Jump to content

Spec.B grupa operacyjna


Recommended Posts

10 minut temu, Tinuviel napisał:

 

Ofc bo zły link wrzuciłem : ] Dzięki. Tu jest dobry:

 

http://raptorsc.com.au/subaru/subaru-libertylegacy-4-gen-ez30-header/

 

gadałem z Nimi, są dostępne, wysyłają do Polski, idą około 4tygodni

 

W takim razie ja wstępnie bym się pisał. Zakładam, że mapa będzie potrzebna? Rozeznałeś już temat?

Link to post
Share on other sites
  • Replies 4.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

U mnie spec po kilku miesięcznej przerwie i remoncie silnika znów ożył    

2.0NA to prawda, ale zaryzykuję stwierdzenie, że przy tej samej nodze dłużej wytrzyma upg w 3.0 niż panewki w 2.0T - porównując silniki z tych samych lat, oczywiście. Jeśli dla kogoś problemem je

W dobie tych 3 cylindrowych turbodoładowanych 200konnych motorach, dla mnie taka wolnossąca h6 może być całkiem fajna za te kilka lat. Oczywiście każdy lubi co innego. Jeden chce mieć wiatrak pod mask

Posted Images

Teraz, _Peter_ napisał:

 

W takim razie ja wstępnie bym się pisał. Zakładam, że mapa będzie potrzebna? Rozeznałeś już temat?

 

Najlepiej by było. Można zrobić tutaj:

xtremeracingtuning.com/

 

Nie kumam o co chodzi z tym Barbados ale strzelam że gość to robi zdalnie :D Można by się uśmiechnąć do @Bartosz-B bo chyba tak właśnie to robił. Dla mnie to trochę abstrakcja że kolektor z Australii, Tuner z Barbados ale podobno to jest całkiem standardowa procedura : ] Bartek - możesz uchylić rąbka tajemnicy jak takie dostrojenie auta wygląda?

Link to post
Share on other sites
6 minut temu, Tinuviel napisał:

 

Najlepiej by było. Można zrobić tutaj:

xtremeracingtuning.com/

 

Nie kumam o co chodzi z tym Barbados ale strzelam że gość to robi zdalnie :D Można by się uśmiechnąć do @Bartosz-B bo chyba tak właśnie to robił. Dla mnie to trochę abstrakcja że kolektor z Australii, Tuner z Barbados ale podobno to jest całkiem standardowa procedura : ] Bartek - możesz uchylić rąbka tajemnicy jak takie dostrojenie auta wygląda?

 

Może @carfit też się wypowie co by doradził w kwestii strojenia H6 po wymiania kolektora. :-) (właśnie zrobiłem catbacka w MG Motorsport więc trzeba iść za ciosem...)

Edited by _Peter_
Link to post
Share on other sites

Ile mniej więcej koszt wysyłki?
To pewnie z cłem się płaci?

Wysłane z mojego mądrego telefonu

Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, _Peter_ napisał:

 

Może @carfit też się wypowie co by doradził w kwestii strojenia H6 po wymiania kolektora. :-) (właśnie zrobiłem catbacka w MG Motorsport więc trzeba iść za ciosem...)

Poka poka ten wydech 

Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, Tinuviel napisał:

 

Ofc bo zły link wrzuciłem : ] Dzięki. Tu jest dobry:

 

http://raptorsc.com.au/subaru/subaru-libertylegacy-4-gen-ez30-header/

 

gadałem z Nimi, są dostępne, wysyłają do Polski, idą około 4tygodni

Tutaj dostępne już w Europie, chyba w Holandii 

https://www.chargertech.net/exhaust-manifolds-subaru/1140-subaru-30-h6-headers.html

  • Thanks 1
Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, Tinuviel napisał:

 

Najlepiej by było. Można zrobić tutaj:

xtremeracingtuning.com/

 

Nie kumam o co chodzi z tym Barbados ale strzelam że gość to robi zdalnie :D Można by się uśmiechnąć do @Bartosz-B bo chyba tak właśnie to robił. Dla mnie to trochę abstrakcja że kolektor z Australii, Tuner z Barbados ale podobno to jest całkiem standardowa procedura : ] Bartek - możesz uchylić rąbka tajemnicy jak takie dostrojenie auta wygląda?

Kabel, program, logi i się wymienia plikami z Edem.
Nie wiem ile za zwykły program u nas kasują ale za wystrojenie silnika z kompresorem w m a p t e k u  kilka lat temu zażyczył sobie 5k i pewnie na tylu  by nie stanęło, bo atrakcji po drodze było sporo. za niższą stawkę dużo bardziej się narobił, bo korespondencji i poprawkom nie było końca.
Tak czy siak z ręką na sercu polecam Eda czyli www.xtremeracingtuning.com

 

Edited by Bartosz-B
  • Thanks 1
Link to post
Share on other sites

Ja tylko dodam że Ed potrafi dodatkowo ogarnąć poprawki w mapie, które powodują że 5EAT nie rozleci do ok 450KM. Seria już przy 300KM zaczyna szwankować. Zresztą Ed stroił też moje auto i w poprzednim i obecnym setupie i naprawdę zna się na swoim fachu. 

 

Z ciekawostek niedawno stroił H6 zrobione na ponad 500WHP... 

  • Thanks 1
Link to post
Share on other sites
12 godzin temu, Bartosz-B napisał:

Kabel, program, logi i się wymienia plikami z Edem.
Nie wiem ile za zwykły program u nas kasują ale za wystrojenie silnika z kompresorem w m a p t e k u  kilka lat temu zażyczył sobie 5k i pewnie na tylu  by nie stanęło, bo atrakcji po drodze było sporo. za niższą stawkę dużo bardziej się narobił, bo korespondencji i poprawkom nie było końca.
Tak czy siak z ręką na sercu polecam Eda czyli www.xtremeracingtuning.com

 

Super - dzięki Bartek za rozjaśnienie tematu. Fajnie ze nie trzeba na Barbados jechac. Nie zebym cos mial do Barbados ale nie koniecznie chcialbym tam sie targac z Legacy :D

Link to post
Share on other sites
18 godzin temu, Herostrates napisał:

Poka poka ten wydech 

 

IMG_2335.thumb.JPG.b02c11f78b2f4c6a11dc0c4d46a8c244.JPGIMG_2336.thumb.JPG.5fe3947858ec12a95c211a60db4429e0.JPGIMG_2338.thumb.JPG.ab148b72dba7e55fb6da08bf02f700fd.JPGIMG_2339.thumb.JPG.fdf16c49c31102d4e2a0d161e85cec34.JPGIMG_2340.thumb.JPG.af4bbbfdb10ee02406c073759596578d.JPG

IMG_2337.JPG

  • Like 4
Link to post
Share on other sites
23 minuty temu, Herostrates napisał:

Siadło perfekcyjnie. A masz jakieś fotki z dołu?


Dzięki. Niestety nie mam fotek od dołu. Zrobię przy następnej okazji.

 

Trochę miałem obawy, że minimalnie za duże te końcówki ale raczej postronni mówią, że jest ok. 

Link to post
Share on other sites

Trafiłem jeszcze na taki post na forum legacygt:

 

obraz.thumb.png.b4628eac8734c6a38ac9150ce37cbc43.png

 

Co prawda o 3.6, ale co myślicie o wspomnianych umierających katalizatorach po wymianie kolektora? Najwyraźniej mapa to konieczność a nie tylko opcja.

 

Link to post
Share on other sites
7 minut temu, Bartosz-B napisał:

@_Peter_ zmieściłeś się w 4k za te cudo?  Wygląda bardzo fajnie pokusiłeś się o opcję z "regulacją" głośności czy wersja budżetowa ;)


Nie zaproponowali mi regulacji głośności. Właściwie jedyne co mogłem wybrać to końcówki, ale nie chciałem karbonowych albo tytanowych, wydawało mi się, że to będzie przerost. Dałem 3k. 

Link to post
Share on other sites
W dniu 10.10.2020 o 20:23, _Peter_ napisał:


Nie zaproponowali mi regulacji głośności. Właściwie jedyne co mogłem wybrać to końcówki, ale nie chciałem karbonowych albo tytanowych, wydawało mi się, że to będzie przerost. Dałem 3k. 

A to super cena, końcówki to koszt kilkuset zł/szt bodajże przy tych tytanowych to nawet chyba drożej.
Daj jakieś nagranie jak to "gada"

 

Link to post
Share on other sites

Czy ktoś z Was montował center z nierdzewki z Polmostrowa do 3.0? Mieliście jakieś problemy? U mnie dotyka wału ...

Link to post
Share on other sites
6 godzin temu, dr.elich napisał:

Czy ktoś z Was montował center z nierdzewki z Polmostrowa do 3.0? Mieliście jakieś problemy? U mnie dotyka wału ...

coś ty tam wymodził...<_<

 

Link to post
Share on other sites

Konserwację robię. Niestety wyszła wymiana 4 łożysk, tarcz kotwicznych , centera, do tego przebijanie szpilek plus dystanse żeby Brembo się mieściły, blacharka nadkola. Cena za całą zabawę niestety ok 1/3 wartości auta.

No i ten center proszę ja Ciebie podobnie jak paru kolegów z forum zamówiłem przetartym szlakiem z firmy Polmostrów . Szczęśliwie udało się spasować.

Link to post
Share on other sites
2 minuty temu, dr.elich napisał:

Konserwację robię. Niestety wyszła wymiana 4 łożysk, tarcz kotwicznych , centera, do tego przebijanie szpilek plus dystanse żeby Brembo się mieściły, blacharka nadkola. Cena za całą zabawę niestety ok 1/3 wartości auta.

No i ten center proszę ja Ciebie podobnie jak paru kolegów z forum zamówiłem przetartym szlakiem z firmy Polmostrów . Szczęśliwie udało się spasować.

 

a możesz coś więcej napisać gdzie to i jak to i po co i za ile ? :)

Link to post
Share on other sites
10 godzin temu, dr.elich napisał:

 

Z wydechem co wymyśliłeś, miałeś robić w Olsztynie a tu jakieś kombinacje alpejskie jednak ;)

 

Link to post
Share on other sites

Końcowe już wcześniej sprowadziłem z Japonii, środkowy został wymieniony teraz.
Konserwację robiłem u sprawdzonego już fachmana w Gdyni. Po poprzedniej w innym warsztacie bardzo szybko wyszedł purchel na nadkolu.
Tym razem jest to zrobione bardziej kompleksowo a nadkole na nowo i lepiejwyspawane. Zakres prac miał być rozsądny - zrzucone tylko tylne sanki, bez baku a z przodu tylko kolumny zawieszenia.
Wyszło jednak z częściami jakieś 10-11 tys.

Prośbę mam przy okazji - czy ktoś mógłby zrobić mi zdjęcie styku nadkola i tylnego zderzaka w sedanie?

Link to post
Share on other sites

Dokładnie - seria do centera, center z nierdzewki Polomstrów, końcowe które miałem wcześniej .

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


×
×
  • Create New...