Jump to content

Spec.B grupa operacyjna


Recommended Posts

Chyba jednak mea culpa - ja się rozpisywałem z 2 razy na temat amortyzatorów i tylnych sprężyn. Listę do lewarka podrzucił mi jakiś kolega forumowy w zeszłym roku, ot co :D 

 

BTW - kupowałem w e-subaru. Bardzo miła pani ze wszystkim mi pomogła i skompletowaliśmy zamówienie. Tak wygląda zrzut ekranowy (miałem jeszcze uszczelki tylnego błotnika)
 

obraz.png.5c9fa62f498504ce9e7f5d1c87ca87f7.png

Edited by kudlatypawelek
Link to post
Share on other sites
  • Replies 4.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

U mnie spec po kilku miesięcznej przerwie i remoncie silnika znów ożył    

2.0NA to prawda, ale zaryzykuję stwierdzenie, że przy tej samej nodze dłużej wytrzyma upg w 3.0 niż panewki w 2.0T - porównując silniki z tych samych lat, oczywiście. Jeśli dla kogoś problemem je

W dobie tych 3 cylindrowych turbodoładowanych 200konnych motorach, dla mnie taka wolnossąca h6 może być całkiem fajna za te kilka lat. Oczywiście każdy lubi co innego. Jeden chce mieć wiatrak pod mask

Posted Images

No i lipa.... Chciałem kupić sobie nowe felgi 17" do zimówek pod planowany złoty BBK (a potem 18" cali do letnich opon). Wybór padł na jakieś Roty (GR-A, G-Force) bo wg "internetów" mają 5x100 i niby 56,1mm otwór centrujący. Pogadałem z przedstawicielem  sklepu Rota Wheels Polska i wychodzi na to, że aktualnie otwór jest tylko 73mm i potrzeba pierścieni. W moim Legasiu 2.0R miałem "otrzymane" z autem Borbety na zimę i były cyrki z pierścieniami - kupiłem nawet nowe na wymianę, a kierownica wciąż okrutnie wibrowała. Od tamtej pory mam uraz do pierścieni (choć może to felgi były krzywe, ale jakos nikt nie zwrócił mi na to wtedy uwagi). I co teraz - są jakieś felgi do zakupu NOWE z otworem 56,1 i pasujace na duże Brembo? Ratujcie :/

Link to post
Share on other sites
14 minut temu, kudlatypawelek napisał:

No i lipa.... Chciałem kupić sobie nowe felgi 17" do zimówek pod planowany złoty BBK (a potem 18" cali do letnich opon). Wybór padł na jakieś Roty (GR-A, G-Force) bo wg "internetów" mają 5x100 i niby 56,1mm otwór centrujący. Pogadałem z przedstawicielem  sklepu Rota Wheels Polska i wychodzi na to, że aktualnie otwór jest tylko 73mm i potrzeba pierścieni. W moim Legasiu 2.0R miałem "otrzymane" z autem Borbety na zimę i były cyrki z pierścieniami - kupiłem nawet nowe na wymianę, a kierownica wciąż okrutnie wibrowała. Od tamtej pory mam uraz do pierścieni (choć może to felgi były krzywe, ale jakos nikt nie zwrócił mi na to wtedy uwagi). I co teraz - są jakieś felgi do zakupu NOWE z otworem 56,1 i pasujace na duże Brembo? Ratujcie :/

Ja do Forka planuję zakup takich https://autoracing.pl/p/2165/463193/felga-evo-corse-sanremocorse-17-7-5x17-evo-corse-felgi-felgi-akcesoria-koce.html i takich https://autoracing.pl/p/82438/78169/felga-aluminiowa-speedline-corse-2120-turini-7x17-srednica-17-cali-aftermarket-speedline-felgi-felgi-akcesoria-koce.html Do Legacy gdzie planuję wstawić zacisk Brembo z kolei wejdą obecne BBS i Enkei STI. 

Link to post
Share on other sites

Ale masz @Herostrates pewność, że te Evo mają 56,1 OEM bez pierścieniu, czy tu też jest jakiś wielki otwór domyślny? No i różnica w cenie ~1500PLN na całym komplecie - jak dla mnie drogo :(. Chciałem fabrycznie nowe felgi, bo do H6 kupiłem tu na forum używki OEM 17" i były krzywe, a po prostowaniu praktycznie bez poprawy - nadal "bicie", to mi w tym roku powiedzieli, że mam poniszczony otwór centrujący - uszkodzenia były zapewne już wcześniej

Edited by kudlatypawelek
Link to post
Share on other sites
1 minutę temu, kudlatypawelek napisał:

Ale masz @Herostrates pewność, że te Evo mają 56,1 OEM bez pierścieniu, czy tu też jest jakiś wielki otwór domyślny? No i różnica w cenie ~1500PLN na całym komplecie - jak dla mnie drogo :(

Tak jestem pewien

https://shop.evocorse.com/en/catalog/catalog_item/sanremocorse-75x17-se0670010051.aspx?k=A0.000000.00

Coś za coś, tutaj masz mega felgę

Link to post
Share on other sites

@Herostrates - dzięki za info - wiesz, tak mocno indaguję, bo Rota też miały w opisie 56,1, a teraz się okazuje, że są 73, więc już niczego nie jestem pewien

Link to post
Share on other sites
5 minut temu, kudlatypawelek napisał:

@Herostrates - dzięki za info - wiesz, tak mocno indaguję, bo Rota też miały w opisie 56,1, a teraz się okazuje, że są 73, więc już niczego nie jestem pewien

Roty to roty a Evocorse to inna liga. Sporo aut na forum ma te felgi. 

Link to post
Share on other sites
34 minuty temu, Herostrates napisał:

Niech zgadne, Turini bedzie antracyt? ;)

bedzie ekstra :superhero:

Link to post
Share on other sites

@Tinuviel - tak jak pisałem, może tamte felgi były felerne - nie wiem, z pewnością nie były stare (poprzedni właściciel chyba kupił je jako nowe, ale 100% pewności nie mam). Wiem jedynie, że po założeniu nowych pierścieni było jeszcze gorzej, a z kolei na OEM felgach do Legacy wibracji nie doświadczałem.

Link to post
Share on other sites
W dniu 30.08.2020 o 14:03, Tinuviel napisał:

Hej, pytanie: Short shifter. 

 

Ma ktoś? Wrażenia opinie? Możecie coś polecić? Na necie trochę tego jest ale czy ja mogę sobie kupić taki z dopiskiem "pasuje do legacy" czy szukać taki który pasuje do Imprezy STI z epoki?

 

To raz a dwa:

 

Mam takie luzy u siebie, czy to nie aby ciut za duże? Można kupić/wymienić ten element na dole?

 

 


ja miałem w SPB oryginalny SS od STI. Jeśli mnie pamięć nie myli, był to ten sam nr części jak do ówczesnego WRX STI. Efekt był bardzo odczuwalny, skok lewarka był tak krótki, ze każdy kto próbował, bylnpod wrażeniem. Ale jest to oczywiście bajer, w zwykłym aucie niepotrzebny ;-)

  • Thanks 1
Link to post
Share on other sites

Nie wyglada na spec B, jako przedliftowy ma wcześniej wspomniane: automat i za male felgi B)

To bardziej 3.0Rn z czarną skórą i nakładkami na pedały w wersji do "auto".

Kwestia czy ma żółte Bilsteiny, chociaż te też można zamontować w zwykłym 3.0 i nalepke specB na słupku za drzwiami :P

 

Link to post
Share on other sites
3 godziny temu, euyot napisał:

Ma automat.

To chyba najlepsze podsumowanie. Dawno zaprzestałem regularnego przeglądania ofert w necie, ale ten kolor lakieru chyba faktycznie kojarzę, dość długo "się sprzedaje", no i cena ciągle w dół.

Edited by kudlatypawelek
  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, R4RE napisał:

Nie wyglada na spec B, jako przedliftowy ma wcześniej wspomniane: automat i za male felgi B)

SpecB też były z A/T ;)

Ma czarną skórę i nakładki na pedały, więc raczej wszystko się zgadza. Jedynie felgi nie te, ale to zawsze można zmienić :)

  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites
11 minut temu, Oczkoo15 napisał:

SpecB też były z A/T ;)

Ma czarną skórę i nakładki na pedały, więc raczej wszystko się zgadza. Jedynie felgi nie te, ale to zawsze można zmienić :)

 

Znalazłem tylko cennik poliftowy:

 

https://www.subaru.pl/archiwum/oferta/pdf/cennik08.pdf

 

Więc w sumie to nie wiem jak z A/T przedliftowymi ale z wyposażenia wygląda na Speca faktycznie. 

BTW - spec był ~8k zł droższy od STI jako nowy o.O

Link to post
Share on other sites
17 minut temu, Tinuviel napisał:

 

Więc w sumie to nie wiem jak z A/T przedliftowymi ale z wyposażenia wygląda na Speca faktycznie. 

Z tego co pamiętam, to przedliftowe w standardzie wychodziły z AT a manual był opcją. Odwrotnie wyglądała sprawa w polifcie.

W tym przypadku jest to SpecB z mniejszymi (nieSpecowymi) kołami.

Link to post
Share on other sites
W dniu 2.09.2020 o 12:22, Than_Junior napisał:


ja miałem w SPB oryginalny SS od STI. Jeśli mnie pamięć nie myli, był to ten sam nr części jak do ówczesnego WRX STI. Efekt był bardzo odczuwalny, skok lewarka był tak krótki, ze każdy kto próbował, bylnpod wrażeniem. Ale jest to oczywiście bajer, w zwykłym aucie niepotrzebny ;-)

 

Dzięki. Tylko raz jechałem jedną MR2 z SS i nie pokochałem tego rozwiązania. Na początek przywrócę do pełnej sprawności OEMowe rozwiązania :)

Link to post
Share on other sites

Właśnie też go już jakiś czas widzę w ogłoszeniach i tak się nawet zacząłem zastanawiać, ale raz jest chyba ciut za tani, dwa mam jakieś wewnętrzne uprzedzenie do sedanów :biglol:

Link to post
Share on other sites
11 godzin temu, R4RE napisał:

Nie wyglada na spec B, jako przedliftowy ma wcześniej wspomniane: automat i za male felgi B)

 

To nic nie znaczy. Znam pare przypadkow, kiedy wlasciciele SPB zmieniali kola na 17 bo 18 byly im za twarde. Automat tez byl dostepny (ba, mam takiego). A o naklejce na slupku nie wiedzialem, a posiadalem dwa SPB...? :shock: 

 

9 godzin temu, exit napisał:

Z tego co pamiętam, to przedliftowe w standardzie wychodziły z AT a manual był opcją.

 

Nie, automat zawsze byl opcja. W zwiazku z czym...

 

10 godzin temu, Tinuviel napisał:

BTW - spec był ~8k zł droższy od STI jako nowy o.O

 

...do momentu wprowadzenia Tribeci, 3.0R Spec.B z automatyczna skrzynia biegow bylo najdrozszym Subaru w ofercie. Pamietam cenniki, w ktorych kosztowalo w polsce 50.000 EUR ;)

  • Like 1
Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


×
×
  • Create New...