Oktan Opublikowano 12 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2019 Bardziej chodzi o stosunek pracy tarcza/klocki/zacisk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzej080985 Opublikowano 13 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2019 W dniu 11.12.2019 o 09:24, house_1 napisał: To jeszcze zrób "test łosia" przy 60-70km/h i zobacz jak głęboko Ci wpadnie pedał hamulca przy pierwszym wciśnięciu. Bo możesz się zdziwić.... Próbowałem zgodnie z instrukcją i nie zauważyłem czegoś nadzwyczajnego. Co miałoby się wydarzyć ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
house_1 Opublikowano 13 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2019 12 godzin temu, andrzej080985 napisał: Próbowałem zgodnie z instrukcją Za mało agresywnie . Łożyska mają taki sam problem jak w Imprezie 1 gen. - luzy technologiczne. Jak zrobisz slalom na suchej nawierzchni na granicy przyczepności tarcze rozpychają klocki i pedał ląduje w podłodze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dr.elich Opublikowano 14 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2019 No dobrze, ale ten problem wystąpi zarówno na zacisku Brembo jak i seryjnym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
house_1 Opublikowano 15 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2019 Na seryjnym sprawnym nie wystąpi, bo "pływa" razem z tarczą. A Brembo to zacisk sztywny i tarcza rozpycha klocki, a te wciskają tłoczki. W seryjnym niesprawnym za to zużyte jarzma oprócz charakterystycznego stukania powodują swego rodzaju "dyndanie" zacisku i w efekcie również tłoczki się cofają. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
K12DLA Opublikowano 15 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2019 19 minut temu, house_1 napisał: (...) A Brembo to zacisk sztywny i tarcza rozpycha klocki, a te wciskają tłoczki. (...) A czyż te fabryczne podkładki/"poduchy" nie są po to by eliminować ten efekt? https://www.importcarparts.co.uk/parts-info?id=12554&cat=96&sub=183&sec=385&var=28&dc=0&gen=&searchKey=&searchPart= Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
house_1 Opublikowano 15 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2019 Te podkładki mają zapobiegać piskom. Nie mają nic wspólnego z problemem nadmiernego luzu w łożyskach kół. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dzixd Opublikowano 16 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2019 (edytowane) W dniu 10.12.2019 o 10:01, Dzixd napisał: Czy czterotłoczek podejdzie do Legacy IV spec b bez problemu? Czy rzeźba jakaś będzie Wysłane z mojego mądrzejszego telefonu Ponawiam pytanie. Ktoś montował? Chodzi głównie o rozstaw śrub zacisku Edytowane 16 Grudnia 2019 przez Dzixd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartosz-B Opublikowano 16 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2019 1 godzinę temu, Dzixd napisał: Ponawiam pytanie. Ktoś montował? Chodzi głównie o rozstaw śrub zacisku Z tego co kojarzę to rozstaw śrub zacisków przednich w większości subaru jest taki sam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kudlatypawelek Opublikowano 16 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2019 @Dzixd - jeżeli piszesz o zacisku z GTka to gra niewarta świeczki - zacisk wymaga mniejszej tarczy, więc jakość hamowania się nie poprawi, a moze nawet pogorszy - szukałem info na ten temat na zagranicznych forach (chyba głównie w USA) i ogólnie dałem spokój. Jak hamowanie, to albo próba z OEM zaciskami, ale lepszymi tarczami i klockami, albo BBK. Tak ja to przynajmniej rozumiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartosz-B Opublikowano 17 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2019 nie GT tylko spec B 316x30mm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dzixd Opublikowano 17 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2019 @Dzixd - jeżeli piszesz o zacisku z GTka to gra niewarta świeczki - zacisk wymaga mniejszej tarczy, więc jakość hamowania się nie poprawi, a moze nawet pogorszy - szukałem info na ten temat na zagranicznych forach (chyba głównie w USA) i ogólnie dałem spokój. Jak hamowanie, to albo próba z OEM zaciskami, ale lepszymi tarczami i klockami, albo BBK. Tak ja to przynajmniej rozumiem. Faktycznie średnica tarczy mniejsza w czterotłoczku z wrx niż w legacy spec b bo 294mm w porównaniu do 316mm.Zastanawiam się czy ktoś zamieniał oem spec B właśnie na czterotłoczka i czy była jakaś różnica na plus czy minus. Oem zaciski i tak będę regenerować, bo zaciski z diesla poszły do innego auta. Wysłane z mojego mądrzejszego telefonu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raci Opublikowano 17 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2019 (edytowane) Dokłanie tak, zacisk z GTka nie ma sensu. Ale zacisk z STI już tak, tam były tarcze 326mm? Z tego co kojarzę to kolega @R4RE takie montował w Blitzenie i w daily. Edytowane 17 Grudnia 2019 przez raci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
K12DLA Opublikowano 17 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2019 Godzinę temu, raci napisał: Dokłanie tak, zacisk z GTka nie ma sensu. Ale zacisk z STI już tak, tam były tarcze 326mm? Z tego co kojarzę to kolega @R4RE takie montował w Blitzenie i w daily. To prawda, Brembo z STI to jedyne zaciski, które mógłbym polecić (przerabiałem wszystkie możliwe opcje). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kudlatypawelek Opublikowano 17 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2019 8 godzin temu, Bartosz-B napisał: nie GT tylko spec B 316x30mm Pisząc o GTku miałem na myśli właśnie Impreze GT z tarczą 294mm - @Dzixd dobrze rozkminił moje intencje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartosz-B Opublikowano 17 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2019 3 godziny temu, R4RE napisał: (przerabiałem wszystkie możliwe opcje). Nie przesadzaj, to zaledwie kilka seryjnych rozwiązań ;) bo nie widzę brembo GT , alcon/prodrive ani 6tłoków sti brembo :P Fajne Tarcze Project µ razem z klockami Jak to hamowało? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
K12DLA Opublikowano 17 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2019 45 minut temu, Bartosz-B napisał: Nie przesadzaj, to zaledwie kilka seryjnych rozwiązań bo nie widzę brembo GT , alcon/prodrive ani 6tłoków sti brembo Miałem na myśli raczej bardziej przyziemne opcje 46 minut temu, Bartosz-B napisał: Fajne Tarcze Project µ razem z klockami Jak to hamowało? Hamuje nadal rewelacyjnie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thomson0073 Opublikowano 17 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2019 @R4RE co to za zawias? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
K12DLA Opublikowano 17 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2019 1 minutę temu, thomson0073 napisał: @R4RE co to za zawias? BC coilovers Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thomson0073 Opublikowano 17 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2019 3 minuty temu, R4RE napisał: BC coilovers Bardzo twardo czy da się przeżyć? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
K12DLA Opublikowano 17 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2019 (edytowane) 5 minut temu, thomson0073 napisał: Bardzo twardo czy da się przeżyć? Twardość regulowana, więc jet OK Największa bolączka to hałasy, stuki z niego dochądzące. Jak jestem wyspany to ciesze się rewelacyjnym prowadzeniem, jak zmęczony to go nie nawidzę, haha Ostatecznie mam gwint z przodu i Bilstein z tyłu, da się żyć w Daily PS: Dodam, że znajomy ma Bilsteiny w połączeniu ze sprężynami H&R (w tym felgi 19") i jest rewelacyjnie, polecam. Edytowane 17 Grudnia 2019 przez R4RE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oczkoo15 Opublikowano 23 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2019 Orientuje się ktoś może czy jest możliwa regeneracja przednich amortyzatorów Bilstein ze Spec B? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WaldekW Opublikowano 23 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2019 Orientuje się ktoś może czy jest możliwa regeneracja przednich amortyzatorów Bilstein ze Spec B? Rzekomo jest, sam rozwazam zrobienie tego po Nowym Roku. Muszę tylko podpytać @Rafaelo gdzie dokładnie bo on mnie o tym informował Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oczkoo15 Opublikowano 23 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2019 1 minutę temu, WaldekW napisał: gdzie dokładnie bo on mnie o tym informował To akurat wiem, Zerkopol w Warszawie. Wysłałem maila do nich, zobaczymy co odpiszą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szymsocho Opublikowano 23 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2019 (edytowane) Moje amortyzatory były tam regenerowane jakiś 3 lata temu i jak do tej pory nie narzekam. Ale ostatnio będąc u mojego mechanika rozmowa zeszła się na temat amortyzatorów i zaskoczyła mnie cena jaką powiedział, coś ok. 800-900 złotych za sztukę. Ja zawsze żyłem w świadomości, że to ok. 2500 - 3000 za komplet. Edytowane 23 Grudnia 2019 przez szymsocho Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się