raci 90 Posted March 4, 2018 Share Posted March 4, 2018 (edited) Pytanie z innej beczki, czy ktoś wie jak dobrać się do włącznika świateł cofania w Spec.B z manualną skrzynią. W serwisówce mam tylko 5MT i tam jest elegancko z boku skrzyni. W 6MT, z tego co zdążyłem się zorientować, włącznik montowany jest od góry? Jakby ktoś miał jakieś doświadczenie w temacie, to chętnie bym się dowiedział jak to wymontować. Dobra, doczytałem, czujnik jest od góry skrzyni, bez opuszczenia się nie obejdzie. W sumie kiepsko to wymyślone Edited March 4, 2018 by raci 1 Link to post Share on other sites
OWOC 338 Posted March 19, 2018 Share Posted March 19, 2018 Hey, Gdyby ktoś reflektował na Spec.B w manualu z SIP to poniżej ogłoszenie które pojawiło się wczoraj po 22-giej Tyle lat i nadal... Ależ mi się ten samochód podoba. Link to post Share on other sites
Tinuviel 361 Posted March 19, 2018 Share Posted March 19, 2018 Dobra cena BTW; wymieniłem amorki na nowe B6 - wreszcie nic nie stuka i tak jak wszyscy piszą - różnice ciężko wyczuć. Wymieniłem przy okazji też sprężyny i mocowania. Pytanie; Auto przodem stoi trochę jak koza, wiem że to normalne po wyimanie ale wiecie może kiedy mu powinno przejść? Link to post Share on other sites
house_1 412 Posted March 19, 2018 Share Posted March 19, 2018 Sprężyny kupiłeś od SPEC.B, czy od zwykłego H6 (np zamienniki)? Link to post Share on other sites
Tinuviel 361 Posted March 19, 2018 Share Posted March 19, 2018 3 godziny temu, house_1 napisał: Sprężyny kupiłeś od SPEC.B, czy od zwykłego H6 (np zamienniki)? Hmmm. sprezyn sam nie kupowalem... musze dopytac. Czyli spec ma inne? Link to post Share on other sites
house_1 412 Posted March 20, 2018 Share Posted March 20, 2018 Oczywiście. Spec ma krótsze i twardsze sprężyny i amortyzatory, które mają dolny talerz sprężyny na innej wysokości (wyżej). Więc pewnie masz sprężyny w zamienniku do H6 i dlatego zrobił się niemal OBK. 1 Link to post Share on other sites
Tinuviel 361 Posted March 20, 2018 Share Posted March 20, 2018 3 godziny temu, house_1 napisał: Oczywiście. Spec ma krótsze i twardsze sprężyny i amortyzatory, które mają dolny talerz sprężyny na innej wysokości (wyżej). Więc pewnie masz sprężyny w zamienniku do H6 i dlatego zrobił się niemal OBK. Dzieki za info, obadam temat:) 1 Link to post Share on other sites
frisco 190 Posted March 22, 2018 Share Posted March 22, 2018 W dniu 3/19/2018 o 14:52, OWOC napisał: Hey, Gdyby ktoś reflektował na Spec.B w manualu z SIP to poniżej ogłoszenie które pojawiło się wczoraj po 22-giej Tyle lat i nadal... Ależ mi się ten samochód podoba. Długo nie postał... Od wczoraj ogłoszenie nieaktualne. Ale fakt, cena bardzo atrakcyjna była jak na polifta, sedana z manualem. 1 Link to post Share on other sites
xt6 44 Posted March 24, 2018 Share Posted March 24, 2018 Do skrzyni 6mt wchodzi olej GL-5 czy GL-4 ??? Link to post Share on other sites
OWOC 338 Posted March 25, 2018 Share Posted March 25, 2018 W dniu 22.03.2018 o 18:42, frisco napisał: Długo nie postał... Od wczoraj ogłoszenie nieaktualne. Ale fakt, cena bardzo atrakcyjna była jak na polifta, sedana z manualem. Czy ja wiem... Cena normalna Samochód piękny, ale potrafi zaskoczyć i szarpnąć po kieszeni kiedy to poprzedni właściciele mieli do niego ambiwalentny stosunek jeśli chodzi o eksploatację. Link to post Share on other sites
Dyrekcja SIP Dyrekcja 2249 Posted May 3, 2018 Dyrekcja SIP Share Posted May 3, 2018 (edited) Nasz Spec przeszedł TÜV bez zastrzeżeń. Ponadto wykazał, że mocy mu pomimo upływu lat nie brakuje Edited May 3, 2018 by Dyrekcja 2 Link to post Share on other sites
msi 129 Posted May 3, 2018 Share Posted May 3, 2018 Pozamiatane Jeżeli to prędkość z GPS to pewnie wskazówka solidnie o 260 oparta Jak stabilność jazdy na wprost przy takiej prędkości? Link to post Share on other sites
Dyrekcja SIP Dyrekcja 2249 Posted May 3, 2018 Dyrekcja SIP Share Posted May 3, 2018 Wskazanie naturalnie GPS. Szybkościomierz może milimetr poniżej 260. Stabilność absolutnie w porządku ( choć nowy STI przy tej prędkości bardziej pewny ). 1 1 Link to post Share on other sites
Pacman1986 2 Posted May 5, 2018 Share Posted May 5, 2018 Siemanko Pany i Panewki Mam Spec B M/T '05 kombi, od około roku Po długich historiach z tym cudem (będzie osobny wątek, tuningi, bajery, dziwne pomysły ) szlag trafił przekładnię kierowniczą po regeneracji.. Tzn oddałem, bo miała lekkie luzy, po zwrocie prawie od razu zaczęła stukać, po parunastu km zaczęła się blokować! Masakra ogólnie, dobrze że blokła się na parkingu.. Jutro znowu demontaż i na gwarancję.. Firma nie robi problemów, tylko już za pierwszym razem gościu coś wspomniał o jakimś zaworku (facet 30 lat w branży i pierwszy raz coś takiego widział ), że dziwny jakiś, ale ogarnie.. No i ogarnął.. Do czego dążę.. Czym się różni przekładnia Spec B od cywilnej 3.0? Kopałem w internetach kupę czasu i.. Oczywiście nie znalazłem odpowiedzi Nie widzi mi się stracić precyzji prowadzenia w tym niepozornym bolidzie Używajsów brak, a ponoć regeneracja nie pomaga.. Pomocy ludzie, mój Spec musi iść jak po sznurku, bo zwariuję! Uzależniłem się trochę od jazdy tym samochodem.. Na foto zimowe papcie, tak kupiłem Piona! 2 Link to post Share on other sites
frisco 190 Posted May 5, 2018 Share Posted May 5, 2018 19 minut temu, Pacman1986 napisał: Czym się różni przekładnia Spec B od cywilnej 3.0? Kopałem w internetach kupę czasu i.. Oczywiście nie znalazłem odpowiedzi Dwie strony wczesniej masz info na temat przekładni;) 3.0r i 3.0SPB mają taką samą. W obk h6 magiel jest inny. Link to post Share on other sites
Pacman1986 2 Posted May 5, 2018 Share Posted May 5, 2018 No i gitara, może będę spał spokojniej.. Link to post Share on other sites
OWOC 338 Posted June 15, 2018 Share Posted June 15, 2018 (edited) Cześć Dużo ostatnio anonsów ze Spec.B się pojawiło P.S. Ten sam tylko w innej odsłonie ogłoszenia Edited June 27, 2018 by OWOC 1 Link to post Share on other sites
euyot 625 Posted June 16, 2018 Share Posted June 16, 2018 Co jest. Skąd nagle tyle? Link to post Share on other sites
Oczkoo15 716 Posted June 16, 2018 Share Posted June 16, 2018 Ciekawy Spec na Litwie Link to post Share on other sites
msi 129 Posted June 17, 2018 Share Posted June 17, 2018 15 godzin temu, euyot napisał: Co jest. Skąd nagle tyle? Może spec. B nie ma potencjału na klasyka... Albo zwyczajnie, auta są w wieku 10+ i ludzie zmieniają na coś nowszego... Link to post Share on other sites
frisco 190 Posted June 17, 2018 Share Posted June 17, 2018 Po prostu auto 10 lat+ Ludzie zmieniają, boją się kosztownych napraw etc. Do tego przebiegi tych aut też nie są już niskie. A wiadomo, spec może szarpnąć po kieszeni. Czy ma potencjał na klasyka to się okaże jak model będzie na granicy 25 lat. Trochę jak z Legacy Turbo 1gen - kilka lat temu można było kupić przyzwoity egzemplarz za około 10k, a dziś? Link to post Share on other sites
euyot 625 Posted June 17, 2018 Share Posted June 17, 2018 Ja rozumiem. Ale, ze sie zmowili, akurat tego lata? Link to post Share on other sites
szamot 671 Posted June 17, 2018 Share Posted June 17, 2018 euyot, poszło w świat że szukam Link to post Share on other sites
sierot 21 Posted June 17, 2018 Share Posted June 17, 2018 Przecież to nie kilka osób nagle jednocześnie zdecydowało, że spec nie ma potencjału na klasyka 1 Link to post Share on other sites
nysiopysio84 159 Posted June 17, 2018 Share Posted June 17, 2018 W dobie tych 3 cylindrowych turbodoładowanych 200konnych motorach, dla mnie taka wolnossąca h6 może być całkiem fajna za te kilka lat. Oczywiście każdy lubi co innego. Jeden chce mieć wiatrak pod maską, inny nie. Czas pokaże, w końcu to jeszcze nie tak stary model Osobiście jak słyszę/widzę jakiegoś fajnego wolnossaka na ulicy co ma z 15/20 lat to aż miło, a nieunikniony kierunek jaki obrała motoryzacja w ogóle mnie nie kręci. 6 Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now