Jump to content

Spec.B grupa operacyjna


Recommended Posts

10 godzin temu, Danko napisał:

B spec ludki - w Legacy IV B spec jaka tarcza wchodziła na zacisk? 

Tak co ciekawe, ten hamulec jest też w nowszych autach Levorg i WRX

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...
  • Replies 4.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

To i ja się przywitam Jestem posiadaczem od 3 tyg 2.0 gt spec.B tuned by STI już w wersji LHD. Z samochodu jestem mega zadowolony, tym bardziej ze przez ponad 8 lat jeździłem 2.0R, które też uwielbia

U mnie spec po kilku miesięcznej przerwie i remoncie silnika znów ożył    

Procedura wyglada w skrócie tak: 1. Wylaczamy klime, swiatla, radio itd (wszystko co czerpie prad). 2.Odłączamy aku na 30min, 3. Podlaczamy aku. 4. Przekrecamy kluczyk w pozycje ON

Posted Images

Czy są jakieś przeciwwskazania do opony 225/40/18 na seryjnej feldze 7j? 
Jeździł ktoś na takich oponach na feldze 7j?

Link to post
Share on other sites
3 minuty temu, Mnobody napisał:

Czy są jakieś przeciwwskazania do opony 225/40/18 na seryjnej feldze 7j? 
Jeździł ktoś na takich oponach na feldze 7j?

troche info znajdziesz tutaj:

 

https://legacygt.com/forums/showthread.php/faq-offsets-sizes-rims-and-tires-gt-xenonk-version-closed-4426.html?t=4426

 

 

  • Thanks 1
Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, Mnobody napisał:

Czy są jakieś przeciwwskazania do opony 225/40/18 na seryjnej feldze 7j? 
Jeździł ktoś na takich oponach na feldze 7j?

 

Jeździłem na tym rozmiarze na pierwszym komplecie opon w specu (felgi fabryczne). Masz dużo większy wybór opon w tym rozmiarze niż w 215/45 i do tego zwykle są one tańsze. Minus to trochę mniej mięsa na ściance bocznej (w praktyce nieodczuwalne) i delikatnie większe przekłamanie prędkościomierza. 

Edited by Guest
Link to post
Share on other sites
38 minut temu, frisco napisał:

Masz dużo większy wybór opon w tym rozmiarze niż w 215/45 i do tego zwykle są one tańsze.

Na ten moment 350zł różnica między 215/45 i 225/40, chcę wziąć Yokohama Advan Fleva V701 (japońskie do japońskiego :D )
I jest dylemat czy dla tej kwoty warto iść w 225/40.

Link to post
Share on other sites

Wszystko zależy od Twojego stylu jazdy jak lubisz szybko pokonywać zakręty 225, jeśli masz spokojniejsze nastawienie 215 lepsze przyspieszenie i mniejsze spalanie ;).

Link to post
Share on other sites

Czy w zwykłym legacy h6 2004 z 5eat były bilsteiny fabrycznie montowane?

Link to post
Share on other sites
27 minut temu, Dzixd napisał:

Czy w zwykłym legacy h6 2004 z 5eat były bilsteiny fabrycznie montowane?

Nie. Tylko w spec B

Link to post
Share on other sites

A była wersja navi sport? Bo sprzedający powiedział że to taka. :mrgreen:

Wysłane z mojego mądrzejszego telefonu

Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, Dzixd napisał:

A była wersja navi sport? Bo sprzedający powiedział że to taka. :mrgreen:

Wysłane z mojego mądrzejszego telefonu
 

 

To tak chyba nie do końca się klei ten cennik bo to 2007 niby ale jest tam wersja  "Nav":

https://www.subaru.pl/archiwum/oferta/pdf/cennik08.pdf

 

EDIT: 
Lepiej tutaj:
https://www.subaru.pl/archiwum/oferta/pdf/07mylegacy.pdf

Edited by Tinuviel
Link to post
Share on other sites
 
To tak chyba nie do końca się klei ten cennik bo to 2007 niby ale jest tam wersja  "Nav":

https://www.subaru.pl/archiwum/oferta/pdf/cennik08.pdf
 
EDIT: 
Lepiej tutaj:
https://www.subaru.pl/archiwum/oferta/pdf/07mylegacy.pdf
Ale to zza granicy ściągnięte w 2007 więc nie wiem czy u nas takie same nazwy jak za granicą. Rocznik 2004.

Wysłane z mojego mądrzejszego telefonu

Link to post
Share on other sites

Czy ktoś z Was się orientuje czy ten element można zamówić nowy w ASO? Czy jest wymienny? Ewentualnie czy można go oddać do tapicera ? Mój wygląda, jakby poprzednim właścicielem był Freddy Krueger .38fa4eb50fb4d64d7b2296d210dfbf4d.jpg

Link to post
Share on other sites

Można to spokojnie zdemontować, ale z tapicerem to ja słabo widzę w związku z tym jak to jest montowane. Trzeba po prostu ładnie odmalować albo wymienić na inny.

 

EDIT: a przy okazji dobrze też okleić mocowania od środka taśmą materiałową - to zniweluje trzeszczenie uchwytu. Ostatnio robiłem tu w moim specu.

Edited by Guest
Link to post
Share on other sites

Dzięki za podpowiedzi. Spróbuję kupić nowe. Choć powiem szczerze, że się zastanawiam nad całym wnętrzem ze Speca UK i i wymienić boczek, fotel kierowcy. Mój fotel natomiast mógłbym spróbować przypasować do Forestera.

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, dr.elich napisał:

Dzięki za podpowiedzi. Spróbuję kupić nowe. Choć powiem szczerze, że się zastanawiam nad całym wnętrzem ze Speca UK i i wymienić boczek, fotel kierowcy. Mój fotel natomiast mógłbym spróbować przypasować do Forestera.

 

Ja to okleiłem folią "zamsz/alcantara" i wyglądało świetnie... przez jakiś czas. później się to powycierało i znowu kminie co z tym zrobić. Gdybyś się dowiedział czy da się kupić nowe to daj proszę znać. 

 

Link to post
Share on other sites

Można kupić oddzielnie.

 

http://opposedforces.com/parts/legacy/en_b13/type_24/body_equipment_interior/door_trim/illustration_1/

 

 

Link to post
Share on other sites
4 godziny temu, Tinuviel napisał:

Gdybyś się dowiedział czy da się kupić nowe to daj proszę znać.

 

To może jakieś hurtowe zamówienie?

Też bym się pisał na obie sztuki z przodu (zakładam, że w przedliftowym OBK są takie same..).

 

Link to post
Share on other sites

Najpierw to by trzeba było sprawdzić, czy da się to bez problemu dostać. Tak szukając na szybko, to chyba tutaj jest w miarę tanio (16$): ebay

Numer części co prawda inny, ale to chyba to. Wysyłka najtańsza 43$, jeśli przy większej ilości cena wysyłki się nie zmieni, to zakup grupowy ma sens. U mnie tez już by wypadało wymienić i to wszystkie cztery.

No chyba, że ktoś znalazł taniej, to proszę się podzielić.

A no i jeszcze pewnie cło i vat, to nie wiem ile to wyjdzie. ale chyba mniej niż subarowe nic :D

Link to post
Share on other sites

Ja bym najpierw w ASO zapytał. Zaskoczyłem się pozytywnie już dość razy ;)

Link to post
Share on other sites
1 minutę temu, BelegUS napisał:

Ja bym najpierw w ASO zapytał. Zaskoczyłem się pozytywnie już dość razy ;)

Pełna zgoda, to nic nie kosztuje, a może akurat.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...
W dniu 30.12.2019 o 20:53, kudlatypawelek napisał:

Temat amorów wraca co i rusz :P Wcześniej już tu podawałem gdzie/co i jak kupować - B8 + B6 to wg forum z UK to najbliższe OEMowi amortyzatory - za wszystko zapłaciłem ~2.5k

 

B8 przód; B6 tył? Mam do wymiany tył i zastanawiam się co robić. Pytał ktoś kiedyś w ASO ile by OEMowe Bilstein'y kosztowały?

 

Edit:

Ja zapytałem: "Cena 1625 zł/szt brutto. Czas realizacji 2-4 tygodni."

 

Trochę stromo.

Edited by _Peter_
  • Haha 1
Link to post
Share on other sites
 
B8 przód; B6 tył? Mam do wymiany tył i zastanawiam się co robić. Pytał ktoś kiedyś w ASO ile by OEMowe Bilstein'y kosztowały?
 
Edit:
Ja zapytałem: "Cena 1625 zł/szt brutto. Czas realizacji 2-4 tygodni."
 
Trochę stromo.
A pytałeś u przedstawicieli Bilstein?

Wysłane z mojego mądrzejszego telefonu

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


×
×
  • Create New...