Sebastian.R Opublikowano 24 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2010 Miałem felgi czarny mat, aktualnie ciemny grafit i to drugie wygląda znacznie lepiej 8) Seryjne felgi nadają się świetnie do lakierowania, a są stabilne jak jasny gwint! Potwierdzam. OZ ultralegera (nie pamietam jak sie pisze, sorry) prostowałem w tym czasie 2x. Seryjne, albo mialem farta albo sa naprawde dobrze zrobione. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yaroslav Opublikowano 25 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2010 Yaroslav, to Ty byłeś dziś koło południa na Swidnickiej we Wro? Bo widziałem białe SPB kombi z ciemnymi szybami na niemieckich blachach celnych trabnalem bo byłem po drugiej stronie ale kierowca był zajęty czytaniem mapy To NA PEWNO byłem ja, nie sądzę, żeby ktoś we Wro miał białe kombi SPB, ja nigdy nie widziałem... Ale masz oko! Trzeba było mocno trąbić Pewnie instrukcję użyszkodnika czytałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 29 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2010 Yaroslav, kurczę, akurat byłem w pośpiechu przedświątecznym, inaczej bym na pewno nie omieszkał zmusić Cię do zatrzymania Świat jest maluśki jednak! PS bardzo ładnie wygląda białe Spec.B kombi 8) jest to jedyne auto na które bym ewentualnie zamienił swoją limuzynę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yaroslav Opublikowano 30 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2010 bardzo ładnie wygląda białe Spec.B kombi ładnie, ładnie tylko Niemcy się nie popisali z oklejaniem szyb, czego na zdjęciach oczywiście nie było widać :x Pewnie będę to musiał poprawić (w sensie: zerwać folię i nakleić jeszcze raz...) Jeździ równie zacnie jak wygląda - wczoraj byliśmy w Zieleńcu - absolutnie przewidywalne auto. Po śniegu wyprzedzałem wszystkich zarówno pod górę do Zieleńca jak i z powrotem. Niektórzy pukali się w czoło i wymachiwali rękoma jak ich mijałem z prędkością tak ok. 2 x większą... :wink: Dwa razy wpakowałem się w takie dziury, że aż Bilsteiny się zamknęły, a mi z oczu łzy pociekły, ale na felgach i oponach nie widać śladu :!: Mam nadzieję, że na wyważarce też nic nie wyjdzie. Tak naprawdę to nie wiem, czego mogę się spodziewać po zawieszeniu - pewnie trzeba bardziej uważać niż w Forku N/A. Staram się omijać dziury, ale czasem jestem po prostu bezsilny p.s. no i zarejestrowany... a jaka kultowa rejestracja: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 30 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2010 Yaroslav, to w takim razie już drugie SPB z trzema piątkami w rejestracji PS z szybami polecam udać się do Foliatecu 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yaroslav Opublikowano 3 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2011 Używa ktoś z Was może tego: http://www.knfilters.com/search/product ... od=33-2304 ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 4 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2011 Yaroslav, tak, używam. Ale szczerze mówiąc, nie zauważyłem żadnej różnicy Może troszkę bardziej świszczy przy przyspieszaniu... ano i czyszczę go znacznie częściej, niż przewiduje instrukcja. Co skutkuje tym, że wcale to nie taka oszczędność... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yaroslav Opublikowano 13 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2011 Ja miałem wkładkę KN w Foresterze i też nigdy nie mierzyłem osiągów na KN i na papierowym, ale subiektywnie wydawało mi się, że lepiej jeździł... Może to i kwestia dźwięku zasysanego powietrza? A jak tam The Forum wyraża się o KN? -- 13 sty 2011, o 13:33 -- A co tak naprawdę oznacza skrót: spec.b? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 13 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2011 (...) A co tak naprawdę oznacza skrót: spec.b? B jak Bilstein, o! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sorcerer Opublikowano 13 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2011 Nie jestem do końca tego pewien, część zwykłych LGT wypuszczona została z fabryki na blisteinie, a nie maja oznaczeń B http://opposedforces.com/parts/legacy/us_b13/type_7/suspension_and_axle/front_shock_absorber/illustration_1/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 13 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2011 jakonskie okreslenie specifikacji o sportowym (GT) zacieciu, cos jak skoda SuperB Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sorcerer Opublikowano 13 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2011 GT - Gasoline Turbo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gzyp1 Opublikowano 17 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2011 Przyglądam się temu wątku i przyznam, że zasialiście we mnie pewną myśl, która powoli zaczyna kiełkować :wink: Co sądzicie o tym Spec'u? http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai ... =131984211 Z jednej strony niedrogo jak na ten rocznik. Z drugiej dziwna ta wersja. Nie ma navi - ale ok, nie była seryjna ale taka fura bez navi? No i ma dość dziwaczne oznaczenia na klapie bagażnika. Tam gdzie zwykle jest "Legacy" są jakieś dziwne oznaczenia B4, 3,0 i coś tam jeszcze. Jakby z innego rynku ściągany - daleki wschód czy coś? Z góry dzięki za info. Przyglądam się rynkowi i Spec B w manualu jak na lekarstwo. Normalnie białe kruki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yaroslav Opublikowano 18 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2011 Co sądzicie o tym Spec'u? No, cena moim zdaniem atrakcyjna - auto nówka sztuka! Dziwne, że bez navi... A ja myślałem, że po 2007 Spec.b miały taki grill jak ma mój, tzn. taki czarny "plaster miodu" :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 18 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2011 Plastry miodu byly od MY08 Oznaczeniami bym sie nie sugerowal, kogos poniosly zapedy tunerskie... 3.0 stoi w sprzecznosci z B4 (=boxer 4cyl) Sent from my iPhone using Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 18 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2011 Oznaczeniami bym sie nie sugerowal, kogos poniosly zapedy tunerskie... 3.0 stoi w sprzecznosci z B4 (=boxer 4cyl) Wg. wikipedii "Subaru B4" to po prostu inna nazwa, tożsama z "Subaru Legacy", więc wychodzi, że B4 to niekoniecznie =boxer 4cyl :wink: http://en.wikipedia.org/wiki/Subaru_Legacy Polska wersja zawęża to oznaczenie do III, IV i V-tej generacji: http://pl.wikipedia.org/wiki/Subaru_Legacy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yaroslav Opublikowano 18 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2011 Plastry miodu byly od MY08 No to dlaczego ten nie ma? A na klapie ma chyba napisane B4 3.0R Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gzyp1 Opublikowano 19 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2011 Plastry miodu byly od MY08 No to dlaczego ten nie ma? A na klapie ma chyba napisane B4 3.0R Poprawka, plaster byl od MY09 (nawet jeśli produkowane w 2008 roku). Wiem, bo mam MY08 i bez plastra. To auto może być mlodsze rocznikowo, to by tlumaczylo dlaczego auto z przebiegiem 50 km sprzedają jako używane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
capricorn Opublikowano 20 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2011 Poprawka, plaster byl od MY09 Dokładnie plaster był dla wersji MY09 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 20 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2011 Zwracam honor z grillem - zapomnialem ze ja do swojego jeszcze sciagalem specjalnie z Japonii ;-) Co do B4 to zwykle tak okreslane byly wersje JDM z dwulitrowym turbo - i do nich tez istniala wersja spec.b. Nigdzie nie widzialem, zeby jakakolwiek inna specyfikacja byla nazywana b4, a juz tym bardziej w europie... Ale przeciez z wikipedia sie nie kloci, tym bardziej ze zostala przeciez napisana przez dawnego forumowicza Sent from my iPhone using Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtek Opublikowano 20 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2011 Nie bardzo siedzę w tematyce spec. B, w związku z tym mam takie pytanie do użytkowników: czy seryjne amortyzatory w w każdym spec. B (3.0 H6 - europejskiej specyfikacji) to Bilsteiny koloru żółtego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 20 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2011 Nie bardzo siedzę w tematyce spec. B, w związku z tym mam takie pytanie do użytkowników:czy seryjne amortyzatory w w każdym spec. B (3.0 H6 - europejskiej specyfikacji) to Bilsteiny koloru żółtego? Bilsteiny są w każdym spec.B, ale nie wszystkie 3.0 H6 w europejskiej specyfikacji to spec.B. "Zwykłe" 3.0 H6 nie ma Bilsteinów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtek Opublikowano 20 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2011 Jestem świadomy że nie każdy 3.0R H6 to spec. B, a nie każde spec. B ma silnik 3.0 w układzie boxer z 6 cylindrami (były chyba jeszcze wersje spec. B doładowane 2.0 i 2.5 na inne rynki). Po prostu mam możliwość zakupu spec. B z rynku izraelskiego, i wg zapewnień sprzedającego specyfikacja jest zbliżona do europejskiej. Tak naprawdę słowo "zbliżona" może znaczyć wszystko Samochód ma manualną sześciobiegową skrzynię, SI-Drive, 18 calowe felgi. Jednak obawiam się czy to nie jest zwyczajny 3.0R bez Bilsteina, a manualna skrzynia, to po prostu wyposażenie bliskowschodniego rynku. Stąd inaczej sformułowane moje pytanie: Jak i czy w ogóle można wizualnie odróżnić układ zawieszenia zwykłej wersji 3.0R od wersji 3.0R spec. B? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 20 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2011 A będziesz go oglądał czy masz zdjęcia :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtek Opublikowano 20 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2011 Będę go oglądał dopiero w przyszłym tygodniu, ale chciałbym wiedzieć na co zwrócić szczególną uwagę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się