Jump to content
Than_Junior

Spec.B grupa operacyjna

Recommended Posts

Skontaktowałem się z MTS Dzierżoniów - owszem dowiedziałem się, że mogę u nich zakupić część do "usztywnienia" lewarka zmiany biegów, ale na moje pytanie jak wygląda pełen zestaw elementów "naprawczych" nie uzyskałem odpowiedzi; szkoda że nie chcieli podzielić się ta informacją bo teraz trudno mi jest zdecydować jakie "kawałeczki" układanki mam zamówić. Mój mechanik nie był w stanie jednoznacznie stwierdzić, które elementy faktycznie nadają się do wymiany i kombinowałem, że zamówię cały pakiet i najwyżej czegoś nie użyjemy. Czy ktoś może dysponuje sprawdzoną listą?

Share this post


Link to post
Share on other sites

I to jest prawdziwy Spec.B z krwi i kości! Jest piękny - SZTOS :wub::wub::wub:

image.png.6d796a8f1951759dd5cbd8ec13a327dd.png

image.png.8310679ff2c411220c8bd531fd8401e1.png

image.png.1536438ecd1c6c1a00f6710a7fb23ad3.png

image.png.8460e57a04ea2b7332983e9f2dba25cc.png

image.thumb.png.001d4858d3117ea0fec3868b0eca55ce.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak się pochwalę - mój spec takie końcowe dostał.f653b89dde4c895e1b7e92b29325c6b5.jpg&key=15f519ac0d31cae8f2f3f13c3e9694a2be9d1246cd906001b5901653aa67eaf5

 

 

  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites
31 minut temu, OWOC napisał:

I to jest prawdziwy Spec.B z krwi i kości! Jest piękny - SZTOS :wub::wub::wub:

image.png.6d796a8f1951759dd5cbd8ec13a327dd.png

image.png.8310679ff2c411220c8bd531fd8401e1.png

image.png.1536438ecd1c6c1a00f6710a7fb23ad3.png

image.png.8460e57a04ea2b7332983e9f2dba25cc.png

image.thumb.png.001d4858d3117ea0fec3868b0eca55ce.png

O kurde ale piękności, szybko pójdzie 

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 godzin temu, OWOC napisał:

I to jest prawdziwy Spec.B z krwi i kości! Jest piękny - SZTOS :wub::wub::wub:

...\

 

 

wszystko OK- ale serio zdjęcia na dojazdówce? Jak je zobaczyłem 1 raz to oniemiałem. Wóz pewnie 110% potencjalne zadowolenie klienta- a zdjęcia bez szacunku do marki:P

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minutę temu, Dymian napisał:

 

 

wszystko OK- ale serio zdjęcia na dojazdówce? Jak je zobaczyłem 1 raz to oniemiałem. Wóz pewnie 110% potencjalne zadowolenie klienta- a zdjęcia bez szacunku do marki:P

 

Zgadzam się w 100%.  Szukałem Spec.B w kombi z manualem od dawna (ostatecznie na przeczekanie kupiłem Forestera XT...), ale jak zobaczyłem zdjęcia na dojazdówce to od razu straciłem zaufanie do egzemplarza, nie do końca jestem w stanie wyjaśnić dlaczego...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Raczej kwestia przebiegu, ale mozliwe że ten szaraczek coś w sobie skrywa ;-)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Swego czasu naogladalem sie ogloszen. Ten podjazd mi cos przypomina.

Oczywiscie, zeby nie bylo. Nic nie sugeruje po prostu wydobycie czegos teraz z mojej pamieci... To hohoho.;)

Edited by euyot

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ta dojazdówka to mi się kojarzy z celową taktyka na uniemożliwienie szybkiej jazdy. Bo jeszcze się bąbelki pojawią wiadomo gdzie. Ale może to tylko taka moja spiskowa teoria haha

 

 

 

 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 godzin temu, dr.elich napisał:

mój spec takie końcowe dostał

Co to za tłumiki? 
Nieźle wyglądają :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, euyot napisał:

Ale rozstrzal cenowy. Czyzby bąbelki?

 

 

hmm, zdjecie 11. Nie da sie wylaczyc ESP? o.O Myslalem ze e kazdym jest ten przycisk.

Share this post


Link to post
Share on other sites
18 minut temu, Tinuviel napisał:

Nie da sie wylaczyc ESP? o.O Myslalem ze e kazdym jest ten przycisk.

Niektóre Legacy nie miały VDC ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
29 minut temu, Oczkoo15 napisał:

Niektóre Legacy nie miały VDC ;)

myslalem ze IV to juz mialy wszystkie a juz na bank H6. Ciekawe, ciekawe - dzieki. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
11 godzin temu, Tinuviel napisał:

myslalem ze IV to juz mialy wszystkie a juz na bank H6. Ciekawe, ciekawe - dzieki. 

 

Wg mnie dobrze myślisz. Wszystkie H6-ki miały VDC. Spec. B pojawił się od MY05 i wg specyfikacji ma VDC (Fahrdynamikregelung): https://www.subaru.de/fileadmin/downloads/prospektarchiv/legacy/technische-daten-legacy-allrad-kombi-limousine-mj-2005.pdf

 

21 godzin temu, OWOC napisał:

I to jest prawdziwy Spec.B z krwi i kości! Jest piękny - SZTOS

 

Świetny, wygląda na zmęczonego, ale jeżeli przebieg prawdziwy ...

 

Edited by subleo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mój spec B z 2004 nie ma przycisku do wyłączenia VDC

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
14 minut temu, dr.elich napisał:

Mój spec B z 2004 nie ma przycisku do wyłączenia VDC

 

Ale czy ma VDC, to jest pytanie?

 

Ale może rzeczywiście na określone rynki, np. PL były wersje bez VDC.

Edited by subleo

Share this post


Link to post
Share on other sites

A jak to sprawdzić czy ma ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, dr.elich napisał:

A jak to sprawdzić czy ma ?

 

 

śnieg, kierownica skręcona, gaz w podłogę :) Jak Ci nie będzie krztusić, hamować, ucinać mocy to tc/esp/vdc wyłączone/brak. Można też prościej - ruszyć szybko na śliskiej nawierzchni (luźnej albo mokrej) i zobaczyć czy się kontrolka od kontroli trakcji zaświeci. 

 

Na suchym asfalcie i z dobrymi oponami to może być ciężko od tak zgubić trakcję.

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 16.08.2019 o 23:20, Tinuviel napisał:

 

 

hmm, zdjecie 11. Nie da sie wylaczyc ESP? o.O Myslalem ze e kazdym jest ten przycisk.

 

Pewnie nie ma ESP, więc nie ma czego wyłaczać ;)

Ja w przedlifcie GT Spec B też nie mam przycisku bo brak ESP :superhero:  Kopie jak chce, bąki też robi i nic się nie zaświeca.  A zamiast tego systemu kicajce dali składanie lusterek :biglol:

 

DSC_0678.thumb.JPG.caf06366c631d747941f1e8b82b1ff31.JPG

 

10 godzin temu, Tinuviel napisał:

Na suchym asfalcie i z dobrymi oponami to może być ciężko od tak zgubić trakcję.

 

Na sucho na wprost w automacie nie idzie jej zgubić ;)

 

 

Jedynie jak się przyłoży na skręcie to dupę wtedy podrywa.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
10 godzin temu, Tinuviel napisał:

 

 

śnieg, kierownica skręcona, gaz w podłogę :) Jak Ci nie będzie krztusić, hamować, ucinać mocy to tc/esp/vdc wyłączone/brak. Można też prościej - ruszyć szybko na śliskiej nawierzchni (luźnej albo mokrej) i zobaczyć czy się kontrolka od kontroli trakcji zaświeci. 

 

Na suchym asfalcie i z dobrymi oponami to może być ciężko od tak zgubić trakcję.

 

 

a teraz sezon na jakieś koszenie zbóż- połaci ściernisk do dyspozycji B)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

 

20 godzin temu, dr.elich napisał:

Mój spec B z 2004 nie ma przycisku do wyłączenia VDC

 

U mnie to samo, VDC brak, również mam spec'a z 2004r, ktoś tu kiedyś gdzieś pisał, że jednak nie wszystkie mają kontrolę trakcji, te przedliftowe, bo chyba poliftowe to już wszystkie.

Edited by nysiopysio84

Share this post


Link to post
Share on other sites

U mnie rok produkcji 2005 i już mam kaganiec. Potwierdzam to co napisał @Gaceq - japońskie wersje albo mają to jakoś inaczej zrealizowane jeśli chodzi o kontrolę trakcji, albo w ogóle tego nie mają - prześledźcie sobie ogłoszenia w JPN - praktycznie żaden oferowany egzemplarz nie ma tego przycisu - czy to przedlift, czy polift :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

U mnie też 2005 i jest przycisk.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...