Jump to content

Spec.B grupa operacyjna


Recommended Posts

9 godzin temu, Tinuviel napisał:

Dzięki. Tylko raz jechałem jedną MR2 z SS i nie pokochałem tego rozwiązania. Na początek przywrócę do pełnej sprawności OEMowe rozwiązania

 

Nie ma sprawy! Wiesz, powiem Ci tak: jak posiadasz auto juz jakis czas, to zamontowanie SS sprawi Ci radosc, bo na pewno zauwazysz roznice. To taki element "dopieszczenia", ktory - inaczej niz np. akcenty wizualne na zewnatrz auta - caly czas na Ciebie oddzialuje jak prowadzisz auto :)

ALE: pare stron wczesniej widzialem, ze polecano montaz rozporki przedniej. Moge to potwierdzic w calej rozciaglosci. Ja mialem rozporke flexible tower bar od STI, wowczas specjalnie sciagana z Japonii na zamowienie. Ona miala te przewage na tradycyjnymi, ze usztywniala karoserie "wzdluz" dajac efekt znacznie szybszego i bezposredniego wchodzenia w zakrety, jednoczesnie pozwalala obu bokom prace wzgledem siebie np na nierownosciach, czyli auto nie tracilo za bardzo na komforcie. Efekt byl tak bardzo odczuwalny, ze doslownie tuz po wyjechaniu z warsztatu, wlaczajac sie na glowna droge, zauwazylem roznice :)

 

s-l400.jpg 

Link to post
Share on other sites
  • Replies 4.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

U mnie spec po kilku miesięcznej przerwie i remoncie silnika znów ożył    

tak to wygląda.    Jeszcze nie mam dekielków, szukam. 

Posted Images

W dniu 3.09.2020 o 21:55, taxus napisał:

 

widuję go kilka razy w tygodniu...jak stoi. Jak nie pod płotem, to na dzikich parkingach /ciągle na dworze/

Edited by Dymian
Link to post
Share on other sites

Mój Spec poszedł na ponowną konserwację i nadkole - poprzednia 2 lata temu, po niej auto wygląda gorzej niż przed. Na nadkolu purchle wyszły po niecałym miesiącu (wyjściowo było z purchlami przytarte). Teraz będzie zrobione jak trzeba.

 

3d1b09da6ae0eea85e4035b0c6402183.jpg46027a40e75e13f1f567c5526c5af693.jpg4c3c57d9d1b43922a643bbb08a037e78.jpgb08e9d25ecb9cea219ecb55d12d4d5e9.jpge9bfa49951a644cfd747324db836d029.jpge7ae72f6e5d07c43475c9837e67d0596.jpg21ac065f248dd4acac1c6e0e6e803a10.jpge28a27ec22c19d0e264277993f6ffddd.jpg705f6fe759d4c80116ae91eb3f76f132.jpg61115e2d2140240fc2cfc3f854a6777d.jpg84e4abbd5faef6b4e9ba50d21eb50200.jpg

  • Like 2
  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites

Nie, robi mi taki fachowiec, do którego wcześniej wstawiłem Forestera ojca. Robi powoli, dokładnie, uwzględnia życzenia klienta. Ojca Forester stał u niego chyba ze 4 tyg.

  • Like 1
  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites
W dniu 27.08.2020 o 22:57, dr.elich napisał:

3. Adapter jak w linku poniżej - do Forestera - zamówiłem wariant pod radia Sony. Tłumaczy on sygnały rezystancyjne z kierownicy na zrozumiałe dla radia. Z nim Działał w moich ww. modelach 1-2 przyciski. MEX-XB100BT ma opcję nauki jednak nie dało się zaprogramować wszystkich przycisków. Pioneer z przejsciówką zagadał elegancko, działa wszystko. Kable brązowy i czarny połączyłem z przewodami jak na filmie. Przewody te obciąłem zgodnie z instruktażem. Zaznaczam, że zamawiając adapter zaznaczyłem, że ma pracować z radiem Sony - nie wiem dlaczego działa z Pioneerem.

 

Podłączyłeś kable brązowy i czarny z tej najmniejszej wtyczki adaptera, coś jeszcze do niej pociągnąłeś? Czy tylko te dwa kable z tymi od sterowania z kierownicy i tyle?

Link to post
Share on other sites
7 godzin temu, Tinuviel napisał:

Trochę o H6, trochę o turbo, trochę o wydechu:

 

 

Na McM obejrzyj jak ów wóz traktują na torach itdB)

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
3 minuty temu, Dymian napisał:

Na McM obejrzyj jak ów wóz traktują na torach itdB)

 

Widziałem widziałem - fajne to legacy. Tylko Oni tam namiętnie jeżdżą na E85 co rozwiązuje sporo problemów :)

Link to post
Share on other sites
Na McM obejrzyj jak ów wóz traktują na torach itdB)
To nie jest auto Marty'ego - on ma 3.6 .
Utrudnienie H6 to pomysł z którym kupiłem mojego Speca - jak już swoje wydłuży jako daily i doczeka się następcy może dojdzie to wreszcie do skutku. Póki co konserwacja idzie dalej. c8562d336e82e4236aeac4cd4272c116.jpg0e691cf9a1d5664609fb5e372ba19911.jpg6b23cd94fa6b72978077ca65191a37b7.jpg773554da6cdbbe53b70041859ab481dc.jpg709f5e831d9175f883118f43f95a66a5.jpg497167b871a7f35e7311cf376122bffd.jpg
  • Like 1
  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites
W dniu 4.09.2020 o 19:43, Than_Junior napisał:

 A o naklejce na slupku nie wiedzialem, a posiadalem dwa SPB...? :shock: 

Chodzi mi o coś takiego dokładnie. Być może tylko wersje specB (RHD) sprzedawane na wyspach takie miały. Jedno jest pewne, ułatwia to identyfikacje specB w oparciu o same zdjęcia (raczej takiej nie znajdziesz i nie dokleisz do 3.0R :P).

 

FB_IMG_1600191806085.jpg

Link to post
Share on other sites
1 minutę temu, Max 84 napisał:

W którym miejscu znajduje się ta naklejka ?

Słupek pomiędzy drzwiami, na dole, nad progiem B)

Link to post
Share on other sites
Teraz, Max 84 napisał:

Trzeba zdjąć ten plastik maskujący ?

nie, nie, po otwarciu drzwi kierowcy widzisz  na dole...

Link to post
Share on other sites

A może takie: https://revolutionwheels.com/product/subaru-gc8-n10-gold-17-x-7-5-inch/ ?
Delikatnie cięższe niż Evocorse Sanremo, ale za to lżejsze dla portfela. Napisałem bezpośrednio do firmy poprzez formularz kontaktowy na stronie i się okazało, że mają w Polsce swojego przedstawiciela, ale felgi mogą być na listopad. Pomailowałem z człowiekiem w Polsce i faktycznie miały być gotowe na lipiec, ale są opóźnienia w produkcji. Jakby były w listopadzie to chyba dobra opcja, co myślicie?

Link to post
Share on other sites
30 minut temu, kudlatypawelek napisał:

A może takie: https://revolutionwheels.com/product/subaru-gc8-n10-gold-17-x-7-5-inch/ ?
Delikatnie cięższe niż Evocorse Sanremo, ale za to lżejsze dla portfela. Napisałem bezpośrednio do firmy poprzez formularz kontaktowy na stronie i się okazało, że mają w Polsce swojego przedstawiciela, ale felgi mogą być na listopad. Pomailowałem z człowiekiem w Polsce i faktycznie miały być gotowe na lipiec, ale są opóźnienia w produkcji. Jakby były w listopadzie to chyba dobra opcja, co myślicie?

 

Mi to się one akurat kiepsko widzą na specu. Ale oczywiście to kwestia gustu. Może Speedline Turini? Jest 17 i 18" pod 5x100 jeśli mnie pamięć nie myli. Albo np. 18" z 5gen Legacy - też fajna opcja, no ale to używki pewnie.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...
W dniu 1.10.2020 o 21:20, Bartosz-B napisał:

Dzięki, poradziłem. Co ciekawe do Legwana nie ma tej części w ASO, trzeba kupować cały kompresor. Niemniej jeden z kolegów na forum poratował. Wymiana banalna, jedna śruba i mierzenie szpary między tarczami. 

Link to post
Share on other sites

Hej, będę zamawiać:

http://raptorsc.com.au/product/subaru-h6-headers/

 

Jak ktoś by chciał zakup grupowy coby rozłożyć koszty wysyłki to piszcie śmiało. Jak ktoś umie/ma zaufanego speca który to potrafi zrobić taniej a nie gorzej - też chętnie się dowiem.

Link to post
Share on other sites
5 godzin temu, Tinuviel napisał:

Hej, będę zamawiać:

http://raptorsc.com.au/product/subaru-h6-headers/

 

Jak ktoś by chciał zakup grupowy coby rozłożyć koszty wysyłki to piszcie śmiało. Jak ktoś umie/ma zaufanego speca który to potrafi zrobić taniej a nie gorzej - też chętnie się dowiem.

 

Z opisu wynika, że to do 3.6? Poza tym niby out of stock.

Link to post
Share on other sites
17 minut temu, _Peter_ napisał:

 

Z opisu wynika, że to do 3.6? Poza tym niby out of stock.

 

Ofc bo zły link wrzuciłem : ] Dzięki. Tu jest dobry:

 

http://raptorsc.com.au/subaru/subaru-libertylegacy-4-gen-ez30-header/

 

gadałem z Nimi, są dostępne, wysyłają do Polski, idą około 4tygodni

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


×
×
  • Create New...