raci Opublikowano 11 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2017 Gdzieś na forum ktoś się chwalił, bi-turbo i coś koło 450 kucy z tego wyszło. Postaram się później znaleźć posta. Wysłane z mojego HTC One przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szklany Opublikowano 11 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2017 Dzięki za konkrety Szklany...( NOT) Pytanie jest do chętnych udzielenia konkretnej wypowiedzi a nie wujków dobra rada w stylu "przewiń sobie 300 stron gdzieś jest". Spoko... Przeczytałem parę miesięcy temu je wszystkie ! ale wtedy jeszcze nie miałem tego auta w garażu ani podjętej do końca decyzji i zobacz no.. nie porobiłem sobie notatek gdzie na jakiej stronie tego wątku jest info które może kiedyś mi się przyda ... wątek ma 9lat i wiele się mogło zmienić od tego czasu. wysłane z mojego H6 spec.B Edit Dzięki Tinuviel Wujek dobra rada sugeruje naukę jak korzystać z wyszukiwania, a nie czekać, że inni wylistują wszystko czego szukam. Ten wątek liczy 300 stron dlatego, że co kilka tygodni padają od "wygodnych" te same pytania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
msi Opublikowano 11 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2017 Dobra, coś tam poczytałem z tego wątku... W skrócie -> podobno nieopłacalny biznes, za dużo $ zbyt niski przyrost ;/ Ale może jednak ktoś próbował... Jakieś turbo/ bi-t a może nawet kompressor ? Hmm... Druga sprawa. W jakiej cenie można dostać SPEC B. po lifcie ? Ofc V gen. + kombiak M/T. W PL jakoś słabo z ofertami. Na zachodzie w zasadzie widziałem 2. https://www.autoscout24.pl/oferty/subaru-legacy-touring-wagon-30r-specb-executive-concoursstaat-benzyna-szary-298293560 https://www.mobile.de/pl/Samochod/Subaru-Legacy-Kombi-3.0R-spec.-B/vhc:car,srt:price,sro:asc,ms1:23500_10_,frn:2006,ful:petrol,ger:manual_gear,pwn:147/pg:vipcar/237209312.html Która z tych cen jest bardziej zbliżona do realnych? Bo autko z 2 oferty coś za drogie mi się widzi ? Drugie auto ma właściciela na forum, jest nawet w dziale sprzedam i chyba chodzi Ci o czwartą generację, takie przynajmniej jest auto z drugiego linku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grymson KRK Opublikowano 11 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2017 (edytowane) A tak tak, IV gen ;/ Edytowane 11 Lutego 2017 przez Grymson KRK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzyżanocze Opublikowano 12 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2017 @Szklany jeśli twierdzisz że tak wygodnie w tym wątku to chyba sam go nie czytałeś. Jeszcze raz podkreślam o co mi chodzi .. mogły się zmienić adresy lub ktoś się czegoś dowiedział ale gdzieś mu uciekło się podzielić. A zresztą.. wysłane z mojego H6 spec.B Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raci Opublikowano 12 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2017 Gdzieś na forum ktoś się chwalił, bi-turbo i coś koło 450 kucy z tego wyszło. Postaram się później znaleźć posta. Wysłane z mojego HTC One przy użyciu Tapatalka Niestety poległem, na pewno ktoś wspominał, że robił takiego moda, ale z tego co pamiętam to był jeden post w jakimś wątku o Legacy, ciężko będzie teraz to wygrzebać, mi się nie udało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
euyot Opublikowano 13 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2017 Uturbial zdaje sie uzytkownik pegi. Tylko ze SVX'a. Nie mniej na pewno sporo wie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tinuviel Opublikowano 17 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2017 Hej, taka sprawa, muszę wymienić amortyzatory z przodu w Specu z 2005roku. Możecie poradzić co z takim fantem zrobić? W ASO podali mi numer części: 20310AG150 i 20310AG140. Jakie to są w zasadzie Bilstainy? Szperając po forum znalazłem że to ponoć BLS35-118312 i BLS35-118305, prawda to czy nie? 1) Kupić nowe w ASO: 5k zł, 10-14dni oczekiwania 2) Kupić używane: na allegro za komplet 4sztuki 1k zł 3) Kupić nowe B6, numery: BLS35-118312 i BLS35-118305 za 1.5zł 4) Zamiast wydawać 5k zł w ASO dołożyć jeszcze z 2k zł i wymienić wszystkie 4 na jakieś gwint Skłaniałbym się ku opcji 3, ale nie wiem czy to na bank sa takie same amortyzatory. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raci Opublikowano 17 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2017 (edytowane) Też robiłem kiedyś rozeznanie, ale najlepiej byłoby chyba napisać do bilsteina, wydaje mi się, że skoro są w specu bilsteiny i bilstein normalnie je sprzedaje, to będzie to samo co w ASO, tyle, że bez konkretnej marży subaru.W moich zapiskach mam takie numery jak ty. można podpytać chyba w Zerkopolu (oficjalny serwis powinien potrafić coś podpowiedzieć) http://bilstein.pl/index.php?page=oferta A tak z ciekawości, słabo wyszły na trzęsarkach, czy jakiś inny powód wymiany? Bo u mnie jest coś koło 70%, ale mam wrażenie, że przynajmniej jeden jest wylany i też noszę się z zamiarem wymiany. Edytowane 17 Lutego 2017 przez raci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tinuviel Opublikowano 17 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2017 Napisałem do Polskiego dystrybutora, zobaczę co odpiszą, do Zerkopolu też może napiszę, chociaż coś mi się o uszy obiło że te akurat amorki są nierozbieralne. Jeżeli chodzi o objawy to jest to takie pukanie przy skręcie, słyszalne właściwie tylko przy małych prędkościach, innych objawów brak. Byłem u mechanika, sprawdził dokładnie zawieszenie z przodu, maglownice (ja to obstawiałem) i okazało się że stuka przedni prawy amorek. Byłem na przeglądzie rejestracyjnym tym autem nie dawno i nie pamiętam dokładnych wartości ale gość mi mówił że amorki w super stanie, okazuje się że jednak nie do końca. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raci Opublikowano 17 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2017 Kurczę, to ja mam dokładnie to samo, stukanie przy małych prędkościach na lekkich nierównościach. Też obstawiałem amory, bo reszta zawieszenia sprawdzana i ok. No to chyba mam potwierdzenie, trzeba kupić amory. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szymsocho Opublikowano 17 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2017 (edytowane) Ja swoje regenerowałałem, podobno jak dobrze zrobione to prawie jak nówki. Jak dobrze pamiętam to właśnie w Zerkopolu były robione. Edytowane 17 Lutego 2017 przez szymsocho Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stagraczynski Opublikowano 17 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2017 może łożysko lub poduszka amortyzatora się wybiła Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kerim Opublikowano 18 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2017 (edytowane) Cześć mam na imię Mirek, na forum jestem 3,5 roku, a to mój pierwszy post, bo kilka lat temu szukałem Legacy III i niestety zostałem Volviarzem. Obecnie zgłębiam temat Legacy IV, a że ma być fun i automat to czytam ten wątek od początku. Póki co mam 2 szybkie pytanka: Spec B zawsze ma obok ręcznego pokrętło Si? Znalazłem odpowiedz: Si drive jest od MY2006, w MY2005 nie ma. Spec B zawsze w automacie ma czarną obudowę wokół lewarka zmiany biegów? Odnośnie amorków to skoro na SKP wyszło że są sprawne to obstawiał bym gumę.Obejrzyj i posłuchaj czy tak samo bije na filmiku jak u Ciebie: https://www.youtube.com/watch?v=bNIuqOJgc3M&t=1243s Jak to jednak amorki to"Symbole amorów z katalogu Bilsteina:PP VE3-B831PL VE3-B832Tył BE5-B832 (L i P)"link do całego posta: https://forum.subaru.pl/index.php?/topic/20282-specb-grupa-operacyjna/?p=862169 Odnośnie uturbiania H6 na 2-3 stronie tego wątku jest link do tego forum, gdzie koleś wstawił turbo i wydmuchał 400+KMhttps://forums.nasioc.com/forums/showthread.php?t=959768 Edytowane 18 Lutego 2017 przez Kerim Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tinuviel Opublikowano 18 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2017 (edytowane) Kerim Witamy Odnośnie pokrętła Si, czyli Si-drive to pojawia się ono w Legacy IV generacji po liftingu. Odnośnie bicia i tego filmiku to nie, tak to nie bije u mnie nawet w 5% To lekkiej pukanie, mechanik sprawdzał że rusza się cały amorek Odnośnie numerów to chyba faktycznie masz racje. Chociaż nie jestem nadal w 100% przekonany, niby tu są: http://cart.bilsteinus.com/product/35-118312/187972/AWD Edit: ach, i wszystko jasne Part Number: 35-118312Old Part Number: F4-VE3-B831-H0Old Part Number: VE3-B831 Czyli to te same które ja znalazłem tylko w starej numeracji Bilsteina Edytowane 18 Lutego 2017 przez Tinuviel Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kab Opublikowano 19 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2017 okazało się że stuka przedni prawy amorek. Byłem na przeglądzie rejestracyjnym tym autem nie dawno i nie pamiętam dokładnych wartości ale gość mi mówił że amorki w super stanie, okazuje się że jednak nie do końca. W zeszłym miesiącu byłem ze swoim specem (też 2005) u speca od Subaru:) Powiedział, że bilsteiny mogą czasem stukać, ale jak wartości są dobre, to nie należy się tym przejmować. Podobno ten typ tak ma. pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tinuviel Opublikowano 19 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2017 okazało się że stuka przedni prawy amorek. Byłem na przeglądzie rejestracyjnym tym autem nie dawno i nie pamiętam dokładnych wartości ale gość mi mówił że amorki w super stanie, okazuje się że jednak nie do końca. W zeszłym miesiącu byłem ze swoim specem (też 2005) u speca od Subaru:) Powiedział, że bilsteiny mogą czasem stukać, ale jak wartości są dobre, to nie należy się tym przejmować. Podobno ten typ tak ma. pozdr Też słyszałem że one się nie rozlecą nagle w trasie, tylko mnie takie pukanie do nerwicy doprowadzi:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kab Opublikowano 19 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2017 Doskonale Cię rozumiem. Też mam wyczulone ucho w aucie. U mnie jak narazie cisza, to się mądrzę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thewisnia Opublikowano 24 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2017 Bilsteiny zawsze będą trochę stukały (nowe i używane) - po prostu ten typ tak ma. Też mnie to wkurzało, ale zgłębiłem trochę tematów na nasioc-u i pogadałem w serwisach - zawsze będzie delikatne popukiwanie (im lepsze amory tym ciszej). U mnie ten denerwujący dźwięk był również spowodowany przekładnią kierowniczą - ona bardziej będzie dawała takie objawy (po regeneracji przekładni jej stuki ustały, ale amorów jak były tak były). Może te linki pomogą: knocking-bilstein-repair-service na uklegacy.com http://forum.liberty.asn.au/viewtopic.php?f=19&t=11917 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kab Opublikowano 26 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2017 Także tak... Chwaliłem się wyżej, że u mnie cisza, jeśli chodzi o zawias. Tymczasem drażnił mnie inny dźwięk pochodzący z silnika. Nie stuki, tylko jakby terkotanie o dość dużej częstotliwości. Pojawia się podczas trzymania stałej prędkości obrotowej, choć jak przypałowałem, to też się odezwało na wysokich obrotach. Przy normalnym, płynnym przyspieszaniu tego nie słychać. W aso usłyszałem wyrok: prawdopodobnie łożyskowanie wału korbowego. No smutny miałem weekend... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzyżanocze Opublikowano 27 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2017 Cześć Banda Szybkie pytanie o klimę ( tak mi się wydaje) Problem jest w grzaniu bardziej po stronie kierowcy a po stronie pasażera jest wręcz zimno.. muszę porządnie podkręcić temp. aby osiągnąć odpowiedni komfort w kabinie. Miałem też przygodę na myjni ręcznej. Po dobrym myciu pół dnia w ogóle nie grzał i parował feste w ciągu ostatnich deszczowych dni.Mam wrażenie że to moduł rozdziału nawiewu ten pod deską kokpitu może nawalaFiltr kabinowy wymieniony, płyn chłodniczy bez bąbli i go nie ubywa. Silnik trzyma dobrze temperaturę.Ciepło w kabinie robi się dopiero jak dostanie obciążenia przy 3K RPM i wyżej.Jakieś pomysły??wysłane z mojego H6 spec.B Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kambol Opublikowano 27 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2017 (edytowane) Zobacz: https://forum.subaru.pl/topic/92889-w-stopy-zimnoooo/ Edytowane 27 Lutego 2017 przez Kambol 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
capricorn Opublikowano 28 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2017 Nie wiem o co chodzi z tym pukaniem ale ja mam ponad 150000 km i nic nie puka. Warto wymienić profilaktycznie gumy stabilizatora nawet jeśli wydają się dobre, oryginały kosztują grosze w serwisie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzyżanocze Opublikowano 28 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2017 @KambolDzięki zobaczę co uda mi się samemu wydrzeć z tematu wysłane z mojego H6 spec.B Wracając do tematu grzania.. Orientujecie się czy jest opcja aby nagrzewnica była "zatkana, zakamieniona" co skutkowałoby nierównomiernym grzaniem? Trochę mało logiczne mi się to wydaje.. jak zatkana to brak grzania po całości...Auto w serwisie od rana i przy okazji taka diagnoza w temacie nierównomiernego grzaniawysłane z mojego H6 spec.B Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tinuviel Opublikowano 28 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2017 Dnia 24.02.2017 o 21:54, thewisnia napisał: Bilsteiny zawsze będą trochę stukały (nowe i używane) - po prostu ten typ tak ma. Też mnie to wkurzało, ale zgłębiłem trochę tematów na nasioc-u i pogadałem w serwisach - zawsze będzie delikatne popukiwanie (im lepsze amory tym ciszej). U mnie ten denerwujący dźwięk był również spowodowany przekładnią kierowniczą - ona bardziej będzie dawała takie objawy (po regeneracji przekładni jej stuki ustały, ale amorów jak były tak były). Może te linki pomogą: knocking-bilstein-repair-service na uklegacy.com http://forum.liberty.asn.au/viewtopic.php?f=19&t=11917 Dzięki, przydane info. Dostałem odpowiedź od centrali Bilstein-a na moje pytanie odnośnie tego co faktycznie było montowane w Specach. Niestety w odpowiedzi dostałem tylko pdfa z kawałkiem ich katalogu: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się