Jump to content

Spec.B grupa operacyjna


Recommended Posts

jak szukasz jakiejkolwiek stacji do której nie podłączysz sterowania z kierownicy to bierz taką która ma pokrętło albo guziki od głośności i najważniejszych funkcji. Te dotykowe miejsca się wg mnie nie sprawdzają i są mniej skuteczne.

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
  • Replies 4.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

U mnie spec po kilku miesięcznej przerwie i remoncie silnika znów ożył    

2.0NA to prawda, ale zaryzykuję stwierdzenie, że przy tej samej nodze dłużej wytrzyma upg w 3.0 niż panewki w 2.0T - porównując silniki z tych samych lat, oczywiście. Jeśli dla kogoś problemem je

Procedura wyglada w skrócie tak: 1. Wylaczamy klime, swiatla, radio itd (wszystko co czerpie prad). 2.Odłączamy aku na 30min, 3. Podlaczamy aku. 4. Przekrecamy kluczyk w pozycje ON

Posted Images

4 godziny temu, Nurek napisał:

a jak jest z kenwoodem i sterowaniem z kiery?

Działa bez problemu, tylko potrzeba adaptera z Forestera SG:

https://allegro.pl/oferta/sterowanie-z-kierownicy-subaru-forester-sg-04-07-7769590657

Następnie (w przedlifcie, bo takiego mam) trzeba uciąć/wpiąć się w dwa kabelki (gdzieś śmiga po necie schemat) od LAN module (polift chyba tego nie ma, a kable od sterowania idą do poliftowego radia bezpośrednio...?) i pociągnąć je (przedłużyć) do tego adaptera, a z adaptera jest kabelek z wtyczką do radia (tak jest w Pioneerach) albo kabelek do dolutowania do kabelka od wiązki radia (Kenwood). Radio albo samo się ustawi pod sterowanie (tak mi zrobił 8019) albo jest ekran uczenia, gdzie naciska się przycisk jaki się chce do danej funkcji (tak było w 7018).

 

EDIT: dodam tylko, że "your mileage may vary" - ja mam przedlifta, polift ma chyba ciut inną kierownicę z większą ilością przycisków - nomen-omen zdaje się identyczną jak Forester SH (a przynajmniej takie MOMO ma moja mama w swoim Forku SH 2010 2.5 NA). Tam może zamiast adaptera z Forka SG (który zalinkowałem, i który ma identyczne przyciski sterowania jak przedliftowa kierownica w Legacy IV) trzeba by użyć tego z SH.

Edited by BelegUS
Link to post
Share on other sites
26 minut temu, BelegUS napisał:

Działa bez problemu, tylko potrzeba adaptera z Forestera SG:

https://allegro.pl/oferta/sterowanie-z-kierownicy-subaru-forester-sg-04-07-7769590657

Następnie (w przedlifcie, bo takiego mam) trzeba uciąć/wpiąć się w dwa kabelki (gdzieś śmiga po necie schemat) od LAN module (polift chyba tego nie ma, a kable od sterowania idą do poliftowego radia bezpośrednio...?) i pociągnąć je (przedłużyć) do tego adaptera, a z adaptera jest kabelek z wtyczką do radia (tak jest w Pioneerach) albo kabelek do dolutowania do kabelka od wiązki radia (Kenwood). Radio albo samo się ustawi pod sterowanie (tak mi zrobił 8019) albo jest ekran uczenia, gdzie naciska się przycisk jaki się chce do danej funkcji (tak było w 7018).

 

EDIT: dodam tylko, że "your mileage may vary" - ja mam przedlifta, polift ma chyba ciut inną kierownicę z większą ilością przycisków - nomen-omen zdaje się identyczną jak Forester SH (a przynajmniej takie MOMO ma moja mama w swoim Forku SH 2010 2.5 NA). Tam może zamiast adaptera z Forka SG (który zalinkowałem, i który ma identyczne przyciski sterowania jak przedliftowa kierownica w Legacy IV) trzeba by użyć tego z SH.

Ja jak zmieniałem na kierownicę poliftową to zastosowałem ten adapter z Forka SG i wszystko działa jak trzeba.

  • Thanks 2
Link to post
Share on other sites

Rozwiązał ktoś z Was może raz a dobrze problem wyjącej pompy wspomagania? Ostatnio przy wizycie w Nowym Sączu poprosiłem o standardową wymianę o-ringa, ale wydaje mi się, że od tego czasu jest gorzej a nie lepiej. 

Link to post
Share on other sites
54 minuty temu, _Peter_ napisał:

Rozwiązał ktoś z Was może raz a dobrze problem wyjącej pompy wspomagania? Ostatnio przy wizycie w Nowym Sączu poprosiłem o standardową wymianę o-ringa, ale wydaje mi się, że od tego czasu jest gorzej a nie lepiej. 

U siebie wymieniłem oring, bez zmian, rozebrałem pompę i wymieniłem oringi wewnątrz - bez zmian. Wymieniłem ostatecznie wąż idący od zbiorniczka wyrównawczego do pomy - cisza.

Stary wąż był już bardziej plastikiem niż gumą i podejrzewam, że przez to nie było opcji, żeby był szczelny na łączeniach.

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, raci napisał:

U siebie wymieniłem oring, bez zmian, rozebrałem pompę i wymieniłem oringi wewnątrz - bez zmian. Wymieniłem ostatecznie wąż idący od zbiorniczka wyrównawczego do pomy - cisza.

Stary wąż był już bardziej plastikiem niż gumą i podejrzewam, że przez to nie było opcji, żeby był szczelny na łączeniach.

 

Dzięki za poradę! Zasugeruje przy następnej wizycie w serwisie.

Link to post
Share on other sites
1 minutę temu, _Peter_ napisał:

 

Dzięki za poradę! Zasugeruje przy następnej wizycie w serwisie.

Spróbować nie zaszkodzi, ja tak się bujałem z wyjącą pompą odkąd kupiłem Speca, w serwisie jedyna rada to byłą wymiana pompy na nową (2-2,5k zł).

Kojarzę, że kilku osobom zabieg z wymianą węża pomógł, a sam wąż to koszt w okolicach 200-300 zł.

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
2 minuty temu, raci napisał:

Spróbować nie zaszkodzi, ja tak się bujałem z wyjącą pompą odkąd kupiłem Speca, w serwisie jedyna rada to byłą wymiana pompy na nową (2-2,5k zł).

Kojarzę, że kilku osobom zabieg z wymianą węża pomógł, a sam wąż to koszt w okolicach 200-300 zł.

 

Wąż OEMowy czy sztukowałeś z innych źródeł?

Link to post
Share on other sites
2 minuty temu, raci napisał:

Wąż ori, z tego co pamiętam, to kupowałem w GC8

 

Dzięki, nie widzę u nich na stronie, wyślę zapytanie.

Link to post
Share on other sites
6 minut temu, _Peter_ napisał:

 

Dzięki, nie widzę u nich na stronie, wyślę zapytanie.

Sprawdziłem fakturę, to się u nich nazywa Przewód zbiornika wspomagania, nr części 34611AG042, kosztowało całe 145zł :)

No ale rzeczywiście na stronie nie mają teraz.

 

Jakby co, po numerze części znajdziesz na znanym portalu aukcyjnym ;)

Edited by raci
  • Like 1
  • Thanks 1
Link to post
Share on other sites
8 minut temu, raci napisał:

Sprawdziłem fakturę, to się u nich nazywa Przewód zbiornika wspomagania, nr części 34611AG042, kosztowało całe 145zł :)

No ale rzeczywiście na stronie nie mają teraz.

 

Jakby co, po numerze części znajdziesz na znanym portalu aukcyjnym ;)

 

Biznesy z Panem to sama przyjemność. Dzięki!

Link to post
Share on other sites
4 minuty temu, _Peter_ napisał:

 

Biznesy z Panem to sama przyjemność. Dzięki!

Nie ma sprawy, ale nie chwalmy dnia... Nie gwarantuję, że pomoże, żeby nie było :D

  • Thanks 1
Link to post
Share on other sites
3 godziny temu, frisco napisał:

A to wycie to macie na zimnym piecu czy cały czas? 


Na zimnym w szczególności, ale nie ustaje zupełnie po rozgrzaniu. Miałem to samo w 2.0 przez lata i nigdy się nie uporałem - w Specu już chciałbym się tego pozbyć, choćbym miał tą nową pompę ostatecznie kupić...

Link to post
Share on other sites

Ktoś  z Was może montował dodatkowe wielofunkcyjne zegary do speca? Typu temp oleju, ciśnienie etc? Chodzi mi konkretnie o coś subtelnego. Rozglądałem się jakiś czas temu ale znajduje tylko zestawy na większe zegary na deskę/kolumnę albo słupek A, a właśnie nie o to chodzi.

 

Kiedyś były takie zegary dla LGT ale już od dawna nie idzie ich nigdzie kupić:

 

https://m.youtube.com/watch?v=ylLrPdhrRok

 

 

 

Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, frisco napisał:

Ktoś  z Was może montował dodatkowe wielofunkcyjne zegary do speca? Typu temp oleju, ciśnienie etc? Chodzi mi konkretnie o coś subtelnego. Rozglądałem się jakiś czas temu ale znajduje tylko zestawy na większe zegary na deskę/kolumnę albo słupek A, a właśnie nie o to chodzi.

 

Kiedyś były takie zegary dla LGT ale już od dawna nie idzie ich nigdzie kupić:

 

https://m.youtube.com/watch?v=ylLrPdhrRok

 

 

 

 

hmm, UKP? W Imprezie to wygladalo u mnie tak:

 

Screenshot_20201222-145710_Photos.thumb.jpg.bdeb666a2473e442691762d7ac5f7c45.jpg

 

 

tylko trzeba gdzies wyswietlacz zamontowac. Mozna wydrukowac adapterek do nawiewu tak jak na tym zdjeciu od Ciebie. Mozna np. miejsce popielniczki.

 

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
15 minut temu, frisco napisał:

 

W sumie to nawet o tym nie pomyśłałem:) Gdzieś mi się już obiło kiedyś o uszy, kolega ma to chyba nawet w dziadku zamontowane. Dzięki!

 

ale to na tym filmiku super się prezentuje. To jest do zrobienia samemu ale to już spooooro czasu. Jak coś to ja UKP mam teraz w MR2 więc jest do wglądu ;)

Link to post
Share on other sites
22 minuty temu, Tinuviel napisał:

to na tym filmiku super się prezentuje. To jest do zrobienia samemu ale to już spooooro czasu.

 

To nie na moje umiejętności niestety, ale gotowiec w postaci UKP spełniłby swoje zadanie. Tak na szybko to wydaje mi się że fajnie by było to wpasować w miejsce popielniczki, a już w ogóle to tak żeby UKP pokazywało się dopiero po uchyleniu popielniczki. Musze to pomierzyć na spokojnie po nowym roku, ale te wyświetlacze nie są duże, może uda się to spasować jakoś sensownie. 

 

26 minut temu, Tinuviel napisał:

UKP mam teraz w MR2 więc jest do wglądu ;)

Dzięki. Temat na następnego spota haha

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


×
×
  • Create New...