Jump to content

Spec.B grupa operacyjna


Recommended Posts

no bez przesady, forek n/a ma bębny z tyłu :roll:

no dobra żartowałem :wink:

 

Ja i tak wiem, że dokonałem najlepszego wyboru. Co prawda wybrałem trochę w ciemno, posiłkując się papierowymi testami i Waszymi opiniami, ale jest to dla mnie jakby naturalna ewolucja w mojej przygodzie z Subaru. Doczekać się nie mogę normalnie. :mrgreen:

Link to post
Share on other sites
  • Replies 4.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

U mnie spec po kilku miesięcznej przerwie i remoncie silnika znów ożył    

2.0NA to prawda, ale zaryzykuję stwierdzenie, że przy tej samej nodze dłużej wytrzyma upg w 3.0 niż panewki w 2.0T - porównując silniki z tych samych lat, oczywiście. Jeśli dla kogoś problemem je

W dobie tych 3 cylindrowych turbodoładowanych 200konnych motorach, dla mnie taka wolnossąca h6 może być całkiem fajna za te kilka lat. Oczywiście każdy lubi co innego. Jeden chce mieć wiatrak pod mask

Posted Images

Yaroslav, jedyny właściwy kolor 8) sugeruję lekko przyciemnić szyby, jak już go będziesz miał w rękach, jestem pewien że będzie wyglądał czadowo! No i życzę dużo frajdy, mogę tylko jeszcze raz powtórzyć, że jest to wg mnie najlepsze Subaru jakie kiedykolwiek powstało :)

Link to post
Share on other sites
sugeruję lekko przyciemnić szyby,

już ma przyciemnione i wygląda bojowo 8)

Jakie koszty tego auta z opłatami ?

dżentelmeni o pieniądzach nie rozmawiają...

 

Tu masz podobną ofertę:

http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=vsovbmey4tog&asrc=fa

do tego trzeba doliczyć niestety akcyzę w wysokości 18,6% :evil: i koszty rejestracji auta w Polsce.

Link to post
Share on other sites
Yaroslav, Jakie koszty tego auta z opłatami ?

Realnie za MY'07-08 trzeba liczyć ok. 120 kzł.

 

do tego trzeba doliczyć niestety akcyzę w wysokości 18,6% :evil:

Akcyza rzeczywiście potrafi zirytować :evil:

Link to post
Share on other sites
Realnie za MY'07-08 trzeba liczyć ok. 120 kzł.

Raczej mniej. Trochę zależy od umiejętności negocjacji (to nie jest auto, które się sprzedaje łatwo), trochę od kursu Euro, a poza tym jak kupujesz na firmę to interesuje Cię kwota netto. :wink:

Link to post
Share on other sites
Raczej mniej. Trochę zależy od umiejętności negocjacji (to nie jest auto, które się sprzedaje łatwo), trochę od kursu Euro, a poza tym jak kupujesz na firmę to interesuje Cię kwota netto. :wink:

Oczywiście, że zawsze można coś stargować z ceny. Odnośnie zaś płacenia netto, to jak rozumiem musisz kratkę do auta założyć :wink:

Link to post
Share on other sites
to jak rozumiem musisz kratkę do auta założyć

Muszę. I mam nadzieję, że sprzęt do sportów zimowych do bagażnika mi się zmieści :?:

 

Zostanę więc przy Sti i nowym Legacym Dizel Sport :mrgreen:

Nowy Legacy Dizel Sport też nie mało kosztuje, ale... Ty masz Sti 8)

Fajny zestaw :wink:

Link to post
Share on other sites
To zależy, co przez to rozumiesz ;-)

Narty o długości ok. 150 cm i podobnej długości deska wejdą? Bo w Forku to męczarnia była...

 

A zresztą wejdą, nie wejdą... I tak kupię Spec.B; potem będę myślał :mrgreen:

Link to post
Share on other sites

deska kitesurfingowa 135cm wchodzi do limuzyny w poprzek ale na styk. 140 by się zmieściło, ale już by się nie dało wyjąć bo po skosie nie wyjdzie. Na długość w kombi też nie będzie 150cm. Więc w gruncie rzeczy lepsza by była limuzyna, bo ma dziurę w podłokietniku ;) Szykuj się więc na zakupy w Thule albo MontBlanc :) Polecam aluminiowe belki aerodynamiczne tej pierwszej firmy!

Link to post
Share on other sites
Więc w gruncie rzeczy lepsza by była limuzyna, bo ma dziurę w podłokietniku ;)

Nie wiem jak teraz i czy we wszystkich autach, ale ojciec w Almerze z kratką, za tylnymi siedzeniami miał przykręconą blachę.

Można było sobie położyć siedzenia :roll: :evil:

Link to post
Share on other sites

Z tego co wiem, teoretycznie kratka musi na stałe oddzielać przestrzeń ładunkowo-bagażową od kabiny. Co gorsza, nie jestem pewien, czy po sprowadzeniu z Niemiec można sobie "dorobić" homologację ciężarową, tak jak to ma zamiar zrobićYaroslav ...?

Link to post
Share on other sites

Problem płacenia, czy niepłacenia podatków zostawmy w spokoju. :idea:

Nie o tym wątek...

 

A z innej beczki:

Na jakich oponach jeździcie w zimie?

Być może było, ale nie mam tyle czasu, żeby przekopywać się przez tyle stron...

Link to post
Share on other sites

Ja raczej myślę o tym, żeby na seryjne felgi założyć opony zimowe, czyli 18. :?:

Na stronie Continentala podają, że: ContiWinterContact TS830 Rozmiar obręczy: 15" – 16" :?:

Link to post
Share on other sites
Ja raczej myślę o tym, żeby na seryjne felgi założyć opony zimowe, czyli 18.

 

Dwa razy się nad tym zastanów, jeśli stwierdzisz, że jednak założysz opony na 18" - polecam prostowanie na Łuckiej, od razu je pomalujesz.

 

W przyszłym roku przeczytaj w tym wątku o 17", które pasuję na BBK.

 

Pozdrawiam,

mc

Link to post
Share on other sites

a ja zadam może i głupie pytanie ale muszę.

Czy Subaru planuje jakiś lifting Legacy/Outbacka? Wszystko już mi w nim prawie pasuje poza plastykami i audio - aktualnie mam Accorda Executive z Bose (10głośników w tym subwoofer) i to co ma Subaru jest .... dobra bez komentarza bo mam to przecież kupić ;-)

brakuje mi paru "gadżetów" użytecznych ale cóż , albo 4łapy albo dwie i dupa pod górki tam gdzie mieszkam.

Link to post
Share on other sites
Ja raczej myślę o tym, żeby na seryjne felgi założyć opony zimowe, czyli 18.

 

Dwa razy się nad tym zastanów, jeśli stwierdzisz, że jednak założysz opony na 18" - polecam prostowanie na Łuckiej, od razu je pomalujesz.

 

W przyszłym roku przeczytaj w tym wątku o 17", które pasuję na BBK.

 

Pozdrawiam,

mc

 

 

od początku jeżdżę w zimie na 18kach (Pirelli SottoZero - nigdy na innej w tym aucie nie jeździłem, ale na pewno nie mogę narzekać, spisuje się dobrze) i NIGDY mi się nie pogięły :shock: Inna sprawa, że po lifcie zmieniono model felg i te z roczników 2006-2009 są na prawdę wyjątkowo wytrzymałe. Dwa razy zdarzyło mi się niestety wpaść w potężne dziury (polskie drogi... :? ) i byłem przekonany, że felga będzie do robienia, a jedyne co trzeba było zrobić to troszkę podregulować geometrię...

 

Tak więc brać śmiało osiemnastki! Po co kupować dodatkowe koła :)

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


×
×
  • Create New...