Bartosz-B Opublikowano 13 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2020 jak szukasz jakiejkolwiek stacji do której nie podłączysz sterowania z kierownicy to bierz taką która ma pokrętło albo guziki od głośności i najważniejszych funkcji. Te dotykowe miejsca się wg mnie nie sprawdzają i są mniej skuteczne. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nurek Opublikowano 13 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2020 Cenna uwaga.@belegus a jak jest z kenwoodem i sterowaniem z kiery?Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BelegUS Opublikowano 13 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2020 (edytowane) 4 godziny temu, Nurek napisał: a jak jest z kenwoodem i sterowaniem z kiery? Działa bez problemu, tylko potrzeba adaptera z Forestera SG: https://allegro.pl/oferta/sterowanie-z-kierownicy-subaru-forester-sg-04-07-7769590657 Następnie (w przedlifcie, bo takiego mam) trzeba uciąć/wpiąć się w dwa kabelki (gdzieś śmiga po necie schemat) od LAN module (polift chyba tego nie ma, a kable od sterowania idą do poliftowego radia bezpośrednio...?) i pociągnąć je (przedłużyć) do tego adaptera, a z adaptera jest kabelek z wtyczką do radia (tak jest w Pioneerach) albo kabelek do dolutowania do kabelka od wiązki radia (Kenwood). Radio albo samo się ustawi pod sterowanie (tak mi zrobił 8019) albo jest ekran uczenia, gdzie naciska się przycisk jaki się chce do danej funkcji (tak było w 7018). EDIT: dodam tylko, że "your mileage may vary" - ja mam przedlifta, polift ma chyba ciut inną kierownicę z większą ilością przycisków - nomen-omen zdaje się identyczną jak Forester SH (a przynajmniej takie MOMO ma moja mama w swoim Forku SH 2010 2.5 NA). Tam może zamiast adaptera z Forka SG (który zalinkowałem, i który ma identyczne przyciski sterowania jak przedliftowa kierownica w Legacy IV) trzeba by użyć tego z SH. Edytowane 13 Grudnia 2020 przez BelegUS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bonless Opublikowano 13 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2020 26 minut temu, BelegUS napisał: Działa bez problemu, tylko potrzeba adaptera z Forestera SG: https://allegro.pl/oferta/sterowanie-z-kierownicy-subaru-forester-sg-04-07-7769590657 Następnie (w przedlifcie, bo takiego mam) trzeba uciąć/wpiąć się w dwa kabelki (gdzieś śmiga po necie schemat) od LAN module (polift chyba tego nie ma, a kable od sterowania idą do poliftowego radia bezpośrednio...?) i pociągnąć je (przedłużyć) do tego adaptera, a z adaptera jest kabelek z wtyczką do radia (tak jest w Pioneerach) albo kabelek do dolutowania do kabelka od wiązki radia (Kenwood). Radio albo samo się ustawi pod sterowanie (tak mi zrobił 8019) albo jest ekran uczenia, gdzie naciska się przycisk jaki się chce do danej funkcji (tak było w 7018). EDIT: dodam tylko, że "your mileage may vary" - ja mam przedlifta, polift ma chyba ciut inną kierownicę z większą ilością przycisków - nomen-omen zdaje się identyczną jak Forester SH (a przynajmniej takie MOMO ma moja mama w swoim Forku SH 2010 2.5 NA). Tam może zamiast adaptera z Forka SG (który zalinkowałem, i który ma identyczne przyciski sterowania jak przedliftowa kierownica w Legacy IV) trzeba by użyć tego z SH. Ja jak zmieniałem na kierownicę poliftową to zastosowałem ten adapter z Forka SG i wszystko działa jak trzeba. 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Peter_ Opublikowano 16 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2020 Rozwiązał ktoś z Was może raz a dobrze problem wyjącej pompy wspomagania? Ostatnio przy wizycie w Nowym Sączu poprosiłem o standardową wymianę o-ringa, ale wydaje mi się, że od tego czasu jest gorzej a nie lepiej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raci Opublikowano 16 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2020 54 minuty temu, _Peter_ napisał: Rozwiązał ktoś z Was może raz a dobrze problem wyjącej pompy wspomagania? Ostatnio przy wizycie w Nowym Sączu poprosiłem o standardową wymianę o-ringa, ale wydaje mi się, że od tego czasu jest gorzej a nie lepiej. U siebie wymieniłem oring, bez zmian, rozebrałem pompę i wymieniłem oringi wewnątrz - bez zmian. Wymieniłem ostatecznie wąż idący od zbiorniczka wyrównawczego do pomy - cisza. Stary wąż był już bardziej plastikiem niż gumą i podejrzewam, że przez to nie było opcji, żeby był szczelny na łączeniach. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Peter_ Opublikowano 16 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2020 2 godziny temu, raci napisał: U siebie wymieniłem oring, bez zmian, rozebrałem pompę i wymieniłem oringi wewnątrz - bez zmian. Wymieniłem ostatecznie wąż idący od zbiorniczka wyrównawczego do pomy - cisza. Stary wąż był już bardziej plastikiem niż gumą i podejrzewam, że przez to nie było opcji, żeby był szczelny na łączeniach. Dzięki za poradę! Zasugeruje przy następnej wizycie w serwisie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raci Opublikowano 16 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2020 1 minutę temu, _Peter_ napisał: Dzięki za poradę! Zasugeruje przy następnej wizycie w serwisie. Spróbować nie zaszkodzi, ja tak się bujałem z wyjącą pompą odkąd kupiłem Speca, w serwisie jedyna rada to byłą wymiana pompy na nową (2-2,5k zł). Kojarzę, że kilku osobom zabieg z wymianą węża pomógł, a sam wąż to koszt w okolicach 200-300 zł. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Peter_ Opublikowano 16 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2020 2 minuty temu, raci napisał: Spróbować nie zaszkodzi, ja tak się bujałem z wyjącą pompą odkąd kupiłem Speca, w serwisie jedyna rada to byłą wymiana pompy na nową (2-2,5k zł). Kojarzę, że kilku osobom zabieg z wymianą węża pomógł, a sam wąż to koszt w okolicach 200-300 zł. Wąż OEMowy czy sztukowałeś z innych źródeł? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raci Opublikowano 16 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2020 Teraz, _Peter_ napisał: Wąż OEMowy czy sztukowałeś z innych źródeł? Wąż ori, z tego co pamiętam, to kupowałem w GC8 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Peter_ Opublikowano 16 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2020 2 minuty temu, raci napisał: Wąż ori, z tego co pamiętam, to kupowałem w GC8 Dzięki, nie widzę u nich na stronie, wyślę zapytanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raci Opublikowano 16 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2020 (edytowane) 6 minut temu, _Peter_ napisał: Dzięki, nie widzę u nich na stronie, wyślę zapytanie. Sprawdziłem fakturę, to się u nich nazywa Przewód zbiornika wspomagania, nr części 34611AG042, kosztowało całe 145zł No ale rzeczywiście na stronie nie mają teraz. Jakby co, po numerze części znajdziesz na znanym portalu aukcyjnym Edytowane 16 Grudnia 2020 przez raci 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Peter_ Opublikowano 16 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2020 8 minut temu, raci napisał: Sprawdziłem fakturę, to się u nich nazywa Przewód zbiornika wspomagania, nr części 34611AG042, kosztowało całe 145zł No ale rzeczywiście na stronie nie mają teraz. Jakby co, po numerze części znajdziesz na znanym portalu aukcyjnym Biznesy z Panem to sama przyjemność. Dzięki! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raci Opublikowano 16 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2020 4 minuty temu, _Peter_ napisał: Biznesy z Panem to sama przyjemność. Dzięki! Nie ma sprawy, ale nie chwalmy dnia... Nie gwarantuję, że pomoże, żeby nie było 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 16 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2020 A to wycie to macie na zimnym piecu czy cały czas? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raci Opublikowano 16 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2020 U mnie było cały czas.Wysłane z mojego HTC U11 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Peter_ Opublikowano 16 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2020 3 godziny temu, frisco napisał: A to wycie to macie na zimnym piecu czy cały czas? Na zimnym w szczególności, ale nie ustaje zupełnie po rozgrzaniu. Miałem to samo w 2.0 przez lata i nigdy się nie uporałem - w Specu już chciałbym się tego pozbyć, choćbym miał tą nową pompę ostatecznie kupić... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 22 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2020 Ktoś z Was może montował dodatkowe wielofunkcyjne zegary do speca? Typu temp oleju, ciśnienie etc? Chodzi mi konkretnie o coś subtelnego. Rozglądałem się jakiś czas temu ale znajduje tylko zestawy na większe zegary na deskę/kolumnę albo słupek A, a właśnie nie o to chodzi. Kiedyś były takie zegary dla LGT ale już od dawna nie idzie ich nigdzie kupić: https://m.youtube.com/watch?v=ylLrPdhrRok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tinuviel Opublikowano 22 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2020 1 godzinę temu, frisco napisał: Ktoś z Was może montował dodatkowe wielofunkcyjne zegary do speca? Typu temp oleju, ciśnienie etc? Chodzi mi konkretnie o coś subtelnego. Rozglądałem się jakiś czas temu ale znajduje tylko zestawy na większe zegary na deskę/kolumnę albo słupek A, a właśnie nie o to chodzi. Kiedyś były takie zegary dla LGT ale już od dawna nie idzie ich nigdzie kupić: https://m.youtube.com/watch?v=ylLrPdhrRok hmm, UKP? W Imprezie to wygladalo u mnie tak: tylko trzeba gdzies wyswietlacz zamontowac. Mozna wydrukowac adapterek do nawiewu tak jak na tym zdjeciu od Ciebie. Mozna np. miejsce popielniczki. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 22 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2020 Teraz, Tinuviel napisał: UKP? W sumie to nawet o tym nie pomyśłałem:) Gdzieś mi się już obiło kiedyś o uszy, kolega ma to chyba nawet w dziadku zamontowane. Dzięki! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tinuviel Opublikowano 22 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2020 15 minut temu, frisco napisał: W sumie to nawet o tym nie pomyśłałem:) Gdzieś mi się już obiło kiedyś o uszy, kolega ma to chyba nawet w dziadku zamontowane. Dzięki! ale to na tym filmiku super się prezentuje. To jest do zrobienia samemu ale to już spooooro czasu. Jak coś to ja UKP mam teraz w MR2 więc jest do wglądu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 22 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2020 22 minuty temu, Tinuviel napisał: to na tym filmiku super się prezentuje. To jest do zrobienia samemu ale to już spooooro czasu. To nie na moje umiejętności niestety, ale gotowiec w postaci UKP spełniłby swoje zadanie. Tak na szybko to wydaje mi się że fajnie by było to wpasować w miejsce popielniczki, a już w ogóle to tak żeby UKP pokazywało się dopiero po uchyleniu popielniczki. Musze to pomierzyć na spokojnie po nowym roku, ale te wyświetlacze nie są duże, może uda się to spasować jakoś sensownie. 26 minut temu, Tinuviel napisał: UKP mam teraz w MR2 więc jest do wglądu Dzięki. Temat na następnego spota haha Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danko Opublikowano 29 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2020 B spec ludki - w Legacy IV B spec jaka tarcza wchodziła na zacisk? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BelegUS Opublikowano 29 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2020 316mm zdaje się Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oczkoo15 Opublikowano 29 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2020 45 minut temu, Danko napisał: B spec ludki - w Legacy IV B spec jaka tarcza wchodziła na zacisk? Przód 316mm Tył 290mm (również wyntylowany) 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się