Jump to content
Than_Junior

Spec.B grupa operacyjna

Recommended Posts

Legacy, SpecB, sedan, 6MT,  :rolleyes:  piękność!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thewisnia może go odkupię od Ciebie i znowu wróci do mnie - tak ładnie go zrobiłeś :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

To ciekawostka.... w takim razie jak sądzisz, Dawoj uzna reklamację na tatowóz kupiony w styczniu 2005 roku? W sensie że wybrakowana kompletacja? Już szykuję pozew zbiorowy....   Bo u brata w specu, również MY04 też taki brak - a też z SIP-u. A może popytam w SIP-ie? Może wymienią w ramach gestu handlowego, bo przecież auto niezgodne z umową?

 

http://www.subaru.pl/archiwum/oferta/pdf/07mylegacy.pdf :)

 

 

 

Outback BP ma seryjnie mniejsze heble.
 

 

mea culpa

 

 

 

Niestety wszystkie znane mi "zwykłe" zestawy, łącznie z oryginalnymi pod moją nogą zbyt długo nie wytrzymują.

 

Moze nalezy zmienic noge? ;)

 

@@thewisnia, wydech to same koncowki czy cos wiecej? :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nowe tłumiki końcowe (stare były w opłakanym stanie) i końcówki (Ulter). Reszta bez zmian. Głośność jak na eleganckiego sedana przystało - nie za głośna, ryczy dopiero na obrotach.

Mam nagrany dźwięk, wrzucę wieczorem :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
house_1 powiedział To ciekawostka.... w takim razie jak sądzisz, Dawoj uzna reklamację na tatowóz kupiony w styczniu 2005 roku? W sensie że wybrakowana kompletacja? Już szykuję pozew zbiorowy....   Bo u brata w specu, również MY04 też taki brak - a też z SIP-u. A może popytam w SIP-ie? Może wymienią w ramach gestu handlowego, bo przecież auto niezgodne z umową?   http://www.subaru.pl.../07mylegacy.pdf

 

Przypomnę że model Legacy o oznaczeniu BL/BP był produkowany od 2003 do 2009 roku (modelowo 04-09), a nie od 2007 do 2009 - dotyczy to również wersji spec B.

Więc kategoryczne twierdzenie czegokolwiek na podstawie specyfikacji modelu tylko poliftowego jest tutaj błędem.

 

 

PS. Zmiana nogi jest niewykonalna, lekarze są bezradni. Poza tym lubię swoje kulasy  ;) .

Dodatkowo, istnieją takie zestawy hamulcowe, które się nie poddają ciężarowi mojej stopy, pomimo że są dedykowane do seryjnych zacisków.

Edited by house_1

Share this post


Link to post
Share on other sites

house_1 czy o to chodzi?

Legacy 2004 i 2005, specyfikacja, zwykłe 3.0 aut. (w Outbacku 3.0 tak samo):
http://web.archive.org/web/20040806201815/http://subaru.pl/oferta/legacy/wyposazenie.html
http://web.archive.org/web/20050217022956/http://www.subaru.pl/oferta/wyposazenie.php?id=legacy_wyposazenie_30
Elektroniczny system dynamicznej stabilizacji samochodu - X (wyposażenie standardowe)

Legacy 2005, specyfikacja, 3.0 Spec B:
http://web.archive.org/web/20050225190831/http://www.subaru.pl/oferta/wyposazenie.php?id=legacy_wyposazenie_30_spec
Elektroniczny system stabilizacji toru jazdy - 0 (opcja)
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Właśnie o to. NIE WSZYSTKIE jednak. Opcja nie jest standardem  ;) . I wbrew pozorom, większość Speców 6MT MY05 nie miała vdc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy obecność VDC w spec. B == przycisk kontroli trakcji na lewo od kierownicy czy to inna para kaloszy? Nadal do końca nie ogarniam czy VDC == ESP czy ESP to ESP a VDC to coś więcej : ]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odebrałem swojego speca z malowania i powoli zmierzam do sprzedaży.

Dziś robiłem fotki i filmy do jakiegoś promo i... mam mieszane uczucia - lubię tą brykę :P nie mam ciśnienia, bo drugie auto już jest, no nic, zobaczymy  ;)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

http://allegro.pl/subaru-legacy-spec-b-3-0r-z-2006r-po-lifcie-i6583822449.html#thumb/7

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nowe tłumiki końcowe (stare były w opłakanym stanie) i końcówki (Ulter). Reszta bez zmian. Głośność jak na eleganckiego sedana przystało - nie za głośna, ryczy dopiero na obrotach.

Mam nagrany dźwięk, wrzucę wieczorem :)

 

thewisnia Czy robiłeś remap po zmianie wydechu ?

Wyskakują Ci jeszcze błędy o których pisał Pedros przy sprzedaży? (sugerował tam zmianę wydechu, sondy itp...)

Share this post


Link to post
Share on other sites

nie, nie robiłem remapu - nie było takiej potrzeby - nie zwiększałem średnicy ani nie wyrzucałem katów (prędkości przepływu też się nie zmieniły). To była prosta wymiana od tłumika środkowego aż po końcówki, dające bardziej basowe brzmienie. Nie było potrzeby wymiany całości, bo jest w dobrym stanie.

Miałem cp prawda w planach wymianę całego i zrobienie różnoodległościowego kolektora, ale akurat w Wawie natknąłem się na osobę po takim modzie i po samej zmianie na różnoodległościowy kolektor straciła ok 30 KM (sic!). Poza tym, to wolnyssak, więc dalsze modzenie przerosłoby mój budżet (wolałem skupić się na kompletnym odświeżeniu i naprawieniu auta).

 

Błędy od czasu do czasu wyskakują (po420) ale bardzo rzadko. Na tę okoliczność mam na stałe zamontowany do wtyczki  odbiornik OBD2 z wifi a na telefonie Torque. W przypadku wywalenia błędu kasowanie zajmuje 1 min, bez zatrzymywania się (żonę nauczyłem obsługi, żeby nie rozpraszać się w trakcie jazdy). Poza tym, korzystam z wszelkich dobrodziejstw Torque i innych apek (pomiary, statystyki itp.).

Nie wstawiałem dystansów do sondy - wiąże się to z innymi problemami.


Krótkie promo video (tak wiem, amatorszczyzna :biglol: )

 

 

Nie mogę wystawić ogłoszenia na forum o sprzedaż, bo nie mam ponad 100 postów. No cóż, link do allegro jest powyżej :)

Edited by thewisnia
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chyba niedawno widziałem tego spec B na ebayu. Poszedł chyba za mniej niż 3k funtów

 

przełożyć do budy diesla i wyjdzie 25 - 30k budżet  :D

No ale ma się ulepa  :mrgreen:

Edited by Dzixd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thewisnia muszę Ci chyba wystawić rachunek za mój autorski tekst użyty w Twoim ogłoszeniu...

;)

A poważnie, to dobrze,że tak o niego dbałeś, bo to fajne autko.

 

Pozdrawiam

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam Speców

Szykuję się do wymiany wozidła i całkiem przypadkiem natrafiłem na jedynego na holenderskim rynku Spec. B. Wątek został od samego początku przeczytany i mniej więcej wiem co i jak. Byłem dzisiaj go zobaczyć i stan faktyczny jest zgodny ze zdjęciami.

 

http://www.autotrader.nl/auto/subaru-legacy/2007/garderen/7tafe/subaru-legacy-touring-wagon-30r-specb-executive-co/

 

Niestety nie dane mi było nim się przejechać bo jak to wiatrak z komisu powiedział "musi przestawiać pół garażu aby go wystawić, a nie zrobi tego jeśli nie jestem zdecydowany". Dziwne no ale weź tu z takim dyskutuj.

Moje pytanko jest jednak takie czy autko jest warte swojej ceny i czy przy takim przebiegu (prawie 219 tys) nie będzie trzeba ponosić jakiś kosztów związanych z np układem przeniesienia napędu itp.

Dodam że auto będzie użytkowane w 80% po holenderskich autostradach, pod uwagę biorę tylko manuala w kombi więc to taki rodzynek w sam raz dla mnie....

 

Pozdro

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sporadycznie... ale jednak w H6 pada uszczelka pod głowicą. Naprawa w Polsce to 6-10k zł, strach pytać ile w Holandii. Zabierz auto przed zakupem do kogoś kto ogarnia subaru (może po prostu ASO) + poproś o test na obecność spalin w płynie chłodniczym. To ciągle trochę dmuchanie na zimne, ale lepiej się upewnić że jest ok niż później się niemiło zdziwić. Poza tym chyba nie ma żadnych typowych usterek, solidne auto. Jeżeli auto nie ma tony szpachli, nie bite strasznie, mechanicznie sprawne to moim zdaniem cena dobra.

 

I tak, Subaru Legacy Spec. B polift w manualu to zaiste rodzynek :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sporadycznie... ale jednak w H6 pada uszczelka pod głowicą. Naprawa w Polsce to 6-10k zł, strach pytać ile w Holandii. Zabierz auto przed zakupem do kogoś kto ogarnia subaru (może po prostu ASO) + poproś o test na obecność spalin w płynie chłodniczym. To ciągle trochę dmuchanie na zimne, ale lepiej się upewnić że jest ok niż później się niemiło zdziwić. Poza tym chyba nie ma żadnych typowych usterek, solidne auto. Jeżeli auto nie ma tony szpachli, nie bite strasznie, mechanicznie sprawne to moim zdaniem cena dobra.

 

I tak, Subaru Legacy Spec. B polift w manualu to zaiste rodzynek :)

Z tego co zauważyłem po oględzinach na postoju w komisie to nie było widać jakiego kolwiek miejsca malowanego. Na dodatek wstępnie sprawdziłem jego historie stłuczek na podstawie ubezpieczalni i według nich to jest bezwypadkowy czyli pokrywa się z tym co sprzedawca mówił... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

H6 nigdy bez sprawdzenia UPG. Kupiłem sam jednego takie 2005 i nawet był sprawdzony przed zakupem, a i tak się okazało, że kupiłem z walniętym UPG. Bez przejażdżki i to ostrej w ogóle nie powinno się H6 kupować. Żeby sprawdzić UPG według mnie najlepiej przetestować go wyciskając z niego co fabryka dała. I to dość ostro. To jest H6 Subaru, jeśli jest ok wytrzyma, jeśli padnie w trakcie testu? Dobrze, że w trakcie testu. Dobrych rad po fakcie dostałem sporo, a wszystkie konstatowały, "zakładaj najgorsze".

Owszem UPG w H3 może i sporadyczne, ale biorąc pod uwagę wszystkie jeżdżące. Wśród sprzedawanych odsetek jest znacznie wyższy.

Czyli: Lista objawów na kartkę, ostry test, nie pięć kilometrów tylko sporo więcej. i na postoju oglądamy efekty testu.

Alternatywa przygotować budżet.

A no i nie mądrze się broń Boże, ale UPG to nigdy nie jest same UPG bo bez sensu robić UPG i nic innego :)

 

p.s. Co to znaczy "zdecydowany". W doopach się poprzewracało. Mów, że jesteś zdecydowany i tyle. Się nie przejmuj. Zawsze możesz powiedzieć, że jednak nie.

Edited by euyot

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thewisnia muszę Ci chyba wystawić rachunek za mój autorski tekst użyty w Twoim ogłoszeniu...

;)

A poważnie, to dobrze,że tak o niego dbałeś, bo to fajne autko.

 

Pozdrawiam

Oj tam oj tam :) skorzystałem z Twojego kunsztu :D i dodałem aktualizację :D

A właśnie - Pedros - robiąc generalne porządki znalazłem na dnie schowka chyba Twój pilot do bramy (szary). Podeślę go w przyszłym tygodniu :) 

Są widoki, że mój Spec zmieni niedługo właściciela :) o ile nie zmienię zdania :P 

No i poszedł :( Dziękuję za cały wątek dotyczący speców - miła lektura, wspaniałe porady i jeszcze fajniejsze komentarze :yahoo::D

Teraz dosiadłem Forka 2.5 XT, choć może kiedyś jeszcze wsiądę na Speca ;)

Auto pojechało do Wrocławia. mam nadzieję, że autko pojawi się na forum.

 

P.S. - akurat w trakcie sprzedaży zacięła się tuleja przy dźwigni zmiany biegów (ta którą podciąga się do góry, żeby wrzucić wsteczny) :angry: Zacięła się akurat w pozycji na wsteczny, uniemożliwiając wrzucenie 5 i 6. Było oglądania, pukania, zmieniania itp aż udało się wyczuć miejsce na wrzucenie tej 5 i 6 (może to cięgno odpuściło). Ale nerwów co niemiara :)

Edited by thewisnia

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

podrożał o jedyne 19 tyś

Dokładnie o 11770zł bruttto

W pierwszym ogłoszeniu była podana kwota netto

o rzeczywiście, już poprawiam

Czy podać Wam zatem jakąś maść na ból "pupy"??

 

1. Jakie ma znaczenie dla Was za ile kupiłem auto??? Lepiej byście się czuli gdybym dał dużo i zarobił mało? A może dał dużo, włożył dużo i stracił? Taka polskie zawistne podejście... Po co tak?

 

2. Mimo ceny 50 tys była to na tle krajów Unii Europejskiej bardzo dobra oferta...

 

3. Prace wykonane przy spec na którym zarobiłem 12 tysięcy brutto według Was:

- naprawa skrzyni biegów - 3500 tys

- Korekta lakieru 700 PLN

- Malowanie obu zderzaków w ASO - 800 PLN

- Wymiana przetwornicy - 200 zł

- Wymiana olejów w silniku, skrzyni i napędach już nie pamiętam ale około 600-700 zł

- Wymiana elementów zawieszenia - 600 zł

- Naprawa szyby przedniej 200

- Wyciąganie wgniotow z elementów blacharskich 400 zł

- Dwie naprawy spot - 500 zl

 

- Nie liczę mojego czasu itp...

 

Czy zatem naprawdę warto liczyć i się onanizowac moim kosmicznym zarobkiem?? Myślę że nie macie pojęcia ile czasami kosztuje przygotowanie samochodu do sprzedania w taki sposób, aby nikt mnie potem nie ścigał, a raczej polecał...

Tak więc raz zarobić więcej, a raz mniej...

 

4. Ilu znacie handlarzy którzy tak przygotowują samochód? Nie mówię że byl perfekcyjny, ale naprawdę uczciwy...

 

5. Ilu handlarzy daje gwarancję która naprawdę cokolwiek znaczy??? Myślę że kilka serwisów w okolicy może potwierdzić jak często pokrywam koszty ewentualnych problemów... Długofalowo ciągle uważam że mi się to opłaca

 

6. Nie ma sensu patrzeć na to czy auto dostałem za darmo,,czy dałem za niego za dużo... Wszystko to kwestia ceny końcowej, albo komuś pasuje albo nie- powtórzę kolejny raz- H6 w Polsce są najtańsze...

 

7. Moim zadaniem jest kupić dobrze, przygotować uczciwie... Sprzedać nie ukrywając żadnych faktów dalej za cenę która moim zdaniem na tle innych egzemplarzy jest słuszna i zarobić tyle, żeby w razie problemów nie unikać kontaktu z klientem

 

8. Czy ja liczę ile bierze mechanik za wyjęcie silnika??? Za wyważenie kół??? Za podłączenie pod kompa- przecież to 5 min... Nie liczę tego, daje zarobić wszystkim po kolei, nic przy autach nie robię sam- więc może Wy przestańcie liczyć moja kase

 

9. Tam, skąd brałem najwięcej aut: Szwajcaria, Niemcy, Włochy itp najważniejsza jest data pierwszej rejestracji, ewentualnie w ogłoszeniu rok modelowy- nie podaje się roku produkcji... Przez ostatni rok więcej subaru sprzedałem do Niemiec i Czech niż do Polski... Stąd moze z przyzwyczajenia w ogłoszeniu podaje informacje z daty rejestracji i roku modelowego, jednocześnie umieszczając w treści zawsze konkretny rok produkcji. Czy to aż takie oszustwo??

 

10. Jakbyście dobrze sledzili moja ofertę, okazałoby się że częściej podaje w ogłoszeniach większy przebieg niż jest w rzeczywistości- mając w pewnym momencie 30 aut na stanie przestałem to kontrolować w stopniu w jakim powinienem... Wracam powoli do ilości koło 10-14 i będzie lepiej

 

11. Oczywiście macie prawo do swojej opinii ja mój temat, ale wrzucając mnie do jednego wora jako pospolitego handlarza uważam że jest to daleko krzywdzące... Jak widać wypowiadają się tutaj przede wszystkim ci, co mnie nie znają i nawet ze mną nie rozmawiali...

 

12. Nie zlicze sytuacji, że nagle przy transakcji i umówionej kwocie musiałem wydać kolejne 700zł czy 1200 np. na opony, bo coś nagle wyskoczyło - nie lubię pozostawiać niesmaku

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

A właśnie - Pedros - robiąc generalne porządki znalazłem na dnie schowka chyba Twój pilot do bramy (szary). Podeślę go w przyszłym tygodniu  

Po pożegnaniu ze specem nie mogłem go odnaleźć :huh: 

Dziękuję z góry i pozdrawiam 

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

 

podrożał o jedyne 19 tyś

Dokładnie o 11770zł bruttto

W pierwszym ogłoszeniu była podana kwota netto

o rzeczywiście, już poprawiam

Czy podać Wam zatem jakąś maść na ból "pupy"??

 

1. Jakie ma znaczenie dla Was za ile kupiłem auto??? Lepiej byście się czuli gdybym dał dużo i zarobił mało? A może dał dużo, włożył dużo i stracił? Taka polskie zawistne podejście... Po co tak?

 

2. Mimo ceny 50 tys była to na tle krajów Unii Europejskiej bardzo dobra oferta...

 

3. Prace wykonane przy spec na którym zarobiłem 12 tysięcy brutto według Was:

- naprawa skrzyni biegów - 3500 tys

- Korekta lakieru 700 PLN

- Malowanie obu zderzaków w ASO - 800 PLN

- Wymiana przetwornicy - 200 zł

- Wymiana olejów w silniku, skrzyni i napędach już nie pamiętam ale około 600-700 zł

- Wymiana elementów zawieszenia - 600 zł

- Naprawa szyby przedniej 200

- Wyciąganie wgniotow z elementów blacharskich 400 zł

- Dwie naprawy spot - 500 zl

 

- Nie liczę mojego czasu itp...

 

Czy zatem naprawdę warto liczyć i się onanizowac moim kosmicznym zarobkiem?? Myślę że nie macie pojęcia ile czasami kosztuje przygotowanie samochodu do sprzedania w taki sposób, aby nikt mnie potem nie ścigał, a raczej polecał...

Tak więc raz zarobić więcej, a raz mniej...

 

4. Ilu znacie handlarzy którzy tak przygotowują samochód? Nie mówię że byl perfekcyjny, ale naprawdę uczciwy...

 

5. Ilu handlarzy daje gwarancję która naprawdę cokolwiek znaczy??? Myślę że kilka serwisów w okolicy może potwierdzić jak często pokrywam koszty ewentualnych problemów... Długofalowo ciągle uważam że mi się to opłaca

 

6. Nie ma sensu patrzeć na to czy auto dostałem za darmo,,czy dałem za niego za dużo... Wszystko to kwestia ceny końcowej, albo komuś pasuje albo nie- powtórzę kolejny raz- H6 w Polsce są najtańsze...

 

7. Moim zadaniem jest kupić dobrze, przygotować uczciwie... Sprzedać nie ukrywając żadnych faktów dalej za cenę która moim zdaniem na tle innych egzemplarzy jest słuszna i zarobić tyle, żeby w razie problemów nie unikać kontaktu z klientem

 

8. Czy ja liczę ile bierze mechanik za wyjęcie silnika??? Za wyważenie kół??? Za podłączenie pod kompa- przecież to 5 min... Nie liczę tego, daje zarobić wszystkim po kolei, nic przy autach nie robię sam- więc może Wy przestańcie liczyć moja kase

 

9. Tam, skąd brałem najwięcej aut: Szwajcaria, Niemcy, Włochy itp najważniejsza jest data pierwszej rejestracji, ewentualnie w ogłoszeniu rok modelowy- nie podaje się roku produkcji... Przez ostatni rok więcej subaru sprzedałem do Niemiec i Czech niż do Polski... Stąd moze z przyzwyczajenia w ogłoszeniu podaje informacje z daty rejestracji i roku modelowego, jednocześnie umieszczając w treści zawsze konkretny rok produkcji. Czy to aż takie oszustwo??

 

10. Jakbyście dobrze sledzili moja ofertę, okazałoby się że częściej podaje w ogłoszeniach większy przebieg niż jest w rzeczywistości- mając w pewnym momencie 30 aut na stanie przestałem to kontrolować w stopniu w jakim powinienem... Wracam powoli do ilości koło 10-14 i będzie lepiej

 

11. Oczywiście macie prawo do swojej opinii ja mój temat, ale wrzucając mnie do jednego wora jako pospolitego handlarza uważam że jest to daleko krzywdzące... Jak widać wypowiadają się tutaj przede wszystkim ci, co mnie nie znają i nawet ze mną nie rozmawiali...

 

12. Nie zlicze sytuacji, że nagle przy transakcji i umówionej kwocie musiałem wydać kolejne 700zł czy 1200 np. na opony, bo coś nagle wyskoczyło - nie lubię pozostawiać niesmaku

 

Jak już zostałem wywołany do tablicy to tam chyba była jakaś korekta licznika w dół B) Ktoś się o to dopytywał...

Share this post


Link to post
Share on other sites

@stagraczynski nie było żadnej korekty w dół, punkt 10... Obecnie mam dwa auta, w których podałem przebieg 305 zamiast 280 oraz 270 zamiast 245... dziwilem się że przez 2 miesiące ani jednego telefonu- potem okazało się o co chodzi... Więc zwykle przeoczenie- nie cofam liczników...

 

Ps. w poprzednim ogłoszeniu spec również miał podana błędna wartość- więcej o 3 tys... Tak więc snuć teorie spiskowe na podstawie tego co widzicie w obu ogłoszeniach, nie znając przy tym faktów, nie ma sensu... Nie wiecie w jakim stanie samochód kupiłem, a w jakim sprzedałem... Więc jeszcze raz proszę: jakieś pytania i wątpliwości??? Dzwonić, pytać... Jak jest super okazja to kupować i nie lamentowac potem ze u mnie drogo... A ostatnie dwa spece z ogłoszeń które tak mi wszyscy tu wspominali miały problemy ze skrzyniami- tak więc zanim wyliczycie ile zarabiam, dobrze się zastanówcie... Myślę że gdyby któryś z Was kupił któryś z tych samochodów i sam chciał wszystko zrobić, niekoniecznie wyszłoby go to znacznie taniej... Chyba że ma własny warsztat zajmujący się subaru i ogarnia temat...

 

Ps2. Nie musimy się lubić, ale szanujmy fakty i tyle... Oszukiwać może handlarz, lekarz, policjant, ksiądz, mechanik samochodowy itp... Zależy od charakteru, albo jesteś oszustem i naciągaczem albo nie..., a jak tu czytam co piszecie na temat napraw różnych, Upg itp to szczególnie łupią Was mechanicy a nie handlarze :);)... Kupiłem i sprzedałem ze 170 H6 więc dobrze wiem ile za co płacę, prawie wszystkie możliwe awarie przerobiłem... Ktoś miał tego więcej??? Nie sądzę

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tuscan, spokojnie... mysle ze podejrzliwość to juz jest niemalże cecha wrodzona u Polaków. I poniekąd słusznie bo tyle krętactwa co sie spotyka na codzień to jest skandal. A pomyśleć ze wszyscy tacy wierzący i dobrzy Katolicy w tym kraju ;-)

 

To pewnie nie ostatni raz, kiedy zostaniesz skonfrontowany z zarzutami wobec Twoich ogłoszeń, ale jesli to wszystko prawda co piszesz to chwała Tobie za uczciwe i rzetelne podejście! Wtedy fakty powinny przemawiać same za siebie i wystarczy je na spokojnie wymienić :)

 

I tu jedna prośba: skoro masz tak duże doświadczenie z H6kami, to mógłbyś sie wypowiedzieć na temat problemów, usterek oraz ewentualnie cen? Zasugerowałeś ze wiesz cos na ten temat ;-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...