capricorn Opublikowano 20 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2014 Czerwony u mnie nie bardzo do czego ma pasować, dlatego polerowany rant Wysłane z mojego HTC One_M8 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OWOC Opublikowano 20 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2014 Czerwony u mnie nie bardzo do czego ma pasować, dlatego polerowany rant Wysłane z mojego HTC One_M8 przy użyciu Tapatalka Też ładnie No i tak poza tym wpłynie na żywotność wiskozy A czy możesz nam pokrótce wyjaśnić dlaczego? Co to za szpera tam wyląduje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
capricorn Opublikowano 20 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2014 Jak już kiedyś wspominałem druga wiskoza pada. Jak dla mnie o jedną za dużo jak na niespełna 116 tysięcy. A druga kwestia no to prowadzenie. Wiskoza ma ten sam numer seryjny co od stu więc.... Wysłane z mojego HTC One_M8 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OWOC Opublikowano 20 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2014 Ok to ostatnie moje pytanie i już nie męczę Skoro masz inne felgi a i na tor czasami jeździsz to domyślam się, że seryjny hamulec zastąpił jakiś inny zestaw. Czyżby Brembo? P.S> Będzie więcej fot? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
capricorn Opublikowano 20 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2014 (edytowane) Jak najbardziej zacisk od sti, tarcza Brembo Oro i Ferodo Performance Wysłane z mojego HTC One_M8 przy użyciu Tapatalka Edytowane 20 Czerwca 2014 przez capricorn Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OWOC Opublikowano 21 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2014 Jak najbardziej zacisk od sti, tarcza Brembo Oro i Ferodo Performance Wysłane z mojego HTC One_M8 przy użyciu Tapatalka Fajnie to musi wyglądać jak takie wychuchane Legacy sexownie popiskuje przy hamowaniu jak rajdówka STi ________________________________________________________________________________________________________ Gdyby ktoś szukał przedniego zderzaka do Spec.B to przypadkowo udało mi się znaleźć używkę na alledrogo: A znalezienie zderzaka z poliftowej wersji Spec.B jest nie nada wyczynem na rynku wtórnym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JJacek Opublikowano 28 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2014 Mam pytanie dotyczące 5EAT, ile płynu potrzeba do wymiany? W instrukcji jest napisane, że skrzynia mieści 9.8L płynu, z kolei mam rachunki od poprzedniego właściciela i tam przy 60 tys km jest wymiana 4L. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szamot Opublikowano 28 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2014 (edytowane) Mam pytanie dotyczące 5EAT, ile płynu potrzeba do wymiany? W instrukcji jest napisane, że skrzynia mieści 9.8L płynu, z kolei mam rachunki od poprzedniego właściciela i tam przy 60 tys km jest wymiana 4L. tak ma być, tyle wypływa przy standartowej wymianie Edytowane 28 Czerwca 2014 przez szamot Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamillwl Opublikowano 28 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2014 4 litry do skrzyni i 1 litr do dyfra Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szamot Opublikowano 28 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2014 1 litr do dyfra Dyfrów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JJacek Opublikowano 29 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2014 (edytowane) Dzięki szamot za info! Jeszcze jedno pytanie, czy ktoś próbował płynu do skrzynii Gulf Multi-Vehicle ATF http://www.gulf.pl/include/datasheet/product/2460%20-%20Gulf%20Multi-Vehicle%20ATF.pdf? Spełnia on normę Subaru ATF HP (taką mam podaną w instrukcji). Edytowane 29 Czerwca 2014 przez JJacek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szamot Opublikowano 29 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2014 @@JJacek, po co kombinować W ASO wymiana nie jest droga a wleją co ma być i po temacie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OWOC Opublikowano 1 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2014 (edytowane) Takie tam o jedwabistych kombi, w tym.... Edytowane 2 Lipca 2014 przez OWOC Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JJacek Opublikowano 2 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2014 (edytowane) szamot oczywiście, że można zdać się na ASO, ale chciałem rozpoznać temat i dowiedzieć się co jest na rynku, taki temat jak z klockami, można kupić OEM można też kupić coś innego. Z tego co ustaliłem jeśli chodzi o płyny (5EAT): olej w przednim (0.8L) i tylnim dyfrze (1.4L) zalecany 75W90 w ASO wlewali Total 80W90 i Gulf Gear 80W90 (mam na fakturach od poprzedniego właściciela) znalazłem np Valvoline: SynPower TDL 75W-90, DuraBlend GL-5 75W-90, Valvoline Gear Oil GL-5 SAE 80W-90; Gulf: Syngear 75W-90, Gear MP 80W-90; Motul: Gear 300 75W-90, Motylgear 75W90 itd itd zastosować 75W90 czy może 80W90 ? płyn w skrzyni i do wspomagania zalecany IDEMITSU ATF HP / SUBARU ATF Type-HP w ASO wlewali Subaru ATF pewnie znalazłem Gulf MV ATF, Valvoline MaxLife ATF, Motul Multi ATF (ten ostatni nawet wpisali jako zgodny z KO410Y0700 czyli konkretnym subarowym ATF'em), wszystkie zgodnie z Subaru ATF/ATF Type-HP ktoś stosował coś innego niż ten płyn Subaru ? płyn hamulcowy, DOT 4, tutaj chyba jest najprościej bo wybór jest mega duży, ja w ostatnim aucie stosowałem Castrol Response DOT4, który ma ciut lepsze parametry niż zwykły płyn DOT4 Ktoś ma jakieś uwagi? ps. o olej nie pytam Edytowane 2 Lipca 2014 przez JJacek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
so_what Opublikowano 2 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2014 Ja, w 3.0 R, mam taki zastaw: olej silnikowy 5W40 Motul Power 300V, olej przekładniowy automatycznej skrzyni biegów Subaru ATF, olej przekładniowy 75W90 Motul Gear 300 (dyferencjał), płyn hamulcowy DOT4 Motul RBF 660, płyn do chłodnic Motul Inugel Optimal Ultra. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OWOC Opublikowano 7 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2014 Nie tak dawno na alle był taki oto sobie przed liftowy Spec za 30k http://allegro.pl/subaru-legacy-3-0-r-spec-b-4x4-import-szwajcaria-i4221200331.html A jednak nikt go nie zechciał i teraz sprzedaje się znowu tyle że w CH za... http://auto.ricardo.ch/kaufen/fahrzeuge/autos/kombi/subaru-legacy-3-0r-awd-spec-b/w/an738430276/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pegi Opublikowano 7 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2014 Może kupi jakiś Polak i ściągnie na handel Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomi79 Opublikowano 7 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2014 częsta praktyka jeśli chodzi o auta nietypowe albo takie które w Polsce trudno sprzedać , po jakimś czasie wracają za granicę a tam duże większe prawdopodobieństwo ,że ktoś kupi. Teraz dopiero widzę ,że te same zdjęcia i raczej nie ze Szczecinka więc może auto nie było wcale przywiezione do Polski . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pegi Opublikowano 7 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2014 (edytowane) O faktycznie, brawo @@tomi79, za spostrzegawczość. Czyli ktoś zanim ściągnął już chciał opchąć u nas za "nieco" większą kasę Edytowane 7 Lipca 2014 przez pegi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OWOC Opublikowano 8 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2014 (edytowane) Z ostatniej chwili!!! Tym razem, nie spec, ale pojawiło się w Krakowie poliftowe legacy MY08Uważam fajna, alternatywa dla Spec.B http://otomoto.pl/subaru-legacy-3-0-245km-automat-fv23-C33805430.html Cena naprawdę interesująca jak na polifta Coś czuje, że to auto szybko wyląduje we Wrocławiu Dokładnie to jest ten sam model co w tym teście z 2008 roku Edytowane 8 Lipca 2014 przez OWOC Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 8 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2014 Kołpaki?! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
msi Opublikowano 8 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2014 (edytowane) Rok temu, za swojego (2006 ale już polift) dałem kilka tysięcy więcej. Cena jest mniej więcej taka jak wycena w PZU ;-) Edytowane 8 Lipca 2014 przez msi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OWOC Opublikowano 8 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2014 Kołpaki?! Haa! właśnie to samo miałem napisać Te felgi z amelinium wyglądają jak kołpaki no name prawie jak http://kolpakisamochodowe.com/silverstonepro--czarny---15-cali/lp/offer/539/1 I na dodatek w za małym rozmiarze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomi79 Opublikowano 8 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2014 schowek się nie domyka miałem to samo , pewnie coś spadło za niego i teraz nie mogą domknąć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OWOC Opublikowano 8 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2014 schowek się nie domyka miałem to samo , pewnie coś spadło za niego i teraz nie mogą domknąć Albo tyle do niego naładowali ciężkich rzeczy np instrukcje obsługi/księgę serwisową i stąd ten efekt. Ja tak w Specu wujka miałem. Jak go opróżniłem to wszystko wróciło do normy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się