Skocz do zawartości

Spec.B grupa operacyjna


Than_Junior

Rekomendowane odpowiedzi

Dnia 7. Juni 2017 o 15:33, Lucky Luke napisał:

U mnie automat. Tyle , że ja nie katuję auta , zawsze nagrzewam powoli silnik, przecież to nie rajdówka ;)

 

I słusznie! Ale utwwierdza mnie to w mojej teorii, ze H6 automat oleju nie bierze, a manual - troche tak :) użytkowałem jedno i drugie wiec powiedzmy, ze warunki oba miały te same... Oczywiście manual troche bardziej zachęca do ostrzejszej jazdy, ale przy jeździe Vmax po niemieckich autostradach nie powinno to mieć znaczenia, a jednak ma!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Witam,

 

Czy ktoś z użytkowników spec b zakładał może takie oto tarcze? LINK

 

Zastanawiam się nad tym zestawem plus do tego te oto klocki LINK

 

To jest akurat zestaw na przód, na tył byłoby to samo, ale klocki już ciut słabsze (według zaleceń mechanika).

 

Nie wiem tylko czy nie jest do przerost formy nad treścią i wydawanie dodatkowych $ nie zwiększy znacząco jakości hamowania w porównaniu do zestawu z aso. Nie ukrywam, że nie jeżdżę łagodnie i zależy mi na poprawie hamulców, samochód swoje waży i z tego co wiadomo zestaw fabryczny szału nie robi.

 

Chciałbym poznać opinię bardziej doświadczonych użytkowników, czy warto dokładać tą kasę czy po prostu kupić fabryczny zestaw w aso.

 

Ps. W niedalekiej przyszłości jak ogarnę auto to nie ukrywam, że jakaś wycieczka na tor w celu rekreacyjnej jazdy byłaby mile widziana, pod tym kątem również myślę o tych lepszych hamulcach właśnie. Rekreacyjna czy nie, temperatury będą po kilku zakrętach na pewno wysokie i stąd mój problem.

Edytowane przez nysiopysio84
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, nysiopysio84 napisał:

Witam,

 

Czy ktoś z użytkowników spec b zakładał może takie oto tarcze? LINK

 

Zastanawiam się nad tym zestawem plus do tego te oto klocki LINK

 

To jest akurat zestaw na przód, na tył byłoby to samo, ale klocki już ciut słabsze (według zaleceń mechanika).

 

Nie wiem tylko czy nie jest do przerost formy nad treścią i wydawanie dodatkowych $ nie zwiększy znacząco jakości hamowania w porównaniu do zestawu z aso. Nie ukrywam, że nie jeżdżę łagodnie i zależy mi na poprawie hamulców, samochód swoje waży i z tego co wiadomo zestaw fabryczny szału nie robi.

 

Chciałbym poznać opinię bardziej doświadczonych użytkowników, czy warto dokładać tą kasę czy po prostu kupić fabryczny zestaw w aso.

 

Ps. W niedalekiej przyszłości jak ogarnę auto to nie ukrywam, że jakaś wycieczka na tor w celu rekreacyjnej jazdy byłaby mile widziana, pod tym kątem również myślę o tych lepszych hamulcach właśnie. Rekreacyjna czy nie, temperatury będą po kilku zakrętach na pewno wysokie i stąd mój problem.

Ja mam u siebie tarcze Zimmermann z klockami Textar.Zestaw raczej do codziennej jazdy,ale hamuje ok.Myślę że do trochę bardziej sportowej jazdy zestaw zaproponowany przez cb będzie dobry.Najlepiej niech się wypowiedzą użytkownicy tych tarcz i klocków:)

Niezależnie od tarcz poleciałbym ci płyn hamulcowy Motul RBF660.Jest to płyn syntetyczny który wytrzymuje o wiele większe temperatury.:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 6/9/2017 o 05:58, Than_Junior napisał:

 

I słusznie! Ale utwwierdza mnie to w mojej teorii, ze H6 automat oleju nie bierze, a manual - troche tak :) użytkowałem jedno i drugie wiec powiedzmy, ze warunki oba miały te same... Oczywiście manual troche bardziej zachęca do ostrzejszej jazdy, ale przy jeździe Vmax po niemieckich autostradach nie powinno to mieć znaczenia, a jednak ma!

Automat ma dłuższe biegi. To może być ta różnica.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

39 minut temu, Tinuviel napisał:

 

po zmianie oleju i ~2k km ( z 1k po autostradzie) nie zjadło nic. Nie rozumiem, ale nie wnikam : ]

Nowe oleum to może lepiej smaruje niż stare :)

Z innej beczki, był już ktoś w ASO w związku z akcją naprawczą/przywoławczą dot. poduszki powietrznej pasażera? Długo trwa taka wizyta? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
Dnia 6/9/2017 o 05:58, Than_Junior napisał:

 

I słusznie! Ale utwwierdza mnie to w mojej teorii, ze H6 automat oleju nie bierze, a manual - troche tak :) użytkowałem jedno i drugie wiec powiedzmy, ze warunki oba miały te same... Oczywiście manual troche bardziej zachęca do ostrzejszej jazdy, ale przy jeździe Vmax po niemieckich autostradach nie powinno to mieć znaczenia, a jednak ma!

Ciesze się bardzo :) Mam manuala w kombi. Po zmianie oleju (przeszedłem na Eneos) pojechałem w trasę 1200km, jazda na tempomacie od 130 do 180km/h i parę razy pełna moc do jakiś 240. Na bagnecie nic nie widać żeby ubyło :) Średnie spalanie w jedna stronę wyszło 10.3 a w powrotną 10.8, mierzone przy tankowaniu bo komputer mi pokazuje zawsze więcej.

Z innej beczki mam do roboty tylne silentblocki przednich wachaczy, zakładać poliuretanowe czy zwykłe? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja wymieniłem na OEM.Nie ma sensu kupować zamienników które mniej wytrzymają.Poza tym najdroższa jest wymiana i geometria.:)

Jagby jednak ktoś chciał zamienniki to mam na sprzedaż w promocyjnej cenie.Kupiłem zamienniki i zdałem sobie sprawę że lepsze byłyby oryginały.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Witam wszystkich.

Jestem tu nowy. Zakupiłem swojego Legacy 3.0 H6 kilka tygodni temu. Nie świadomie trafiłem na wersje Spec.B z czego jestem bardzo zadowolony.

 

Zauważyłem wyciek oleju pod tylną częścią silnika. Umyłem silnik od spodu benzyną, pojeździłem kilkadziesiąt kilometrów i jest tak: pokrywa rozrządu sucha, pokrywy zaworów też, upg od spodu suche(nie widać ich z góry),a wyciek jest. Ubywa tylko olej silnikowy. Skrzynia 5at, dyfer i wspomaganie jest ok. Olej spływa z belki( chyba mówią na to sanki czy jakoś tak ), która podtrzymuje silnik, następnie na prawy wahacz, później jest rozdmuchiwany siłą wiatru na tłumik i osłonę podwozia. Na 2kkm dolałem 1,5l oleju.

Może ktoś podpowie skąd może być ten wyciek i na co zwrócić uwagę?

Chciałbym też namiar na dobrego mechanika od tego typu silników z okolic Sochaczewa.

Z góry dziękuję.

P.S. Ściągnąłem mapę do wbudowanej navi, rok 2013 zachodnia i wschodnia Europa, wyszukiwarka adresów, język angielski i francuski, 6.9Gb nagrałem na płytę DVD DL i śmiga bez problemu.

Więc jak by ktoś chciał to proszę pytać.

Jeszcze jedno pytanie, wiecie może co to za dźwięk? Dochodzi z okolic pompy wspomagania i alternatora.

20170730_093429.mp4

Edytowane przez Szurik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 14.07.2017 o 12:38, xt6 napisał:

Średnie spalanie w jedna stronę wyszło 10.3 a w powrotną 10.8, mierzone przy tankowaniu bo komputer mi pokazuje zawsze więcej

O ile komputer zawyża spalanie?:)

10 godzin temu, Szurik napisał:

Witam wszystkich.

Jestem tu nowy. Zakupiłem swojego Legacy 3.0 H6 kilka tygodni temu. Nie świadomie trafiłem na wersje Spec.B z czego jestem bardzo zadowolony

Jeszcze jedno pytanie, wiecie może co to za dźwięk? Dochodzi z okolic pompy wspomagania i alternatora.

20170730_093429.mp4

1.Pochwal się nowym nabytkiem w wątku nasze Subaru:D

2.Wydaję mi się że to dźwięk napinacza paska klinowego ale pewien nie jestem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Oczkoo15 napisał:

2.Wydaję mi się że to dźwięk napinacza paska klinowego ale pewien nie jestem.

U mnie był ten sam dźwięk. Wymieniłem napinacz paska i rolki (OEM) i nadal terkocze - może z trochę mniejszym nasileniem i ciszej, ale jednak.

Zatem albo ten typ tak ma, albo to coś innego (może jakieś łożysko alternatora).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm ja mam u siebie dźwięk tego cykania w tle (nie tej spawarki ;) jak napisał @euyot) i samo to już mnie denerwuje, ale każdy serwis twierdzi że tak ma być. Może łożysko alternatora daje Ci taki dźwięk, albo coś z alternatora

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie. 

Dzięki za odpowiedzi.

Mam kolejny problem. Co prawda znalazłem wyciek oleju ale zarobiłem dużego bałaganu. Wyciek był spod czujnika ciśnienia oleju, był po prostu nie dokrecony. Wziąłem więc klucz 24 i zacząłem dokręcać aż........... (i tu mi na chwilę serce stanęło) usłyszałem pstryk, czujnik razem z kawałkiem gniazda spadł pod samochód. 

Ręce mi opadły. Nie wydaje mi się żebym za mocno dokręcał. Czemu pękło? A może już było pęknięte i dlatego ktoś nie dokręcał.

Powiedzcie czy można kupić samą podstawę czujnika? A może ktoś taką posiada to bym odkupił.

 

20170808_181550.jpg

6 godzin temu, Oczkoo15 napisał:

O ile komputer zawyża spalanie?:)

1.Pochwal się nowym nabytkiem w wątku nasze Subaru:D

2.Wydaję mi się że to dźwięk napinacza paska klinowego ale pewien nie jestem.

Na razie nie ma czym się chwalić, stoi na podwórku na najazdach i nawet nie mogę nim zjechać bo mi trawę olejem zarzyga.

20170808_181629.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...