Jump to content
Than_Junior

Spec.B grupa operacyjna

Recommended Posts

Co to za tłumiki? 
Nieźle wyglądają 
Thrust. Import z Japonii. Jakościowo wydają się prima sort 658d50c81abe6a985c836917802dd79a.jpgf87f82d6954e5c42773a086be43121f4.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, kudlatypawelek napisał:

U mnie rok produkcji 2005 i już mam kaganiec. Potwierdzam to co napisał @Gaceq - japońskie wersje albo mają to jakoś inaczej zrealizowane jeśli chodzi o kontrolę trakcji, albo w ogóle tego nie mają - prześledźcie sobie ogłoszenia w JPN - praktycznie żaden oferowany egzemplarz nie ma tego przycisu - czy to przedlift, czy polift :D

Ja w 2005 JDM Blitzen mam przycisk do wyłączenia trakcjiB)

Share this post


Link to post
Share on other sites

A to nie było tak, że każdy A/T ma VDC, a M/T już nie koniecznie? :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Specowicze, czy ktoś z Was zakładał aftermarketowe kolektory wydechowe? No Raptory?

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 godziny temu, dr.elich napisał:

czy ktoś z Was zakładał aftermarketowe kolektory wydechowe? No Raptory?

@Szczepanoo coś ten temat powinien wiedzieć :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
19 godzin temu, R4RE napisał:

Ja w 2005 JDM Blitzen mam przycisk do wyłączenia trakcjiB)

 

Czyli ją masz na pokładzie... A też przedlift przecież. No to nasze domniemania że przedlifty, zwłaszcza jdm-y nigdy jej nie miały się nie potwierdzają w tym przypadku... Może tylko Blitzeny ją miały w przedlifcie? Dobrze, że masz chociaż przycisk do jej wyłączenia bo zimą byś się nic nie pobawił ;)

 

A jak jest ze szperą z tyłu w Specach AT? Standardowo LSD w każdym?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
21 godzin temu, dr.elich napisał:

Specowicze, czy ktoś z Was zakładał aftermarketowe kolektory wydechowe? No Raptory?

1CE5429C-A310-4C5B-89AA-83B27820B7BA.thumb.jpeg.7675aadf4a546ab43503c020b083722f.jpeg

1248A077-9CF6-44D8-B6C2-B621052926C3.jpeg

 

Pisz na priv jak coś więcej chcesz wiedzieć. 

P.s

reszta ukladu do 2 tygodni k2gear- koncowe zostawiam prodrive. Cata 3 zapewne wytniemy ;) 

Mocy mam wrazenie ze powyzej 5 tys obrotow cos czuc.

Dzwiek dostojniejszy ale nie „zabija” - celowy taki efekt aby rodziny nie zmasakrować na trasach.  

Edited by Szczepanoo
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Specowicze, czy ktoś z Was zakładał aftermarketowe kolektory wydechowe? No Raptory?
Będziemy zakładać w tym miesiącu W specu brata. Pochwalę się


Wysłane z mojego mądrego telefonu

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gdzie kupowaliście te Raptory? Australia?

Wysłane z mojego ONEPLUS A6013 przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ile wysyłka/ czas oczekiwania?

Wysłane z mojego ONEPLUS A6013 przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam,

musisz czekac az wyprodukuja z tego co sie orientuje. Nie sa dostepne od reki. Czas dostawy clo itp do 2 tygodni

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

U mnie spec po kilku miesięcznej przerwie i remoncie silnika znów ożył:wub:

image.png.ea915d92987c6e9d6dbd350c56258ec4.png

 

 

Edited by OWOC
  • Like 1
  • Upvote 6

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 godziny temu, OWOC napisał:

remoncie silnika

 

Remont generalny przy takim przebiegu? Co się tam stało że generalkę trzeba było zrobić?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
W dniu 19.08.2019 o 14:52, Szczepanoo napisał:

 

P.s

reszta ukladu do 2 tygodni k2gear- koncowe zostawiam prodrive. Cata 3 zapewne wytniemy ;) 

.  

na którą opcję k2gear czekasz
a51d3e8s-480.jpg

czy tą
nengun-5792-100-k2gear-full_dual_center_


Chociaż przy tej cenie wolałbym wyspawać resztę wydechu od raptora w tył niż kupować k2gear

Edited by Bartosz-B

Share this post


Link to post
Share on other sites
15 godzin temu, frisco napisał:

 

Remont generalny przy takim przebiegu? Co się tam stało że generalkę trzeba było zrobić?

Dzień dobry,

 

Żeby było śmieszniej w aucie jest już drugi silnik zamontowany w 2013 roku...

Aktualne kuku powstało na skutek "ugotowania" silnika:cry:

Trzymajcie kciuki, jeśli wszystko pójdzie po mojej myśli i zgodnie z marzeniami to będzie obszerny wątek na forum o chyba już jednym z ostatnich Subaru które jest na szczycie mojej "moto liście osobistej" ;)

image.thumb.png.ad95f3902777330521d973b5555262b9.png

 

Jak to mówią niech się dzieje wola nieba z nią się zawsze zgadzać trzeba :)

Ale najpierw pasuje mi bardzo sprzedać:cry: mojego ulubionego "gokarta", a to nie jest takie proste bo strasznie go lubię i za darmo go nie oddam:wub:

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy ktoś z Was wymieniał niedawno amortyzatory w Spec.B?

Duży to koszt?

Share this post


Link to post
Share on other sites
21 minut temu, OWOC napisał:

Czy ktoś z Was wymieniał niedawno amortyzatory w Spec.B?

Duży to koszt?

Ja wymieniałem ze 2 lata temu cały komplet, koszt około 2500-3000zł za zestaw Bilstein B6, jeśli oryginał Subaru to wtedy bliżej 6-7k zł.

Ceny raczej mocno się nie zmieniły, bo w tym roku wymieniałem jeden przedni i kosztował mniej więcej tyle samo co wcześniej.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Ja robiłem to chwilę temu - Bilstein B8 przód + B6 tył - koszt około 2500PLN, w ASO powiedzieli mi UWAGA 10k, więc podziękowałem. Do tego wziąłem tylne sprężyny wzmacniane Lesjofors (jakoś "tanio" je trafiłe, bo była promocja :D ). 

Edited by kudlatypawelek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Panowie,

 

dziękuję Wam za szybką odpowiedź :)

 

A możecie podać namiary gdzie kupowaliście?

 

Jeju trochę mnie nie było w świecie Spec.B i zapomniało mi się, ale coś mi świta, że podobno regenerują te amorki?

Prada to?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja zamawiałem zdaje się tutaj: https://bilsteinpolska.pl/sklep/

Numery B6 do Legacy:

35-118305
35-118312
24-118323

 

Co do regeneracji, to już musiałbys zapytać w Zerkopolu, u mnie w lewym urwał się gwint u góry amorka i jak zapytałem w Zerkopolu co można z tym zrobić, to zaproponowali wymiane wkładu w cenie nowego B6, także podziękowałem.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@OWOC - poszukaj pare stron wstecz - zostawiłem dane dla potomnych (sklep bilstein Polska). Amorki tylne, chyba można regenerować, przód zdaje się jest nierozbieralny, ale to musi się wypowiedzieć ktos bardziej kompetentny

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 godziny temu, Bartosz-B napisał:

na którą opcję k2gear czekasz
a51d3e8s-480.jpg

czy tą
nengun-5792-100-k2gear-full_dual_center_


Chociaż przy tej cenie wolałbym wyspawać resztę wydechu od raptora w tył niż kupować k2gear

Cz,

czekam na 1 opcje. Oczko15 zamowił mi używkę z Rosji.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie tyle z Rosji ale z JP przez Rosję zapewne ;)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...