Guest Posted March 10, 2020 Share Posted March 10, 2020 57 minut temu, raci napisał: Dopiero teraz zauważyłem, że @frisco masz sedana i z tego co wyczytałem, jeździłeś na wzmocnionych? Tak, sedan spec b, co prawda US GT, ale zawieszenie poza aluminiowymi wahaczami jest prawie to samo (ale oem amory są inaczej zestrojone). Na B6 + lesjo jeździłem koło roku. Zmieniłem w związku z obniżeniem auta. Link to post Share on other sites
Herostrates 1296 Posted March 10, 2020 Share Posted March 10, 2020 (edited) 1 godzinę temu, kudlatypawelek napisał: Mam i jest spoko, ale generalnie auto po założeniu nowych amorków przód/tył + Lesjo na tył jest dość twardy; u mnie pewnie jeszcze rozpórki przód/tył robią swoje, ale w mieście jest dla mnie chyba zbyt hardcore'owo, albo cały zestaw jest "za nowy". Jeździłem ostatnio z @WaldekW i u niego chyba jakos ciszej/"mięcej" to wszystko działało. Jeśli chodzi o same spręzyny to ładnie trzymają poziom moim zdaniem Dlaczego zdecydowałeś się na B8 z przodu i B6 z tyłu. B8 jest chyba do obniżonego zawieszenia? Edited March 10, 2020 by Herostrates Link to post Share on other sites
kudlatypawelek 32 Posted March 11, 2020 Share Posted March 11, 2020 Zgłębiałem temat kilka dni i przy okazji trafiłem na wątek z uklegacy (tak to sie chyba nazywa ;)) - w teorii B8 + B6 najbardziej "udaje" części OEM - chodzi podobno o wymiary, zresztą chyba nawet w tym wątku toczyła sie na ten temat dyskusja i ostatecznie zdecydowałem się na taki zestaw Link to post Share on other sites
dr.elich 300 Posted March 31, 2020 Share Posted March 31, 2020 Zamontowałem ramkę JDM - nie jest idealnie, trzeba będzie zmodyfikować otwory mocujące bo kłuje w oczy. Link to post Share on other sites
euyot 637 Posted March 31, 2020 Share Posted March 31, 2020 3 minuty temu, dr.elich napisał: Zamontowałem ramkę JDM - nie jest idealnie, trzeba będzie zmodyfikować otwory mocujące bo kłuje w oczy. Pokażesz? Link to post Share on other sites
dr.elich 300 Posted March 31, 2020 Share Posted March 31, 2020 Teraz się załączyło.Wyzwaniem jest sterowanie z kierownicy. Sony obsługuje sterowanie odpornościowe, jednak ten model nie ma opcji nauki. Po podłączeniu bezpośrednio przyciski nie działają i blokują część przycisków z radia.Zastosowałem przejściówkę Connects2 dedykowaną do Forestera, ale niestety poprawnie działa tylko Vol + i - oraz seek-. 1 Link to post Share on other sites
euyot 637 Posted March 31, 2020 Share Posted March 31, 2020 Naczytałem się, że to same problemy z tym sterowaniem. Zwłaszcza przedlifty. Taki głupi pomysł. Może pokombinować z radiem fabrycznym i w miejsce cd wmontować player Link to post Share on other sites
Bartosz-B 65 Posted April 1, 2020 Share Posted April 1, 2020 W dniu 31.03.2020 o 16:17, dr.elich napisał: Teraz się załączyło. Wyzwaniem jest sterowanie z kierownicy. Sony obsługuje sterowanie odpornościowe, jednak ten model nie ma opcji nauki. Po podłączeniu bezpośrednio przyciski nie działają i blokują część przycisków z radia. Zastosowałem przejściówkę Connects2 dedykowaną do Forestera, ale niestety poprawnie działa tylko Vol + i - oraz seek-. dla tak brzydkiego i niepasującego do auta radia szkoda ramki :P U mnie wyglądała i ramka i radio zdecydowanie lepiej 1 Link to post Share on other sites
Tinuviel 395 Posted April 20, 2020 Share Posted April 20, 2020 Hej, przymierzam się do zakupu felg i opon na lato. Myślałem nad: JAPAN RACING JR11 18X7,5 ET35 brązowe co powinno dobrze wyglądać z czarnym Legacy: Wiem że różnie ludzie piszą o tych felgach ale: 1. Podobają mi się 2. Nie stać nie na OZty 3. Od kiedy przeryłem takimi felgami (w innym aucie) bokiem w krawężnik i nawet się nie pogięły nabrałem do nich zaufania. i do tego opony: Bridgestone RE050A 215/45 R18 93 Y XL Przyznam że za bardzo to się nad tematem nie zastanawiałem. Wiem że chciałbym trochę większe niż 17 które mam teraz (zostaną jako setup zimowy),. Nie wiem czy jest sens brać szerszą oponę albo z niższym profilem. Nie wiem też czy ten Bridgestone to też najlepsza opcja Fajnie jakby auto trochę sztywniej się prowadziło na takim setupie względem tego co mam teraz (17 oem) Wszelkie uwagi/sugestie mile widziane. Link to post Share on other sites
K12DLA 637 Posted April 20, 2020 Share Posted April 20, 2020 Godzinę temu, Tinuviel napisał: Hej, przymierzam się do zakupu felg i opon na lato. Myślałem nad: JAPAN RACING JR11 18X7,5 ET35 brązowe co powinno dobrze wyglądać z czarnym Legacy: Wiem że różnie ludzie piszą o tych felgach ale: 1. Podobają mi się 2. Nie stać nie na OZty 3. Od kiedy przeryłem takimi felgami (w innym aucie) bokiem w krawężnik i nawet się nie pogięły nabrałem do nich zaufania. i do tego opony: Bridgestone RE050A 215/45 R18 93 Y XL Przyznam że za bardzo to się nad tematem nie zastanawiałem. Wiem że chciałbym trochę większe niż 17 które mam teraz (zostaną jako setup zimowy),. Nie wiem czy jest sens brać szerszą oponę albo z niższym profilem. Nie wiem też czy ten Bridgestone to też najlepsza opcja Fajnie jakby auto trochę sztywniej się prowadziło na takim setupie względem tego co mam teraz (17 oem) Wszelkie uwagi/sugestie mile widziane. Ogólnie wszystko brzmi dobrze poza ET felg. Zdecydowanie za niskie dla Legacy, więc jest duża szansa, że opony będą obcierać o nadkola. Minimum przy tej szerokości felgi i tym rozmiarze opon to raczej ET42-45. 1 Link to post Share on other sites
Tinuviel 395 Posted April 20, 2020 Share Posted April 20, 2020 6 minut temu, R4RE napisał: Ogólnie wszystko brzmi dobrze poza ET felg. Zdecydowanie za niskie dla Legacy, więc jest duża szansa, że opony będą obcierać o nadkola. Minimum przy tej szerokości felgi i tym rozmiarze opon to raczej ET42-45. Dzięki, hmm, przy tych felgach ET40 to max :/ Link to post Share on other sites
Tinuviel 395 Posted April 20, 2020 Share Posted April 20, 2020 chyba że ET40 + 215/40 R18 zamiast 215/45 R18 Link to post Share on other sites
K12DLA 637 Posted April 20, 2020 Share Posted April 20, 2020 Teraz, Tinuviel napisał: chyba że ET40 + 215/40 R18 zamiast 215/45 R18 to może zadziałać, ale na 215 40 18 bedzie sztywno w porownianiu do 215 45 17. Na zdjęciu poniżej widać taki setup kiedyś u mnie. Mało jest opony, czuć każdą dziurę ale za to prowadzenie w zakrętach super Link to post Share on other sites
Tinuviel 395 Posted April 20, 2020 Share Posted April 20, 2020 Godzinę temu, R4RE napisał: to może zadziałać, ale na 215 40 18 bedzie sztywno w porownianiu do 215 45 17. Na zdjęciu poniżej widać taki setup kiedyś u mnie. Mało jest opony, czuć każdą dziurę ale za to prowadzenie w zakrętach super No i ok. Jak kalkulator nie kłamie:https://www.wheel-size.com/calc/?wheel1=215-45-17X7ET55&wheel2=215-40-18X7.5ET40&fcl=50mm&wcl=30mm&scl=50mm&sr=0mm To powinno wystawać 15mm bardziej przy ET40 a średnica koła prawie się nie zmieni (4mm) Link to post Share on other sites
kudlatypawelek 32 Posted April 20, 2020 Share Posted April 20, 2020 (edited) @Tinuviel A o jakiś Rotach myslałes, tam łatwiej chyba z "normalnym" ET? Edited April 20, 2020 by kudlatypawelek 1 Link to post Share on other sites
Tinuviel 395 Posted April 20, 2020 Share Posted April 20, 2020 6 minut temu, kudlatypawelek napisał: @Tinuviel A o jakiś Rotach myslałes, tam łatwiej chyba z "normalnym" ET? Nope, no ale podobne mają - dzięki za cynk. http://www.rota-wheels.pl/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage_images.tpl&product_id=157&category_id=18&option=com_virtuemart&Itemid=2 vs https://jr-wheels.pl/towar.3707.japan.racing.jr11.18x75.et3540.blank.dark.bro.html JR trochę bardziej mi się podobają ale te Roty nie są złe a ciut tańsze i lepiej lepszy ET mają i faktycznie można kupić ET42,48,50. Link to post Share on other sites
Tinuviel 395 Posted April 20, 2020 Share Posted April 20, 2020 Tylko teraz jak już taka wybór ET to jakie byłoby najlepsze dla 18tki 7.5 żeby to ładnie licowało z budą a nic nie obcierało? Link to post Share on other sites
K12DLA 637 Posted April 20, 2020 Share Posted April 20, 2020 (edited) 4 minuty temu, Tinuviel napisał: Tylko teraz jak już taka wybór ET to jakie byłoby najlepsze dla 18tki 7.5 żeby to ładnie licowało z budą a nic nie obcierało? a jest 18x7.5 dostepne z tego modelu? jeśli jest to brałbym ET48 (no chyba, że bedziesz zakladal Brembo w przyszłości to dla pewności bralbym ET42) Edited April 20, 2020 by R4RE Link to post Share on other sites
Tinuviel 395 Posted April 20, 2020 Share Posted April 20, 2020 4 minuty temu, R4RE napisał: a jest 18x7.5 dostepne z tego modelu? jeśli jest to brałbym ET48 (no chyba, że bedziesz zakladal Brembo w przyszłości to dla pewności bralbym ET42) nie ma a o co chodzi? Ech, sorry - wyszukiwarka na tej stronie mnie oszukała. jest 18x8. Teoretycznie można zrobić: 215/40 + 18x8 ET50. Tylko to już tabelowo na styk opona do tej felgi, chociaż jeszcze chyba bez przesady, ewentualnie 225/40 pewnie nie zaszkodzi. Link to post Share on other sites
K12DLA 637 Posted April 20, 2020 Share Posted April 20, 2020 Aktualnie mam 18x8 ET48 z oponami 225 40 18 i jest idealnie (zdjecia w podpisie). Zero obcierek a nadkola ładnie wypełnione (komfort taki jak na 215 45 ) 1 Link to post Share on other sites
Tinuviel 395 Posted April 20, 2020 Share Posted April 20, 2020 5 minut temu, R4RE napisał: Aktualnie mam 18x8 ET48 z oponami 225 40 18 i jest idealnie (zdjecia w podpisie). Zero obcierek a nadkola ładnie wypełnione (komfort taki jak na 215 45 ) I tak właśnie chyba też u siebie zrobię Warto geometrię lekko skorygować camber boltami z przodu? Link to post Share on other sites
dr.elich 300 Posted April 20, 2020 Share Posted April 20, 2020 Szykuję się powoli do upgrade'u hamulców w Specu. Na przód jest w planie Brembo ale kusi mnie też coś zrobić z tyłem - ma id jakieś pomysły ? Link to post Share on other sites
K12DLA 637 Posted April 20, 2020 Share Posted April 20, 2020 1 minutę temu, Tinuviel napisał: I tak właśnie chyba też u siebie zrobię Warto geometrię lekko skorygować camber boltami z przodu? Ja nic nie ruszałem Link to post Share on other sites
Bonless 500 Posted April 20, 2020 Share Posted April 20, 2020 Ja u siebie testowałem kilka opcji z oponami 225/40/18. 18x7,5 ET 38 czasem obciera z tyłu przy mocnym dobiciu przy jeździe z obciążeniem. 18x8 ET 45 nie obcierało. 18x8 ET 45+dystans 7mm z tyłu obciera przy dobiciu. Przymierzałem też z ciekawości 18x8,5 ET35 ale wystawały poza obrys więc nawet nie jeździłem Za oponami 225/40/18 przemawia jeszcze to, że są dość popularne i można kupić w dobrej cenie. Co do felg Roty mam zdanie, że to raczej miękkie felgi. 1 Link to post Share on other sites
kudlatypawelek 32 Posted April 20, 2020 Share Posted April 20, 2020 Mi sie wydaje, że ET48 w Rotach mieści złote Brembo. Może ktoś to potwierdzić? Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now