Jump to content
Than_Junior

Spec.B grupa operacyjna

Recommended Posts

18 minut temu, Dzixd napisał:

pytanie jest nie czy się da tylko czy piniąszkuf wystarczy na przełożenie i czemu jest to finansowo nieracjonalne. :yahoo:

Ale kto bogatemu zabroni. :twisted:

A czy podana przeze mnie kwota 20k pieniąszkuff to nadal za mało, żeby zrobić porządne LHD z profi wiązką?

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 minut temu, kudlatypawelek napisał:

A czy podana przeze mnie kwota 20k pieniąszkuff to nadal za mało, żeby zrobić porządne LHD z profi wiązką?

Wnętrze się wyjmuje i wiązkę obraca o 180st, czeka mnie to na wiosneB)

Share this post


Link to post
Share on other sites
A czy podana przeze mnie kwota 20k pieniąszkuff to nadal za mało, żeby zrobić porządne LHD z profi wiązką?
Pewnie wystarczy, ale to musiałby się wypowiedzieć ktoś kto takie rzeczy robił. Myślę że przekładka mechaniki to chyba z 5-10k maks.
Ja robię własnoręcznie przekładkę zwykłego spec b h6 rhd do budy diesla lhd i już wiem, że sporą część jak nie całą wiązkę trzeba przerabiać, bo wiązkę eu h6 ciężko znaleźć, a takie legacy sti to już totalne rękodzieło będzie :mrgreen:
Chyba że od imprezy część pasuje? Albo od legacy gt lhd? Ciekawa sprawa.

Wysłane z mojego mądrego telefonu

Share this post


Link to post
Share on other sites
Teraz, R4RE napisał:

Wnętrze się wyjmuje i wiązkę obraca o 180st, czeka mnie to na wiosneB)

Będziesz "polonizował" Blitzena, czy staniesz się właścicielem 3go pojazdu w jeszcze innej specyfikacji :D ? Dywagować sobie mogę co by było gdyby - to i tak sfera marzeń, lizanie "przez szybkę" :mrgreen:

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 godziny temu, frisco napisał:

W japońskich sedanach Subaru to standard od dawna. Tu np. W GT 1 gen:

1993_subaru_legacy_1533679039fcd208IMG_5439.jpg

O znowu;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy tłumik od Imrezy sti 2016 zmoduje coś w 2.0 NA Legacy?

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 godzin temu, kudlatypawelek napisał:

Będziesz "polonizował" Blitzena, czy staniesz się właścicielem 3go pojazdu w jeszcze innej specyfikacji :D

Blitzen z uwagi na niski przebieg pozostaje w oryginale. Jest plan natomiast żeby przełożyć "Daily" (części już czekają ;) )

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 5.07.2019 o 21:48, bikeman1 napisał:

Rozumiem że mowa tu o H6:) 

Oczywiście ;-)

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 6.07.2019 o 23:58, kudlatypawelek napisał:

a do tego przekładka to pewnie kolejne ~20k PLN - pomarzyć można, ale swoją drogą coś w sobie mają te Legasie, chyba ten ogólny look and feel powoduje, że chce się je mieć

 

Nie wiem na co byś chciał te 20 wydać przy przekładce, bo jest to w zasadzie przy Legasiu niemożliwe. Profi przekładka Mitsu EVO która jest 3x bardziej skomplikowana i o częsci 4x trudniej wychodzi mniej jak te 20. Ja już byłem o krok od decyzji z przekładką w swoim Spec-u, to robocizna w zależności u kogo 4-7 tys. Cześci do przekładki łatwo dostępne i tanie od innych benzynowych. Nie ma na to popytu takiego jak przy Imprezach, bo jak wiadomo temat przekładki w Legasiach zdarza się rzadko i jak już ktoś pyta o set do przekładki na lhd to sprzedający skłonni puszczać cały set w granicach 1,5k. Cena taka standardowa to ok 2-2,5k. Trochę szkoda że od diesli nic poza kokpitem nie pasuje, bo takowe komplety już nieraz miałem okazję za niemal darmo wziąć, byle komuś uprzątnąć po rozbiórce sbd.

Wiązka główna zostaje ori GT, trzeba ją obrócić i co niektóre mniejsze wiązki przedłużyć. Więc suma przekładki realnie zamyka się między 6-9 tys. w zależności gdzie się robi, czy to w droższej, ale uznanej firmie, czy w tańszej ale też dobrej ;)

Ja koniec końców przesiadłem się w między czasie na STI my11 i mój WR ltd idzie powoli na sprzedaż. Jeszcze tylko wydech czeka na montaż, co by to gadało jak trzeba ;)

Cena będzie stosunkowo atrakcyjna więc jak ktoś marzy o takowym to zapraszam :)

 

DSC_0446.thumb.JPG.ce4718734e3b78f63f70c157a556389d.JPG

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

.

 

Edited by OWOC

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poniżej nawet zachęcająca oferta...

image.thumb.png.711d24bddd53d5ed90cb06a2e17a4bc3.png

image.png.36501a112f81b04ef3161831d5313e5f.png

image.png.42abb1eb729c1618ffd6e45480dd0780.png

image.png.b61773da02596635d04ac737478719c3.png

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
10 godzin temu, Gaceq napisał:

 

Nie wiem na co byś chciał te 20 wydać przy przekładce, bo jest to w zasadzie przy Legasiu niemożliwe. Profi przekładka Mitsu EVO która jest 3x bardziej skomplikowana i o częsci 4x trudniej wychodzi mniej jak te 20. Ja już byłem o krok od decyzji z przekładką w swoim Spec-u, to robocizna w zależności u kogo 4-7 tys. Cześci do przekładki łatwo dostępne i tanie od innych benzynowych. Nie ma na to popytu takiego jak przy Imprezach, bo jak wiadomo temat przekładki w Legasiach zdarza się rzadko i jak już ktoś pyta o set do przekładki na lhd to sprzedający skłonni puszczać cały set w granicach 1,5k. Cena taka standardowa to ok 2-2,5k. Trochę szkoda że od diesli nic poza kokpitem nie pasuje, bo takowe komplety już nieraz miałem okazję za niemal darmo wziąć, byle komuś uprzątnąć po rozbiórce sbd.

Wiązka główna zostaje ori GT, trzeba ją obrócić i co niektóre mniejsze wiązki przedłużyć. Więc suma przekładki realnie zamyka się między 6-9 tys. w zależności gdzie się robi, czy to w droższej, ale uznanej firmie, czy w tańszej ale też dobrej ;)

Ja koniec końców przesiadłem się w między czasie na STI my11 i mój WR ltd idzie powoli na sprzedaż. Jeszcze tylko wydech czeka na montaż, co by to gadało jak trzeba ;)

Cena będzie stosunkowo atrakcyjna więc jak ktoś marzy o takowym to zapraszam :)

 

DSC_0446.thumb.JPG.ce4718734e3b78f63f70c157a556389d.JPG

 

 

 

 

 

Coś więcej szczegółów / fotosów tej ślicznotki? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 godzin temu, Gaceq napisał:

Cześci do przekładki łatwo dostępne i tanie od innych benzynowych

tia...... zwłaszcza przekładnia kierownicza, która jednak w H6/turbo jest inna niż w 2,0/2,5....

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 godzin temu, Gaceq napisał:

Cena będzie stosunkowo atrakcyjna więc jak ktoś marzy o takowym to zapraszam

Niby na daily się nie nadaje, ale rozważyć można... dalej na próbnych K6....? Między nami "mieszka" @carfit, a przy okazji odwiedzę Kolegów w Męcinie i Koralu, więc jakby co :biglol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak, zgadza się magiel trzeba od h6 lub z tego co pamiętam podchodzi od którejś Imprezy WRX. Tak czy owak nie są to części trudne do zdobycia w normalnych pieniądzach.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
4 minuty temu, Guliwer napisał:

. dalej na próbnych K6....?

Aktualnie na żadnych. Na dniach myślę wziąć znowu próbne na 1,5 miesiąca żeby auto było całkowicie mobilne przy sprzedaży.

Godzinę temu, bikeman1 napisał:

Coś więcej szczegółów / fotosów tej ślicznotki?  

tutaj jest wszystko https://forum.subaru.pl/topic/92837-z-legasia-25-sohc-na-gt-spec-b-wr-limited-jdm/page/2/

Edited by Gaceq

Share this post


Link to post
Share on other sites
tia...... zwłaszcza przekładnia kierownicza, która jednak w H6/turbo jest inna niż w 2,0/2,5....
Święty graal prawie :mrgreen:

Wysłane z mojego mądrego telefonu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie żartujcie, aż taki problem znaleźć magiel h6 rhd? Przecież tych h6 to masa była :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nie żartujcie, aż taki problem znaleźć magiel h6 rhd? Przecież tych h6 to masa była :rolleyes:
Rhd mam już :mrgreen:

Wysłane z mojego mądrego telefonu

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 godzin temu, Gaceq napisał:

Nie żartujcie, aż taki problem znaleźć magiel h6 rhd?

RHD to nie problem, ale po co Tobie?

Za to LHD.... szukaj.... powodzenia....

Ja trafiłem raz na 10 lat na alledrogo.... i mam. Niech leży, może się przyda....

Share this post


Link to post
Share on other sites

To aż taki rarytas ta maglownica - strach pomyśleć, jak się w moim zużyje.... :cry:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przekładnie kierownicze się naprawia / regeneruje - jak kto woli. Jedynie jak jest połamana po kolizji, to trzeba mieć inny egzemplarz na wymianę.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Też mi się tak wydawało, ale zaczęliście pisać o elemencie jako całości, że aż zwątpiłem; do przekładki to zrozumiałe, ale o kolizji nie pomyślałem - lepiej niech nikogo to nie spotyka ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czasem jeszcze geniusze motoryzacji wysyłają swoją "na wymianę" do firm, które ogłaszają się w internecie że mają w ofercie regenerowane.

I dostają od 2,0-2,5 a oddają jako rdzeń swoją H6.

Swego czasu spotkałem się z H6, które miało podobno wymienianą przekładnię na regenerowaną w jednym z ASO. I zgadnijcie jaka była zamontowana? :facepalm:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Panowie to w serwisie Subaru nie ma do kupienia nowej maglownicy? Wierzyć się nie chce ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...