na 6 biegu przy 3 000 rmp ?

bardzo mnie nurtuje ten temat :)

Jutro mogę specjalnie dla Ciebie sprawdzić. Przetestuję nową obwodnicę autostradową Wrocławia. :wink:

Link to post
Share on other sites

a jak tą skrzynie oceniacie ?

idealnie pasuje do H6? czy coś za krótko albo za długo .....

chodzi mi o coś idealnego między sportową (wmiare krótką skrzynia)

a czymś ekonomicznym na autostradę ... nie chcę żeby mi wyło przy 160 - 180 km/h

wiem że coś do wszystkiego jest do niczego ... ale może złoty kompromis uda się osiągnąć.

 

STI MT6 wydaje mi się za krótka ... a na pewno 6 jest za krótka ...

no i w sprincie do 100 km/h też trzeba wachlować za dużo .....

 

napiszcie coś o wrażeniach ... jeździcie po torze ... to możecie dużo powiedzieć :)

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...
STI MT6 wydaje mi się za krótka ... a na pewno 6 jest za krótka ...

no i w sprincie do 100 km/h też trzeba wachlować za dużo .....

 

 

Hmm.... myślałeś może o skrzyni automatycznej? - spełnia Twoje wymagania... ;-)

 

mc

Link to post
Share on other sites
Pozwolicie, że wkleję swoje popisy na torze?

To mój pierwszy raz i strrrrrrasznie mi się podobało:

:D

 

witam sąsiada z ulicy na której często wieje :D

 

Mam przy okazji pytanko, czy ktoś na forum ogarnia taki temat... Czy Przekładnia w Spec.B MY04 jest taka sama jak jak w STI 2004. Oznaczenie i inne formy pomocy mile widziane :)

Link to post
Share on other sites
witam sąsiada z ulicy na której często wieje

Witam :)

przy okazji pytanko, czy ktoś na forum ogarnia taki temat... Czy Przekładnia w Spec.B MY04 jest taka sama jak jak w STI 2004. Oznaczenie i inne formy pomocy mile widziane

Ja niestety nie ogarniam.

A co Wy drastic tam kombinujecie? Jakieś zmiany się szykują, czy co ... :mrgreen:

Link to post
Share on other sites

BTW, we Wrocku widziałem ostatnio Legacy z przyciemnionymi światłami - zastanawiałem się kiedyś czy tak nie zrobić i ten widok mnie przekonał .... że jednak nie ma to sensu ;)

Też go kiedyś obfotografowałem. Zaciekawił mnie znaczek sti.

 

a to przypadkiem nie jest oryginalne jdm legacy turbo, które kilka lat temu było do sprzedania na forum po przekładce zrobionej chyba na Litwie

 

edit: nie doczytałem wątku do końca i widzę, że się info powtórzyło... :twisted:

Link to post
Share on other sites
witam sąsiada z ulicy na której często wieje

Witam :)

przy okazji pytanko, czy ktoś na forum ogarnia taki temat... Czy Przekładnia w Spec.B MY04 jest taka sama jak jak w STI 2004. Oznaczenie i inne formy pomocy mile widziane

Ja niestety nie ogarniam.

A co Wy drastic tam kombinujecie? Jakieś zmiany się szykują, czy co ... :mrgreen:

 

haha, przekonany chrupaniem w obecnej maglownicy chciałem wyposażyć OBK w przekładnie ze Spec. B :twisted:

 

Tylko części ze Spec.B auta 2003-2006 niewiele (a raczej wcale) widzę. Dlatego zastanawiam się czy nie szukać w częściach z STI :?:

Link to post
Share on other sites
STI MT6 wydaje mi się za krótka ... a na pewno 6 jest za krótka ...

no i w sprincie do 100 km/h też trzeba wachlować za dużo .....

 

 

Hmm.... myślałeś może o skrzyni automatycznej? - spełnia Twoje wymagania... ;-)

 

mc

 

jakie wymagania według ciebie spełnia ?

bo jak dla mnie to:

1. strata na efektywności przeniesienia napędu 15-20%

2. co za tym idzie większe spalanie i słabsze przyspieszenia

3. może fajne w mieście i na prostej ... ale na zakrętach i torze mniejsza kontrola nad samochodem

i słabsze osiągi ....

 

jedyny plus to komfort .... mam teraz automat .... niestety 4 biegowy i ... szukam czegoś lepszego :)

Link to post
Share on other sites

Witam wszystkich!

 

Kilka dni temu stalem sie szczesliwym posiadaczem moje go drugiego juz SpecB.

 

Po sprzedazy pierwszego i przymusowej przesiadce do passata nie moglem przestac myslec o kupnie kolejnego Subaru.

 

Tym razem Sport Tourer bo i rodzina sie powiekszyla w miedzyczasie.

 

Pozdrawiam!

Link to post
Share on other sites

Czy ktoś z Was zakładał może przednią dolną rozpórkę do Legacy Spec. B/H6?

Górną założyłem taką: http://www.jdm-option.com/eng/pr_CUSCO/towerbar.html

Sprawuje się i wygląda świetnie.

Nie udało mi się niestety ustalić, jaki model rozpórki pasuje do Legacy IV H6/Legacy Spec. B. W każdym razie na pewno nie pasuje rozpórka Cusco CUS-684-477-A (zahacza o wydech, który jest inaczej poprowadzony niż np. w Legacy GT/2.0 N/A).

Co wybrać droga redakcjo? :D

Link to post
Share on other sites

So What!, wlasnie wyglada na to, ze wiekszosc rozporek dolnych jest przystosowana do Legacy 2.0T - bo chcialem kupic STI-owa, ale nie pasuje :(

 

duzy_uk, gratuluje! wcale Ci sie nie dziwie, ze wrociles do SPB bo to jest rewelacyjne auto ;)

Link to post
Share on other sites
  • 5 weeks later...
So What!, wlasnie wyglada na to, ze wiekszosc rozporek dolnych jest przystosowana do Legacy 2.0T - bo chcialem kupic STI-owa, ale nie pasuje :(

A to: http://www.avojdm.com/product_info.php? ... d=ilnaeayc

albo to: http://dwsparts.rpmware.com/store/produ ... ake=SUBARU

:roll:

 

-- 24 lis 2011, o 10:40 --

 

Do Legacy H6/Spec. B pasuje ta dolna rozpórka:

LACUBPEF.jpg

p2.jpg

p3.jpg

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


×
×
  • Create New...