Skocz do zawartości

Spec.B grupa operacyjna


Than_Junior

Rekomendowane odpowiedzi

Fajnie jeździ co? Mi się podobają znikające samochody w lusterku... Tylko ten "potencjometr" spalania trzeba wyłączyć.

Miałeś już jakieś "problemy" z autem?

 

 

A tak generalnie to do ogolu pytanko mam. Mam w swoim aucie glisnomowiacy przez blutuf. No i parowanie robie urzadzen. Telefon kaze zwyczajowo wklepac kod... no i wlasnie. Co dalej?

Edytowane przez euyot
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://allegro.pl/show_item.php?item=6641712671#b3e9223527

 

Oglądałem dziś speca b GT z Gliwic no i niestety opduściłem. Auto choć brudne to widać ze nie zniszczone ale bagnet byl praktycznie suchy, trzeba bylo dolac kolo litra oleju, rozrząd głośny (rolki halasuja) a z alternatora dochodzi bzyczenie przy włączonym zapłonie.

Edytowane przez Gość
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://allegro.pl/show_item.php?item=6641712671#b3e9223527

 

Oglądałem dziś speca b GT z Gliwic no i niestety opduściłem. Auto choć brudne to widać ze nie zniszczone ale bagnet byl praktycznie suchy, trzeba bylo dolac kolo litra oleju, rozrząd głośny (rolki halasuja) a z alternatora dochodzi bzyczenie przy włączonym zapłonie.

W jakiej cenie stał bo od wczoraj chyba widnieje napis rezerwacja a wcześniej stał o wiele drożej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

http://allegro.pl/show_item.php?item=6641712671#b3e9223527

 

Oglądałem dziś speca b GT z Gliwic no i niestety opduściłem. Auto choć brudne to widać ze nie zniszczone ale bagnet byl praktycznie suchy, trzeba bylo dolac kolo litra oleju, rozrząd głośny (rolki halasuja) a z alternatora dochodzi bzyczenie przy włączonym zapłonie.

W jakiej cenie stał bo od wczoraj chyba widnieje napis rezerwacja a wcześniej stał o wiele drożej

 

http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:MK9MDklj4QEJ:otomoto.pl/oferta/subaru-legacy-ID6yvvP7.html+&cd=5&hl=pl&ct=clnk&gl=pl

ladny poliftowy spec.B (AT) do kupienia w Rydze :)

niski przebieg, gwarancja na rok: http://autoplius.lt/skelbimai/subaru-legacy-3-0-l-sedanas-2008-benzinas-5144153.html

 

Piękny, wygląda na zadbanego speca.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Telefon kaze zwyczajowo wklepac kod... no i wlasnie. Co dalej?

Kod podaje nawigacja, trzeba wprowadzić, po potwierdzeniu zgodności telefon zostanie na stałe zarejestrowany.

Instrukcja do Hands Free (Bluetooth): https://dropfile.to/35CU9MA

Edytowane przez subleo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ou rajt. rozumiem. Się opyla być szybkim :)

No to przyznać się proszę kto pobrał i proszę o udostępnienie ;)

 

A ciężkie to było?

 

(dziś rano telefon mi zaczął to pobierać/przygotowywać się do pobierania, ale wyskoczył error, że niema. Może sam sobie psikusa zrobiłem)

Edytowane przez euyot
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://allegro.pl/show_item.php?item=6641712671#b3e9223527

 

Oglądałem dziś speca b GT z Gliwic no i niestety opduściłem. Auto choć brudne to widać ze nie zniszczone ale bagnet byl praktycznie suchy, trzeba bylo dolac kolo litra oleju, rozrząd głośny (rolki halasuja) a z alternatora dochodzi bzyczenie przy włączonym zapłonie.

A ja do niego wzdychałem juz kilka miesięcy. Ze względu na odległość sprzedającego jeszcze sie nie zebrałem na oględziny. Może i dobrze. Z drugiej strony szkoda, że nie jest taki fajny jak wygląda na fotkach i w opisie :/ Czy alternator i rozrząd to powazne wady. I tak to drugie trzeba by było zrobić po zakupie. Odstrasza mnie za to suchość bagnetu - to pewnie zwiastuje panewke w najbliższym czasie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taka sytuacja:

 

Pojechałem wczoraj w góry, wszystko fajnie, niestety jak wracałem to zaczął mi migać check engine + ESP + Cruise, nastąpiło to chwilę po tym jak na ciasnym ośnieżonym łuku ESP (czy tam VDC, nadal nie kumam czy to kwestia nomenklatury czy nie) się załączyło (nie wiem czy może to mieć związek). Tak to sobie mrugało kilka minut aż w końcu przestało mrugać i zapaliło się na stałe a auto zaczęło nierówno pracować, wibrować na niskich obrotach, zjechałem natychmiast na pobocze, odpaliłem Torque i odczytałem że to P0302 (cylinder 2 misfire detected). Stojąc na poboczu można było wyczuć że auto przechodziło ze stanu w którym było czuć wibracje do takiego w którym chodziło całkowicie poprawnie i znowu do "trzęsącego". Po paru minutach uspokoiło się całkowicie. Wracając do dom (~90km, ~2h) cały czas jechało już równo (chociaż choinka na desce nadal się świeci, z jakiegoś powodu nie mogłem torque skasować błędu). 

 

Wiem że powodów błędu P030* może być masa, począwszy od złego paliwa, przez świece, cewki, przewody, nieszczelności w dolocie po rozregulowane zawory, ale może w H6 to wskazuje na coś konkretnego? Mieliście podobne przygody?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...